עמוד 1 מתוך 1

קידום אתרים בישראל פשוט בושה .

הודעהפורסם: יום ג' 19 ינואר 2010 19:00
על ידי iseo
מישום מה האתרים בישראל מגיעים לpr גבוה יותר מאשר בחו"ל מה הסיבה לקח או שפשוט העסק בישראל מלוכלך ?

הודעהפורסם: יום ו' 22 ינואר 2010 01:42
על ידי itamaryu
אהלן iseo,
הטענה שלך לא מובנת, מה הכוונה שלך, ונשמח אם תיתן גם איזו דוגמא או שתיים.

יש בעיה ידועה עם גוגל ישראל

הודעהפורסם: יום ד' 10 מרץ 2010 12:33
על ידי מרטין
שבגלל ששוק האינטרנט בישראל הוא קטן יחסית, נוצר מצב

שפעולות קידום משנות מיקומים באופן קיצוני, כן נכון גם

שאין הרבה אתרים ומקומות שניתן להוציא מהם קישורים וכולם משתמשים באותם מקורות

אבל הpr לא שמעתי, אשמח להבין...

הודעהפורסם: יום ש' 13 מרץ 2010 21:34
על ידי sharon
אנשים,
מתי תבינו שלמדד ה PR אין שום משמעות?
תפסיקו לבזבז את הזמן שלכם..

הודעהפורסם: יום ב' 15 מרץ 2010 15:54
על ידי itamaryu
sharon כתב:אנשים,
מתי תבינו שלמדד ה PR אין שום משמעות?
תפסיקו לבזבז את הזמן שלכם..

למה שרון ?

Re:

הודעהפורסם: יום א' 30 מאי 2010 14:45
על ידי אבי קיזר
sharon כתב:אנשים,
מתי תבינו שלמדד ה PR אין שום משמעות?
תפסיקו לבזבז את הזמן שלכם..



צודק מי מיסתכל על PR זה כבר לא מדד בכלל גם לא כמות של קישורים אלה איכות.

Re: Re:

הודעהפורסם: יום א' 30 מאי 2010 19:00
על ידי זקן השבט 3
אבי קיזר כתב:
sharon כתב:אנשים, מתי תבינו שלמדד ה PR אין שום משמעות? תפסיקו לבזבז את הזמן שלכם..

צודק מי מיסתכל על PR זה כבר לא מדד בכלל גם לא כמות של קישורים אלה איכות.

אתה נשמע כמו מי שרק התעורר מתרדמת של שבע שנים.

Re: קידום אתרים בישראל פשוט בושה .

הודעהפורסם: יום ג' 07 דצמבר 2010 14:14
על ידי eve555
יש משמעות ל - pr

PR הוא אחד המדדים בקידום אתרים המחשב את הרלוונטיות והמוניטין של העמוד בעיני גוגל ולמעשה מייצג חשיבות על פי פרמטרים שונים שאחד מהם הוא חשיבות הקישור המוביל אלינו

Re: קידום אתרים בישראל פשוט בושה .

הודעהפורסם: יום ג' 07 דצמבר 2010 14:23
על ידי זקן השבט 3
eve555 כתב:יש משמעות ל - pr
PR הוא אחד המדדים בקידום אתרים המחשב את הרלוונטיות והמוניטין של העמוד בעיני גוגל ולמעשה מייצג חשיבות על פי פרמטרים שונים שאחד מהם הוא חשיבות הקישור המוביל אלינו

אינני מסכים בשום אופן עם ההסבר הזה. ל-PR אין למשל כל קשר לרלוונטיות הדף (כי הוא זהה עבור כל ביטוי חיפוש). והמונחים מוניטין וחשיבות מחייבים הסבר משל עצמם כדי להבין באמצעותם מה זה PR.

Re: קידום אתרים בישראל פשוט בושה .

הודעהפורסם: יום ד' 08 דצמבר 2010 12:44
על ידי LiveCity
שלום רב,
PR הוא עדין מדד רלוונטי לקידום, אחד מבין כ-200 פרמטרים אחרים. אולם, היום ה-PR המוצג אינו מתעדכן (עדכון אחרון באפריל 2010), מתוך החלטה של גוגל שהצגתו הייתה למעשה שגיאה ויצרה חשיבה מוטעת לגבי חשיבותו של המדד. לכן, בפועל, לא ניתן להסתמך על ה-PR המוצג ולכן נאמר רבות שהוא אינו רלוונטיים.
יש מדדים חלופיים שעובדים באותה צורה, כדוגמת mozRank, אך המידה בה הוא אומץ ע"י התעשייה נמוכה כרגע (בישראל כלל לא, בחו"ל מעט) ולכן אי אפשר להסתמך עליו.

Re: קידום אתרים בישראל פשוט בושה .

הודעהפורסם: יום ד' 08 דצמבר 2010 14:02
על ידי זקן השבט 3
LiveCity כתב:PR הוא עדין מדד רלוונטי לקידום, אחד מבין כ-200 פרמטרים אחרים[...]

כמה מתוך 200 הפרמטרים הללו ידועים לקהיליית מקדמי האתרים?

Re: קידום אתרים בישראל פשוט בושה .

הודעהפורסם: יום ג' 14 דצמבר 2010 09:23
על ידי yaron.yogev
למה 200 ולא 800 ?

Re: קידום אתרים בישראל פשוט בושה .

הודעהפורסם: יום ג' 14 דצמבר 2010 10:19
על ידי זקן השבט 3
yaron.yogev כתב:למה 200 ולא 800 ?

כי גוגל הכריזו פעם שיש 200. אני בטוח שמספרם עלה מאז מאד, ויתכן שהוא כבר יותר קרוב ל-800 מאשר ל-200 (גם 2,000 למשל יותר קרוב ל-800 מאשר ל-200), אבל גם 200 מספיק לצורך השאלה כמה מה-200 ידועים לקהיליית מקדמי האתרים.