א. הנהלת חברת גוגל בחרה להשתמש בהנחיה הנ"ל במונח "רצון להשתמש באתר ולשתף אותו", שגם לו יש, כפי שאתה מדגיש בצדק בהערותייך המחכימות על דינו של רוצח,
יסוד נפשי. משמע, תפקידו של כותב התוכן הוא מעתה לפעול על יסוד נפשי של
קורא הטקסט, ו
כבר לא על פעולתו של
אלגוריתם מכני שסופר למשל כמה פעמים ביטוי מפתח מופיע באותו טקסט בן 300 או 700 מילים או על תכונות הדפים המקשרים.
ב. ההנחיה הזו הסירה והחליפה בחודש מאי 2013 הנחיה קודמת שהנוסח האנגלי שלה היה:
"In general, webmasters can improve the rank of their sites by increasing the number of high-quality sites that link to their pages."
ג. זו הסיבה שגם לאחר קריאת התגובה האחרונה שלך לא התרשמתי שאתה לגמרי
מעודכן ב"דרישות והנחיות חברת "גוגל"". מאז סוף מאי 2013 אני מצפה לשוא לכותב תוכן שיפרסם את עבודתו תוך כדי התייחסות ספציפית ל
החלפת ההנחיה.
ד. אני גם כותב מאז בפורומים המקצועיים שהחלפת ההנחיה מחייבת את החלפת עובדי הקידום הנוכחיים ומנהליהם, כי הם חסרים את הכישורים האישיים ואת מסלול ההכשרה הדרוש לעבודת קידום מוצלחת על פי השיטה החדשה לדירוג תוצאות החיפוש (נגד מתחרים ראויים בתוצאות החיפוש).
ה. "Intentionality", ספרו של הפילוסוף John Searle, יושב אצלי במקום כבוד על המדף, כי נעזרתי בו לכתיבת מאמר שמציג הבחנה חדה בין עבודה שהיא יצירת אמנות לעבודה שאיננה יצירת אמנות, למרות ששתיהן זהות מכל בחינה אפשרית אחרת.