עמוד 1 מתוך 1

הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהפורסם: יום א' 28 מרץ 2010 14:11
על ידי ziv
מישהו יכול לספר או להפנות למאמר המפרט על הצלחות בקמפיין בפייסבוק בישראל.

אני לא מדבר על פרסום בפייסבוק אלא על פעילות בפייסבוק שניתן להגדירה כהצלחה ביחס עלות תועלת.

Re: הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהפורסם: יום ה' 01 אפריל 2010 16:52
על ידי intervision
זיו

גם אנחנו באינטרויז'ן מאמינים שאם אתה לא שם אתה לא קיים ופתחנו פעילות בפייסבוק
http://www.facebook.com/pages/InterSpace-swn-trym/347502036440

אנחנו מתייחסים לנושא ברצינות. עד כה כחודש של פעילות לא הייתי אומר שיש הצלחה מסחררת
אך אני מאמין שדרושה סבלנות והרבה עבודה קשה.

השבוע יצאנו במבצע מיוחד לעדוד המצטרפים אלינו בפייסבוק וטוויטר אך נפלנו על פסח
אעדכן בהמשך

חג שמח

Re: הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהפורסם: יום ו' 02 אפריל 2010 11:46
על ידי ziv
אני מחפש סיפורי הצלחה בפייסבוק בישראל (בעברית).
חפשתי בגוגל אחר סיפורים כאלו ולא ממש מצאתי. שאלתי אם יש סיפורים כאלו?

יצירת 1000 אוהדים לדף מסויים אינה מוגדרת בעיני כהצלחה.

Re: הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהפורסם: יום ב' 26 אפריל 2010 01:28
על ידי מרטין
אני לא יודע זיו, בטח יעברו כמה ימים עד שתראה את התגובה, אבל אני לא מצליח להבין מה יוצא מכל השיווק בפייסבוק, איזה תועלת זה מביא. בבקשה אם אתה מוצא משהו שתף אותי maratbok@gmail.com או באתר כאן. לדעתי אין דבר כזה

Re: הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהפורסם: יום א' 02 מאי 2010 10:27
על ידי ziv
אין כל ספק שפייסבוק יכול להזרים תנועה לאתר. השאלה באיזה מחיר או לייתר דיוק האם ה ROI ההחזר על ההשקעה הוא חיובי.

כלומר כמה זמן/כסף אני צריך להשקיע כדי להביא 1000 גולשים מפייסוק וכמה תעלה לי אלטרנטיבה (פרסום באנרים, פרסום בגוגל, פרסום בעיתון, פרסום ברדיו).

משום מה החברות שמפרסמות בגוגל לא מדווחות על החזרי השקעה.

עוד סיפור על כשלון הפרסום בפייסבוק

הודעהפורסם: יום א' 25 יולי 2010 11:39
על ידי ziv
www.holesinthenet.co.il/archives/11273

ממתין בקוצר רוח לשמוע על סיפורי הצלחה.
אגב הכשלון המתואר בפוסט הרבה יותר גדול כיוון שמעבר להוצאה על המדיה היתה השקעה לא קטנה של זמן בבניית הקמפיין.

Re: הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהפורסם: יום א' 15 אוגוסט 2010 16:15
על ידי ziv
כבר מספר חודשים רב אני עוקב בשקיקה אחר סיפורי הצלחה של פרסום בפייסבוק בישראל. יכול להיות שאין כאלו?

Re: הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהפורסם: יום א' 22 אוגוסט 2010 00:30
על ידי itamaryu
מומלץ מאוד לקרוא :
מקרה מבחן האם הפרסום בפייסבוק עובד :

http://www.holesinthenet.co.il/archives/11273

מתוך הבלוג "חורים ברשת".

הכל תלוי

הודעהפורסם: יום ו' 21 ינואר 2011 10:51
על ידי babanet
למרות שהקמפיין כפי שתואר בלינק , נראה באמת עשוי ומוצלח אבל זה לא מספיק כדי להסיק מסקנות
הקמפיינים בפייסבוק מתאימים לדברים מסוימים מאד , ואין ספק שתדמית והכרה עם מוצר/ארוע הפייסבוק טוב.

יכול מאד להיות שהארוע שפורסם בלינק לא היה אטרקטיבי או לחילופין לא הגיע לאנשים הנכונים.

אם מודעה בעיתון הביאה רק 20 איש אז היה עדיף כבר לשלם לאנשים כדי שיבואו...אז זה אומר שלא כדיא לפרסם?
ברור ששהכל תלוי בצבעי הקמפיין...

אני עדיין מאמין!!!

Re: הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהפורסם: יום ו' 21 ינואר 2011 16:27
על ידי דוד לוי
intervision כתב:זיו

גם אנחנו באינטרויז'ן מאמינים שאם אתה לא שם אתה לא קיים ופתחנו פעילות בפייסבוק
facebook.com/pages/InterSpace-swn-trym/347502036440

אנחנו מתייחסים לנושא ברצינות. עד כה כחודש של פעילות לא הייתי אומר שיש הצלחה מסחררת
אך אני מאמין שדרושה סבלנות והרבה עבודה קשה.

השבוע יצאנו במבצע מיוחד לעדוד המצטרפים אלינו בפייסבוק וטוויטר אך נפלנו על פסח
אעדכן בהמשך

חג שמח


זה נחשב הצלחה??
לדף של העסק שלי יש למעלה מ-15 אלף לייקים לראייה: facebook.com/Adva.Solutions ועדיין לא ניתן להגדירו כהצלחה.
אני מתכוון להגיע ל-30-40 אלף לייקים, ורק אז להתחיל לייצר ממנו משהו שיכול אולי להביא לי לקוחות.
עם 200 לייקים אתה לא יכול להשיג כלום - זה אפילו פחות מרשימת החברים שיש לכל אחד מהמשתמשים המזוייפים שיש לי בפייסבוק.

Re: הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהפורסם: יום א' 06 פברואר 2011 14:48
על ידי tzahi1980
פתחתי כרטיס עסק בפייסבוק לא בשביל מטרת הקידום, אלא כי הבנתי
שהפייסבוק הוא שני לגוגל מבחינת החיפוש.
יש כלי שמאמת את זה? שכך וכך היו חיפושים בפייסבוק במהלך חודש-חודשיים?

Re: הצלחות של קמפיינים בפייסבוק

הודעהפורסם: יום ד' 16 פברואר 2011 13:50
על ידי LiveCity
צהריים טובים,
אנו רואים בפייסבוק פלטפורמה בה "כולם נמצאים" ולכן ראוי שלכל עסק תהיה נוכחות שם.
מבחינה עסקית, אין הרבה חשיבות לכמות לייקים או כמות עוקבים, אלא אם כן יודעים להמיר אותם לתוצאות (כלומר, מכירות).
על כן, עמוד הפייסבוק שלנו (קישור נמצא בחתימה) מהווה במה לפעילות החברה, המספק הצצה נדירה לתהליכים המתרחשים מאחורי הקלעים: מוצרים חדשים, תכנים חדשים ומדריכים, עדכוני מערכת, תמונות מאירועים ועוד. לפני כשבוע העלינו לחברינו בפייסבוק הצצה בלעדית לממשק הניהול החדש שנעלה בזמן הקרוב.
בנוסף, עמוד הפייסבוק הרשמי מהווה במה לניהול תקשורת עם לקוחות שבוחרים בפלטפורמה זו על מנת לפנות אלינו, תוך מתן ערך מוסף ממשי למי שבוחר לעקוב אחרינו. דבר זה בא לידי ביטוי בצורה של מבצעים בלעדיים, תחרויות וקופונים לעוקבים בלבד - כך שמצד אחד העמוד מעודד מכירה, ומצד שני מציע ללקוח הטבה שלא היה משיג במקום אחר.
העמוד כולל כרגע כ3440 חברים, רובם המוחלט לקוחות החברה. לכן, הדגש הוא לספק תוכן שראוי לספק ללקוחות.

בנוסף, מדי פעם אנו מעלים לשם דוגמאות לאתרים חדשים במערכת - מהם ניתן להתרשם ולשאוב השראה, המציגים לרוב יכולות חדשות וכלים חדשים שפותחו וזמינים לשימוש. לא פעם קיבלנו פניה בסגנון "באתר שפרסמתם, ראיתי כלי שמבצע X, איך אפשר להשתמש בכלי הזה גם באתר שלי?"...

נשמח לשמוע רשמים והתרשמויות!