שיתוף פעולה בין בינג לפייסבוק

  
איך מקדמים את האתר בשאר מנועי החיפוש? מה משפיע עליהם?

שיתוף פעולה בין בינג לפייסבוק

הודעהעל ידי ziv » יום ה' 16 דצמבר 2010 13:10

מיקרוסופט הכריזה אתמול 15/12/10 על שורה של שדרוגים למנוע החיפוש בינג. בין היתר הוצגו פיצ'רים חדשים בתחומי המפות, השירותים המקומיים והשירותים הסלולריים – אבל השדרוג העיקרי נוגע להעמקת שיתוף הפעולה בין בינג בפייסבוק, בהמשך לשיתוף הפעולה שעליו הוכרז באוקטובר.


לפי מיקרוסופט, החיפוש בבינג יציג בקרוב למשתמש דף תוצאות מותאם אישית: תוצאות החיפוש יעניקו קדימות לאתרים שאנשי הקשר של המשתמש בפייסבוק לחצו עליהן "לייק". כמו כן, ניתן יהיה גם לראות כמה משתמשי פייסבוק הקישו "לייק" על כל תוצאה, ואילו מחבריו של הגולש עשו זאת.


המשמעות היא שבינג משיג יתרון משמעותי על גוגל בתחום החברתי: הוא מציג לא רק את התוצאות שגולשים קישרו אליהן מספר רב של פעמים, אלא גם הופך באופן מעשי למנוע המלצות של חברי המשתמש. גוגל מנסה זה זמן רב לקבל גישה למידע הזה של הרשת החברתית - אך ללא הצלחה.


ממיקרוסופט נמסר כי התוצאה תהיה דף תוצאות חיפוש דינמי, שישתנה בעקבות פעולותיהם של חבריו של המשתמש בפייסבוק. בחברה ציינו כי הם מודעים לכך שאפשר, בקלות יחסית, להשפיע על תוצאות בפייסבוק, ועל כן השימוש באופציה הזו הוא opt-in: המשתמש יצטרך לתת את הסכמתו לכך ויוכל להפסיק את השתתפותו בגרסה ה"חברתית" של בינג בכל עת.
ziv
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1179
הצטרף: יום ש' 31 מרץ 2007 20:43
מיקום: רמת גן
פוסטים מומלצים: 31
מוניטין: 13

Re: שיתוף פעולה בין בינג לפייסבוק

הודעהעל ידי מרטין בוק » יום ו' 17 דצמבר 2010 18:23

מאוד מעניין, אז בעצם הקידום יהפוך לאיסוף לייקים במקום איסוף לינקים.
מרטין- 0508-116397  maratbok [at] gmail.com      
ניהול מוניטין ברשת
ייעוץ משכנתאות להלוואה חדשה
מרטין בוק
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 3212
הצטרף: יום א' 31 אוקטובר 2010 17:03
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 5

Re: שיתוף פעולה בין בינג לפייסבוק

הודעהעל ידי avihy » יום ב' 27 דצמבר 2010 17:40

זה יצור ס-פ-א-ם אדיר לפייסבוק.
avihy
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 181
הצטרף: יום א' 31 אוקטובר 2010 13:38
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 0

Re: שיתוף פעולה בין בינג לפייסבוק

הודעהעל ידי GalPc » יום ה' 06 ינואר 2011 19:12

ziv כתב:מיקרוסופט הכריזה אתמול 15/12/10 על שורה של שדרוגים למנוע החיפוש בינג. בין היתר הוצגו פיצ'רים חדשים בתחומי המפות, השירותים המקומיים והשירותים הסלולריים – אבל השדרוג העיקרי נוגע להעמקת שיתוף הפעולה בין בינג בפייסבוק, בהמשך לשיתוף הפעולה שעליו הוכרז באוקטובר.


לפי מיקרוסופט, החיפוש בבינג יציג בקרוב למשתמש דף תוצאות מותאם אישית: תוצאות החיפוש יעניקו קדימות לאתרים שאנשי הקשר של המשתמש בפייסבוק לחצו עליהן "לייק". כמו כן, ניתן יהיה גם לראות כמה משתמשי פייסבוק הקישו "לייק" על כל תוצאה, ואילו מחבריו של הגולש עשו זאת.


המשמעות היא שבינג משיג יתרון משמעותי על גוגל בתחום החברתי: הוא מציג לא רק את התוצאות שגולשים קישרו אליהן מספר רב של פעמים, אלא גם הופך באופן מעשי למנוע המלצות של חברי המשתמש. גוגל מנסה זה זמן רב לקבל גישה למידע הזה של הרשת החברתית - אך ללא הצלחה.


ממיקרוסופט נמסר כי התוצאה תהיה דף תוצאות חיפוש דינמי, שישתנה בעקבות פעולותיהם של חבריו של המשתמש בפייסבוק. בחברה ציינו כי הם מודעים לכך שאפשר, בקלות יחסית, להשפיע על תוצאות בפייסבוק, ועל כן השימוש באופציה הזו הוא opt-in: המשתמש יצטרך לתת את הסכמתו לכך ויוכל להפסיק את השתתפותו בגרסה ה"חברתית" של בינג בכל עת.

יהיה ס-פ-א-ם אדיר מבחינת פייסבוק..
GalPc
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 140
הצטרף: יום ה' 06 ינואר 2011 18:58
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 0


חזור אל פורום קידום אתרים ב-BING ,YAHOO וואלה וכל השאר

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 13 אורחים

cron