olypoly כתב:איך הנתון הזה הולך יד ביד עם הגידול בכמות מקדמי האתרים? איך זה הולך עם העובדה שכל השיח עבר לקבוצות בפייסבוק כי נמאס לשמוע את השטויות שלך? אולי התאריך תפוגה שלך כבר עבר מזמן?[...]
תודה רבה על המידע. אם תפנה אותי לראיות אודות הגידול במספר מקדמי האתרים בישראל בשנה האחרונה, אשמח לחזור בי מהטענה שמספרם הצטמצם מאד. בהעדר מידע אודות ראיות מוצקות אודות השינוי במספר מקדמי האתרים בישראל בשנה האחרונה, נאלצתי להסיק בעקיפין שהמספר הצטמצם מאד על פי ראיה נסיבתית, והיא שמספר המשתתפים בפורומים המקצועיים הצטמצם להרבה פחות ממחצית במהלך השנה האחרונה. לרגע היה לי חשד שמה שאני כותב כאשר אני מציג ניתוח מנומק שמסתמך ברובו על ההודעות והפעולות הפומביות של הנהלת גוגל, הוא אכן הסיבה לכך, אבל ראיתי שהצמצום הניכר במספר המשתתפים התרחש גם ב-seoforums שבו אינני משתתף.
olypoly כתב:[...]שאלתי אותך שאלה. למה אתה לא עובר לפורום של כותבי תוכן? הרי זו האסטרטגיה שלך (מלבד בעלי חברות קידום אתרים שאתה רוצה שיעשו את העבודה "השחורה" הטכנית הדרושה). הרי כל מה שאתה רוצה לעשות מעכשיו זה להביא כותבים מוכשרים שיוכלו לספק לך את התוכן המקצועי והאיכותי הזה שלא יהיה לו תחליף בשום מקום אחר מלבד האתר שלך... אז... אשאל שוב... למה אתה חופר כאן עדיין?
כי על פי ההנחיה של הנהלת גוגל מחודש מאי 2013
אין יותר צורך גם בכותבי תוכן. גוגל כותבים: מנהלי אתרים יכולים לשפר את דירוג האתרים שלהם על ידי יצירת אתרים באיכות גבוהה
שמשתמשים ירצו להשתמש בהם ולשתף אותם. (
https://support.google.com/webmasters/a ... 4432?hl=iw). זו הרי הסיבה ששאלתי את דן, כותב התוכן המקצועי שמפרסם את עצמו בנושא הזה כאן (והוא גם בעל תואר אקדמי במנהל עסקים), איך, ככותב תוכן מקצועי, הוא יודע
איזה תוכן יעדיפו (או אפילו
יאהבו ממש) נשים שמתעניינות בשופינג של נעלי ספורט - האם תוכן שדומה יותר לתוכן שמיועד לנשים שמתעניינות בשופינג של נעלי ערב ונעלי הליכה, או תוכן שדומה יותר לתוכן שמיועד לגברים שמתעניינים בשופינג של נעלי ספורט? אבל לצערי הרב הוא לא טרח להשיב, או שאיננו יודע את התשובה או, שחמור מכך, הוא גם איננו מה היא הדרך למצוא את התשובה.