כל השאר בפנים, מוזמנים לקרוא

http://www.seori.co.il/1067/competitor-analysis
Xורי כתב:זהו שמו של הפוסט החדש שעלה הרגע.
כל השאר בפנים, מוזמנים לקרוא
http://www.seori.co.il/1067/competitor-analysis
זקן השבט 3 כתב:Xורי כתב:זהו שמו של הפוסט החדש שעלה הרגע.
כל השאר בפנים, מוזמנים לקרוא
http://www.seori.co.il/1067/competitor-analysis
קראתי ולא הסכמתי.
לניתוח אתרי המתחרים היה שימוש, אם בכלל, בדור מנועי החיפוש שקדמו לגוגל, כי אז לציון הרלוונטיות של דף אינטרנט היה ערך עליון: 100% ואחד המנועים אפילו פרסם את הציון המעוגל ליד כל תוצאת חיפוש (אפשר היה להניח ששאר המנועים מחשבים את הציון בדרך דומה למדי).
Xורי כתב:לא חייבים להסכים (: כל אחד והדרכים שלו.
זקן השבט 3 כתב:Xורי כתב:לא חייבים להסכים (: כל אחד והדרכים שלו.
כאשר אינני מסכים אני מקפיד לנמק מדוע אינני מסכים, כדי שהויכוח יתנהל בין נימוקים ולא בין אנשים.
Xורי כתב:נימקתי לך עוד בטלפון בעבר לגבי זה, גם בבלוג נתתי את דעתי, שם כבר מתגלגל הדיון.
אני קצת קצר בזמן לגלגל אותו לעוד מקום (:
אתה מכיר את הדעה שלי, לא חדש לך
זקן השבט 3 כתב:Xורי כתב:נימקתי לך עוד בטלפון בעבר לגבי זה, גם בבלוג נתתי את דעתי, שם כבר מתגלגל הדיון.
אני קצת קצר בזמן לגלגל אותו לעוד מקום (:
אתה מכיר את הדעה שלי, לא חדש לך
את הנימוקים מדוע דעתך שגויה כתבתי שם. אפשר לסכם אותם בפיסקה הבאה, שאני מרשה לעצמי להעתיק משם:
מאחר ואני רואה שהנושא הזה קשה למי שגיבש אינטואיציות מקצועיות שגויות, והעלית את הספורט כמשל, אשאל ככה:
בוא נניח שבמקום שכל הרצים בתחרות אתלטיקה באולימפיאדה – ריצת 100 מטר – ירוצו כולם יחד, נתן להם לרוץ כל אחד בנפרד, באותו הזמן אבל במקום אחר. מה יהיה ההבדל המהותי, פרט אולי להישגים מעט יותר נמוכים לכולם בגלל שאין להם יכולת לבצע גם "ניתוח מתחרים" תוך כדי ריצה?
ryan כתב:פסוט מצוין והכי אהבתי את התגובה שלך "אני כותב מה שעובד לי"
90% מאנשי הקידום בארץ עובדים על תאוריות שהם או מישהו אחר המציא שבעצם אין לאף אחד מושג אם הם עובדות אבל הם נהנים "למכור אותם"
Xורי כתב:[...]אין לי מטרה לכתוב יותר מידי סחור סחור, אני לא בא להוכיח או להיבדק
זקן השבט 3 כתב:Xורי כתב:[...]אין לי מטרה לכתוב יותר מידי סחור סחור, אני לא בא להוכיח או להיבדק
מה זאת אומרת? אנחנו לא דנים פה בשאלות של טעם - איזה אתר יותר יפה בעינייך - אלא בשאלות מקצועיות אוביאקטיביות.
כאשר אתה מפרסם באופן פומבי מאמר הממליץ על שיטת עבודה נתונה, או ממליץ להשקיע חלק ניכר משעות העבודה שנקנו בתקציב הקידום בפעולה של ניתוח אתרי המתחרים, אתה מזמין עלייך ביקורת אוביאקטיבית שבודקת את תקפות הטענות שלך, בין אם "באת להוכיח ולהיבדק" ובין שלא. מי שהבדיקה האוביאקטיבית הפומבית לא נוחה לו, שלא יפרסם!
Icel כתב:אוי אורי עשית לי את היום
חזור אל פורום קידום אתרים בגוגל
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 59 אורחים