KadarYair כתב:
בינתיים אני יכול להעלות איתותים דוגמת:
1. Bounce Rate - אחוז הנטישה מהאתר.
2. משך השהייה באתר.
3. ניתוח תוצאות על פי הדפדפן - נניח שאדם נכנס לתוצאת חיפוש ראשונה, לא מרוצה ממנה ועושה BACK בדפדפן, עובר לתוצאה השנייה - לא מרוצה גם ממנה, עושה BACK ועובר לתוצאה השלישית ובה הוא נכנס ליותר ויותר דפים פנימיים ונשאר משך זמן ארוך יותר באתר. באם! יש לנו מנצח.
4. איתותים חברתיים - שיתוף ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק, טוויטר וגוגל פלוס.
5. קישורים טבעיים - עם דגש על טבעיים ולא כאלה מלאכותיים שמתיימרים להיות "טבעיים". קישורים מניפולטיביים אאוט.
6. מיתוג או TRUST בשפת מקדמי האתרים - חיפוש שם המותג, החברה או האתר במנועי החיפוש על ידי גולשים מרובים ייתן איתות לגוגל שמדובר על אתר איכותי שמושך גולשים לחזור אליו!
אשמח לשמוע מכם רעיונות נוספים שמתקשרים למוצרים שגוגל משיקים על מנת ללמוד יותר ויותר על הלקוחות והאוכלוסייה הכוללת.
נוכל לרכז פה יופי של נושא שילמד אותנו רבות על הדרך החכמה להתנהל בעולם קידום האתרים לשנת 2013.
דיון פורה!
פרנדלי כתב:1. סעיף 1 ו-3 למעשה אותו הדבר (אגב, אחוזי נטישה גבוהים לא בהכרח מצביעים על משהו רע באתר בהנחה ואין לאן להתקדם, אלא למשל לטלפון למספר שצוין בו).
פרנדלי כתב:2. סעיף 4 - עצם השיתוף לא מעיד על שביעות רצון כזו או אחרת, אלא על כך שמישהו מנסה לבצע עבודת קידום שאמורה לתת תוצאות רצויות.
KadarYair כתב:פרנדלי כתב:1. סעיף 1 ו-3 למעשה אותו הדבר (אגב, אחוזי נטישה גבוהים לא בהכרח מצביעים על משהו רע באתר בהנחה ואין לאן להתקדם, אלא למשל לטלפון למספר שצוין בו).
אין כל קשר בין הסעיפים - פה מדובר על אחוז נטישה מהאתר ופה על התנהגות הגולש באתר מסוים ביחס למתחרים שלו.
בנוסף לכך, הרשה לי לציין את העובדה שאחוז נטישה הוא מונח יחסי - כמובן שאם האתר הוא דף נחיתה בעצם, דווקא נטישה מהירה שלו יכולה להעיד על שביעות רצון והרי שמן הסתם בחיה מן הסוג הזה גוגל ידעו לתת פחות חשיבות לאחוז הנטישה. כאשר מדובר באתרי אינטרנט מסוג כזה שמכתיב קצת יותר חשיבות לאחוז הנטישה, גם כאן - אין טעם להשוות בין אתר מנישה אחת לכזה מנישה אחרת וכמובן שהרצון שלך הוא להקטין את אחוזי הנטישה ביחס לזה הקיים אצל המתחרים שלך ולא בצורה חסרת פשרות ומוגזמת שעלולה רק להפריע בסופו של דבר לגולש[...]
gil_y7 כתב:אני עדיין חושב שביטויים רבים בישראל לא מניבים דיי תנועה בכדי לאמוד את שביעות רצון המבקרים. ישנם ביטויים רבים שלא מניבים יותר מ 700-800 חיפושים בחודש (וזה לפי גוגל אדוורדס כך שהביקורים הם מעטים יותר).
איך גוגל אמור לאמוד את שביעות רצון המבקרים מאתר שנמצא במקום ה 11? הרי כמות המבקרים שמגיע אליו אפסית. אם כך איך הוא יוכל להגיע למקום הראשון רק באמצעות שביעות רצון המבקרים באתר?[...]
gil_y7 כתב:[...]את שם המותג אפשר לפרסם בלי סוף ברשת- זאת לא הבעיה. גם באופן אוטומטי באותה השיטה בה הוציאו מקדמים קישורים בסיטונאות הם יפרסמו תגובות ללא קישור בסיטונאות אשר יכללו את "שם המותג". ואז מה?
KadarYair כתב:פרנדלי כתב:1. סעיף 1 ו-3 למעשה אותו הדבר (אגב, אחוזי נטישה גבוהים לא בהכרח מצביעים על משהו רע באתר בהנחה ואין לאן להתקדם, אלא למשל לטלפון למספר שצוין בו).
אין כל קשר בין הסעיפים - פה מדובר על אחוז נטישה מהאתר ופה על התנהגות הגולש באתר מסוים ביחס למתחרים שלו.
בנוסף לכך, הרשה לי לציין את העובדה שאחוז נטישה הוא מונח יחסי - כמובן שאם האתר הוא דף נחיתה בעצם, דווקא נטישה מהירה שלו יכולה להעיד על שביעות רצון והרי שמן הסתם בחיה מן הסוג הזה גוגל ידעו לתת פחות חשיבות לאחוז הנטישה. כאשר מדובר באתרי אינטרנט מסוג כזה שמכתיב קצת יותר חשיבות לאחוז הנטישה, גם כאן - אין טעם להשוות בין אתר מנישה אחת לכזה מנישה אחרת וכמובן שהרצון שלך הוא להקטין את אחוזי הנטישה ביחס לזה הקיים אצל המתחרים שלך ולא בצורה חסרת פשרות ומוגזמת שעלולה רק להפריע בסופו של דבר לגולש.פרנדלי כתב:2. סעיף 4 - עצם השיתוף לא מעיד על שביעות רצון כזו או אחרת, אלא על כך שמישהו מנסה לבצע עבודת קידום שאמורה לתת תוצאות רצויות.
עולם קידום האתרים תמיד יהיה נתון למניפולציות על ידי מקדמי האתרים, בין אם גוגל ירצו בכך או לא. מה שכן, גוגל יכולים לנסות להעמיס כמה שיותר קשיים על מקדמי האתרים להצליח בביצוע המניפולציות הללו. שיתוף חברתי המוני הוא לא משהו שפשוט להשיג באופן יחסי, לעומת קישורים למשל. גם כאן, אני חושב שראוי לציין שהמשקל של האיתותים החברתיים יהיה קטן ביחס לפרמטרים אחרים - משום שיש לו היקש דומה לסגנון הפרמטר של הקישורים ומן הסתם גוגל מנסים לזנוח את שיטת הטיפול הזו בתוצאות החיפוש שלה.
מקווה שתשובותיי משביעות רצון עבורך.
זקן השבט 3 כתב:KadarYair כתב:פרנדלי כתב:1. סעיף 1 ו-3 למעשה אותו הדבר (אגב, אחוזי נטישה גבוהים לא בהכרח מצביעים על משהו רע באתר בהנחה ואין לאן להתקדם, אלא למשל לטלפון למספר שצוין בו).
אין כל קשר בין הסעיפים - פה מדובר על אחוז נטישה מהאתר ופה על התנהגות הגולש באתר מסוים ביחס למתחרים שלו.
בנוסף לכך, הרשה לי לציין את העובדה שאחוז נטישה הוא מונח יחסי - כמובן שאם האתר הוא דף נחיתה בעצם, דווקא נטישה מהירה שלו יכולה להעיד על שביעות רצון והרי שמן הסתם בחיה מן הסוג הזה גוגל ידעו לתת פחות חשיבות לאחוז הנטישה. כאשר מדובר באתרי אינטרנט מסוג כזה שמכתיב קצת יותר חשיבות לאחוז הנטישה, גם כאן - אין טעם להשוות בין אתר מנישה אחת לכזה מנישה אחרת וכמובן שהרצון שלך הוא להקטין את אחוזי הנטישה ביחס לזה הקיים אצל המתחרים שלך ולא בצורה חסרת פשרות ומוגזמת שעלולה רק להפריע בסופו של דבר לגולש[...]
א. גוגל מגיש באנליטיקס ערכים ממוצעים של שיעור הנטישה וזמן השהיה. אותו אתר (של המוסד לביטוח לאומי) עשוי לקבל שתי אוכלוסיות או יותר של מבקרים שונות מאד בכוונת הביקור ובהתנהגות בתוך האתר: מי שבאו לראות מה שעות הפתיחה של הסניף המקומי, ומי שבאו לקרוא את החוק והתקנות לביטוח עוזרת בית. בשביל לדעת מה ההתפלגות ביניהן, אפילו רק מבחינת שיעור הנטישה וזמן השהיה, צריך להשתמש בתוכנת סטטיסטיקה הרבה יותר מפורטת מאשר "אנליטיקס".
פרנדלי כתב:סליחה, אבל חייב לתקן אותך - ממוצעים מוגשים ברמה עליונה של מסך הראשי אבל ככל שאתה מתעמק בנתונים, ללא קושי תוכל לשים אצבע בדיוק על ביטוי שמייצר באתר "צרות" (זמני שהיה מדויקים ואחוזי נטישה - כמובן שעליך להגדיר תקופה קצרה יותר מחודש ואז לא יהיו אלה נתונים ממוצעים) ואז יהיה ניתן לקבל החלטה לגבי פתרון הבעיה
זקן השבט 3 כתב:פרנדלי כתב:סליחה, אבל חייב לתקן אותך - ממוצעים מוגשים ברמה עליונה של מסך הראשי אבל ככל שאתה מתעמק בנתונים, ללא קושי תוכל לשים אצבע בדיוק על ביטוי שמייצר באתר "צרות" (זמני שהיה מדויקים ואחוזי נטישה - כמובן שעליך להגדיר תקופה קצרה יותר מחודש ואז לא יהיו אלה נתונים ממוצעים) ואז יהיה ניתן לקבל החלטה לגבי פתרון הבעיה
האם אתה יכול ב"אנליטיקס" לרכז רק את מי שנכנסו לדף שהוצג בתוצאו החיפוש האורגנית, לאחר ששאלו בגוגל ביטוי חיפוש נתון, ולראות את התפלגות זמן השהיה שלהם בדף?
gil_y7 כתב:זקן השבט 3 כתב:האם אתה יכול ב"אנליטיקס" לרכז רק את מי שנכנסו לדף שהוצג בתוצאות החיפוש האורגניות, לאחר ששאלו בגוגל ביטוי חיפוש נתון, ולראות את התפלגות זמן השהיה שלהם בדף?
מקורות תנועה -> סקירה כללית -> גש לטבלה "מילות מפתח" וחפש את הביטוי הרצוי.
לחץ עליו וקבל את המידע לרבות bounce rate ו"משך ביקור ממוצע"
KadarYair כתב:בינתיים אני יכול להעלות איתותים דוגמת:
1. Bounce Rate - אחוז הנטישה מהאתר.
2. משך השהייה באתר.
KadarYair כתב:3. ניתוח תוצאות על פי הדפדפן - נניח שאדם נכנס לתוצאת חיפוש ראשונה, לא מרוצה ממנה ועושה BACK בדפדפן, עובר לתוצאה השנייה - לא מרוצה גם ממנה, עושה BACK ועובר לתוצאה השלישית ובה הוא נכנס ליותר ויותר דפים פנימיים ונשאר משך זמן ארוך יותר באתר. באם! יש לנו מנצח.
KadarYair כתב:4. איתותים חברתיים - שיתוף ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק, טוויטר וגוגל פלוס.
5. קישורים טבעיים - עם דגש על טבעיים ולא כאלה מלאכותיים שמתיימרים להיות "טבעיים". קישורים מניפולטיביים אאוט.
6. מיתוג או TRUST בשפת מקדמי האתרים - חיפוש שם המותג, החברה או האתר במנועי החיפוש על ידי גולשים מרובים ייתן איתות לגוגל שמדובר על אתר איכותי שמושך גולשים לחזור אליו!
חזור אל פורום קידום אתרים בגוגל
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו 73 אורחים