חדשות פייסבוק מדמרקר

  
פרסום ברשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק, טוייטר, גוגל+

חדשות פייסבוק מדמרקר

הודעהעל ידי ziv » יום ב' 26 נובמבר 2012 13:33

פייסבוק מנסה להוכיח: אנחנו מייצרים מכירות גם בלי הקלקות ישירות על מודעות

(Josh Constine, TechCrunch, 20/11/2012)

פייסבוק (1) כשמשתמש פייסבוק מקליק על מודעה ומבצע רכישה – קל לעקוב אחריו. אבל האם ייתכן מצב שבו חבר פייסבוק מבצע רכישה רק מכיוון שראה מודעה אבל מבלי שהקליק עליה? View Tags הוא שירות של פייסבוק המאפשר למפרסמים לעקוב אחרי חברי פייסבוק מהרגע שבו הם נחשפים לפרסום מסוים ועד לרגע שבו מתבצעת מכירה. על פי מידע שנמסר על ידי אחת החברות שמספקת שירותי פרסום בפייסבוק, SocialCode, התשובה חיובית: מתוך 5,924 חברי פייסבוק שביצעו רכישה במסגרת קמפיין מסוים, 797 בלבד עשו זאת אחרי הקלקה והשאר, 5,127, עשו זאת רק אחרי שנחשפו לפרסום ולא הקליקו.
________________________________________
מדוע בעלי מותגים יהיו חייבים לקנות פרסום בפייסבוק

(Cotton Delo, Advertising Age, 19/11/2012)

פייסבוק (2) (הערה: אם הלינקים ל-AdAge שולחים אתכם לעמוד התחברות ורישום – הירשמו. זה בחינם – וזה כדאי) בחמשת השבועות שאחרי ה-20 בספטמבר, כמות הפוסטים ללא תשלום שהועלו על ידי בעלי עמודי אוהדים ונצפו על ידי חברי פייסבוק שעשו להם "לייק" צללה מ-15.6% ל-9.6%; כך עולה ממחקר שביצעה Group M מקבוצת WPP. המשמעות: על מנת לדאוג לכך שתכניהם ייראו, מותגים יצטרכו לשלם עבור מוצרי פרסום שנראותם גדולה יותר. מצד שני, רמת האינטראקציה (לייקים, שיתופים ותגובות) עלתה.
________________________________________
הירידה בנראות הפוסטים ככל שמספר האוהדים גדל: המספרים

(Todd Wasserman, Mashable, 15/11/2012)

פייסבוק (3) חברת ניתוח הטראפיק בפייסבוק PageLever בדקה את נראות הפוסטים מזווית אחרת: הקשר בין שיעור הנראות לבין מספר האוהדים. על פי המידע שלה, המבוסס על יותר מ-10,000 עמודים שלהם מעל מיליארד אוהדים, שיעור הנראות הגבוה ביותר, 19%, הוא בדפים שלהם מספר נמוך של אוהדים – אלף עד 10,000 אוהדים. בדפים שלהם מעל מיליון אוהדים שיעור הנראות צולל ל-6%. כאן המסקנה היא שככל שהעמוד גדול יותר, הצורך ברכישת פרסום גדל.
________________________________________
מצעד הפוסטים הוויראליים ביותר בפייסבוק באוקטובר: מגזין Covergirl בראש

(Laura Stampler, Business Insider, 20/11/2012)

פייסבוק (4) פוסט שהועלה על ידי מגזין Covergirl והפנה לשער שבו כיכבה ילדה בת 13 שנלחמת בשני סוגים של סרטן היה זה שקיבל את הכי הרבה לייקים באוקטובר: 1.278 מיליון. במקום השני היה הפוסט שפייסבוק העלתה לעמוד שלה ובו הפניה לסרטון "פייסבוק היא כמו כסא". מספר הלייקים שלו היה נמוך בהרבה: 1.025 מיליון.
________________________________________
ziv
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1115
הצטרף: יום ש' 31 מרץ 2007 20:43
מיקום: רמת גן
פוסטים מומלצים: 31
מוניטין: 13

חזור אל פורום פרסום ברשתות חברתיות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 10 אורחים

cron