הכה את המומחה - תותחית בקידום לא מצליחה ..

  
איך משיגים דרוג גבוה לאתר בתוצאות של גוגל?
חדשות/דיונים/ספרים/טיפים/תאוריה וכו'

Re: הכה את המומחה - תותחית בקידום לא מצליחה ..

הודעהעל ידי פרנדלי » יום ו' 19 אפריל 2013 02:12

papernewz כתב:
פרנדלי כתב:
זקן השבט 3 כתב:
פרנדלי כתב:קראתי בעיון את הדיון הארוך של עוסקים בתחום ולא הבנתי דבר אחד - איך ניתן להתייחס לשאלה המרכזית "מדוע......", ללא התייחסות לאתר עצמו ?[...]

השואלת מתלוננת שאין לה כניסות לאתר, למרות מיקומים בצמרת לביטויי החיפוש היותר נפוצים. איך תראה בתוך האתר מדוע שוק היעד לא נכנס אליו?


בואו נראה את ההודעה המקורית:

"היי לכם

אני מקדמת מנוסה זה 6 שנים ומנסה לקדם לקוח שלי כבר שלושה חודשים ואין תוצאות טובות של המרה (פניות של לקוחות לצור הקשר) ואין כניסות רבות כלל (26 ביום ממוצע )

התחום הוא אספקת תאורה לאירועים - אירועים כמו לבתי ספר כמו לגני ילדים כמו למועצות כמו להפקת אומנים ועוד קהלי יעד - במיוחד אלו

האתר בנוי על וורדפרס בקוד איכותי ומודולי SEO רבים והגדרות מוטמעים .
הדומיין של האתר ותיק.
האתר מלא בתכנים איכותיים ובחוקיות גבוהה.
הקישורים החיצוניים איכותיים ורבים.
הUI מושלם להמרה מיידית (אפיין אותו מומחה UX|UI)

לדעתי הבעיה במחקר הביטויים
הביטויים הינם : תאורה לאירועים | תאורה לאירועי שטח | תאורה לבתי ספר ועוד 5 ביטויים בעלי תחרות בינונית|נמוכה וטראפיק ממוצע (נתוני אדוורדס..) של 60-200 לביטוי.

איך יזמינו לדעתכם מהלקוח תאורה לאירועים שלו ?

פייפרניוזית (: "

המשפט "אני מקדמת מנוסה זה 6 שנים ומנסה לקדם לקוח שלי כבר שלושה חודשים ואין תוצאות טובות של המרה (פניות של לקוחות לצור הקשר) ואין כניסות רבות כלל (26 ביום ממוצע )" - הינו משפט מפתח

אין תוצאות טובות של המרה, כאשר מדובר על 26 כניסות בממוצע ביום - זה אומר שיש קרוב ל-780 כניסות אורגניות לחודש ולמיטב הבנתי ממש ברגעים אלה אמורה להידלק נורה אדומה שיכולה להעיד על כך שייתכן וקיימת בעיה של מסלול, אותו עובר גולש באתר ועקב כך לא מבין איפה ומתי עליו לפעול (להשיאר פניה/להתקשר/להוריד קובץ/להשתתף בסקר/...)


תקן אותי אם אני טועה
אבל אתה מתכוון ש 26 ביום מכל הביטויים זה נתון טוב ויש בעיה בUI או בהתנהלות של התרשים זרימה באתר המניע לפעולה ?


שלום papernewz

אין לי כל זכות לשפוט האם זה נתון טוב או לא, אך אני כן מוצא לנכון להביע כאן את דעתי בנוגע לנתונים שציינת בתיאור הבעיה

אילו היינו מתייחסים לאתר ספציפי במתן התשובות, לדעתי הדיון היה לא פחות ארוך, אך ייתכן ויותר מועיל לך בחיפוש אחרי תשובה
לאוניד אוסטרובסקי - שיווק באינטרנט להצלחת עסקך ברשת עולמית תוך שימוש מושכל בתהליך קידום אתרים במנועי חיפוש, פרסום בגוגל ופייסבוק ועוד רבים וטובים... (Google+) | עיינו גם בהצעתי לקורס לקידום ושיווק אתרים
פרנדלי
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 114
הצטרף: יום ג' 14 דצמבר 2010 02:37
פוסטים מומלצים: 5
מוניטין: 1

Re: הכה את המומחה - תותחית בקידום לא מצליחה ..

הודעהעל ידי oria » יום ו' 19 אפריל 2013 09:21

papernewz כתב:עדיין אין כניסות רבות ואין התקשרויות
מהי שורש הבעיה ...

1. תפרידי בין כניסות להתקשרויות. אין לנו אפשרות כלל להתייחס להתקשרויות בלי לראות את האתר.
השיחה הרלוונטית היחידה כרגע היא על כניסות.
2. על מנת להגדיל את כמות הכניסות ולהבין טוב יותר את הנישה את צריכה לפתוח קמפיין אדוורדס, ולאפשר לו להיות כללי, עם ביטויים גנריים.
כך תוכלי ללמוד מה אנשים מחפשים באמת. מתוך ביטויים אלה תבחרי את אותם ביטויים שהם הטובים ביותר עבורך ואותם תקדמי אורגנית.
יתכן שעדיין תרצי להמשיך לקדם קידום ממומן.
דבר נוסף שעליך לעשות הוא לחקור ולבדוק מה המתחרים עושים.
יועץ קידום אתרים - http://oriaseo.com
תחומי התמחות: קידום אורגני, ניתוח אנליטיקס, רימרקטינג
משבר בזוגיות - טיפול זוגי עבור זוגיות במשבר
oria
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 833
הצטרף: יום ה' 17 ינואר 2008 16:07
פוסטים מומלצים: 2
מוניטין: 4

Re: הכה את המומחה - תותחית בקידום לא מצליחה ..

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ו' 19 אפריל 2013 10:28

someone100 כתב:
זקן השבט 3 כתב: אם את היית הגורם שמנע את זה ממנו, למדת עכשיו עוד שיעור.

עמנואל, מה הייתה עושה אם לקוח מתעקש על משהו למרות דעתו של מומחה השיווק ?

כאמור, מקדם אתרים איננו מומחה לשיווק, ואפילו לא מומחה לשיווק באינטרנט. הלקוח המסויים הזה שכר אותך לעבודת קידום האתר בתוצאות החיפוש האורגניות, ואם הוא הבין משום מה בטעות שהוא שכר מומחית לשיווק באינטרנט, יש לשניכם בעיה.

חשבי על כך: אם, כאשר נשכרת לעבודה הזו, הגשת ללקוח הצעת מחיר על עלות העבודה, פעלת כמקדמת אתרים. אבל אם הגשת לו גם הערכה מה הם סיכויי הכישלון של עבודת הקידום (במונחים של כשלון להשיג מיקומים, כניסות או פניות) לקחת על עצמך בהתנדבות חלק מסויים מעבודתה של מומחית לשיווק באינטרנט, ללא הכשרה מתאימה - עובדה שלא התחלת עם מסע אדוורדס שנועד לשמש כסקר שוק.

אם היית חברה ותיקה בפורום הזה היית יודעת שאני כותב גרסאות שמשתכללות בהדרגה של הניתוח הכללי הזה מזה שנים, בדרך כלל בהקשר של שאלות איך לתמחר את עבודת הקידום, והאם להענות לדרישת הלקוח להתחייב לתוצאות.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: הכה את המומחה - תותחית בקידום לא מצליחה ..

הודעהעל ידי AhoyIT » יום ו' 19 אפריל 2013 11:08

פרט למצב שבו ובהתאם לניתוח המקצועי שלי - נדרשת השקעת תקציב מינימום והלקוח לא מוכן להשקיעה ... אצלי הלקוח תמיד צודק ואתאים את תוכנית העבודה לדרישות ולמגבלות שלו (זה בדיוק השירות שלי).

בתוספת כל ההסתייגויות הנדרשות לבעיות שהדרישות שלו יגרמו.
ייעוץ וניהול טכנולוגי - אסטרטגיית רשת
--------------------------------------------------------------------
מנהל אתרי מאמרי דעה וידע, קולנוע, פוליטיקה ועוד.
AhoyIT
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 697
הצטרף: יום א' 11 אפריל 2010 15:24
מיקום: מרכז
פוסטים מומלצים: 10
מוניטין: 3

Re: הכה את המומחה - תותחית בקידום לא מצליחה ..

הודעהעל ידי AhoyIT » יום ו' 19 אפריל 2013 11:12

נ.ב.

בהמשך עקרוני לדיון - בפתח כמעט כל שיחת הכרות עם לקוח חדש, אני מדגיש שאיני איש שיווק ומכירות ואין לי כישורי קופירייטינג ועיצוב ... תמיד שמח להציע מניסיוני בקמפיינים וכו, אבל מבהיר שלא לדם זה אני פה.
ייעוץ וניהול טכנולוגי - אסטרטגיית רשת
--------------------------------------------------------------------
מנהל אתרי מאמרי דעה וידע, קולנוע, פוליטיקה ועוד.

המשתמשים הבאים אהבו את ההודעה של AhoyIT :
papernewz
פופולריות: 20%
AhoyIT
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 697
הצטרף: יום א' 11 אפריל 2010 15:24
מיקום: מרכז
פוסטים מומלצים: 10
מוניטין: 3

Re: הכה את המומחה - תותחית בקידום לא מצליחה ..

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ו' 19 אפריל 2013 11:54

AhoyIT כתב:פרט למצב שבו ובהתאם לניתוח המקצועי שלי - נדרשת השקעת תקציב מינימום והלקוח לא מוכן להשקיעה ... אצלי הלקוח תמיד צודק ואתאים את תוכנית העבודה לדרישות ולמגבלות שלו (זה בדיוק השירות שלי)[...]

הלקוח השקיע את תקציב שדרשת, אבל כעבור כמה חודשים מתברר שכדי להשיג את היעדים צריך להשקיע יותר, והוא לא מוכן. איך מתחלקת עכשיו האחריות בין הלקוח (ש"תמיד צודק") לבינך?
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: הכה את המומחה - תותחית בקידום לא מצליחה ..

הודעהעל ידי papernewz » יום ו' 19 אפריל 2013 12:49

זקן השבט 3 כתב:הלקוח השקיע את תקציב שדרשת, אבל כעבור כמה חודשים מתברר שכדי להשיג את היעדים צריך להשקיע יותר, והוא לא מוכן. איך מתחלקת עכשיו האחריות בין הלקוח (ש"תמיד צודק") לבינך?

עמנואל יקר,

תשובותייך גרמו לי להכנס לאתרך. התשובה הרי ברורה. הנתונים שאתה מציג ברורים. אני כל כך מרוצה לשמוע על מחקריך עתירי ידע וניתוח המרה השואף לאחוזים הגבוהים ביותר מאז הלוקסמיט גרם לאלגוריטם של גוגל.קום לבנות את כל המתודה שלו ולהראות רווחים נפלאים בשנת 2012 אשתקד.

אין לי ספק שהלקוחות של חברתך, מרוצים ואף מצליחים - בסיוע המחקרים המקדימים שנערכים, מעריכה, על ידי חוקרי/אנשי שיווק נוספים במשרדך,
ראה ערך :
משרדנו מגייס עובדי קידום מוכשרים בעלי כושר המצאה יוצא דופן. emanuel@tenswebmarketing.com


אחרי אלו, עמנואל יקר, תגיד לי, על מה אתה מדבר ?

אני חושבת שדילגת לגוגל.פינלנד שענית על תשובתיי (אל תפגע מהציניות העונה להלטיזם שנצפתה פה למעלה ) משום ששם העסקים הקטנים, עתירי הידע כמו כלכלתם ונתמכי מדינה ( ראה ערך http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7% ... 7%A0%D7%93 ),
אני מדברת בדיון זה על עסקים קטנים הרוצים להתפרנס מקידום בגוגל בסכומים שחברות כמו אלו העובדות עמך, לא יכולים להרשות לעצמם וכן מסתכלות על כל פיפס שקורא בקידום (בשונה מהחברות הגדולות שזורקות סכומים , אתה נהנה, משקט תעשייתי ומתזרים נפלא ) .

מניסיון, הקידום עובד - גם בסכומים נמוכים - ראה לדוגמת המאמרים באתרי הפרילנסרים - על ירידת התקציבים של נותני שירות הקידום - ואגב - גם בהחרפת התנאים שגוגל מרעיפה.

אז עמנואל, עזוב איש שיווק, ועזוב צ'ק ליסט - מקדם אתרים עבור עסקים קטנים, צריך לעשות את שניהם במסגרת פרילנסר כנותן שירות ובמסגרת עסק קטן כלקוח .

האם קיים לדעתך פתרון בסכומים ריאליים עבור לקוח שרוצה להצליח (בהסתמך על נתוניי למעלה ) ?

נ.ב
הבדיקה מאוד פשוטה - אינני מבינה לאן הלכת כה רחוק ?
עולם התאורה בעל חיפושים רבים ומתחרים מועטים ( בעיקר ברובם אתרים לא מקצועיים או שיווקיים )
papernewz
חבר טרי
חבר טרי
 
הודעות: 12
הצטרף: יום ו' 12 אפריל 2013 15:55
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 0

Re: הכה את המומחה - תותחית בקידום לא מצליחה ..

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ו' 19 אפריל 2013 15:37

papernewz כתב:[...]אז עמנואל, עזוב איש שיווק, ועזוב צ'ק ליסט - מקדם אתרים עבור עסקים קטנים, צריך לעשות את שניהם במסגרת פרילנסר כנותן שירות ובמסגרת עסק קטן כלקוח .[...]

מקדם אתרים שרוצה לעשות את שניהם, שיואיל להירשם ללימודי מוסמך במנהל עסקים באוניברסיטה טובה או בטכניון, ויש להניח שעד שיסיים חלק ניכר מלימודי השיווק יטפלו בשיווק באינטרנט. עד אז, שיתן לבעל האתר להמר על הצלחת השיווק ברשת או שיציע לו לעשות סקר שוק קטן באדוורדס. אבל המציאות היא שמקדמי האתרים, כמעט ללא יוצא מן הכלל, אינם רוצים אפילו להזכיר את אדוורדס, כי אין בזה רווח, ובבורותם הם גם גורמים לבעל העסק לפתח ציפיות למספר כניסות דמיוני (viewtopic.php?f=1&t=4983).
papernewz כתב:[...]האם קיים לדעתך פתרון בסכומים ריאליים עבור לקוח שרוצה להצליח (בהסתמך על נתוניי למעלה ) ?[...]

הלקוח שלך לא נחוש להצליח אלא להוציא כמה שפחות. גם קידום בתוצאות החיפוש האורגניות הוא צורה של פרסום נגד מתחרים. התנהגות שווקי היעד יוצרת במרבית המקרים מונופול בידי חמשת העליונים. הגדולים, העשירים והנחושים נכנסים למשחק מאוחר, אבל משתלטים על המונופול ומעיפים משם את הקטנים, העניים והפחדנים.

נ.ב. תוכנו של האתר שביקרת בו לא שונה מאז הקמתו לפני כ-7 שנים, מה שכתוב בו איננו משקף את הידע שהיה לי אז (לא תרמתי מילה לתוכנו) ובטח שלא את הידע שיש לי היום.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: הכה את המומחה - תותחית בקידום לא מצליחה ..

הודעהעל ידי papernewz » יום ו' 19 אפריל 2013 15:59

זקן השבט 3 כתב:הלקוח שלך לא נחוש להצליח אלא להוציא כמה שפחות.

נכון בחלקו - להוציא כמה שפחות - נכון !! ולגדול ביחד עם זה ולהגדיל תקציבים יחד עם המקדם אחרי שהוא רואה תוצאות ולא לפני להשקיע 5000 ש"ח+מע"מ מינימום ל6 חודשי פיילוט ולא לראות תוצאות
ואח"כ מקדם האתר ,ברובם, אומר לו: "שמע, השוק קשה, אני לא מתחייב לתוצאות מול גוף ג' (גוגל..) - לך תתבע אותי ואת גוגל ובנוסף על כך אני לא חושב שתוכל להצליח בתחום כי 5 הגדולים שם" .
לשם אתה מכוון את השיחה. הראת לי עכשיו, בתגובה זו, כמה חוסר רלוונטיות יש בדבריך אינדיווידואלי לשאלתי ולסוג הלקוח (עסק קטן). עסק קטן אני מבינה לא יכול להצליח להגיע לחברתך וזה בסדר.

האם לדעתך ולפי המצויין לעיל, אתה לא תוכל להעניק שירות לעסק קטן עקב תקציבים מועטים ?
אם אחרת, אודה לך מכל הלב שתכוון אותי לפתרון כאמור לעיל על פי מפרט הקידום שהצגתי.
papernewz
חבר טרי
חבר טרי
 
הודעות: 12
הצטרף: יום ו' 12 אפריל 2013 15:55
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 0

Re: הכה את המומחה - תותחית בקידום לא מצליחה ..

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ו' 19 אפריל 2013 17:37

papernewz כתב:
זקן השבט 3 כתב:הלקוח שלך לא נחוש להצליח אלא להוציא כמה שפחות.

נכון בחלקו - להוציא כמה שפחות - נכון !! ולגדול ביחד עם זה ולהגדיל תקציבים יחד עם המקדם אחרי שהוא רואה תוצאות ולא לפני להשקיע 5000 ש"ח+מע"מ מינימום ל6 חודשי פיילוט ולא לראות תוצאות[...]

צריך להבחין בין בעל עסק קטן לבין בעל עסק קטן. הניסיון שלי הוא בזירות תחרותיות במיוחד בגוגל העולמי באנגלית, כאשר הלקוחות מתמודדים מול מתחרים הרבה יותר גדולים מהם, ומי שרוצה להוציא הכי מעט, מבין מהר ובמחיר של הפסד כבד שהיה עדיף לו להימנע מלהיכנס למשחק.

בעל עסק קטן, ששוק היעד שלו כלל-ארצי, יכול להצליח יופי אם הוא קורע לעצמו את הת*ת, מתרוצץ בכל הארץ, מציג את עצמו בפני לקוחות אפשריים ונדחף בכל הזדמנות שקבלן התאורה הקודם לא זמין או שפישל. אבל אל מי יבוא בטענות אם אין לו כסף לדלק? היה צריך ללכת להיות שכיר ושמישהו אחר יקרע את הת*ת וידאג לדלק ולשאר עלויות השיווק.

עסק קטן, שהשוק שלו מקומי, והתחרות מועטה או אפסית, די לו להציא מעט כסף על פרסום במקומון.
papernewz כתב:[...]האם לדעתך ולפי המצויין לעיל, אתה לא תוכל להעניק שירות לעסק קטן עקב תקציבים מועטים ?
אם אחרת, אודה לך מכל הלב שתכוון אותי לפתרון כאמור לעיל על פי מפרט הקידום שהצגתי.

בתקציב שהוקצה לך השגת מספר מבקרים חודשי סביר. הבעיה היא במקום אחר, ולא רק אני כתבתי לך שהיה דרוש סקר שוק מוקדם באדוורדס. אם הצעת לו והוא סירב, המחיר לסירוב הוא שלא יודעים עכשיו מדוע אין פניות. לא הסברת למשל האם יש פניות בטלפון ואפשר לייחס אותם להצלחת הקידום. את חוזרת כל הזמן למפרט הקידום, שהיתה לו משמעות רק אם לא היו 780 מבקרים בחודש.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: הכה את המומחה - תותחית בקידום לא מצליחה ..

הודעהעל ידי AhoyIT » יום ש' 20 אפריל 2013 01:43

עמנואל,

אני לא עובד בקבועי זמן ארוכים שכאלו - אני מספק דוחות הערכה חודשיים וכך גם בסיס ההתקשרות.

כל דוח כולל סיכום תמונת מצב והערכת משאבים נדרשת להמשך הפעילות ואישור הלקוח להמשכה ... כך שאצלי לקוח אף פעם לא מופתע בטווח של יותר מחודש.
ייעוץ וניהול טכנולוגי - אסטרטגיית רשת
--------------------------------------------------------------------
מנהל אתרי מאמרי דעה וידע, קולנוע, פוליטיקה ועוד.
AhoyIT
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 697
הצטרף: יום א' 11 אפריל 2010 15:24
מיקום: מרכז
פוסטים מומלצים: 10
מוניטין: 3

Re: הכה את המומחה - תותחית בקידום לא מצליחה ..

הודעהעל ידי someone100 » יום ש' 20 אפריל 2013 04:56

AhoyIT כתב:עמנואל,

אני לא עובד בקבועי זמן ארוכים שכאלו - אני מספק דוחות הערכה חודשיים וכך גם בסיס ההתקשרות.

כל דוח כולל סיכום תמונת מצב והערכת משאבים נדרשת להמשך הפעילות ואישור הלקוח להמשכה ... כך שאצלי לקוח אף פעם לא מופתע בטווח של יותר מחודש.

דוחות הערכה ?
סמל אישי של המשתמש
someone100
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 1879
הצטרף: יום ג' 08 ספטמבר 2009 07:18
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 88
מוניטין: 11

Re: הכה את המומחה - תותחית בקידום לא מצליחה ..

הודעהעל ידי AhoyIT » יום ש' 20 אפריל 2013 15:53

הערכה על ביצועי הפעילות, עלות התועלת והמלצות והסתייגויות לפעילות עתידית.

הנחת העבודה שהלקוח קורא - לי יש אישור קריאה ממנו.
ייעוץ וניהול טכנולוגי - אסטרטגיית רשת
--------------------------------------------------------------------
מנהל אתרי מאמרי דעה וידע, קולנוע, פוליטיקה ועוד.
AhoyIT
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 697
הצטרף: יום א' 11 אפריל 2010 15:24
מיקום: מרכז
פוסטים מומלצים: 10
מוניטין: 3

Re: הכה את המומחה - תותחית בקידום לא מצליחה ..

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ש' 20 אפריל 2013 17:28

AhoyIT כתב:הערכה על ביצועי הפעילות, עלות התועלת והמלצות והסתייגויות לפעילות עתידית.
הנחת העבודה שהלקוח קורא - לי יש אישור קריאה ממנו.

אני מתקשה להבין איך ניתן להציב יעדים חודשיים בתחום שבו עלות התועלת איננה לינארית (בניגוד ל-PPC למשל).
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431

המשתמשים הבאים אהבו את ההודעה של זקן השבט 3 :
someone100
פופולריות: 20%
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: הכה את המומחה - תותחית בקידום לא מצליחה ..

הודעהעל ידי AhoyIT » יום א' 21 אפריל 2013 09:31

זקן השבט 3 כתב:
AhoyIT כתב:הערכה על ביצועי הפעילות, עלות התועלת והמלצות והסתייגויות לפעילות עתידית.
הנחת העבודה שהלקוח קורא - לי יש אישור קריאה ממנו.

אני מתקשה להבין איך ניתן להציב יעדים חודשיים בתחום שבו עלות התועלת איננה לינארית (בניגוד ל-PPC למשל).


כאשר אתה (ובדיוק בגישת הגילוי המלא שאתה דוגל בה), גלוי וישיר עם הלקוח ומבהיר לכל הדרך את אילוצי ההשקעה, התחרות והפרמטר הבלתי-תלוי (אלגוריתם גוגל - אם זה PPC ואם זה SEO) הרי שיש הרבה מעוד על מה לדבר כל חודש, הרבה מה לנתח מנתוני הביצוע המצטברים ובטח להתחשב בעונתיות, מחזוריות ואילוצי לקוח אחרים.

אזכיר לך, שאני לא מציג עצמי בתור "מקדם אתרים" אלא בתור "אסטרטג פעילות רשת".
ייעוץ וניהול טכנולוגי - אסטרטגיית רשת
--------------------------------------------------------------------
מנהל אתרי מאמרי דעה וידע, קולנוע, פוליטיקה ועוד.
AhoyIT
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 697
הצטרף: יום א' 11 אפריל 2010 15:24
מיקום: מרכז
פוסטים מומלצים: 10
מוניטין: 3

הקודםהבא

חזור אל פורום קידום אתרים בגוגל

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו 47 אורחים