בואו נתקדם ל2013 גם באינטרנט

  
איך משיגים דרוג גבוה לאתר בתוצאות של גוגל?
חדשות/דיונים/ספרים/טיפים/תאוריה וכו'

בואו נתקדם ל2013 גם באינטרנט

הודעהעל ידי Maldavan » יום ג' 05 מרץ 2013 09:55

שידרגתי את הבלוג שלי לוורדפרס סוף סוף :clap2

את הפוסט הראשון הקדשתי איך אם לא - לקידום ומקדמים וחברות הקידום בארץ, ולמה המקדם SEO חייב להתחיל להיות גם משווק. ניסיתי לעשות קצת סדר בדברים.
תהנו:
http://buts.co.il/%D7%91%D7%95%D7%90%D7 ... %A0%D7%98/
חברת הפרסום שלך באינטרנט - feature-digital.co.il
הבלוג האישי שלי - buts.co.il
סמל אישי של המשתמש
Maldavan
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום א' 01 מאי 2011 19:31
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 11

Re: בואו נתקדם ל2013 גם באינטרנט

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ג' 05 מרץ 2013 12:03

בקידום אתרים אורגני 5-7 תוצאות החיפוש העליונות זוכות ב-100% מהמכירות. עבודת קידום שלא השיגה מקום כזה בצמרת היא כישלון, ותקציב הקידום בוזבז לריק. אם 300 מקדמי אתרים עובדים כדי להשחיל 300 תוצאות חיפוש לתוך 5 תוצאות החיפוש העליונות, 295 מהם ייכשלו בהכרח. אבל הלקוח לא מבין זאת. הוא חושב במונחים של אותם 20% מהקונים שנכנסים לו דרך הדלת ומבצעים 80% מהמכירות, ומבקש הצעת מחיר זולה שתביא לו 20% כאלה גם מהרשת.

אבל אין דבר כזה תקציב קידום מוגדר מראש שמבטיח ניצחון על המתחרים, ולכן מרבית מקדמי האתרים מבצעים עבודת סרק. מקדם אתרים שהוא גם משווק חייב להימנע מלבצע עבודת קידום בתוצאות האורגניות.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431

המשתמשים הבאים אהבו את ההודעה של זקן השבט 3 :
AhoyIT
פופולריות: 20%
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: בואו נתקדם ל2013 גם באינטרנט

הודעהעל ידי AhoyIT » יום ג' 05 מרץ 2013 15:44

העניין עמנואל,

הכשל המרכזי, בטיעון (הנכון כלשעצמו ובכל מקרה פרטי נדון) שלך - היא העובדה שיש X צירופי מילים במרחב הפעילות הנתון וזה מאפשר X*5 מתחרים נוכחים בתוצאות רלבנטיות המאפשרות החזר על ההשקעה (בלי להכנס למספרים).

יתר על כן, סביר שאם נגדיר את עלות ההשקעה הנדרשת לצירוף בודד כY (בלי להכניס מקדמי תחרות, ותק וכו') - אזי מתחרה במרחב שיבקש לכסות 100% מהצירופים האפשריים יהיה חייב בהשקעה בערך X*5*Y וסביר שזה כבר לא יהיה כלכלי ... כך, שבפועל אין חפיפה מלאה בין כלל המתחרים וכלל הצירופים במרחב.

כלומר, סביר שגם למקדם טוב ושאינו טכנאי-קידום והמבין שיש לו חובה לספק ללקוח ייעוץ אסטרטגי ולא נישתי - יפנה את הלקוח לשילוב נכון וכלכלי של פעילות PPC וקידום טבעי בצירופי מילים שבהם עלות התועלת כלכלית עבורו.
ייעוץ וניהול טכנולוגי - אסטרטגיית רשת
--------------------------------------------------------------------
מנהל אתרי מאמרי דעה וידע, קולנוע, פוליטיקה ועוד.
AhoyIT
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 716
הצטרף: יום א' 11 אפריל 2010 15:24
מיקום: מרכז
פוסטים מומלצים: 10
מוניטין: 3

Re: בואו נתקדם ל2013 גם באינטרנט

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ד' 06 מרץ 2013 12:43

נכון מאד. אנחנו מנהלים את הויכוח הזה גם בשרשור אחר, באמצעות דוגמאות מספריות.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: בואו נתקדם ל2013 גם באינטרנט

הודעהעל ידי sagive » יום ד' 06 מרץ 2013 13:23

בלי קשר לאחוז ההצלחה אני מסכים עם @Maldavan ... קידום אתרים באינטרנט הפך כבר מזמן לפרסום באינטרנט
ומהווה למעשה תקציב פרסומי לכל דבר ברשת האינטרנט. קידום אתרים מודרני לעניות דעתי הוא הנסיון להגדיר את
האתר של בית העסק כאמין ומוביל בתחומו מה שמוביל לקידום בתוצאות החיפוש ולא משחק עם כותרות (בלבד)...

ולכן... כל מקדם אתרים מוצלח הוא גם קצת איש פרסום / משווק
בקרו באתר שלנו sagive.co.il
סמל אישי של המשתמש
sagive
חבר חדש
חבר חדש
 
הודעות: 77
הצטרף: יום ה' 01 אפריל 2010 16:19
מיקום: תל אביב, ישראל
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 1

Re: בואו נתקדם ל2013 גם באינטרנט

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ד' 06 מרץ 2013 13:40

sagive כתב:בלי קשר לאחוז ההצלחה אני מסכים עם @Maldavan ... קידום אתרים באינטרנט הפך כבר מזמן לפרסום באינטרנט
ומהווה למעשה תקציב פרסומי לכל דבר ברשת האינטרנט. קידום אתרים מודרני לעניות דעתי הוא הנסיון להגדיר את
האתר של בית העסק כאמין ומוביל בתחומו מה שמוביל לקידום בתוצאות החיפוש ולא משחק עם כותרות (בלבד)...
ולכן... כל מקדם אתרים מוצלח הוא גם קצת איש פרסום / משווק

מסכים איתך חלקית. קידום אתרים הוא פרסום לכל דבר, אבל הוא מתנהל בשוק שבו ל-5-7 מתחרים מונופול על כמעט 100% מהמכירות. ההבדל הוא שמקדמי האתרים הציגו אותו באופן שגוי, כאילו הבטחת הצלחת הפרסום היא עניין טכני טהור אם רק עושים א', ב' וג'. זה לא ניתן לוגית כאשר 300 מתמודדים מתחרים על אותם 5-7 מקומות, וכיום גם לא ניתן להיות מקדם אתרים מוצלח אם הוא רק קצת איש פרסום.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: בואו נתקדם ל2013 גם באינטרנט

הודעהעל ידי Maldavan » יום ד' 06 מרץ 2013 14:44

קידום אתרים הוא פרסום לכל דבר, אבל הוא מתנהל בשוק שבו ל-5-7 מתחרים מונופול על כמעט 100% מהמכירות.


עמנואל, פה אתה מתאר מצב של מכירות של 100% כאשר אנחנו סגורים בתוך הקופסה של גוגל. וזאת הנקודה שרציתי לגעת בה בין היתר בהפיכת המקדם למשווק ואני מצטט פסקה מהפוסט:
"אני הולך לבצע פרסומת בערוץ 2 לאתר שלך, לכן אני צריך ממך סכום X. ברור שהדוגמא מעט מוגזמת עבור רוב העסקים, אבל זאת היית דוגמא כללית מאוד לפעולת שיווק שנעשית לא באינטרנט, שכן משפיעה על תוצאת החיפוש בגוגל וסיבה מוצדקת להבהיר לבעל העסק למה צריך תקציב יותר גדול ממה ששיער."

לא כתבתי את זה אבל זה היה לי די ברור שפעולה שנעשית מחוץ לאינטרנט מובילה גם למכירות, במידה ויש גם מכירות ולקוחות מרוצים זה יגיע גם "לאוזני גוגל" על הדרך, ופה המשווק צריך לחזור להיות "מקדם בגוגל", וכמובן המשווק באתר עצמו. זה הכל עניין של שילובים בין הדברים.

בפוסטים הבאים אני אגע יותר בעניינים האלה עם מעט דוגמאות יותר פרקטיות.
חברת הפרסום שלך באינטרנט - feature-digital.co.il
הבלוג האישי שלי - buts.co.il
סמל אישי של המשתמש
Maldavan
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום א' 01 מאי 2011 19:31
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 11

Re: בואו נתקדם ל2013 גם באינטרנט

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ד' 06 מרץ 2013 15:07

דניאל, מה אתה עונה לשאלה "כמה זה X?"

כאשר אתה אומר "אני הולך לבצע פרסומת בערוץ 2 לאתר שלך", אתה מתחייב שהפרסומת תצליח להחזיר את העלות שלה בתוספת רווח הגון? אולי X לא מספיק לזה?

יתר על כן, בפרסומת בערוץ 2 אתה לא מתחרה רק במתחרים הישירים שלך, אלא גם בכל מי שמתחרה בך על הכסף הפנוי של הלקוח. בכל קניון חנות הבגדים מתחרה בחנות הנעליים ודוכן הפלאפל מתחרה בדוכן הפיצה. בקידום האורגני לפחות מגיע אליך שוק ממוקד.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: בואו נתקדם ל2013 גם באינטרנט

הודעהעל ידי Maldavan » יום ד' 06 מרץ 2013 15:36

כרגע אני לא יודע כמה זה X בערוץ 2 מהמון סיבות (לא בדקתי, לא חקרתי וכו'...).
פה נכנס גם עניין הנסיון.
נכון שלרוב הקידום האורגני יותר ממוקד, אבל זה לא אומר שהפרסומת בערוץ 2 (או בכל ערוץ אפיק אחר) יהיה לא אפקטיבי (גם ברמת הקידום האורגני בסופו של דבר).
הכל תלוי בנושא איתו אני מתעסק. זה מה שאני מנסה להעביר בפוסטים שלי - צריך קצת לשבת לחשוב, לתכנן... ואז להתחיל לטעות ולדעת איך ללמוד מהטעויות. בפוסט הראשון שלי ניסיתי קודם כל ליישר קו אחד ברור שזה כבר לא נכון והגיוני לקחת כל עבודה ותחום ולהתחיל לעבוד ולקדם אותו כאילו זה מכירת בננות. כל תחום הוא שונה וצריך לדעת איך לגשת אליו. לפעמים, גם המקדם צריך לדעת להגיד - "לא, זה גדול עלי". איך הוא ידע מתי להגיד את זה? את זה אנחנו נמשיך לראות בשינויי המצב רוח של גוגל ובעלי העסקים.
חברת הפרסום שלך באינטרנט - feature-digital.co.il
הבלוג האישי שלי - buts.co.il
סמל אישי של המשתמש
Maldavan
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום א' 01 מאי 2011 19:31
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 11

Re: בואו נתקדם ל2013 גם באינטרנט

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ד' 06 מרץ 2013 18:00

Maldavan כתב:כרגע אני לא יודע כמה זה X בערוץ 2 מהמון סיבות (לא בדקתי, לא חקרתי וכו'...).
פה נכנס גם עניין הנסיון.
נכון שלרוב הקידום האורגני יותר ממוקד, אבל זה לא אומר שהפרסומת בערוץ 2 (או בכל ערוץ אפיק אחר) יהיה לא אפקטיבי (גם ברמת הקידום האורגני בסופו של דבר).
הכל תלוי בנושא איתו אני מתעסק. זה מה שאני מנסה להעביר בפוסטים שלי - צריך קצת לשבת לחשוב, לתכנן... ואז להתחיל לטעות ולדעת איך ללמוד מהטעויות. בפוסט הראשון שלי ניסיתי קודם כל ליישר קו אחד ברור שזה כבר לא נכון והגיוני לקחת כל עבודה ותחום ולהתחיל לעבוד ולקדם אותו כאילו זה מכירת בננות. כל תחום הוא שונה וצריך לדעת איך לגשת אליו. לפעמים, גם המקדם צריך לדעת להגיד - "לא, זה גדול עלי". איך הוא ידע מתי להגיד את זה? את זה אנחנו נמשיך לראות בשינויי המצב רוח של גוגל ובעלי העסקים.

הגורמים של מחיר הפרסום בטלויזיה הם אורך הסרטון, תדירות שידורו, מספר הצופים הצפוי בשעת השידור ואיכות הרכב הצופים, בנוסף לעלות הפקת הסרטון. מכל הנתונים הללו גם לא תוכל לדעת האם ועד כמה הפרסום יצליח למשוך קונים מהמתחרים הישירים והעקיפים.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114


חזור אל פורום קידום אתרים בגוגל

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 36 אורחים