קידום אתרים – על מילת מפתח נכונה ומדוע היא כה חשובה

  
איך משיגים דרוג גבוה לאתר בתוצאות של גוגל?
חדשות/דיונים/ספרים/טיפים/תאוריה וכו'

קידום אתרים – על מילת מפתח נכונה ומדוע היא כה חשובה

הודעהעל ידי trueffic » יום ד' 27 פברואר 2013 01:54

קידום אתרים - מחקר מילות מפתח

מחקר של מילות מפתח הוא מחקר הנעשה על יד מקדמי אתרים שנועד להבין מהן מילות המפתח הרלוונטיות לקישור או לאתר שלך, היכן ניתן לשלב אותן ומהו קצב השימוש בהן. אך לפני שנסביר לכם על דרך המחקר - חשוב להבין מדוע אנו זקוקים נואשות למילות מפתח בקידום אתרים.
מילות מפתח הן מילים המופיעות במאמר שנועד לקדם את האתר שלכם. המאמר יכיל בתחכום, ולעיתים אף באופן ברור מאד את מילות המפתח שאתם זקוקים להן לקידום האתר שלכם.
לדוגמא: אם אני מפרסם ארונות קבורה במחירים נוחים, עלי להבין, באמצעות מקדם אתרים טוב, אילו מילים ספציפיות מקליד הצרכן במנוע החיפוש לפני מותו - על מנת למצוא את השירות שלי.
מקדם האתרים יבצע מחקר באמצעות כלי אינטרנט שונים לגבי מילות חיפוש ובוודאי ימצא כי מילות המפתח שבהן משתמשים אנשים בחיפוש אחר ארון קבורה במחירים אטרקטיביים הן "ארון קבורה זול". אם אשלב במאמר שלי את המילים הללו בתכיפות הנכונה, באופן עצמאי או באמצעות כתב שיווקי – אצליח להביא את אותו לקוח ישירות אלי לאתר.
קידום אתרים - שימוש נכון במילות מפתח

שימוש נכון במילות מפתח הוא שימוש "טהור" בצרוף המילים בקידום אתרים. משמע, אם אני מחפש מרפאה המספקת טיפול בדיכאון קליני בוודאי שאני מקליד במנועי החיפוש את המילים "דיכאון קליני טיפול" וכן, ברוב המקרים בסדר הזה. אותו מקדם אתרים צריך לספק לך מאמרים או לדאוג כי אתה תספק מאמרים מקצועיים שיכילו את צירוף המילים "דיכאון קליני טיפול" במשפט אחד רצוף ללא אותיות אהו"י או מילות קישור.
לדוגמא "איך מוצאים לדיכאון קליני טיפול" הוא אינו משפט נכון משום שהוספנו את האות "ל" לפני המילה דיכאון. אבל אם נרשום " כיום ישנם מרפאות רבות המספקות למצבים של דיכאון קליני, טיפול" הרי שפתרנו את המשוואה.
קידום אתרים - רשימת מילות החיפוש

באמצעות מחקר שעורך מקדם האתרים הוא מגיע לכמות סבירה של עשרה ביטויים וצירופי מילים שונים. את הביטויים הוא מטה מספר פעמים ובודק האם ניתן להשתמש באותיות חיבור או לא וזאת על מנת להנחות את הכתב השיווקי לבניית המאמר באפקטיבי ביותר לקידום אתרים. את המילים הוא מנתח ובודק באמצעות תוכנה המסכמת לו את אחוזי המילים הפופולאריות ביותר. בהתאם לתוצאות הוא נותן הוראות לכתב השיווקי לגבי תוכן המאמר, אחוז המילים, אורך המאמר והמיקום הנכון של מילות המפתח.
אם נרצה לעשות זאת בעצמנו, נצטרך ליצור רשימה באופן עצמאי ולהגיע לממוצע של 55 עד 60 צירופים.
משם נוכל להמשיך לאתרי מידע שונים המכילים סטטיסטיקות שונות, או מאגרים בהם צירופי מילים ולקבל מידע נוסף וחיוני לבניית המאמר.
לאחר מכן, נוכל לנתח את תוצאות המחקר שלנו ולנקז מהן ממש כמו ממשפך את המילים הנכונות לנו, השימוש הטכני הפרודוקטיבי במילות המפתח, שימוש באותיות חיבור והדרך הנכונה והטובה ביותר לכתיבת המאמר ומשיכת הלקוח אלינו. :wave



http://trueffic.com/%D7%A7%D7%A0%D7%99% ... 7%99%D7%9D
trueffic
חבר טרי
חבר טרי
 
הודעות: 6
הצטרף: יום ד' 27 פברואר 2013 01:19
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 0

Re: קידום אתרים – על מילת מפתח נכונה ומדוע היא כה חשובה

הודעהעל ידי MattC » יום ד' 27 פברואר 2013 10:57

מעבר לזה שהאתר שלך חמוד לאללה,
אתה הולך לחטוף פה שטיפה רצינית עוד איזו שעה, לדעתי הוא עדיין לא התעורר... :thumbdown
MattC
חבר חדש
חבר חדש
 
הודעות: 43
הצטרף: יום ה' 11 אוקטובר 2012 09:53
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1

Re: קידום אתרים – על מילת מפתח נכונה ומדוע היא כה חשובה

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ד' 27 פברואר 2013 12:52

MattC כתב:מעבר לזה שהאתר שלך חמוד לאללה,
אתה הולך לחטוף פה שטיפה רצינית עוד איזו שעה, לדעתי הוא עדיין לא התעורר... :thumbdown

התעוררתי מזמן.

אספתי בזמנו נתונים על תנועת המבקרים מדפי תוצאות החיפוש של גוגל העולמי באנגלית בלבד באתר מסויים, בזירה מאד תחרותית, במשך כשנתיים.

ביטוי החיפוש המרכזי, שדפי האתר הוצגו עבורו במקום הראשון בגוגל הביא 14.35% מסך המבקרים, עם יחס המרה של 3.18%.
10 הביטויים המשניים הכי נפוצים, שגם עבורם דפי האתר הוצגו במקום הראשון, הביאו עוד כ-20% מסך המבקרים.

לעומת זאת, 13,886 ביטויי חיפוש שהביאו כל אחד רק מבקר אחד! במשך אותם שנתיים, הביאו 18.83% מסך המבקרים, עם יחס המרה של 1.66%. ביטויי חיפוש שהביא כל אחד בין 2 ל-7 מבקרים בלבד במשך אותם שנתיים, הביאו עוד כ-10% מסך המבקרים, עם יחס המרה של כ-2.2%.

מה ניתן ללמוד מהנתונים הללו, ואיך לדעתכם ניתן היה לשפר את ביצועי הקידום האורגני של האתר הזה בגוגל?
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114


חזור אל פורום קידום אתרים בגוגל

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו 23 אורחים