עמוד 1 מתוך 1

בינג של מיקרוסופט הגיע ל 23.59% מהחיפושים בארה"ב

הודעהפורסם: יום ד' 13 אוקטובר 2010 17:33
על ידי ziv
במנוע החיפוש של מיקרוסופט (בינג) נערכו 23.59% מכלל החיפושים בארצות הברית במהלך חודש ספטמבר האחרון. כך מדווחת חברת HitWise העוסקת בניתווח דפוסי גלישה באינטרנט ובקרת פרסום. זהו החודש הראשון לאחר שעסקת מיקרוסופט-יאהו נכנסה לפועל. במסגרת העסקה, מנוע החיפוש בינג מהווה את פלטפורמת החיפוש ביאהו. 10.1% מכל החיפושים בשוק האמריקאי הם דרך BING.COM ו-13.54% הם YAHOO.COM. על מנת להבדיל את עצמה מBING, עיצבה YAHOO מחדש לפני כשבוע את עמוד תוצאות החיפוש שלה עם מידע ויזואלי וקונטקסטואלי.

Re: בינג של מיקרוסופט הגיע ל 23.59% מהחיפושים בארה"ב

הודעהפורסם: יום ד' 13 אוקטובר 2010 21:28
על ידי Shlomi062
גוגל יורדים בכל הפרמטרים, וbing לא ממש " להיט" בקידום אתרים בעברית..

Re: בינג של מיקרוסופט הגיע ל 23.59% מהחיפושים בארה"ב

הודעהפורסם: יום ש' 16 אוקטובר 2010 16:25
על ידי eitanya
בינג לטעמי צפוי להמשיך ולהתקדם בעקבות שיתוף הפעולה הצפוי עם Facebook - תוצאות אשר קיבלו "לייקים" רבים יקבלו תעדוף מסוים באלגוריתם המדרג. נכונים לנו עוד הפתעות...

Re: בינג של מיקרוסופט הגיע ל 23.59% מהחיפושים בארה"ב

הודעהפורסם: יום ש' 16 אוקטובר 2010 23:24
על ידי נחשון
יפה הרעיון של התבססות על לייקים. זה מזכיר לי את ההתבססות של גוגל על אתרי SOCIAL BOOKMARKING לפני כמה שנים

Re: בינג של מיקרוסופט הגיע ל 23.59% מהחיפושים בארה"ב

הודעהפורסם: יום ד' 20 אוקטובר 2010 00:25
על ידי eitanya
נחשון כתב:יפה הרעיון של התבססות על לייקים. זה מזכיר לי את ההתבססות של גוגל על אתרי SOCIAL BOOKMARKING לפני כמה שנים


למה לפני כמה שנים? לאזכור דפים, כתובות, מותגים במדיה חברתית עדיין משוערת השפעה כלשהי על הקידום האורגני למרות שלא ברור מה גודל השפעתה- מה כן ומה לא.

(אני מתכוון מלבד עניין של מעביר PR\לא מעביר PR - נו פולוו- דו פולוו..)