עמוד 1 מתוך 1

Re: ביקורת על על אתר בנושא קשיי קשב וריכוז

הודעהפורסם: יום ב' 08 יוני 2015 10:41
על ידי JTS
שלום בייטוואן (מה לעשות, זה התעתיק הכי אינטואיטיבי)

מבחינת צבעים - נעים ורגוע - הבחירה טובה לטעמי.
התפריט הראשי - כלל ה-7 אומר לא יותר משבעה פריטים - במיוחד אם זה אתר שמיועד ל-ADD (אולי לאחד את מאמרים עם כתבות)
הפונט בדף "צור קשר" מזוהה מדי עם אופטיקנה - הייתי מחליף.
מידע וטפסים - אופציה לא ברורה במיוחד שהיא ריקה
בכל הדפים יש תחושה של "ריקנות" בצד ימין שנראה כמו הכנה לתפריט צד.

Re: ביקורת על על אתר בנושא קשיי קשב וריכוז

הודעהפורסם: יום ב' 08 יוני 2015 13:35
על ידי זקן השבט 3
JTS כתב:[...]התפריט הראשי - כלל ה-7 אומר לא יותר משבעה פריטים - במיוחד אם זה אתר שמיועד ל-ADD[...]

ADD זה תורשתי? - מי שוק היעד של האתר? הבנתי שזה הורים לילדים בעלי לקויות.

והעיקר - אם פועלים על פי "כלל ה-7" וסדרת כללים נוספים, איך יוצרים אתר איכותי שיפתיע את המבקרים, ויבלוט מעל כל המתחרים, עד כדי כך שהמבקרים יעדיפו להשתמש בו ולשתף אותו על פני רצונם להשתמש בתוצאות החיפוש המתחרות ולשתף אותן?

Re: ביקורת על על אתר בנושא קשיי קשב וריכוז

הודעהפורסם: יום ב' 08 יוני 2015 19:46
על ידי JTS
ככל הידוע לי ADD זה אכן תורשתי.
הנקודות שזקן השבט העלה - חשובות מאוד, חשוב שהתוכן יהיה איכותי וקריא, וכמובן - עבדות קידום מאסיבית

Re: ביקורת על על אתר בנושא קשיי קשב וריכוז

הודעהפורסם: יום ג' 09 יוני 2015 12:24
על ידי זקן השבט 3
JTS כתב:ככל הידוע לי ADD זה אכן תורשתי.
הנקודות שזקן השבט העלה - חשובות מאוד, חשוב שהתוכן יהיה איכותי וקריא, וכמובן - עבודת קידום מאסיבית

תודה, יעקב, אבל מנסיוני בעלי\מנהלי האתרים מתרגמים את הדרישה ל"יצירת תוכן איכותי" לפעולה של העתקת התוכן והקונצפט השיווקי מאתרים אחרים, ואז הם ודאי שלא יוצרים תוכן שיש בו בידול בהשוואה לאחרים, ובמיוחד תוכן שגם יפתיע את המבקרים וגם ירתיע את המעתיקים. נוסף על כך, הם לא מבינים שיצירת תוכן מפתיע ומרתיע שכזה (ותוכן איננו בהכרח טקסט) הוא המהות של עבודת הקידום (משמע, אופטימיזציה לדרישות בעל האתר), בניגוד לעבודת ה-SEO (אופטימיזציה לדרישות מנוע החיפוש), שאיננה תנאי מספיק ואפילו לא תנאי הכרחי להצלחת עבודת הקידום.