עמוד 1 מתוך 1

שיתוף פעולה בין בינג לפייסבוק

הודעהפורסם: יום ה' 16 דצמבר 2010 13:10
על ידי ziv
מיקרוסופט הכריזה אתמול 15/12/10 על שורה של שדרוגים למנוע החיפוש בינג. בין היתר הוצגו פיצ'רים חדשים בתחומי המפות, השירותים המקומיים והשירותים הסלולריים – אבל השדרוג העיקרי נוגע להעמקת שיתוף הפעולה בין בינג בפייסבוק, בהמשך לשיתוף הפעולה שעליו הוכרז באוקטובר.


לפי מיקרוסופט, החיפוש בבינג יציג בקרוב למשתמש דף תוצאות מותאם אישית: תוצאות החיפוש יעניקו קדימות לאתרים שאנשי הקשר של המשתמש בפייסבוק לחצו עליהן "לייק". כמו כן, ניתן יהיה גם לראות כמה משתמשי פייסבוק הקישו "לייק" על כל תוצאה, ואילו מחבריו של הגולש עשו זאת.


המשמעות היא שבינג משיג יתרון משמעותי על גוגל בתחום החברתי: הוא מציג לא רק את התוצאות שגולשים קישרו אליהן מספר רב של פעמים, אלא גם הופך באופן מעשי למנוע המלצות של חברי המשתמש. גוגל מנסה זה זמן רב לקבל גישה למידע הזה של הרשת החברתית - אך ללא הצלחה.


ממיקרוסופט נמסר כי התוצאה תהיה דף תוצאות חיפוש דינמי, שישתנה בעקבות פעולותיהם של חבריו של המשתמש בפייסבוק. בחברה ציינו כי הם מודעים לכך שאפשר, בקלות יחסית, להשפיע על תוצאות בפייסבוק, ועל כן השימוש באופציה הזו הוא opt-in: המשתמש יצטרך לתת את הסכמתו לכך ויוכל להפסיק את השתתפותו בגרסה ה"חברתית" של בינג בכל עת.

Re: שיתוף פעולה בין בינג לפייסבוק

הודעהפורסם: יום ו' 17 דצמבר 2010 18:23
על ידי מרטין בוק
מאוד מעניין, אז בעצם הקידום יהפוך לאיסוף לייקים במקום איסוף לינקים.

Re: שיתוף פעולה בין בינג לפייסבוק

הודעהפורסם: יום ב' 27 דצמבר 2010 17:40
על ידי avihy
זה יצור ס-פ-א-ם אדיר לפייסבוק.

Re: שיתוף פעולה בין בינג לפייסבוק

הודעהפורסם: יום ה' 06 ינואר 2011 19:12
על ידי GalPc
ziv כתב:מיקרוסופט הכריזה אתמול 15/12/10 על שורה של שדרוגים למנוע החיפוש בינג. בין היתר הוצגו פיצ'רים חדשים בתחומי המפות, השירותים המקומיים והשירותים הסלולריים – אבל השדרוג העיקרי נוגע להעמקת שיתוף הפעולה בין בינג בפייסבוק, בהמשך לשיתוף הפעולה שעליו הוכרז באוקטובר.


לפי מיקרוסופט, החיפוש בבינג יציג בקרוב למשתמש דף תוצאות מותאם אישית: תוצאות החיפוש יעניקו קדימות לאתרים שאנשי הקשר של המשתמש בפייסבוק לחצו עליהן "לייק". כמו כן, ניתן יהיה גם לראות כמה משתמשי פייסבוק הקישו "לייק" על כל תוצאה, ואילו מחבריו של הגולש עשו זאת.


המשמעות היא שבינג משיג יתרון משמעותי על גוגל בתחום החברתי: הוא מציג לא רק את התוצאות שגולשים קישרו אליהן מספר רב של פעמים, אלא גם הופך באופן מעשי למנוע המלצות של חברי המשתמש. גוגל מנסה זה זמן רב לקבל גישה למידע הזה של הרשת החברתית - אך ללא הצלחה.


ממיקרוסופט נמסר כי התוצאה תהיה דף תוצאות חיפוש דינמי, שישתנה בעקבות פעולותיהם של חבריו של המשתמש בפייסבוק. בחברה ציינו כי הם מודעים לכך שאפשר, בקלות יחסית, להשפיע על תוצאות בפייסבוק, ועל כן השימוש באופציה הזו הוא opt-in: המשתמש יצטרך לתת את הסכמתו לכך ויוכל להפסיק את השתתפותו בגרסה ה"חברתית" של בינג בכל עת.

יהיה ס-פ-א-ם אדיר מבחינת פייסבוק..