הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

  
פרסום ברשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק, טוייטר, גוגל+

הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהעל ידי ziv » יום א' 28 מרץ 2010 14:11

מישהו יכול לספר או להפנות למאמר המפרט על הצלחות בקמפיין בפייסבוק בישראל.

אני לא מדבר על פרסום בפייסבוק אלא על פעילות בפייסבוק שניתן להגדירה כהצלחה ביחס עלות תועלת.
ziv
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1115
הצטרף: יום ש' 31 מרץ 2007 20:43
מיקום: רמת גן
פוסטים מומלצים: 31
מוניטין: 13

Re: הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהעל ידי intervision » יום ה' 01 אפריל 2010 16:52

זיו

גם אנחנו באינטרויז'ן מאמינים שאם אתה לא שם אתה לא קיים ופתחנו פעילות בפייסבוק
http://www.facebook.com/pages/InterSpace-swn-trym/347502036440

אנחנו מתייחסים לנושא ברצינות. עד כה כחודש של פעילות לא הייתי אומר שיש הצלחה מסחררת
אך אני מאמין שדרושה סבלנות והרבה עבודה קשה.

השבוע יצאנו במבצע מיוחד לעדוד המצטרפים אלינו בפייסבוק וטוויטר אך נפלנו על פסח
אעדכן בהמשך

חג שמח
intervision
חבר טרי
חבר טרי
 
הודעות: 20
הצטרף: יום ה' 01 אפריל 2010 16:38
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 0

Re: הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהעל ידי ziv » יום ו' 02 אפריל 2010 11:46

אני מחפש סיפורי הצלחה בפייסבוק בישראל (בעברית).
חפשתי בגוגל אחר סיפורים כאלו ולא ממש מצאתי. שאלתי אם יש סיפורים כאלו?

יצירת 1000 אוהדים לדף מסויים אינה מוגדרת בעיני כהצלחה.
ziv
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1115
הצטרף: יום ש' 31 מרץ 2007 20:43
מיקום: רמת גן
פוסטים מומלצים: 31
מוניטין: 13

Re: הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהעל ידי מרטין » יום ב' 26 אפריל 2010 01:28

אני לא יודע זיו, בטח יעברו כמה ימים עד שתראה את התגובה, אבל אני לא מצליח להבין מה יוצא מכל השיווק בפייסבוק, איזה תועלת זה מביא. בבקשה אם אתה מוצא משהו שתף אותי maratbok@gmail.com או באתר כאן. לדעתי אין דבר כזה
מרטין
חבר חדש
חבר חדש
 
הודעות: 91
הצטרף: יום ד' 10 מרץ 2010 10:49
מיקום: ישראל
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1

Re: הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהעל ידי ziv » יום א' 02 מאי 2010 10:27

אין כל ספק שפייסבוק יכול להזרים תנועה לאתר. השאלה באיזה מחיר או לייתר דיוק האם ה ROI ההחזר על ההשקעה הוא חיובי.

כלומר כמה זמן/כסף אני צריך להשקיע כדי להביא 1000 גולשים מפייסוק וכמה תעלה לי אלטרנטיבה (פרסום באנרים, פרסום בגוגל, פרסום בעיתון, פרסום ברדיו).

משום מה החברות שמפרסמות בגוגל לא מדווחות על החזרי השקעה.
ziv
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1115
הצטרף: יום ש' 31 מרץ 2007 20:43
מיקום: רמת גן
פוסטים מומלצים: 31
מוניטין: 13

עוד סיפור על כשלון הפרסום בפייסבוק

הודעהעל ידי ziv » יום א' 25 יולי 2010 11:39

www.holesinthenet.co.il/archives/11273

ממתין בקוצר רוח לשמוע על סיפורי הצלחה.
אגב הכשלון המתואר בפוסט הרבה יותר גדול כיוון שמעבר להוצאה על המדיה היתה השקעה לא קטנה של זמן בבניית הקמפיין.
ziv
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1115
הצטרף: יום ש' 31 מרץ 2007 20:43
מיקום: רמת גן
פוסטים מומלצים: 31
מוניטין: 13

Re: הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהעל ידי ziv » יום א' 15 אוגוסט 2010 16:15

כבר מספר חודשים רב אני עוקב בשקיקה אחר סיפורי הצלחה של פרסום בפייסבוק בישראל. יכול להיות שאין כאלו?
ziv
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1115
הצטרף: יום ש' 31 מרץ 2007 20:43
מיקום: רמת גן
פוסטים מומלצים: 31
מוניטין: 13

Re: הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהעל ידי itamaryu » יום א' 22 אוגוסט 2010 00:30

מומלץ מאוד לקרוא :
מקרה מבחן האם הפרסום בפייסבוק עובד :

http://www.holesinthenet.co.il/archives/11273

מתוך הבלוג "חורים ברשת".
"הגאון" - פרסום מאמרים .
בואו להוציא קישורים לאתרים שלכם בעזרת תוכן .
הפרסום הוא בחינם !
איחסון כל - שירותי אחסנה
itamaryu
מנהל גלובאלי
 
הודעות: 356
הצטרף: יום א' 29 מרץ 2009 15:00
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 0

הכל תלוי

הודעהעל ידי babanet » יום ו' 21 ינואר 2011 10:51

למרות שהקמפיין כפי שתואר בלינק , נראה באמת עשוי ומוצלח אבל זה לא מספיק כדי להסיק מסקנות
הקמפיינים בפייסבוק מתאימים לדברים מסוימים מאד , ואין ספק שתדמית והכרה עם מוצר/ארוע הפייסבוק טוב.

יכול מאד להיות שהארוע שפורסם בלינק לא היה אטרקטיבי או לחילופין לא הגיע לאנשים הנכונים.

אם מודעה בעיתון הביאה רק 20 איש אז היה עדיף כבר לשלם לאנשים כדי שיבואו...אז זה אומר שלא כדיא לפרסם?
ברור ששהכל תלוי בצבעי הקמפיין...

אני עדיין מאמין!!!
babanet
חבר טרי
חבר טרי
 
הודעות: 12
הצטרף: יום ג' 18 ינואר 2011 12:06
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 0

Re: הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהעל ידי דוד לוי » יום ו' 21 ינואר 2011 16:27

intervision כתב:זיו

גם אנחנו באינטרויז'ן מאמינים שאם אתה לא שם אתה לא קיים ופתחנו פעילות בפייסבוק
facebook.com/pages/InterSpace-swn-trym/347502036440

אנחנו מתייחסים לנושא ברצינות. עד כה כחודש של פעילות לא הייתי אומר שיש הצלחה מסחררת
אך אני מאמין שדרושה סבלנות והרבה עבודה קשה.

השבוע יצאנו במבצע מיוחד לעדוד המצטרפים אלינו בפייסבוק וטוויטר אך נפלנו על פסח
אעדכן בהמשך

חג שמח


זה נחשב הצלחה??
לדף של העסק שלי יש למעלה מ-15 אלף לייקים לראייה: facebook.com/Adva.Solutions ועדיין לא ניתן להגדירו כהצלחה.
אני מתכוון להגיע ל-30-40 אלף לייקים, ורק אז להתחיל לייצר ממנו משהו שיכול אולי להביא לי לקוחות.
עם 200 לייקים אתה לא יכול להשיג כלום - זה אפילו פחות מרשימת החברים שיש לכל אחד מהמשתמשים המזוייפים שיש לי בפייסבוק.
דוד לוי
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 389
הצטרף: יום א' 12 דצמבר 2010 19:29
מיקום: ת"א
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 4

Re: הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהעל ידי tzahi1980 » יום א' 06 פברואר 2011 14:48

פתחתי כרטיס עסק בפייסבוק לא בשביל מטרת הקידום, אלא כי הבנתי
שהפייסבוק הוא שני לגוגל מבחינת החיפוש.
יש כלי שמאמת את זה? שכך וכך היו חיפושים בפייסבוק במהלך חודש-חודשיים?
tzahi1980
חבר טרי
חבר טרי
 
הודעות: 9
הצטרף: יום ו' 14 ינואר 2011 13:26
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 0

Re: הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהעל ידי LiveCity » יום ד' 16 פברואר 2011 13:50

צהריים טובים,
אנו רואים בפייסבוק פלטפורמה בה "כולם נמצאים" ולכן ראוי שלכל עסק תהיה נוכחות שם.
מבחינה עסקית, אין הרבה חשיבות לכמות לייקים או כמות עוקבים, אלא אם כן יודעים להמיר אותם לתוצאות (כלומר, מכירות).
על כן, עמוד הפייסבוק שלנו (קישור נמצא בחתימה) מהווה במה לפעילות החברה, המספק הצצה נדירה לתהליכים המתרחשים מאחורי הקלעים: מוצרים חדשים, תכנים חדשים ומדריכים, עדכוני מערכת, תמונות מאירועים ועוד. לפני כשבוע העלינו לחברינו בפייסבוק הצצה בלעדית לממשק הניהול החדש שנעלה בזמן הקרוב.
בנוסף, עמוד הפייסבוק הרשמי מהווה במה לניהול תקשורת עם לקוחות שבוחרים בפלטפורמה זו על מנת לפנות אלינו, תוך מתן ערך מוסף ממשי למי שבוחר לעקוב אחרינו. דבר זה בא לידי ביטוי בצורה של מבצעים בלעדיים, תחרויות וקופונים לעוקבים בלבד - כך שמצד אחד העמוד מעודד מכירה, ומצד שני מציע ללקוח הטבה שלא היה משיג במקום אחר.
העמוד כולל כרגע כ3440 חברים, רובם המוחלט לקוחות החברה. לכן, הדגש הוא לספק תוכן שראוי לספק ללקוחות.

בנוסף, מדי פעם אנו מעלים לשם דוגמאות לאתרים חדשים במערכת - מהם ניתן להתרשם ולשאוב השראה, המציגים לרוב יכולות חדשות וכלים חדשים שפותחו וזמינים לשימוש. לא פעם קיבלנו פניה בסגנון "באתר שפרסמתם, ראיתי כלי שמבצע X, איך אפשר להשתמש בכלי הזה גם באתר שלי?"...

נשמח לשמוע רשמים והתרשמויות!
בברכה,
צוות לייבסיטי בניית אתרים
LiveCity.co.il
פתח אתר אינטרנט ל - 30 ימי ניסיון
הירשמו עכשיו לרשת השותפים הרשמית של לייבסיטי!
סמל אישי של המשתמש
LiveCity
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 283
הצטרף: יום ג' 10 אוגוסט 2010 15:20
מיקום: הגת 1/7, עומר
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1


חזור אל פורום פרסום ברשתות חברתיות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 6 אורחים

cron