האם יש מצב שיש בפייסבוק כלי מילות מפתח כמו גוגל,
אני שואלת בשביל לפתוח דף לחברה מסויימת, האם צריך להתייחס לחיפושים?
סולו כתב:אני חושבת שיותר ויותר אנשים מנסים לחפש מידע על חנויות ונותני שירות בפייסבוק, גם ע"י חיפוש השם של העסק וגם חיפוש אקראי של מילות מפתח מסויימות, לא בסדר גודל כמו שמחפשים בגוגל אבל מחפשים, באמת והלוואי והיה כזה כלי כדי לבחון את הדברים בצורה סטטיסטית.
itamaryu כתב:מה היחס לדעתך עבור חיפוש המילה "צימרים" בין פייסבוק לגוגל ?
כמה אנשים מחפשים את המילה "צימרים" בפייסבוק לעומת אלה המחפשים בגוגל ?
הייתי מהמר על אחד לכמה עשרות אלפים.
מה שאני מנסה להגיד זה שבסופו של דבר אין צורך בכלל להתייחס לחיפושים לדעתי. אלא כמו שפייסבוק עובד, יש צורך להתייחס לאוכלוסיה אותה את מעוניינת "לתפוס".
חזור אל פורום פרסום ברשתות חברתיות
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 10 אורחים