עמוד 1 מתוך 1

כלים לקידום אתרים

הודעהפורסם: יום ג' 09 אוגוסט 2011 06:00
על ידי תכנים
רכזתי כמה כלים מרכזיים לעניין קידום האתרים שיסייעו לייעל ולשפר את שיטת העבודה:
כלים לקידום אתרים

אשמח לשמוע פה המלצות על כלים שונים נוספים רלוונטיים. תודה! :)

Re: כלים לקידום אתרים

הודעהפורסם: יום ג' 09 אוגוסט 2011 08:24
על ידי talazari
הסרגל של שגיב מאוד טוב

Re: כלים לקידום אתרים

הודעהפורסם: יום ג' 09 אוגוסט 2011 09:24
על ידי LiveCity
הערת אוף-טופיק קטנה: אני חושב שהשימושיות של העמוד תעלה אם לא יידרשו שני קליקים כדי להגיע לכל אחד מהתכנים אליהם אתה מקשר. קליק אחד פותח את העמוד, וכל התוכן הרלוונטי בו הוא רשימת סעיפים, שגם עליהם יש ללחוץ. למה לא לרכז הכל במאמר אחד שלם ולחסוך לחיצה?

Re: כלים לקידום אתרים

הודעהפורסם: יום ג' 09 אוגוסט 2011 09:27
על ידי תכנים
על-מנת לקדם כל עמוד בנפרד ולמשוך תנועה מכל עמוד.

Re: כלים לקידום אתרים

הודעהפורסם: יום ג' 09 אוגוסט 2011 09:39
על ידי LiveCity
תיארתי לעצמי. באופן אישי, כשיוצא לי לכתוב, אני מנסה לשים את הערך המוסף לגולש במקום 1, ואת התועלת הקידומית במקום 2. אני מעריך שזהו עניין של גישה והמטרה של התוכן...

Re: כלים לקידום אתרים

הודעהפורסם: יום ג' 09 אוגוסט 2011 12:01
על ידי תכנים
LiveCity כתב:תיארתי לעצמי. באופן אישי, כשיוצא לי לכתוב, אני מנסה לשים את הערך המוסף לגולש במקום 1, ואת התועלת הקידומית במקום 2. אני מעריך שזהו עניין של גישה והמטרה של התוכן...

אני לא חושב שבחירת הפעולה הזו נוגדת את נוחות הגולש, היא בהחלט נוגדת את נוחות וקלות הכתיבה שלי -
שים-לב שאני מנתב ישירות בין הדפים ובכל דף נוסף מידע חשוב אחר להבנה לפני הדף שלאחריו.

Re: כלים לקידום אתרים

הודעהפורסם: יום ג' 09 אוגוסט 2011 12:11
על ידי LiveCity
קודם כל, זה מוסיף לי, כגולש, עוד קליק.
מעבר לכך, אם פתחתי את הקישור הראשון (אגב, יש בו 103 מילים, הייתי ממליץ לעבות קצת את התוכן) ואני רוצה לעבור לשני, אני צריך לסגור את החלון החדש ולפתוח את הבא בתור. יכול להיות שקישורי "הבא" ו"הקודם" בתוכן יעזרו במקרה הזה.

אגב, מה אם קראתי עמוד, סגרתי אותו, קיבלתי שיחת טלפון ושמו של העמוד שהייתי בו ברח לי מהראש? כגולש - אני אצטרך לעבור עליהם שוב עד שאזכר בעמוד שהייתי בו.

Re: כלים לקידום אתרים

הודעהפורסם: יום ג' 09 אוגוסט 2011 12:36
על ידי תכנים
LiveCity כתב:קודם כל, זה מוסיף לי, כגולש, עוד קליק.
מעבר לכך, אם פתחתי את הקישור הראשון (אגב, יש בו 103 מילים, הייתי ממליץ לעבות קצת את התוכן) ואני רוצה לעבור לשני, אני צריך לסגור את החלון החדש ולפתוח את הבא בתור. יכול להיות שקישורי "הבא" ו"הקודם" בתוכן יעזרו במקרה הזה.

אגב, מה אם קראתי עמוד, סגרתי אותו, קיבלתי שיחת טלפון ושמו של העמוד שהייתי בו ברח לי מהראש? כגולש - אני אצטרך לעבור עליהם שוב עד שאזכר בעמוד שהייתי בו.

אתה מציג את זה כאילו יש פה עשרות דפים שמקשרים אחד לשני, זה לא כך - בסה"כ דף מקשר לדף. הגזמת.

Re: כלים לקידום אתרים

הודעהפורסם: יום ג' 09 אוגוסט 2011 12:42
על ידי LiveCity
אמת. בנית עמוד המרכז 7 טקסטים קצרים בנושאים מקצועיים. אם אני, כגולש, מעוניין לקרוא את שבעתם ברצף, לא נוח לי ש1.הם נפתחים בחלון חדש, 2.אין קישוריות פנימית ביניהם ו3.יכולת הניווט שלי במסגרתם מוגבלת.

מדובר בביקורת בונה, מתוך נקודת מבט של גולש. אתה מוזמן לבחור אם לקבל זאת או לא, אבל אני לא חושב שזאת הגזמה לציין זאת. איני חושב שמשהו ממה שרשמתי הוא מזיק...

Re: כלים לקידום אתרים

הודעהפורסם: יום ג' 09 אוגוסט 2011 12:48
על ידי תכנים
LiveCity כתב:אמת. בנית עמוד המרכז 7 טקסטים קצרים בנושאים מקצועיים. אם אני, כגולש, מעוניין לקרוא את שבעתם ברצף, לא נוח לי ש1.הם נפתחים בחלון חדש, 2.אין קישוריות פנימית ביניהם ו3.יכולת הניווט שלי במסגרתם מוגבלת.

מדובר בביקורת בונה, מתוך נקודת מבט של גולש. אתה מוזמן לבחור אם לקבל זאת או לא, אבל אני לא חושב שזאת הגזמה לציין זאת. איני חושב שמשהו ממה שרשמתי הוא מזיק...

אתה יודע מה, עכשיו שהצגת את זה כך - זה באמת נשמע נכון.
קבלת את התנצלותי אם מסגנון הכתיבה שלי נשמע שאני תוקף אותך על ביקורתך, להפך, אני מודה לך עליה.
אקח לתשומת-לבי ואחשוב מה לעשות כך שארוויח מכל כיוון - קידום במנוע, נוחות הגולש. אם יש לך רעיון שמשלב את שניהם, אשמח לשמוע. תודה.

Re: כלים לקידום אתרים

הודעהפורסם: יום ג' 09 אוגוסט 2011 12:53
על ידי יורם
LiveCity כתב:הערת אוף-טופיק קטנה: אני חושב שהשימושיות של העמוד תעלה אם לא יידרשו שני קליקים כדי להגיע לכל אחד מהתכנים אליהם אתה מקשר. קליק אחד פותח את העמוד, וכל התוכן הרלוונטי בו הוא רשימת סעיפים, שגם עליהם יש ללחוץ. למה לא לרכז הכל במאמר אחד שלם ולחסוך לחיצה?


livecity (לא זוכר איך קוראים לך. סשה?) יאיר רוצה להביא כמה שיותר תנועה בכמה שיותר ביטויים בכמה שפחות מאמץ. תנועה שממנה הוא רוצה להרוויח באמצעות אדסנס או כל אמצעי אחר שמשלם לו על תנועה.

ככל שהגולש יגלוש ביותר דפים, סביר להניח שהוא ילחץ יותר על הפרסומות לא?

אם מדובר בביטויים עם תחרות חלשה שרק הופעת הביטוי בטייטל עושה את ההבדל או ששיטת הקידום שלו בנויה על קישורים לדפים, אז זה יהיה דבר נכון מבחינתו לעשות. אחרת אני לא בטוח שזה נכון לעשות כך.

אני מסכים איתך שזה לא לטובת הגולש, אבל היי אנחנו פה בעיקר בשביל להרוויח לא?

Re: כלים לקידום אתרים

הודעהפורסם: יום ג' 09 אוגוסט 2011 13:41
על ידי LiveCity
השם הוא פשה. אני מאמין שניתן לשלב את טובת הגולש יחד עם אינטרס קידומי. אם האינטרס היה קידומי נטו, סביר להניח שלא היה קשר ממשי בין המילים (כפי שרואים במאמרי הג'יבריש) - אבל יש פה ערך מוסף לגולש בכל זאת, הרי יאיר רשם שם מידע ממשי ושימושי. אני חושב שפעולה פשוטה כמו יצירת קישורי "הבא" ו"הקודם" בין שבעת העמודים ישיגו את המטרה, על אחת כמה וכמה אם הם לא ייפתחו בחלון חדש - כך שעדיין נשמרת החלוקה לעמודים.

יאיר, רשמתי את הפתרון שהייתי מבצע אם הייתי בנעליך. באופן כללי, אני בא מאסכולה לפיה נוחות וטובת הגולש היא הראשונה, ותועלת קידומית היא משנית. אני מאמין שאם העמודים יהיו איכותיים מאוד, אתה תוכל להרוויח מפידבק של גולשים - הרבה יותר מהימצאותם של העמודים באתר בלבד. ככל שהתוכן יותר מעניין, כך גדל הסיכוי שמישהו ילחץ לייק, +1, ישלח לחבר או ישתף ברשת חברתית - ואני מאמין שמשקל פעולות אלו תורם לקידום העמודים במידה הרבה ביותר. באופן אישי, כשאני כותב מאמר (לצורך העניין), אעדיף לוותר על מילת מפתח ("קידום אתרים" לדוגמא) אם איני יכול לרשום אותה בתחביר הנכון ("בקידום אתרים" או "קידום האתרים", לפי דוגמא זו).