עמוד 1 מתוך 1

עזרו לי לנצח בתחרות לייקים של אופטיקנה

הודעהפורסם: יום ב' 16 ינואר 2012 22:39
על ידי beni66
בעבודה עושים תחרות לייקים לסרטון וידאו הזה: http://www.facebook.com/optometry.co.il ... tif_t=like
ודווקא מתאים לי לזכות במשקפי שמש קרטייה... אז תנו לי איזה לייק אם זה לא קשה מדי. תודה!!

Re: עזרו לי לנצח בתחרות לייקים של אופטיקנה

הודעהפורסם: יום ג' 17 ינואר 2012 03:00
על ידי someone100
עשיתי לייק ! בהצלחה !

Re: עזרו לי לנצח בתחרות לייקים של אופטיקנה

הודעהפורסם: יום ג' 17 ינואר 2012 04:19
על ידי Liran.EZ-Web
עשיתי גם, רק תבטיח לעדכן אם זכית בסוף!

Re: עזרו לי לנצח בתחרות לייקים של אופטיקנה

הודעהפורסם: יום ג' 17 ינואר 2012 09:07
על ידי Xורי
בכייף, עשיתי. בהצלחה!

Re: עזרו לי לנצח בתחרות לייקים של אופטיקנה

הודעהפורסם: יום ד' 18 ינואר 2012 02:06
על ידי beni66
מעבר לרצון שלי לזכות אני מתייחס אל זה כל ניסוי שבו אפשר ללמוד כמה לייקים אפשר להשיג בשבועיים בדרכים ליגטימיות לתוכן שאינו יוצא דופן.

Re: עזרו לי לנצח בתחרות לייקים של אופטיקנה

הודעהפורסם: יום ד' 18 ינואר 2012 10:56
על ידי זקן השבט 3
beni66 כתב:מעבר לרצון שלי לזכות אני מתייחס אל זה כל ניסוי שבו אפשר ללמוד כמה לייקים אפשר להשיג בשבועיים בדרכים ליגטימיות לתוכן שאינו יוצא דופן.

הדרך הזאת איננה דרך לגיטימית.

Re: עזרו לי לנצח בתחרות לייקים של אופטיקנה

הודעהפורסם: יום ד' 18 ינואר 2012 11:28
על ידי יורם
זקן השבט 3 כתב:הדרך הזאת איננה דרך לגיטימית.


למה?

Re: עזרו לי לנצח בתחרות לייקים של אופטיקנה

הודעהפורסם: יום ד' 18 ינואר 2012 11:37
על ידי זקן השבט 3
יורם כתב:
זקן השבט 3 כתב:הדרך הזאת איננה דרך לגיטימית.

למה?

כי הלייק הניתן על ידי משתתפי הפורום הזה איננו לסרטון אלה ל-beni66.

Re: עזרו לי לנצח בתחרות לייקים של אופטיקנה

הודעהפורסם: יום ד' 18 ינואר 2012 15:08
על ידי יורם
נראה לי שהכוונה בדרך לגיטימית היא בדרך שמניעה את הגולש ללחוץ על הלייק ולא להכריח אותו באמצעים טכניים.
מה זה משנה למקדם האתרים או למשווק, מה הניע את הגולשים ללחוץ על הלייק?
המטרה שלו היא הפעולה.

Re: עזרו לי לנצח בתחרות לייקים של אופטיקנה

הודעהפורסם: יום ד' 18 ינואר 2012 15:26
על ידי זקן השבט 3
יורם כתב:נראה לי שהכוונה בדרך לגיטימית היא בדרך שמניעה את הגולש ללחוץ על הלייק ולא להכריח אותו באמצעים טכניים.
מה זה משנה למקדם האתרים או למשווק, מה הניע את הגולשים ללחוץ על הלייק?
המטרה שלו היא הפעולה.

לגיטימי זה בעיני מי שסופר את הלייקים (או הקישורים) ולא בעיני מי שיוצר אותם. אם מי שסופר הוא אידיוט שאיננו יודע או יכול להבחין בין פעולה מלאכותית לפעולה טבעית, שיבולע לו. אם הוא יודע להבחין אבל מי שיוצר את הפעולות המלאכותיות איננו יודע שההוא יודע להבחין, שיבולע לו.

Re: עזרו לי לנצח בתחרות לייקים של אופטיקנה

הודעהפורסם: יום ד' 18 ינואר 2012 15:42
על ידי יורם
זקן השבט 3 כתב:
יורם כתב:נראה לי שהכוונה בדרך לגיטימית היא בדרך שמניעה את הגולש ללחוץ על הלייק ולא להכריח אותו באמצעים טכניים.
מה זה משנה למקדם האתרים או למשווק, מה הניע את הגולשים ללחוץ על הלייק?
המטרה שלו היא הפעולה.

לגיטימי זה בעיני מי שסופר את הלייקים (או הקישורים) ולא בעיני מי שיוצר אותם. אם מי שסופר הוא אידיוט שאיננו יודע או יכול להבחין בין פעולה מלאכותית לפעולה טבעית, שיבולע לו. אם הוא יודע להבחין אבל מי שיוצר את הפעולות המלאכותיות איננו יודע שההוא יודע להבחין, שיבולע לו.


ולמה אתה חושב שמי שסופר יודע להבחין?
אם בר רפאלי תציג סירטון ובו היא מדגימה את טכניקת שחיית הפרפר שהיא למדה לא מזמן, כמה לייקים נראה לך שהיא תקבל? וכמה מהם הם בגלל סיגנון השחייה וכמה בגלל שזו בר רפאלי?
וכשמעסיק מראיין אנשים לעבודה, מה המניע שלו להעדיף אדם מסויים על פני אדם אחר? האם "הלייק" שלו הוא בגלל הרזומה (שאותו יכול היה לקרוא מבלי לראיין את האדם) או בגלל התחושה שהאדם משרה?

בני האדם עושים "לייקים" לאנשים, לא תמיד בגלל מעשיהם אלא בגלל מי שהם.
אם אתה חושב שרובוט יוכל להבחין בכך, לדעתי אתה טועה.
הוא יכול לנסות לנחש וגם לטעות.

Re: עזרו לי לנצח בתחרות לייקים של אופטיקנה

הודעהפורסם: יום ד' 18 ינואר 2012 21:57
על ידי זקן השבט 3
יורם כתב:ולמה אתה חושב שמי שסופר יודע להבחין?[...]

כמו שכתבתי מעלה - אם מי שסופר הוא אידיוט שאיננו יודע או יכול להבחין בין פעולה מלאכותית לפעולה טבעית, שיבולע לו.
יורם כתב:[...]בני האדם עושים "לייקים" לאנשים, לא תמיד בגלל מעשיהם אלא בגלל מי שהם. אם אתה חושב שרובוט יוכל להבחין בכך, לדעתי אתה טועה. הוא יכול לנסות לנחש וגם לטעות.

אינני יודע מספיק על לייקים. אבל בגוגל, מנוע חיפוש שלקוחותיו הם בני-אדם ששואלים שאלות, זרימת בני אדם אמיתיים דרך הקישורים יכולה בהחלט להוות מדד למידת ה"טבעיות" של הקישור. ובסופו של דבר, גם לקוחות פייסבוק הם בני אדם.