פרסום בפייסבוק=המרות?

  
פרסום ברשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק, טוייטר, גוגל+

פרסום בפייסבוק=המרות?

הודעהעל ידי רון » יום ג' 19 אוקטובר 2010 21:51

יש פה מישהו שמפרסם בפייסבוק ומצליח להביא קונים/המרות כמו באד וורדס?
הוסיפו מאמרי אומנות, וקשרו לאתרכם בקלות.
בלוג קידום אתרים
רון
חבר חדש
חבר חדש
 
הודעות: 77
הצטרף: יום ד' 06 ינואר 2010 16:21
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 0

Re: פרסום בפייסבוק=המרות?

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ג' 19 אוקטובר 2010 22:16

רון כתב:יש פה מישהו שמפרסם בפייסבוק ומצליח להביא קונים/המרות כמו באד וורדס?

אני שומע על יותר ויותר מקרים של עסקים שהשקיעו סכומים ניכרים בקידום במדיה החברתית - בגלל הבאזז - עם אפס תוצאות. דרושה פרוצדורה לבדיקה מוקדמת ואמינה של מידת ההתאמה של המוצר או השרות לקידום במדיה החברתית.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: פרסום בפייסבוק=המרות?

הודעהעל ידי eitanya » יום ד' 20 אוקטובר 2010 00:41

בעיני ישנו כאן ניגוד עניינים מסוים.
פרסום בפייסבוק משתמש בעקרון של גישת שיווק ישנה - שימוש במדיה חודרנית ופולשנית במקום שלמעשה נבנה על מנת למצוא את האלטרנטיבה לכך- לכאורה זה לא ממש מתאים לפרופיל גולש במדיה חברתית אשר מעוניין לדעת יותר מה החברים חושבים- לא כיצד המפרסם משווק באגרסיביות ומפזר הבטחות שאין להם כיסוי - לשם כך לא חסרים אתרים ופלטפורמות.(אם יש כיסוי ומדובר במוצר/שירות ייחודי/חדשני/ בעל תועלת נוספת אמיתית אז הסיכויים להצלחה טובים כבמדיה אחרת ואולי מעט פחות -עדיין מדובר על חשיפה וסטטיסטיקה של הקלקה אך האם הגולש בפייסבוק "עיוור יותר" לבאנרים מאשר גולש באתרים אחרים? שאלה למחשבה)

שיווק במדיה חברתית - זה כולל יותר ולעיתים פועל אחרת לגמרי מפרסום. זה נכון פעמים רבות לעסקים אשר מעוניינים להחשף ולבנות קהילות בעלי עניין. קחו עסקים מוכרים- שמות מותג שהם פעמים רבות עולים בשיחות חולין בין חברים במציאות או ברשת- כאן המשווק חייב להיות שותף ולקדם את האינטרסים שלו ולא לשבת מהצד. זאת על מנת לנווט את השיחה הקיימת בלאו הכי לטובת האינטרסים העסקיים שלו. לאפשר את חופש הביטוי אבל גם לדעת להתערב ולהצליח לשנות כאשר מגדירים ופועלים לפי קווים ברורים.
צריך לדעת אין לעשות זאת תוך כדי שקיפות מלאה, יושר ותחכום.

אגב פרסום שמקדם את דף הפייסבוק ברמת העניין - תחרות נושאת פרסים לדוגמא - זה משהו אחר לגמרי.
אשמח להכיר אותך יותר בכדי לעזור לך ולאחרים שמתמודדים כמוך עם אתגרים בשיווק... אז אם גם לך יש 2 דק' בשבילי, יעזור לי מאוד שתמלא את הסקר הקצרצר הבא
בתודה מראש, איתן יריב, WAO הצלחה בשיווק באינטרנט
סמל אישי של המשתמש
eitanya
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 782
הצטרף: יום ג' 20 יולי 2010 17:57
מיקום: ראשון לציון
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 4

Re: פרסום בפייסבוק=המרות?

הודעהעל ידי AhoyIT » יום ד' 12 ינואר 2011 01:22

כיועץ לאסטרטגיית רשת מוכללת לעסקים, במרבית המקרים אני ממליץ ללקוחות שלי שלא לפעול באופן מהותי ברשת פייסבוק וזאת מטעמים של עלות תועלת ובפרט אם אין להם אפשרות לייצור שם נוכחות בנפח של לפחות רבע עד חצי משרה מלאה.

להבנתי, עד כה, רשתות חברתיות טובות ויעילות מאוד עבור עסקים (בעיקר עצמאיים) שהמוצר שלהם שהוא פסיכולוגי במהותו ובעיקר אקט הרכישה שלו מתבסס על לחץ-חברתי (אקטיבי או פסיבי, חיצוני או פנימי) כזה או אחר. מוצרים שדורשים קבלת החלטות שכלתנית נכשלים ברשתות חברתיות (אלא אם כן הם זוכים למסת חשיפה קריטית - שזה תופס בכל מדיה שהיא).
ייעוץ וניהול טכנולוגי - אסטרטגיית רשת
--------------------------------------------------------------------
מנהל אתרי מאמרי דעה וידע, קולנוע, פוליטיקה ועוד.
AhoyIT
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 716
הצטרף: יום א' 11 אפריל 2010 15:24
מיקום: מרכז
פוסטים מומלצים: 10
מוניטין: 3

Re: פרסום בפייסבוק=המרות?

הודעהעל ידי beni66 » יום ד' 12 ינואר 2011 02:49

בפייסבוק יש הרבה מאוד ילדים בני 10 ומעלה- גם לא קונים וגם יש להם עיוורון לפרסומות.
אתר מאמרים פאבלישר publisher.co.il לשירותכם כבר שנה שביעית.
beni66
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 200
הצטרף: יום ש' 08 ינואר 2011 15:38
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1


  • נושאים דומים
    תגובות
    צפיות
    מחבר

חזור אל פורום פרסום ברשתות חברתיות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 16 אורחים

cron