קצב פרסום תוכן

  
איך משיגים דרוג גבוה לאתר בתוצאות של גוגל?
חדשות/דיונים/ספרים/טיפים/תאוריה וכו'

Re: קצב פרסום תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ו' 20 יולי 2012 19:56

talprihar כתב:צודק, אני אישית נוטה להשתדל שלא לשער כלום בנושאים האלה, גם לא את ההיפך, שכן השערה שהיא רק לשם יצירת הנחת עבודה כלשהי - לא מוסיפה לי הרבה[...]

הנחות העבודה מנחות את העבודה המעשית. ההשערה שאירן אמנם מפתחת נשק גרעיני התקפי מתורגמת להנחת העבודה על המועד הכי קרוב שבו יהיה להם נשק כזה, והנחת העבודה קובעת את סדר תכנית האימונים של חיל האויר.

לעומת זאת הנחות העבודה של צה"ל בתחילת שנת 1973 הוסיפו לרשימת חללי צה"ל יותר מאלפיים הרוגים ואלפי פצועים בגוף ובנפש.
talprihar כתב:[...]ההשערות היחידות שאני נוטה להתעמק בהן קשורות לתוצאות פעולות פרקטיות שאני עושה והן נוטות להשתנות תדיר.

בהעדר גישה לציוני הרלוונטיות, אפילו של הדפים עליהם אנחנו עובדים, אין לנו דרך אמינה לשפוט מה היו התוצאות האמיתיות של הפעולות הפרקטיות שאנחנו מבצעים. במיוחד בזירה שבה אתרים רבים נענשו וחלקם עושים פעולות תיקון במרץ. ניסויים מבוקרים ניתן לעשות רק בזירה יציבה.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: קצב פרסום תוכן

הודעהעל ידי oria » יום א' 22 יולי 2012 10:25

זקן השבט 3 כתב:לעומת זאת הנחות העבודה של צה"ל בתחילת שנת 1973 הוסיפו לרשימת חללי צה"ל יותר מאלפיים הרוגים ואלפי פצועים בגוף ובנפש.

הנחות העובודה גרועות ככל שהיו, לא הן גרמו לאבדות הקשות, אלא העובדה שכמעט כולם היו שבויים של ההנחות ושל ההנחיות.
מי שבכל זאת הצילו את המצב היו כאלה שלא היו אבודים ללא הקו המנחה, אפרופו זה:
זקן השבט 3 כתב:...מאז הסיפור של תסאוס שנכנס למבוך כדי להרוג את המינוטאור, כשהוא מגלגל מאחוריו את החוט הארוך שהנחה אותו בדרכו חזרה (a guide line - משמע הקו המנחה שבלעדיו אתה אבוד).

או בקיצור:
גם הנחיות גוגל, כמו כל הנחיה או הנחת עבודה, כדאי שיהיו מוכרים ומובנים היטב, מונחים לרגלינו
אבל לא כדאי שיחליפו שיקול דעת ועיניים פקוחות
יועץ קידום אתרים - http://oriaseo.com
תחומי התמחות: קידום אורגני, ניתוח אנליטיקס, רימרקטינג
משבר בזוגיות - טיפול זוגי עבור זוגיות במשבר
oria
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 889
הצטרף: יום ה' 17 ינואר 2008 16:07
פוסטים מומלצים: 2
מוניטין: 4

Re: קצב פרסום תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 22 יולי 2012 10:58

oria כתב:
זקן השבט 3 כתב:לעומת זאת הנחות העבודה של צה"ל בתחילת שנת 1973 הוסיפו לרשימת חללי צה"ל יותר מאלפיים הרוגים ואלפי פצועים בגוף ובנפש.

הנחות העובודה גרועות ככל שהיו, לא הן גרמו לאבדות הקשות, אלא העובדה שכמעט כולם היו שבויים של ההנחות ושל ההנחיות.
מי שבכל זאת הצילו את המצב היו כאלה שלא היו אבודים ללא הקו המנחה[...]

היתי שם כחייל מילואים. הנחות העבודה השגויות ברמת העל היתה שאוגדת סיני הסדירה תצליח לעצור את המצרים מבלי להישמד לחלוטין. גם מחצית מהגדוד שלי הושמד ביום הקרב הראשון. ברמה הטקטית היתה הנחת עבודה שגויה אודות הצלחת האמצעי להצפת התעלה לעצור את הצליחה. בחווה הסינית היתה הנחת עבודה שגויה, בשל העדר מודיעין, שמדובר בכמה חוליות של כח נ"ט ולא במתחם אוגדתי. מה שהציל את המצב, כפי שהסתבר אחרי שלושים שנה, היה העובדה שהמצרים לא התכוונו כלל להתקדם לעבר מרכז המדינה, והם רימו בכך גם את הסורים.
oria כתב:[...]אפרופו זה:
זקן השבט 3 כתב:...מאז הסיפור של תסאוס שנכנס למבוך כדי להרוג את המינוטאור, כשהוא מגלגל מאחוריו את החוט הארוך שהנחה אותו בדרכו חזרה (a guide line - משמע הקו המנחה שבלעדיו אתה אבוד).

או בקיצור:
גם הנחיות גוגל, כמו כל הנחיה או הנחת עבודה, כדאי שיהיו מוכרים ומובנים היטב, מונחים לרגלינו
אבל לא כדאי שיחליפו שיקול דעת ועיניים פקוחות

הנחת עבודה, מעצם שמה, מתייחסת למצב מורכב שאיננו מובן כל צורכו, אבל מחייב פעולה, או למצב עתידי שפרטי התפתחותו לא יכולים להיות ידועים מראש, אבל מחייב פעולת התכוננות לקראתו.

"יש דברים שרואים משם ולא רואים מכאן" - כמה שזה נכון. זה ארבעים שנה שאני כועס על מי שהיה שם ומרוב יהירות לא ראה כלום. מבט העל הכרחי לכל מי שעיניים בראשו. למרבה הצער טל פריהר ממליץ לאמץ "ראש קטן" ולוותר על מבט העל הביקורתי על מה שאנחנו עושים בעבודה המעשית. והרי רק מבט העל הביקורתי מראה לנו שבקידום אתרים, במצב הכאוטי הנוכחי בזירות רבות שבהן אתרים נענשו, אין לנו דרך אמינה ושימושית לראות האם הפעולות שלנו הביאו תועלת או נזק, בשל חסימת הגישה לציוני הרלוונטיות עצמם.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: קצב פרסום תוכן

הודעהעל ידי talprihar » יום א' 22 יולי 2012 15:04

"יש דברים שרואים משם ולא רואים מכאן" - כמה שזה נכון. זה ארבעים שנה שאני כועס על מי שהיה שם ומרוב יהירות לא ראה כלום. מבט העל הכרחי לכל מי שעיניים בראשו. למרבה הצער טל פריהר ממליץ לאמץ "ראש קטן" ולוותר על מבט העל הביקורתי על מה שאנחנו עושים בעבודה המעשית. והרי רק מבט העל הביקורתי מראה לנו שבקידום אתרים, במצב הכאוטי הנוכחי בזירות רבות שבהן אתרים נענשו, אין לנו דרך אמינה ושימושית לראות האם הפעולות שלנו הביאו תועלת או נזק, בשל חסימת הגישה לציוני הרלוונטיות עצמם.


הרי מצד אחד נימקת בעצמך מדוע ההשערות שלך לא שוות הרבה, ומצד שני לא הבאת שום סימוך לכן שהן נמצאו או יכולות להמצא כנכונות, אז מדוע לטרוח ולאמץ אותן לכתחילה בהעדר תועלת פרקטית כלשהי...?

השערות טובות רק לפני ביצוע פעולה מעשית - וגם אז הן מתבררות כשגויות בחלק גדול מן הפעמים.
זה ידידי, לא ראש קטן, אלא ניצול משאבים יעיל. דבר חיוני עבור מי שגם מנצל אותם, ולא רק דן במהות קיומם.
פורום קידום אתרים טכנולוגי - כל התוכנות, Black Hat כלי האוטומציה והמידע החם בקהילה הצומחת שלנו.
וכמובן בבלוג שלי עם כל המידע על טכנולוגיות קידום אתרים אוטומטי.

המשתמשים הבאים אהבו את ההודעה של talprihar :
sedmedia
פופולריות: 20%
talprihar
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 604
הצטרף: יום ב' 11 אפריל 2011 11:54
מיקום: ישראל
פוסטים מומלצים: 5
מוניטין: 18

Re: קצב פרסום תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 22 יולי 2012 15:58

talprihar כתב:
"יש דברים שרואים משם ולא רואים מכאן" - כמה שזה נכון. זה ארבעים שנה שאני כועס על מי שהיה שם ומרוב יהירות לא ראה כלום. מבט העל הכרחי לכל מי שעיניים בראשו. למרבה הצער טל פריהר ממליץ לאמץ "ראש קטן" ולוותר על מבט העל הביקורתי על מה שאנחנו עושים בעבודה המעשית. והרי רק מבט העל הביקורתי מראה לנו שבקידום אתרים, במצב הכאוטי הנוכחי בזירות רבות שבהן אתרים נענשו, אין לנו דרך אמינה ושימושית לראות האם הפעולות שלנו הביאו תועלת או נזק, בשל חסימת הגישה לציוני הרלוונטיות עצמם.

הרי מצד אחד נימקת בעצמך מדוע ההשערות שלך לא שוות הרבה, ומצד שני לא הבאת שום סימוך לכן שהן נמצאו או יכולות להמצא כנכונות, אז מדוע לטרוח ולאמץ אותן לכתחילה בהעדר תועלת פרקטית כלשהי...?
השערות טובות רק לפני ביצוע פעולה מעשית - וגם אז הן מתבררות כשגויות בחלק גדול מן הפעמים.
זה ידידי, לא ראש קטן, אלא ניצול משאבים יעיל. דבר חיוני עבור מי שגם מנצל אותם, ולא רק דן במהות קיומם.

בעבר, עם כל המיגבלות שציינתי, עבודת קידום בכמות שעלתה על זו של כל המתחרים, קיבלה כמעט תמיד ביטוי בשיפור המיקומים אל הצמרת.

ציינתי במפורש ש"במצב הכאוטי הנוכחי בזירות רבות שבהן אתרים נענשו" השיפור במיקומים כבר לא מהווה עדות מוסמכת לשיפור אבסולוטי של ציוני הרלוונטיות, ולתועלת המעשית שמפיקים מפעולת קידום זו או אחרת - ביחס למשאבים שהושקעו.

במילים אחרות, כאשר תוצאות החיפוש שבצמרת עפו כי הן נענשו יותר ממך (כי מקדמי האתרים שלהם היו למשל יותר חרוצים ממך), אתה עשוי למצוא את עצמך במקום 1 ולחשוב בטעות שזה בזכות עבודת הקידום הנכונה שביצעת. עד שיבוא מישהו שבאמת עובד נכון ובכמות מספקת.

מי שאחראי על ניהול עבודת הקידום, תוך ניצול משאבים מוגבלים, חייב לתכנן את העבודה המעשית מתוך רמת-העל הזו, ולא מתוך הרמה של עובד קידום מהשורה, שממהר להשוויץ "עליתי למקום 1 - סימן שמה שאני עושה נכון, ושגוגל לא יבלבלו את המוח." הרי בסופו של דבר, מרביתנו מבינים גם את מה ששגוי בשאלה ההפוכה, הנפוצה מאד בפורומים: "הייתי חודשיים במקום 4. הבוקר ראיתי שאני במקום 9. מה עשיתי לא בסדר?"
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: קצב פרסום תוכן

הודעהעל ידי talprihar » יום א' 22 יולי 2012 16:21

תזכיר לי שוב איפה אמרתי פה ששיפורי מיקומים או השגת המקום הראשון הוא המדד האולטימטיבי להצלחה, כי אני לא מוצא...?

אני כן אומר שמדידת ההצלחה מבחינתי היא Funnel של פרמטרים המתחלים בכמות Impressions והגדלת מגוון הSearch Queries עבורם יש Impressions , ממשיכים בכמות CTR עבור ה-Search Queries הנתונים, וכלה בהגדלת הטראפיק האורגני הממיר בתוך האתר כ Funnel שני ונפרד - המיקומים אותם ציינת הם חלק חשוב מאוד בחלק שבין ה Impressions ל-CTR ומשפיעים עליו הכרעה ישירה וקיצונית אותה ניתן למדוד בכל ביטוי של כל אתר - מה שכמובן משפיע גם על המשך ה Funnel.

אם אתה מכיר דרך הגיונית יותר ומדידה יותר מזאת ע"מ למדוד את הצלחתו של קמפיין קידום אתרים, אשמח ללמוד ממך.
פורום קידום אתרים טכנולוגי - כל התוכנות, Black Hat כלי האוטומציה והמידע החם בקהילה הצומחת שלנו.
וכמובן בבלוג שלי עם כל המידע על טכנולוגיות קידום אתרים אוטומטי.
talprihar
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 604
הצטרף: יום ב' 11 אפריל 2011 11:54
מיקום: ישראל
פוסטים מומלצים: 5
מוניטין: 18

Re: קצב פרסום תוכן

הודעהעל ידי painkille5 » יום א' 22 יולי 2012 20:25

טל מה שציינת פה אלו פרמטרים המראים הצלחה מסויימת של קמפיין, אבל מדידת הצלחה היא ביחס למתרים שעליהם אין לך נתונים בד"כ, חוץ מזה שדובר פה על התקדמות בתוצאות, ולא על הפרמטרים האחרים. (אני מסכים שהכל קשור אחד בשני במיוחד היום).

אבל עדיין, איך תמדוד הצלחה בהתקדמות בתוצאות החיפוש? (ז"א האם הציון שלך עלה / של המתחרים ירד וכ'ו?)
painkille5
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 280
הצטרף: יום ש' 25 פברואר 2012 17:22
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 2

Re: קצב פרסום תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 22 יולי 2012 21:30

talprihar כתב:תזכיר לי שוב איפה אמרתי פה ששיפורי מיקומים או השגת המקום הראשון הוא המדד האולטימטיבי להצלחה, כי אני לא מוצא...?
אני כן אומר שמדידת ההצלחה מבחינתי היא Funnel של פרמטרים המתחלים בכמות Impressions והגדלת מגוון הSearch Queries עבורם יש Impressions , ממשיכים בכמות CTR עבור ה-Search Queries הנתונים, וכלה בהגדלת הטראפיק האורגני הממיר בתוך האתר כ Funnel שני ונפרד - המיקומים אותם ציינת הם חלק חשוב מאוד בחלק שבין ה Impressions ל-CTR ומשפיעים עליו הכרעה ישירה וקיצונית אותה ניתן למדוד בכל ביטוי של כל אתר - מה שכמובן משפיע גם על המשך ה Funnel.
אם אתה מכיר דרך הגיונית יותר ומדידה יותר מזאת ע"מ למדוד את הצלחתו של קמפיין קידום אתרים, אשמח ללמוד ממך.

כתבת:
talprihar כתב:[...]ההשערות היחידות שאני נוטה להתעמק בהן קשורות לתוצאות פעולות פרקטיות שאני עושה והן נוטות להשתנות תדיר.

אם נתעלם, לצורך הדיון, מהצלחת מאמץ להשיג מבקרים מקידום ביטויי זנב ארוך ( כי הכלל הנפוץ בדבר הגדלת כמות וגיוון התוכן הוא כלל שגוי - אתה יכול להשיג בדרך זו יותר מבקרים אבל לא את מקסימום המבקרים ששאלו ביטויי זנב ארוך) הרי שכל שלב במשפך (Funnel) שתיארת הוא תנאי הכרחי להצלחת עבודת הקידום, אבל רק השגת המיקומים העליונים (מידי המתחרים) מהווה תנאי מספיק להצלחת עבודת הקידום.

הרי בלי מיקומים עליונים בתוצאות החיפוש לביטויים הכי פופולריים בקרב שוק היעד, אין חשיפות, אין כניסות ואין המרות. אני מדגיש לכן את התנאי המספיק - המיקומים - כדי למקד את הדיון במה שחייבים להשיג, כי הוא לבדו התנאי המספיק.

ההשערה שגוגל פועלים על פי החלטה מינהלית לספק תוצאות חיפוש למירב שביעות רצון הגולשים (להבדיל למשל מההשערה שהוא מעדיף להציג תוצאות חיפוש לא רלוונטיות כדי לדחוף את הגולשים להיכנס למודעות האדוורדס) היא הבסיס להנחת העבודה שהוא סובל ס-פ-א-ם רק כל עוד אין לו ברירה, ובעניין הזה קיים מדרג של פחות ופחות סובלנות לסבול ס-פ-א-ם לאורך זמן.

הנחת העבודה הזו מנחה את בחירת והחלפת שיטות העבודה. זה לא מפתיע לכן שאני נצמד להנחיות גוגל בכתובים, שתוכנן תואם את ההשערה הזו, ומתריע מזה שנים מפני תוחלת החיים הקצרה הצפויה לעבודת קידום שכל תוכנה יצירת קישורים מלאכותיים בסיטונות. ומי שלא יודע לעשות דבר מלבד זאת מתקיף במרץ את ההיגיון הניהולי של מה שאני כותב ("אבל אצלי בינתיים הכל בסדר") או שמנסה להרוג את הבשורה על ידי חיסול המבשר ("אתה רק מתפלסף ומשוויץ. תראה לנו שגם אתה יודע לסובב כמונו מנואלה של מכונה לשתילת קישורים") או שמאשים אתי, במידה מסויימת של צדק, שאני ("רק מנסה לקדם את הסמינר") שבו אני מלמד את מי ששכל בראשו להסתגל לגוגל של 2012 כדי להבטיח שהוא יהיה בין המעטים שישרדו .

הקושי השכלי להכיר במציאות, קיים במקצוע הזה מהרגע שבו עליך להכיר בכמה מעט אתה יכול לדעת או לבחור, לחילופין, בפנטזיה שעל פיה יודע המון, וככל שאתה אוסף יותר פרטים נדמה לך שאתה יודע יותר, כי זה גם טוב לעסקים. הקושי להכיר במציאות שגוגל יכול להעיף אותך עכשיו מהחלום לעשות הרבה כסף מקידום אתרים, קשור בהחלט גם לכך שעבור מרבית מקדמי האתרים מצוינות מקצועית היא מילת גנאי כי הם מחשיבים עצמם לבתי מסחר לממכר עבודת קידום, ואם הלקוח טמבל, וגוגל גם, מה טוב. אבל הפעם, עם העונשים התכופים, גוגל מראה למקדמי האתרים מי פה הטמבל. וכאמור, הפתרון שמיישב את האיום עם הפנטזיה הוא להרוג את המבשר.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: קצב פרסום תוכן

הודעהעל ידי talprihar » יום א' 22 יולי 2012 21:39

אבל עדיין, איך תמדוד הצלחה בהתקדמות בתוצאות החיפוש? (ז"א האם הציון שלך עלה / של המתחרים ירד וכ'ו?)

למי לעזאזל אכפת מה הציון של המתחרים שלי? אכפת לי בכמה אחוזים גדלו הכניסות האורגניות + ההמרות אצלי באתר ושה ROI חיובי כמה שיותר. מדידת הצלחה היא ביחס ליעדים שהצבת לעצמך שאתה רוצה להשיג עבור הפרוייקט עליו אתה עובד, אין שום קשר למתחרים שלך.

עמנואל עדיין לא רשמת איפה דיברתי על מיקומים? (כי לא דיברתי) הציטוט לגבי השערות לא רלוונטי.

אם נתעלם, לצורך הדיון, מהצלחת מאמץ להשיג מבקרים מקידום ביטויי זנב ארוך ( כי הכלל הנפוץ בדבר הגדלת כמות וגיוון התוכן הוא כלל שגוי - אתה יכול להשיג בדרך זו יותר מבקרים אבל לא את מקסימום המבקרים ששאלו ביטויי זנב ארוך) הרי שכל שלב במשפך (Funnel) שתיארת הוא תנאי הכרחי להצלחת עבודת הקידום, אבל רק השגת המיקומים העליונים (מידי המתחרים) מהווה תנאי מספיק להצלחת עבודת הקידום.


קרא שוב מה שרשמתי:
המיקומים אותם ציינת הם חלק חשוב מאוד בחלק שבין ה Impressions ל-CTR ומשפיעים עליו הכרעה ישירה וקיצונית אותה ניתן למדוד בכל ביטוי של כל אתר - מה שכמובן משפיע גם על המשך ה Funnel.

הרי שמיקסום המיקומים ישפיע על מיקסום כל התהליך.

לגבי כל השאר, ס-פ-א-ם, הסמינר שלך, יצירת קישורים בסיטונאות,מקצועיות מקדמי האתרים - עמדותיך ידועות לי אך לא רלוונטיות לדיון זה.
נערך לאחרונה על ידי talprihar בתאריך יום א' 22 יולי 2012 21:53, נערך פעם אחת בסך הכל.
פורום קידום אתרים טכנולוגי - כל התוכנות, Black Hat כלי האוטומציה והמידע החם בקהילה הצומחת שלנו.
וכמובן בבלוג שלי עם כל המידע על טכנולוגיות קידום אתרים אוטומטי.
talprihar
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 604
הצטרף: יום ב' 11 אפריל 2011 11:54
מיקום: ישראל
פוסטים מומלצים: 5
מוניטין: 18

Re: קצב פרסום תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 22 יולי 2012 21:52

talprihar כתב:
אבל עדיין, איך תמדוד הצלחה בהתקדמות בתוצאות החיפוש? (ז"א האם הציון שלך עלה / של המתחרים ירד וכ'ו?)

למי לעזאזל אכפת מה הציון של המתחרים שלי? אכפת לי בכמה אחוזים גדלו הכניסות האורגניות + ההמרות אצלי באתר ושה ROI חיובי כמה שיותר[...]

אם המיקום שלך עלה (למקום 1) למרות שציון הרלוונטיות שלך ירד, יותר קל למתחרים שעובדים בשיטות אחרות לנצח אותך, במיוחד אם אתה (לא אתה, טל, אני כותב באופן כללי) מסיק בטעות מהעליה במיקום ששיטת העבודה שלך נכונה.
talprihar כתב:עמנואל עדיין לא רשמת איפה דיברתי על מיקומים? (כי לא דיברתי) הציטוט לגבי השערות לא רלוונטי[...]

לא דיברת על מיקומים, אבל מצאתי לנכון להרחיב את הדיון גם לתועלת הקוראים האחרים. יחד עם זאת, אינני מבין (כי לא כתבת) איך אתה מיישב את הדגש הרב על המעשיות עם הקושי למדוד הצלחה. הרי גם מי שעלה למקום 1, למרות שירד בציון, התקרב לציוני המתחרים וממשיך בשיטת עבודה שמזיקה לציון, רואה בינתיים שינוי גדול לטובה במספר החשיפות, הכניסות וההמרות. הבעיה היא
talprihar כתב:[...]כל השאר לא רלוונטי, ולי אישית אין שום בעיה עם הסמינר שלך.
אני יודע. אבל זו לא התכתבות פרטית בינינו ואני ממען אותה לכל הקוראים בפורום, ובמיוחד למי ששאלה את השאלה הפותחת את השרשור - מהי הדרך ה"נכונה" (הקצב הנכון) לגרום לגוגל "להאמין" שקצב פרסום התוכן משקף מציאות אוביאקטיבית ולא רק את הרצון לשפר באופן מלאכותי את הציון בגוגל? או בקיצור "מה הקצב שגוגל אוהב?"
נערך לאחרונה על ידי זקן השבט 3 בתאריך יום א' 22 יולי 2012 22:03, נערך פעם אחת בסך הכל.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: קצב פרסום תוכן

הודעהעל ידי talprihar » יום א' 22 יולי 2012 21:59

אם המיקום שלך עלה (למקום 1) למרות שציון הרלוונטיות שלך ירד, יותר קל למתחרים שעובדים בשיטות אחרות לנצח אותך, במיוחד אם אתה (לא אתה, טל, אני כותב באופן כללי) מסיק בטעות מהעליה במיקום ששיטת העבודה שלך נכונה.

זה בדיוק מסוג הדברים אליהם התכוונתי בהודעות הקודמות - שהם אינם רלוונטיים אליך ואינך יכול להסיק מהם שום דבר אופרטיבי שכן הם אינם ידועים לך. לכן מספיק להדבק ביעדים שאתה מציב לעצמך שמשרתים את המטרות העסקיות שלך.

איך אתה מיישב את הדגש הרב על המעשיות עם הקושי למדוד הצלחה. הרי גם מי שעלה למקום 1, למרות שירד בציון, התקרב לציוני המתחרים וממשיך בשיטת עבודה שמזיקה לציון, רואה בינתיים שינוי גדול לטובה במספר החשיפות, הכניסות וההמרות. הבעיה היא


מה כל כך קשה למדוד הצלחה? אם יש לך אתר עם
X Impressions
מ X ביטויים
ועם X CTR
ועם X המרות

הצב לך יעד שכל ה-Xים יהיו X2 אחרי שלושה חודשים, X5 כעבור חצי שנה ו-X10 כעבור שנתיים, והנה לך מדידת הצלחה.

הרי גם מי שעלה למקום 1, למרות שירד בציון, התקרב לציוני המתחרים וממשיך בשיטת עבודה שמזיקה לציון, רואה בינתיים שינוי גדול לטובה במספר החשיפות, הכניסות וההמרות. הבעיה היא

זה שוב - דיון שנוגע אל "איך לעשות זאת נכון" ולא אמור להפריע ליכולת המדידה שלך.
פורום קידום אתרים טכנולוגי - כל התוכנות, Black Hat כלי האוטומציה והמידע החם בקהילה הצומחת שלנו.
וכמובן בבלוג שלי עם כל המידע על טכנולוגיות קידום אתרים אוטומטי.
talprihar
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 604
הצטרף: יום ב' 11 אפריל 2011 11:54
מיקום: ישראל
פוסטים מומלצים: 5
מוניטין: 18

Re: קצב פרסום תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 22 יולי 2012 22:19

talprihar כתב:
אם המיקום שלך עלה (למקום 1) למרות שציון הרלוונטיות שלך ירד, יותר קל למתחרים שעובדים בשיטות אחרות לנצח אותך, במיוחד אם אתה (לא אתה, טל, אני כותב באופן כללי) מסיק בטעות מהעליה במיקום ששיטת העבודה שלך נכונה.

מה כל כך קשה למדוד הצלחה? אם יש לך אתר עם
X Impressions
מ X ביטויים
ועם X CTR
ועם X המרות
הצב לך יעד שכל ה-Xים יהיו X2 אחרי שלושה חודשים, X5 כעבור חצי שנה ו-X10 כעבור שנתיים, והנה לך מדידת הצלחה[...]

הפעם הפתעת אותי. אם היה מדובר בחפירת תעלה, בעלת מימדים ידועים מראש, ונכשלת לסיים אותה במועד, אפשר שתלמד מזה לבצע בפעם הבאה סקר גיאולוגי מוקדם, כדי שלא יהיו לך הפתעות.

לעומת זאת, בקידום אתרים, המטלה הניהולית היא להציב יעדים ברי-השגה ולא סתם להציב יעדים כי הם מדידים. מידת היכולת להשיג את היעדים תלויה במעשי המתחרים, וביכולת שלך להגדיל למשל את התקציב במהלך העבודה. את מעשי המתחרים ואת ההישגים הצפויים שלהם אינך יכול למדוד על פי קצב שיפור הציונים שלהם בהשוואה לשלך. וכל זאת עוד בהנחה שאתה כבר ממש בצמרת תוצאות החיפוש. אבל מה אם אתה מתחיל ממקום 100?
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: קצב פרסום תוכן

הודעהעל ידי talprihar » יום א' 22 יולי 2012 22:31

שוב - אתה סוטה לדיון אחר, העוסק בשאלה: "כיצד עלי להציב יעדים ברי השגה עבור אתר נתון בתקציב נתון".
זה כמובן תלוי בהבנה שלך של הנישה ושל המתחרים, לא משנה מאיזה מיקום אתה מתחיל (מבחינתי זה יכול להיום גם האתר עדיין לא קיים)

המספרים שציינתי כמובן חסרי משמעות אלא רק נועדו להמחיש את השיטה להצבת יעדים וכמובן שהיו משתנים בין פרוייקט\תקציב כזה או אחר.

ושוב - נושא ציוני המתחרים שלך אינו רלוונטי שכן אינו גלוי לך ואין לך אפשרות להסיק ממנו כלום. תפקידו של איש המקצוע הוא לומר כמה כסף הוא צריך (על פי הבנת התקצוב שלו והצרכים שלו) ומה הוא מתכוון להשיג עם הכסף הזה (היעדים), ואז להשיג אותם.
אם המקדם לא יכול להעריך את התקציב הדרוש לו - כל אחד בשיטותיו הוא, כדי להשיג את היעד שהוא מציב לעצמו הרי שתחילת ה Funnel כבר מקולקל.
פורום קידום אתרים טכנולוגי - כל התוכנות, Black Hat כלי האוטומציה והמידע החם בקהילה הצומחת שלנו.
וכמובן בבלוג שלי עם כל המידע על טכנולוגיות קידום אתרים אוטומטי.
talprihar
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 604
הצטרף: יום ב' 11 אפריל 2011 11:54
מיקום: ישראל
פוסטים מומלצים: 5
מוניטין: 18

Re: קצב פרסום תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 22 יולי 2012 22:54

talprihar כתב:[...]ושוב - נושא ציוני המתחרים שלך אינו רלוונטי שכן אינו גלוי לך ואין לך אפשרות להסיק ממנו כלום. תפקידו של איש המקצוע הוא לומר כמה כסף הוא צריך (על פי הבנת התקצוב שלו והצרכים שלו) ומה הוא מתכוון להשיג עם הכסף הזה (היעדים), ואז להשיג אותם[...]

איש המקצוע ההגון מכיר בכך שהוא לא יכול לדעת כמה כסף צריך. הלקוחות לא אוהבים את זה. מי שעובד על אתרים בבעלות עצמית פטור מזה.
talprihar כתב:[...]אם המקדם לא יכול להעריך את התקציב הדרוש לו - כל אחד בשיטותיו הוא, כדי להשיג את היעד שהוא מציב לעצמו הרי שתחילת ה Funnel כבר מקולקל.

לא נכון. אם היעד שלי הוא להשיג את מקום 1 בביטוי תחרותי ויהי מה, אשיג אותו, כי כל המתחרים שלי יפסיקו לעבוד בנקודה שבה נגמר להם הרווח (לאו דווקא התקציב).
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

הקודם

חזור אל פורום קידום אתרים בגוגל

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 74 אורחים