סימן שיש לפחות 10 תוצאות חיפוש בעלות ציון רלוונטיות גבוה משלך לביטוי החיפוש הזה. אולי הן עשו עבודה מעולה והן המעולות שבמעולים, ואולי הן עשו עבודה גרועה, אבל הן הכי פחות גרועות.
קידום אתרים זה לא עוד פרק ללמוד אחרי שלמדת בניית אתרים. זה ראש אחר - זה עיסוק בקבלת החלטות בתנאי אי-וודאות קיצונית (קרובה ל-100%) כי אתה לא יודע מה הוא ציון הרלוונטיות של תוצאות החיפוש שעברו אותך ושל תוצאת החיפוש שלך, ואיך הוא משתפר או מתקלקל בעקבות פעולה זו או אחרת. אבל אתה בטח עשית את מה שכולם עושים, בלי לחפש במה כולם שוגים, כדי לדעת להחטיף להם. תתחיל מקריאת "הנחיות גוגל למנהלי אתרים ( http://www.askpavel.co.il/qa/19680 ).