עמוד 1 מתוך 1

דחיקת / הסרת תוצאה שלילית

הודעהפורסם: יום ה' 10 נובמבר 2016 13:52
על ידי e-sim
היי.
אשמח להמלצות מאנשים פה שביצעו פעילות להסרת תוצאות שליליות,
אם אפשר מספר המלצות כלליות ונקודתיות לאיך לדחוק תוצאה שלילית. (לא מצפה כמובן שיעשו בשבילי את העבודה:)
ההרגשה שלי היא שרק פעילות יח"צ חזקה ברשת ביחס לאותה אישיות תעזור. (בסגנון אייל גולן ופרשת הקטינות)

קצת רקע
- מדובר בתוצאה שלילית על שם פרטי באתר חזק - גלובס. כתבה מ-2004!! עם הופעה של שם האישיות פעם אחת בטקסט.
- ביצעתי עד כה הרבה פעולות בעיקר במדיה חברתית בשילוב שימוש בתגיות רלוונטיות (אותו שם פרטי) לצורך דחיקה של התוצאה מגלובס.
- בין הפעולות: העלאת 2 סרטוני יוטיוב, הטמעות סרטונים באתר הלקוח+ תגיות, פרסום תוצאות חיוביות שמוצגות באותו ביטוי ברשתות חברתיות, פתיחת פרופילים חברתיים (לינקדאין, פייסבוק, גוגל פלוס).

המון תודה לעוזרים!

Re: דחיקת / הסרת תוצאה שלילית

הודעהפורסם: יום ו' 11 נובמבר 2016 14:50
על ידי זקן השבט 3
לא סיפרת לנו מה היו התוצאות של מה שעשית עד כה. מאיזה מקום לאיזה מקום בגוגל (ישראל?) נדחקה אותה תוצאת חיפוש, אם בכלל.

Re: דחיקת / הסרת תוצאה שלילית

הודעהפורסם: יום א' 13 נובמבר 2016 15:28
על ידי e-sim
צודק:)
התחלתי במיקום 2 בתוצאת החיפוש של שתי מילות המפתח הרלוונטיות. עבורו 3 חודשים מתחילת הפעילות.
עד כה הפרסום השלילי ירד למקומות 3/4 בחיפוש 2 מילות המפתח. הסרטונים שהעליתי התקדמו יפה יחסית לשאר הפעולות שביצעתי. אבל זה לא מספיק... ולכן העליתי פה את הסוגיה.
התחושה שלי היא שרק פעילות יחצ חזקה ביותר ושוטפת בעלות כספית תסייע. אבל אני אשמח לשמוע אם יש עוד רעיונות כי אני מרגיש שעשיתי את הרוב כבר וציפתי ליותר.
מה שהכי מוזר לי הוא שתוצאה מ-2004 מאתר גלובס כל כך משפיעה למרות פעולות עדכניות הרבה יותר ובמילת מפתח שבקושי יש לה תחרות או חיפושים.
אשמח לתגובות.

Re: דחיקת / הסרת תוצאה שלילית

הודעהפורסם: יום ב' 14 נובמבר 2016 16:58
על ידי זקן השבט 3
אם תוצאת החיפוש השלילית היתה במקום 2, היית צריך להעלות לעשיריה הראשונה לפחות 9 תוצאות חיפוש חדשות או אחרות, בעלות ציוני רלוונטיות גבוהים משל הדף של גלובס, כדי שהיא תידחק למקום 11. איך פעילות יח"צ אמורה להשיג את זה?

Re: דחיקת / הסרת תוצאה שלילית

הודעהפורסם: יום ב' 14 נובמבר 2016 19:22
על ידי e-sim
זו בדיוק הבעיה. פעלתי רק באתרים חזקים או שווים מבחינת איכות ואין התקדמות. ויקיפדיה, יוטיוב, פייסבוק, כלכליסט, קפה דה מרקר ועוד.
פעילות יחצ הכוונה פרסום כתבות באתרים בסגנון ynet, ישראל היום וכדומה, בנושא אותה אישיות.

Re: דחיקת / הסרת תוצאה שלילית

הודעהפורסם: יום ו' 18 נובמבר 2016 20:36
על ידי eitanya
כתבות היח"צ לרוב מקבלות תעדוף של כמה שעות-עד יום ואז נדחקות. ללא טראפיק מספיק ושוטף לאותן כתבות, קשה לקדם אותם.
כמה נקודות למחשבה:
האם הכתבות או הסרטונים שהוספת יכולים להיות ויראליים? ואם כן, האם הצעת לאחרים להשתתף בדיון על מה שהעלית?
האם קידמת תנועה לכתבות האלו, בדקת איך לקדם אותם אולי בתשלום סימלי באמצעות פייסבוק למשל? (במידה ואתה יודע כיצד לאתר קהלים מתאימים ולהניע אותם לפעולה)
מבלי לראות את הנתונים ולנתח קשה להסיק מסקנות אולם מניסיוני, כתבות אשר מקבלות תגובות באופן דינאמי ושוטף יוכלו פעמים רבות לדחות כתבה אחרת. ייתכן מאוד שלא מספיק, כי גוגל פעמים רבות רוצה להציע גיוון בתוצאות, אבל זה יכול להשפיע לחיוב.
תדאג פחות לכמות התוצאות ויותר ליצירת תוצאות חזקות וסממנים שיכולים להעיד על כך שהתוכן שווה את זה

Re: דחיקת / הסרת תוצאה שלילית

הודעהפורסם: יום ב' 21 נובמבר 2016 11:48
על ידי e-sim
חלק מהפעולות שציינת בוצעו ואני אתן יותר דגש על תגובות.
רק דבר אחד לא ברור לי עדיין, איך כתבה מ-2004 לא זזה? אין לה אפילו אפשרויות להשארת תגובות ולא ברור איך זה הגיוני פרט לזה שהיא שלילית ונושאים שליליים תמיד תופסים, אבל כבר עלו כל כך הרבה עדכונים עכשוויים ורלוונטיים יותר כך שזה לא ברור.
תודה רבה!

Re: דחיקת / הסרת תוצאה שלילית

הודעהפורסם: יום ד' 23 נובמבר 2016 15:37
על ידי eitanya
e-sim כתב:חלק מהפעולות שציינת בוצעו ואני אתן יותר דגש על תגובות.
רק דבר אחד לא ברור לי עדיין, איך כתבה מ-2004 לא זזה? אין לה אפילו אפשרויות להשארת תגובות ולא ברור איך זה הגיוני פרט לזה שהיא שלילית ונושאים שליליים תמיד תופסים, אבל כבר עלו כל כך הרבה עדכונים עכשוויים ורלוונטיים יותר כך שזה לא ברור.
תודה רבה!

וכנראה שזה מספיק, לפחות כרגע, אולי הכתבה הזו כן מניבה אחוזי הקלקות שמצדיקים את מיקומה ועניין לדעת גוגל. ואולי זה משהו אחר...
זה שאותך אולי היא לא מעניינת או שאתה לא יודע כמה היא רלוונטית לאחרים, לא אומר שהיא לא (רלוונטית) נכון?
זו אחת הסיבות למה אסור להבטיח תוצאות ספציפיות בדחיקת תוצאות שליליות. ב-10 השנים בהם אני עוסק בקידום ראיתי מקרים משונים לרבות כאלו בהם כל מה שרוצים "נדחק" בהצלחה אבל כתבה ספציפית למרות הכל, נשארה במקומה (ואפילו טיפסה- בלי שום סיבה נראית לעין)

Re: דחיקת / הסרת תוצאה שלילית

הודעהפורסם: יום ש' 26 נובמבר 2016 14:54
על ידי מנשה אברמוב
בגלובוס יש אפשרויות גם ליצור תוכן (UGC) באתר עצמו הן בפורום הן בפרופילים והן בתגובות, נסה ליצור דפים נוספים שיתאימו לביטוי הקידום כדי לנסות לדרג אותם במקום ולהחליף את הדף

Re: דחיקת / הסרת תוצאה שלילית

הודעהפורסם: יום ב' 28 נובמבר 2016 17:59
על ידי e-sim
תודה רבה לכם על העזרה.
מנשה - עד עכשיו פעלתי רק מחוץ לאתר בו קיים הפרסום השלילי בפעולות השונות. ההרגשה שלי היא שפעילות בגלובס יכולה לבסוף לחזק דווקא את הכתבה השלילית על אותו ביטוי. אתה בטוח שזה מומלץ?

Re: דחיקת / הסרת תוצאה שלילית

הודעהפורסם: יום ב' 28 נובמבר 2016 21:33
על ידי מנשה אברמוב
בטוח לא, מניסיוני האישי עזר