עמוד 1 מתוך 1

פרסום בפייסבוק=המרות?

הודעהפורסם: יום ג' 19 אוקטובר 2010 21:51
על ידי רון
יש פה מישהו שמפרסם בפייסבוק ומצליח להביא קונים/המרות כמו באד וורדס?

Re: פרסום בפייסבוק=המרות?

הודעהפורסם: יום ג' 19 אוקטובר 2010 22:16
על ידי זקן השבט 3
רון כתב:יש פה מישהו שמפרסם בפייסבוק ומצליח להביא קונים/המרות כמו באד וורדס?

אני שומע על יותר ויותר מקרים של עסקים שהשקיעו סכומים ניכרים בקידום במדיה החברתית - בגלל הבאזז - עם אפס תוצאות. דרושה פרוצדורה לבדיקה מוקדמת ואמינה של מידת ההתאמה של המוצר או השרות לקידום במדיה החברתית.

Re: פרסום בפייסבוק=המרות?

הודעהפורסם: יום ד' 20 אוקטובר 2010 00:41
על ידי eitanya
בעיני ישנו כאן ניגוד עניינים מסוים.
פרסום בפייסבוק משתמש בעקרון של גישת שיווק ישנה - שימוש במדיה חודרנית ופולשנית במקום שלמעשה נבנה על מנת למצוא את האלטרנטיבה לכך- לכאורה זה לא ממש מתאים לפרופיל גולש במדיה חברתית אשר מעוניין לדעת יותר מה החברים חושבים- לא כיצד המפרסם משווק באגרסיביות ומפזר הבטחות שאין להם כיסוי - לשם כך לא חסרים אתרים ופלטפורמות.(אם יש כיסוי ומדובר במוצר/שירות ייחודי/חדשני/ בעל תועלת נוספת אמיתית אז הסיכויים להצלחה טובים כבמדיה אחרת ואולי מעט פחות -עדיין מדובר על חשיפה וסטטיסטיקה של הקלקה אך האם הגולש בפייסבוק "עיוור יותר" לבאנרים מאשר גולש באתרים אחרים? שאלה למחשבה)

שיווק במדיה חברתית - זה כולל יותר ולעיתים פועל אחרת לגמרי מפרסום. זה נכון פעמים רבות לעסקים אשר מעוניינים להחשף ולבנות קהילות בעלי עניין. קחו עסקים מוכרים- שמות מותג שהם פעמים רבות עולים בשיחות חולין בין חברים במציאות או ברשת- כאן המשווק חייב להיות שותף ולקדם את האינטרסים שלו ולא לשבת מהצד. זאת על מנת לנווט את השיחה הקיימת בלאו הכי לטובת האינטרסים העסקיים שלו. לאפשר את חופש הביטוי אבל גם לדעת להתערב ולהצליח לשנות כאשר מגדירים ופועלים לפי קווים ברורים.
צריך לדעת אין לעשות זאת תוך כדי שקיפות מלאה, יושר ותחכום.

אגב פרסום שמקדם את דף הפייסבוק ברמת העניין - תחרות נושאת פרסים לדוגמא - זה משהו אחר לגמרי.

Re: פרסום בפייסבוק=המרות?

הודעהפורסם: יום ד' 12 ינואר 2011 01:22
על ידי AhoyIT
כיועץ לאסטרטגיית רשת מוכללת לעסקים, במרבית המקרים אני ממליץ ללקוחות שלי שלא לפעול באופן מהותי ברשת פייסבוק וזאת מטעמים של עלות תועלת ובפרט אם אין להם אפשרות לייצור שם נוכחות בנפח של לפחות רבע עד חצי משרה מלאה.

להבנתי, עד כה, רשתות חברתיות טובות ויעילות מאוד עבור עסקים (בעיקר עצמאיים) שהמוצר שלהם שהוא פסיכולוגי במהותו ובעיקר אקט הרכישה שלו מתבסס על לחץ-חברתי (אקטיבי או פסיבי, חיצוני או פנימי) כזה או אחר. מוצרים שדורשים קבלת החלטות שכלתנית נכשלים ברשתות חברתיות (אלא אם כן הם זוכים למסת חשיפה קריטית - שזה תופס בכל מדיה שהיא).

Re: פרסום בפייסבוק=המרות?

הודעהפורסם: יום ד' 12 ינואר 2011 02:49
על ידי beni66
בפייסבוק יש הרבה מאוד ילדים בני 10 ומעלה- גם לא קונים וגם יש להם עיוורון לפרסומות.