לא טרחת להגדיר "קידום", SirBrituha. ההגדרה היא: ביצוע הפעולות שיגרמו לתוצאת החיפוש שאתה מקדם
להשיג את המקום הראשון בגוגל לביטויי החיפוש ששוק היעד של האתר מרבה לשאול. מקום שני הוא כישלון נסבל, מקום שישי הוא בדרך כלל כישלון מחפיר, אם חמשת תוצאות החיפוש הראשונות זוכות בכמעט 100% מהכניסות.
ועכשיו תחשוב: 300 מקדמי אתרים מקדמים כל אחד דף מאתר אחר, ש
בנוי כהלכה, עם כל ה
פלאגינים המומלצים, לאותו ביטוי חיפוש ששוק היעד של כל 300 האתרים הכי מרבה לשאול. איך אפשר לדעתך
לדחוס את כל ה-300 לתוך המקום הראשון, או לפחות לתוך חמשת המקומות הראשונים, רק בזכות זה שכולם עשו בדיוק את אותו הדבר? משהו שגוי בהגיון שלך.
ההמלצה שלי היא
לפעול על פי ההנחיות העדכניות של הנהלת חברת גוגל לבעלי\מנהלי אתרים מה עליהם לעשות כדי שאתריהם יקודמו בתוצאות החיפוש (על חשבון תוצאות החיפוש הראויות שבצמרת) -
גם בתוך שבועיים בלבד. כתבתי על כך ב-
http://www.askpavel.co.il/qa/19680 . אשמח אם הקוראים יחוו את דעתם על ציות להנחיה.