תודה לכולם על הפרגון

יעקב, בקשר לשאלתך איך הוא חוסכת זמן - הפצת מאמרים זה אמנם הרכיב הכי "מעניין" של המערכת אך הוא לא היחידי. אגב, יש גם הפצת מאמרים לאתרי תמיכה פרטיים שלך מסוג וורדפרס או ג'ומלה. רכיבים אחרים שיכולים לעזור לחסוך זמן הם למשל הפקת דוחות PDF ללקוחות בקליק, מעקב אחרי קישורים שהשגת בהחלפות למשל (כלומר לוודא שהם עדיין שם ואם לא אז להתריע לך), מעקב אחר המיקומים בביטויי חיפוש שאותם אתה מקדם (אימייל יומי עם מצב מיקומים נוכחיים, עליות, ירידות, שינויים משמעותיים וכו), הזמנת מאמרים מהקופירייטר שלך דרך המערכת (ניתן לפתוח לו יוזר מסוג קופירייטר ולקבל בר את כל המאמרים במערכת עצמה במקום לבזבז זמן על אימיילים וקבצי וורד - זה בעיקר יחסוך למי שעובד הרבה עם קופירייטרים)הצגת נתוני אנליטיקס בצורה יותר נוחה לעין, דוח אופטימיזציה לדפי האתר וכו - וברגע שכל המידע מקובץ במקום אחד הרבה יותר נוח לראות את הכל וגם לתת שירות יותר טוב ללקוח.
אכן הייתה בעיה במה שקשור להפצת מאמרים - הזנת פרטי הגישה לא עבדה, הבעיה כפי הנראה תוקנה אך אני רוצה לעשות עוד קצת בדיקות ואז אוכל לשלוח לכם הודעה. מתנצל על התקלה...
טל, בקשר לתנאי השימוש של האתר - הם שונו, הגבתי על זה קודם בפורום השני. מאוד חשוב להבהיר כאן שוב שהמערכת אינה בבעלות של שום חברת קידום ואין גם שום כוונה להפוך אותה לכזאת. האינטרס הוא לשמור על הנתונים בסודיות (ולכן גם ההשקעה באבטחת מידע הייתה גדולה) מאחר ואחרת אני לא בטוח שמישהו ירצה להשתמש בה.
יורם, בקשר לאנליטיקס - דבר ראשון אין חובה לשים פרטי גישה לאנליטיקס. המערכת מציעה רכיבים שאינם דורשים נתונים מאנליטיקס. במידה וכן רוצים לשים אנליטיקס ועדיין מפחדים - אפשר ליצור משתמש חדש לאנליטיקס ולתת לו הרשאת צפייה בלבד על אתרים ספציפיים ואז את המשתמש הזה לשים במערכת.
שוב תודה לכולם על הפרגון

רון.