נעים להכיר

  
זה המקום למשתמשים חדשים להציג את עצמם. במה הם עוסקים, היכן הם עובדים וכו'

Re: נעים להכיר

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ד' 07 ינואר 2015 11:01

אפיון שוק היעד הוא נושא שמעסיק אותי במיוחד מאז שגוגל החליפו במאי 2013 את ההנחיה לבעלי\מנהלי אתרים מה עליהם לעשות כדי שהאתר שלהם יתקדם בתוצאות החיפוש. צר לי, אבל תוכן הדף שאליו שלחת אותי לא תורם דבר להרגשה שאתם (או התוכנה) יודעים מה לעשות בתחום הזה, והוא נראה יותר כגיבוב משפטים ריקים מפיו של איש מכירות:

אפיון אתרים איכותי יכלול לפחות:
מיקוד מטרות – אנו צריכים להגיע יחד להסבר פשוט, מדויק וטכני למטרות האתר, בצורה כה ברורה ובהירה עד כי זה יראה כמובן מאליו. המטרות הללו יכתיבו את המהלך כולו, וחייבות להיות מדויקות ככל הניתן בשלב זה. מיקוד זה מאפשר לנו לעשות קסמים באפיון אתר אינטרנט, כי הוא מאפשר קסמים באפיון הייחוד של העסק שלכם, ושל האתר שנבנה בשבילכם.

מחקר שוק – מילות מפתח ומשפטי מפתח, תחרות ורעיונות למיתוג, אלו הם רק חלק מהדברים אשר נכנסים למחקר השוק שישב בבסיס התכנים והעיצוב של האתר שלכם.

בניית שלד – עם מטרה ברורה לאתר (הפצת רעיון, מכירת מוצר, בניית תדמית וכיו"ב) והכרות עמוקה עם השוק אליו האתר נכנס, ניתן לבנות את השלד הרעיוני של האתר – מה יופיע היכן, ומה יהיה סדר הפעולות שנרצה שהגולש יבצע.

הגדרות כלליות אלו נותנות את הכיוון הראשוני של אפיון אתרים, וכוללות תחתן עשרות תתי-קטגוריות הדורשות התייחסות, מחקר ותובנות מדויקות, בכדי שלא נתפשר על האתר שלך באף רגע נתון.


אם אתר שאפקיד בידיכם לצורך אפיון יראה כמו שאפיינתם את האתר שלכם, אני חושש מאד שהוא לא ישיג את יעדיו.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

חזור אל פורום למשתמשים חדשים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 7 אורחים