שקר הכלי מילות מפתח

  
איך משיגים דרוג גבוה לאתר בתוצאות של גוגל?
חדשות/דיונים/ספרים/טיפים/תאוריה וכו'

שקר הכלי מילות מפתח

הודעהעל ידי Maldavan » יום ב' 15 אפריל 2013 09:07

כן כן, כפי שאמרתי, לא יכלתי להתאפק. יצאתי בסקר למקדמים כדי לראות מה באמת קורה בשטח. תודה לאופיר, טל ועמנואל על המידע.
הפוסט בקישור:
http://buts.co.il/%D7%A9%D7%A7%D7%A8-%D ... %AA%D7%97/
חברת הפרסום שלך באינטרנט - feature-digital.co.il
הבלוג האישי שלי - buts.co.il
סמל אישי של המשתמש
Maldavan
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום א' 01 מאי 2011 19:31
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 11

Re: שקר הכלי מילות מפתח

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ב' 15 אפריל 2013 10:59

קרא את המשך הדיון שבין טל פריהר לביני. מבחינתי הכלי הכי שימושי להערכת התנועה בפועל הוא ה-Estimator, למרות שגם הוא מיועד לתכנון מסעי פרסום באדוורדס. מקדמי האתרים משתמשים לעומת זאת במאגר של ביטויי חיפוש שמסודרים על פי נתוני נפח חיפוש בעייתיים, כפי שטל פריהר הראה.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: שקר הכלי מילות מפתח

הודעהעל ידי Maldavan » יום ב' 15 אפריל 2013 14:08

קורא גם קורא.
לגבי:
מקדמי האתרים משתמשים לעומת זאת במאגר של ביטויי חיפוש שמסודרים על פי נתוני נפח חיפוש בעייתיים, כפי שטל פריהר הראה.


שם בדיוק יש בעיה, ועדין לא הצלחתי להבין באילו דרכים ופתרונות אפשר לפעול ל"מגזר הפועלים". השיטה עם קמפיין ממומן קצר אכן נשמע הכי מקצועי עם רמת דיוק הרבה יותר רלוונטית מכל שאר הכלים שטל הציע (אני מתכוון לכל האלקסה וSEMRUSH ושאר הדברים שציין). אבל השיטה עם הקמפיין הממומן נשמע כפתרון יקר, שלא יזרום עם פתרון לבעלי עסקים קטנים.
חברת הפרסום שלך באינטרנט - feature-digital.co.il
הבלוג האישי שלי - buts.co.il
סמל אישי של המשתמש
Maldavan
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום א' 01 מאי 2011 19:31
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 11

Re: שקר הכלי מילות מפתח

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ב' 15 אפריל 2013 14:19

Maldavan כתב:שם בדיוק יש בעיה, ועדין לא הצלחתי להבין באילו דרכים ופתרונות אפשר לפעול ל"מגזר הפועלים". השיטה עם קמפיין ממומן קצר אכן נשמע הכי מקצועי עם רמת דיוק הרבה יותר רלוונטית מכל שאר הכלים שטל הציע (אני מתכוון לכל האלקסה וSEMRUSH ושאר הדברים שציין). אבל השיטה עם הקמפיין הממומן נשמע כפתרון יקר, שלא יזרום עם פתרון לבעלי עסקים קטנים.

אם כל מה שמעניין אותך הוא מספר הכניסות הצפוי בתוצאות החיפוש האורגניות ממי ששאלו בגוגל ביטוי חיפוש נתון, אז שימוש ב-Estimator הוא סימולציה של מסע אדוורדס בלי להוציא כסף. מסע אדוורדס אמיתי, כסקר שוק, נועד ליצור מפגש אמיתי עם שוק היעד, למדוד יחס המרה וכו', לפני שמתחילים בקידום אורגני יקר.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: שקר הכלי מילות מפתח

הודעהעל ידי פרנדלי » יום ד' 17 אפריל 2013 02:31

הגבתי בפוסט

בגדול - לא אתייחס לנפח חיפוש כערך מרכזי לתמחור שרותי קידום
לאוניד אוסטרובסקי - שיווק באינטרנט להצלחת עסקך ברשת עולמית תוך שימוש מושכל בתהליך קידום אתרים במנועי חיפוש, פרסום בגוגל ופייסבוק ועוד רבים וטובים... (Google+) | עיינו גם בהצעתי לקורס לקידום ושיווק אתרים
פרנדלי
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 115
הצטרף: יום ג' 14 דצמבר 2010 02:37
פוסטים מומלצים: 5
מוניטין: 1

Re: שקר הכלי מילות מפתח

הודעהעל ידי yaron.yogev » יום ד' 17 אפריל 2013 09:07

בגוגל אדוורדס בקמפיין ממוקד המרות לא מומלץ בהקמת קמפיין לבחור מילות מפתח שיש להם כמות חיפושים גבוה.
ppc simple ירון יוגב

ניהול קמפיין קידום ממומן בגוגל
yaron.yogev
מנהל פורום פרסום בגוגל AdWords
מנהל פורום פרסום בגוגל AdWords
 
הודעות: 1580
הצטרף: יום ה' 06 מאי 2010 21:15
מיקום: אבן יהודה
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 4


חזור אל פורום קידום אתרים בגוגל

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 36 אורחים

cron