כלים מתקדמים של SEOMOZ PRO majesticseo

  
כלי עבודה מומלצים, תוכנות חדשות

Re: כלים מתקדמים של SEOMOZ PRO majesticseo

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ב' 25 יולי 2011 12:19

dukim כתב:[...]יתכן ומספר הלינקים האחרים שהאתר מקבל - ואותם זיהינו - יכולים לספק לאתרנו אחוז רלוונטיות יחסי, גם אם לא גבוה במיוחד - כזה שתורם. וייתכן שהעבודה שלנו על בניית לינקים מאתרים שמהם המתחרה שלנו מקבל לינקים, תחת מגבלות הזמן והכסף, תשתלם (שוב, באופן יחסי, ובהתאם להשקעה). במקרה הזה, עבודה בעזרת כלי כמו majestic תהיה ודאי משתלמת[...]

א. אני נרתע תמיד מלהעתיק עבודה של אחרים (וגם להסתכן בהעתקת השגיאות שהם עשו) אבל זה עניין של טעם.

ב. כאשר אני פונה לבעלי הדפים שמקשרים למי שנמצא במקום הראשון לביטוי החיפוש שאני מקדם, תוך שימוש באחד הכלים שמספק רשימה של הדפים המקשרים, אני מקבל פירוט חלקי של העבודה המצטברת במשך שנים על יצירת קישורים נכנסים של היריב. הפירוט הוא חלקי משום שיתכן וחלק מהקישורים נוצרו ביוזמת בעלי הדפים המקשרים, ללא תמורה, ולא יהיה להם עניין לקשר בנוסף גם לדף שלי. הפירוט הוא חלקי גם משום שיתכן שהקישור המכריע הוסר לאחרונה, אבל גוגל ממשיך להציג בינתיים את דף היריב במקום הראשון, מתוך "אינרציה" שנידונה פה לא מעט פעמים וטיבה לא מובן (כך למשל, דף שהחלפתי את כל תוכנו ואת תגי המטה שלו, והקישורים הנכנסים לא נושאים רלוונטיות לביטויים הקודמים, ממשיך להופיע גבוה בגוגל עבור הביטויים הקודמים, חודשים אחרי הסרתם). נוסף על כך אני צריך לאתר ולהתכתב עם כל בעלי הדפים המקשרים לדף היריב או מי שמוסמך ליצור קישור חדש מטעמם.

ג. אם אני נמצא במקום 12 למשל, יש להניח שלא אוכל להחליף קישור עם היריב שנמצא במקום 1, אבל כן אוכל להחליף קישור עם מי שנמצא במקום 15. הכלים לניתוח הקישורים הנכנסים של היריבים מציגים לי תמונה רגעית של הקישורים שלהם, אבל אותי מעניינת התמונה הדינמית. אם החלפתי קישורים עם מי שנמצא במקום 15, והוא הגיע לשם תוך דילוגים גדולים במיקומים, הקישור שקיבלתי ישא את פירות העבודה העתידית שלו על קידום האתר שלו, בעוד שערכם היחסי של קישורים מאתרים שעבודת הקידום עליהם הופסקה רק ילך וירד. הכלי שבאמת נחוץ הוא כלי שמנטר מדי שבוע את מיקומיהם של כל 200 הדפים (אתרים) שמוצגים בתוצאות החיפוש העליונות לביטויי החיפוש שבהם יש לי עניין (בגוגל העולמי) וב-100 תוצאות החיפוש העליונות בגוגל ישראל.
dukim כתב:[...]משתסכים לעניין הזה, השאלה האמיתית היא האם הכלים (והתועלת היחסית שהם מניבים) שווים את הכסף והזמן של כל אחד מאתנו. ייתכן שזה תלוי בזירה שבה אתה מקדם, ייתכן שזה תלוי בגורמים אחרים. אך כפי שהדגמתי, הכלי יכול להיות מועיל.

הכלים לאיתור וניתוח הקישורים הנכנסים לדפי היריבים מספקים מידע גולמי ומעובד למחצה. את הפרשנות על פיהם במענה לשאלה מדוע דף X נמצא במקום 4 ודף Y במקום 5 ולא להפך, מספקים מקדמי האתרים, בלי לשים לב בדרך כלל שגם ההסבר ההפוך יכול להתבסס על אותו סט נתונים. הכלים הללו משמשים לכן רק את הצרכים הפסיכולוגיים של מקדמי אתרים בעלי נטיה טכנית, המתקשים לפעול בסביבת עבודה שבה ידוע כל כך מעט על המערכת המסובכת שמולה עובדים, ומעדיפים לפנטז הסברים. את עבודת הקידום שתביא את הדף שלך למקום 1 אפשר הרי לבצע גם בלי שתתעניין מהם המאפיינים של קישורי היריבים. שימוש נוסף, מוטעה ומטעה, בכלים הללו הוא לצורך חישוב כמות העבודה הדרושה כדי להשיג את ההישג המבוקש בזירות תחרותיות - כי הרי צריך לכתוב משהו בהצעת המחיר.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: כלים מתקדמים של SEOMOZ PRO majesticseo

הודעהעל ידי dukim » יום ב' 25 יולי 2011 13:15

זקן השבט 3 כתב:
dukim כתב:[...]יתכן ומספר הלינקים האחרים שהאתר מקבל - ואותם זיהינו - יכולים לספק לאתרנו אחוז רלוונטיות יחסי, גם אם לא גבוה במיוחד - כזה שתורם. וייתכן שהעבודה שלנו על בניית לינקים מאתרים שמהם המתחרה שלנו מקבל לינקים, תחת מגבלות הזמן והכסף, תשתלם (שוב, באופן יחסי, ובהתאם להשקעה). במקרה הזה, עבודה בעזרת כלי כמו majestic תהיה ודאי משתלמת[...]

א. אני נרתע תמיד מלהעתיק עבודה של אחרים (וגם להסתכן בהעתקת השגיאות שהם עשו) אבל זה עניין של טעם.

ב. כאשר אני פונה לבעלי הדפים שמקשרים למי שנמצא במקום הראשון לביטוי החיפוש שאני מקדם, תוך שימוש באחד הכלים שמספק רשימה של הדפים המקשרים, אני מקבל פירוט חלקי של העבודה המצטברת במשך שנים על יצירת קישורים נכנסים של היריב. הפירוט הוא חלקי משום שיתכן וחלק מהקישורים נוצרו ביוזמת בעלי הדפים המקשרים, ללא תמורה, ולא יהיה להם עניין לקשר בנוסף גם לדף שלי. הפירוט הוא חלקי גם משום שיתכן שהקישור המכריע הוסר לאחרונה, אבל גוגל ממשיך להציג בינתיים את דף היריב במקום הראשון, מתוך "אינרציה" שנידונה פה לא מעט פעמים וטיבה לא מובן (כך למשל, דף שהחלפתי את כל תוכנו ואת תגי המטה שלו, והקישורים הנכנסים לא נושאים רלוונטיות לביטויים הקודמים, ממשיך להופיע גבוה בגוגל עבור הביטויים הקודמים, חודשים אחרי הסרתם). נוסף על כך אני צריך לאתר ולהתכתב עם כל בעלי הדפים המקשרים לדף היריב או מי שמוסמך ליצור קישור חדש מטעמם.

ג. אם אני נמצא במקום 12 למשל, יש להניח שלא אוכל להחליף קישור עם היריב שנמצא במקום 1, אבל כן אוכל להחליף קישור עם מי שנמצא במקום 15. הכלים לניתוח הקישורים הנכנסים של היריבים מציגים לי תמונה רגעית של הקישורים שלהם, אבל אותי מעניינת התמונה הדינמית. אם החלפתי קישורים עם מי שנמצא במקום 15, והוא הגיע לשם תוך דילוגים גדולים במיקומים, הקישור שקיבלתי ישא את פירות העבודה העתידית שלו על קידום האתר שלו, בעוד שערכם היחסי של קישורים מאתרים שעבודת הקידום עליהם הופסקה רק ילך וירד. הכלי שבאמת נחוץ הוא כלי שמנטר מדי שבוע את מיקומיהם של כל 200 הדפים (אתרים) שמוצגים בתוצאות החיפוש העליונות לביטויי החיפוש שבהם יש לי עניין (בגוגל העולמי) וב-100 תוצאות החיפוש העליונות בגוגל ישראל.
dukim כתב:[...]משתסכים לעניין הזה, השאלה האמיתית היא האם הכלים (והתועלת היחסית שהם מניבים) שווים את הכסף והזמן של כל אחד מאתנו. ייתכן שזה תלוי בזירה שבה אתה מקדם, ייתכן שזה תלוי בגורמים אחרים. אך כפי שהדגמתי, הכלי יכול להיות מועיל.

הכלים לאיתור וניתוח הקישורים הנכנסים לדפי היריבים מספקים מידע גולמי ומעובד למחצה. את הפרשנות על פיהם במענה לשאלה מדוע דף X נמצא במקום 4 ודף Y במקום 5 ולא להפך, מספקים מקדמי האתרים, בלי לשים לב בדרך כלל שגם ההסבר ההפוך יכול להתבסס על אותו סט נתונים. הכלים הללו משמשים לכן רק את הצרכים הפסיכולוגיים של מקדמי אתרים בעלי נטיה טכנית, המתקשים לפעול בסביבת עבודה שבה ידוע כל כך מעט על המערכת המסובכת שמולה עובדים, ומעדיפים לפנטז הסברים. את עבודת הקידום שתביא את הדף שלך למקום 1 אפשר הרי לבצע גם בלי שתתעניין מהם המאפיינים של קישורי היריבים. שימוש נוסף, מוטעה ומטעה, בכלים הללו הוא לצורך חישוב כמות העבודה הדרושה כדי להשיג את ההישג המבוקש בזירות תחרותיות - כי הרי צריך לכתוב משהו בהצעת המחיר.


הבהרת את עמדתך, וטיעוניך ברורים. המרכיב הפסיכולוגי, כפי שציינת בתבונה, אף הוא משחק כאן תפקיד לא קטן.
מעבר לזה, תמיד כיף לדון איתך.
מוצעים לך שני לינקים קלים לאתרך, לא תיקח?
ב- Titles וב- Thing.
dukim
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 169
הצטרף: יום ב' 10 ינואר 2011 19:18
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 0

הקודם

חזור אל כלים ותוכנות עזר לקידום אתרים חדש!

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 5 אורחים

cron