עמוד 1 מתוך 1

כל כך הרבה פוטנציאל, אבל מה עם הצלחות ?

הודעהפורסם: יום א' 12 ספטמבר 2010 11:56
על ידי itamaryu
פוסט מעניין מאוד שקראתי השבוע אודות הפוטנציאל הטמון בפרסום בפייסבוק ממשיך להבעיר את השאלה הגדולה:

האם יש הצלחות בכל הפוטנציאל הזה בישראל ?

העלה פה אייל11 את ההעובדה שטרקלין חשמל פתחו קבוצה בפייסבוק ללקוחות שלה. סוג של מועדון לקוחות. אבל האם הם השיגו מזה המרות?

לפני כשבוע דיברתי על הנושא עם חבר המנהל אתר חזק מאוד בתחום התיירות, הוא סיפר לי כי ההוצאה של כ-40 אלף שקל לחברת פרסום בפייסבוק שבנו להם עמוד מתקדם ואפליקציה לפייסבוק, מביא להם בסביבות ה-4-5 המרות בחודש(!!). מישהו מתנדב לחשב את ההחזר על ההשקעה ? :)

Re: כל כך הרבה פוטנציאל, אבל מה עם הצלחות ?

הודעהפורסם: יום א' 12 ספטמבר 2010 19:28
על ידי זקן השבט 3
itamaryu כתב:...לפני כשבוע דיברתי על הנושא עם חבר המנהל אתר חזק מאוד בתחום התיירות, הוא סיפר לי כי ההוצאה של כ-40 אלף שקל לחברת פרסום בפייסבוק שבנו להם עמוד מתקדם ואפליקציה לפייסבוק, מביא להם בסביבות ה-4-5 המרות בחודש(!!). מישהו מתנדב לחשב את ההחזר על ההשקעה ? :)

יותר מעניין לדעת על סמך אילו נתונים הם ציפו ליותר מזה.

Re: כל כך הרבה פוטנציאל, אבל מה עם הצלחות ?

הודעהפורסם: יום א' 12 ספטמבר 2010 19:40
על ידי MOSHIKOLE
זקן השבט 3 כתב:
itamaryu כתב:...לפני כשבוע דיברתי על הנושא עם חבר המנהל אתר חזק מאוד בתחום התיירות, הוא סיפר לי כי ההוצאה של כ-40 אלף שקל לחברת פרסום בפייסבוק שבנו להם עמוד מתקדם ואפליקציה לפייסבוק, מביא להם בסביבות ה-4-5 המרות בחודש(!!). מישהו מתנדב לחשב את ההחזר על ההשקעה ? :)

יותר מעניין לדעת על סמך אילו נתונים הם ציפו ליותר מזה.

++1

Re: כל כך הרבה פוטנציאל, אבל מה עם הצלחות ?

הודעהפורסם: יום ב' 25 אוקטובר 2010 14:39
על ידי eitanya
נושא דומה עליו הגבתי כאן:
viewtopic.php?f=9&t=1103#p4196

Re: כל כך הרבה פוטנציאל, אבל מה עם הצלחות ?

הודעהפורסם: יום ג' 26 אוקטובר 2010 11:24
על ידי itamaryu
זקן השבט 3 כתב:
itamaryu כתב:...לפני כשבוע דיברתי על הנושא עם חבר המנהל אתר חזק מאוד בתחום התיירות, הוא סיפר לי כי ההוצאה של כ-40 אלף שקל לחברת פרסום בפייסבוק שבנו להם עמוד מתקדם ואפליקציה לפייסבוק, מביא להם בסביבות ה-4-5 המרות בחודש(!!). מישהו מתנדב לחשב את ההחזר על ההשקעה ? :)

יותר מעניין לדעת על סמך אילו נתונים הם ציפו ליותר מזה.

על סמך ה-BUZZ הזה שנתפס שפרסום בפייסבוק הוא הכי IN כרגע. או בקיצור, על פי אף נתון.

Re: כל כך הרבה פוטנציאל, אבל מה עם הצלחות ?

הודעהפורסם: יום ו' 05 נובמבר 2010 19:48
על ידי AhoyIT
אני חד משמעי בהקשר הזה, אצל מרבית הלקוחות שלי (עסקים קטנים - בינוניים ועמותות) זה לא כלכלי לייצר נוכחות מהותית שתניב תנועה רווחית בכלים חברתיים. נקודה.

נוכחות ברשת חברתית, מחייבת יצירת הרבה מעבר לקופונים של הנחה - גיוס לקוחות ושימור שלהם, מענה ושירות לקוחות, התייחסות לדיונים ושיתוף תכנים וכו' ... זה לא משהו שאפשר לעשות על הדרך ובמרבית המקרים דורש לפחות חצי-משרה שזה מעבר ליכולת הכלכלית של ארגונים כאלו.

ארגונים שיש להם יכולת לנהל את זה במשרה מלאה, בהחלט מפיקים תועלת מן העניין הזה ... אבל גם כאן יש הסתייגות ורצוי ללמוד מנסיון כואב של הגדולים ביותר בעולם: זהירות, פייסבוק יכול להרוג לכם את האתר!

Re: כל כך הרבה פוטנציאל, אבל מה עם הצלחות ?

הודעהפורסם: יום ש' 27 נובמבר 2010 17:56
על ידי imguru.co.il
אמרת עמותות – מתנדבים בהחלט יכולים לתת מענה לפעילות ברשת חברתית

לגבי הפוסט " זהירות, פייסבוק יכול להרוג לכם את האתר!" – בהחלט מרתק ומלמד אותנו כי לפני שמתחילים בפעילות ברשת חברתית חייבים להגדיר אילו פעילויות יעברו לרשת האינטרנט ואילו יישארו באתר ולא יחצו גבולות שלו אלא אם נזהה בכך תועלת לעסק