mivzaklive כתב:[...]האתר לא יימכר פחות מ 30,000 ש"ח מי שמתכוון להציע פחות מזה שיחסוך את שיחת הטלפון (העמוד פייסבוק לבד כבר שווה את הסכום).
שוויו של אתר אינטרנט יד שניה נקבע על ידי ההוצאה שתהיה בפועל לרוכש על עבודת קידום שיבטיח את המשך הביצועים הנוכחי, ובתנאי שהמשך הביצועים הנוכחי מייצר תשואה שמחזירה תוך זמן סביר את עלות הרכישה.
מי ששוקל רכישת אתר יד-שניה (שלא לדבר על בניית אתר חדש), במחיר שאינו זניח, חייב להתעניין בשני הפרמטרים הללו, אבל אז ילמד שאם כי ההכנסה החודשית הנוכחית ידועה למוכר, את העלות העתידית של עבודת הקידום לא ניתן להעריך בשום אופן.