עמוד 1 מתוך 1

שאלה בקשר להיררכיה של האתר

הודעהפורסם: יום ד' 12 אוקטובר 2016 23:06
על ידי maradona
היי חברה מקצוענים,

שאלה בקשר להיררכיה נכונה באתר.
מאחר והאתר נותן שירותים בניו יורק אז מה שחשבתי לעשות.

עמוד הבית--->
איזורים, לדוגמא:ברוקלין, קווינס וכו --->
שכונה, לדוגמא: בושוויק, פארק אווניו וכו --->
תחום השירות, לדוגמא: פלילי, משפחה, נדלן וכו --->
ובסוף המילת מפתח, לדוגמא: עו"ד פלילי בניו יורק, עו"ד משפחה בניו יורק וכו --->

הרעיון הוא שבכל עמוד עם המילת מפתח, יהיו את כל האיזורים, כל השכונות ותחומי השירות.
השאלה שלי היא, האם זה לא בעיה שהעמוד שאנחנו רוצים לקדם, יהיה בעצם העמוד האחרון בהיררכיה של האתר?

תודה רבה וחג שמייח!

Re: שאלה בקשר להיררכיה של האתר

הודעהפורסם: יום ה' 13 אוקטובר 2016 14:19
על ידי eitanya
אולי התשובה שלי לא מתאימה בדיוק לשאלה שלך אבל חשוב לי לציין את זה בפניך, לפני שתכנס להשקעה גדולה.
אני מאמין שיהיה לך קשה מאוד עד בלתי אפשרי לעשות אתר אחד שמשווק עסקים קטנים בניו-יורק. אלא אם מצאת תחומים שאין להם תחרות בכלל בניו-יורק וזה נדיר.
התחרות הקשה היא בין עסקים קטנים שעושים (או עושים להם) קידום אורגני לוקאלי. לא ניכנס לתורה אבל זה משלב ציטטות מאינדקסים לוקאליים ואופטימיזציה של אתרים שלמים (גם אם האתרים עצמם, "רזים" ולא מלאים בדפים), סביב האיזורים והשכונות הספציפיות.

אז לפני שעונים על השאלה שלך (שבגדול בהחלט כן, זו עשויה להיות בעיה, במיוחד ככל שישנה תחרות..) השאלה היא אם בכלל כדאי לך להכנס לזה באתר אחד.
כמעט כל בעל מקצוע שתחפש בניו-יורק יופיע קודם באתר מאומת בגוגל לעסק שלי או רישום לגוגל לעסק שלי בלי אתר. אם לוקחים בחשבון גם תוצאות ממומנות למעלה שלוקחות היום הרבה נדל"ן בעצמן , רק מפות גוגל ותוצאות ממומנות יוצגו בכל הדף הראשון. אתר מאומת זה אתר בעל עסק אמיתי שמאמת באמצעות משלום גלויה אל כתובת פיזית בניו-יורק... תצטרך לגלול הרבה על מנת למצוא את הדף שלך (אם בכלל)

בקיצור, לא הייתי בונה היום אתר לקידום בעלי מקצוע בניו יורק. הרבה אתרי אפילייאטים אחרים שעשו את זה, שנים לפניך, כבר ממזמן פשטו את הרגל עם השינויים של גוגל בשנים האחרונות.

Re: שאלה בקשר להיררכיה של האתר

הודעהפורסם: יום ה' 13 אוקטובר 2016 14:54
על ידי maradona
תודה על התשובה המפורטת.
בגדול האתר כבר מקודם ועם לא מעט מילות מפתח בעמוד הראשון.
אני בהחלט מסכים איתך אם זה היה אתר חדש מאפס. אך לא כך הדבר.

הרעיון הגיע, מאחר וראיתי מתחרה מאוד גדול שלנו שפשוט יצר מלא מלא עמודים סביב העמוד המקודם.

פלוס אני כן מאמין שאפשר לקדם אתרים עם הרבה מאודד תוכן לאתר ופחות קישורים (דגש על הפחות ולא על 0 - לכל אלה שחושבים שאי אפשר לקדם בלי קישורים)

לא יודע אם אתה מכיר את כל עניין ה Sliio Structur אבל משם הגיע הרעיון.

אני חושב שזה יכול לעבוד, אבל הבעיה\תהייה היחידה שלי בכל העניין הזה, שהעמוד שאתה הכי רוצה לקדם נמצא
בתחתית ההיררכיה, וזה קצת מוזר לי.

Re: שאלה בקשר להיררכיה של האתר

הודעהפורסם: יום ה' 13 אוקטובר 2016 15:19
על ידי eitanya
אם ככה אז מצויין. כל עוד משתלם לך ואתה רואה החזר על ההשקעה, ולא רק ביטויים בעמוד הראשון- תמשיך.
גוגל לא יעשו לך את החיים קלים מכאן וקדימה..

כן, אני מכיר את הרעיון מאחורי silo structure והוא נכון. אף פעם לא ראיתי אותו מיושם לקידום אזורים והיות ומפות גוגל זה בערך כל מה שניתן לראות היום באורגני בניו-יורק, ולפני האורגני, כל העניין הזה נראה על פניו כמו משהו לא יעיל אבל נראה שמצאת את שביל הזהב שלך :)

במקרה שתקדם דפים בעומק ההיררכיה אז סביר שפשוט תצטרך להסתמך פחות על רלוונטיות שתגיע מתוך האתר עצמו ויותר על רלוונטיות מחוץ לאתר בתקווה שתפצה על זה בהשוואה לתחרות. (תוכן, קישורים, רלוונטיות ואחר)
ובעקרון, כל עוד זה עד מרחק 2 קליקים מדף הבית (עדיף) המבנה שהצעת נכון.

Re: שאלה בקשר להיררכיה של האתר

הודעהפורסם: יום ו' 04 נובמבר 2016 20:11
על ידי מנשה אברמוב
להיררכיה נכונה באתר = לא מבוססת SEO ונבנית לאחר מחקר שנעשה על ידי אנשי UX
כל התאמה \ בניה של אתר על בסיס SEO או גרוע יותר מילות מפתח דיי בעייתית, ברוב המקרים יוצרת אתר לא שמיש \ בעייתי.

לשאלתך, לא נורא אם הדף שאותו אתה מקדם היה כמה רמות אחרי דף הבית, יצא לי להכיר אתרים שמופיעים במגוון מילות מפתח ומקבלים המון טראפיק כאשר דפי הנחיתה מאוד רחוקים מדף הבית