someone100 כתב:זקן השבט 3 כתב:someone100 כתב:אתה מדבר על תאוריה שזה חשוב . אני עוד לא ראיתי אתרים בארץ שבירות בינוניות פלוס ( אבל לא בזירות קשות ) שקודמו על ידי פתיונות קישורים. ראיתי פתיונות קישורים אבל ההשקעה בפתיונות הייתה עצומה ....
מי מדבר על תאוריה?
אנחנו מדברים על עדכון "פינגווין" ואתה מדבר על הצרות של מקדמי האתרים. הצרות של מקדמי האתרים אולי הזילו דמעה אצל אנשי גוגל אבל אף פעם לא עוררו מספיק רחמים כדי שימנעו מהפעלת "אדוורדס" או שיתייחסו בסלחנות לטקסט שקוף.
מה אתה מציע כחלופה למאמרים ואיפה ההוכחות שזה עובד בישראל ?
נכון שיש דברים יחודים ומקורים פה ושם שמצליחים להתקדם בגוגל אבל זה כמעט ולא ישומי ל 99.9999999 אחוז ממי שרוצה להתחיל לקדם את האתר שלו.
א. גוגל לא מחוייב לספק לך חלופה לקישורים מאתרי "מאמרים".
ב. אם היית עוסק למשל בפחחות רכב היה מקום לשאול שאלות כמו "זה עבד בשנת 1972 וזה אולי לא יעבוד יותר בשנת 2052. איפה ההוכחות שזה כבר לא עובד בישראל בשנת 2012?"
אם לא שמת לב עד עכשיו, קידום אתרים הוא תחום סופר-דינמי כי גוגל יכול לשנות לך את סביבת העבודה פעמיים ביום. אם אתה לא מאמין קרא את ההודעות המתפרסמות פעם בחודש על 60 השינויים והחידושים שבוצעו באותו חודש, חלקם מינוריים או שמתייחסים לתוצאות החיפוש בשפה שלא נוגעת ללקוחות שלך וחלקם מחוללים
מהפכה של ממש. ולכן צריך להחליף את השאלה "איפה ההוכחות שהמצב השתנה?" בשאלה "
איך אני נערך לקראת האפשרות שהמצב ישתנה
כבר מחר בבוקר ולא רק בעוד חודש או שנה?"
ג. גוגל נזקקו כפי הנראה למקדמי האתרים עד כה, כי אתרים שהושקעה בהם עבודת קידום בשנת 2002 היו יותר רלוונטיים למשתמשי גוגל מאשר אתרים שלא הושקעה בהם כל עבודת קידום. לאחר מכן הם נאלצו להסתפק ב
פשרה - אם היו מחמירים בענישת כל אתר שמקודם בספאם רמת הרלוונטיות הכללית הייתה עדיין יורדת.
אבל בשנה האחרונה
המצב התהפך - לא מנוע החיפוש קובע מה רלוונטי לגולש אלא
הגולש קובע מה רלוונטי למנוע החיפוש! ההתנהגות של אוכלוסיות משתמשי גוגל ששואלות ביטוי חיפוש נתון (לעתים קרובות מתוך כוונות שונות) הן המבחן לרלוונטיות תוצאות החיפוש ולרלוונטיות הקישורים שביניהן. זה קשור ודאי לשכלול היכולת של גוגל לאסוף, לאגור ולנתח מידע עצום על התנהגותו של המשתמש ברשת, אמנם לא כל אחד ואחד אבל די בהחלט במדגם גדול.
ד. מבחינת גוגל, והם יודעים כפי הנראה שזה כבר ככה גם מבחינת משתמשי גוגל,
מודעות "אדוורדס" הן תוצאות חיפוש לכל דבר והן מובילות לדפי נחיתה המתחרים ביניהם מי יותר רלוונטי לגולש, על פי ציון האיכות. רק מקדמי האתרים נוטים להתעלם מהן בשיחה עם הלקוחות ובינם לבין עמיתיהם.
ה. מאחר וכאמור גוגל רק יחמיר עוד יותר את ההתייחסות לקישורים מאתרי "מאמרים", אתרי לווין, בלוגים וכו';
מאחר והוא עלול לעשות זאת מחר בבוקר, אם הוא לא עשה זאת כבר היום בבוקר;
ומאחר וגוגל לא מחוייב לספק לך חלופות לקישורים המלאכותיים שכולם בישראל (ובהודו) מייצרים בסיטונות;
- יוצא שאתה הוא זה שצריך למצוא חלופות. אבל אתה מבזבז את הזמן שלך בלהתווכח עם
החלופה היחידה שהצגתי פה בקווים הכלליים ביותר, על סמך הצגת אנטיתזה שהיא בסך הכל
הפרשנות המחמירה ביותר שאפשרית למה שגוגל כותבים, בלי
לפרט ולהוכיח את ה
נימוקים ובלי לנתח ולשקול לעומק ולרוחב את הנימוקים
בעד חלופות מתחרות אחרות או בעד המשך השימוש בטקטיקת העבודה הנפוצה היום בישראל (ובהודו).
ו. במילים אחרות, אתה עושה את מה שמקדמי האתרים העצלנים מליגה ז' עושים מאז ומתמיד - אתה דורש
טיפ - קטן, פשוט ושימושי, בלי נימוקים, בלי בילבול מח, בלי פילוסופיה, שמיד עם יישומו יבטיח את השארותם של אתרי הלקוחות במקום 1 בגוגל, או קפיצתם לשם. יש לי רושם ש
אתה מוכשר ליותר מזה.