עמוד 1 מתוך 1

Re: דפי מוצרים בדף הקטגוריה בחנות וירטואלית

הודעהפורסם: יום א' 25 אוקטובר 2015 11:25
על ידי זקן השבט 3
שלום לך,

אינני רואה כל דרך לספק לך תשובה מקצועית, אמינה ואחראית, לשאלה ששאלת. כך למשל, אולי כל משתמשי גוגל שמהווים את שוק היעד הספציפי של האתר שלך מעדיפים 48 מוצרים בדף, אולי כולם מעדיפים רק 12 מוצרים בדף, ואולי מחציתם מעדיפים 48 ומחציתם 12.

ומבחינה קידומית: בוא נניח שאתה עושה ניסוי, מחליף את מספר המוצרים בדף וצופה בשינוי משמעותי במיקומים. איך אתה יודע שדווקא הפעולה הזו היא הסיבה לשינוי במיקום? וגם אם אין שינוי במיקום, אפשר שסיבה אחרת איזנה את השינוי במיקום שסיבתו היא מה שעשית.

קידום אתרים איננו עבודה על פי פרוטוקול, כאשר אם לא ידוע לך, או שכחת את תוכנו של אחד הסעיפים אתה יכול לשאול מישהו אחר. מהות עבודת קידום האתרים היא קבלת החלטות בתנאי אי-וודאות קיצונית.

Re: דפי מוצרים בדף הקטגוריה בחנות וירטואלית

הודעהפורסם: יום א' 25 אוקטובר 2015 11:52
על ידי מנשה אברמוב
אני בדרך כלל ממליץ על דף בודד המציג את כלל המוצרים (בעיקר כאשר במקרה שלך יש עד ל 42 מוצרים)

Re: דפי מוצרים בדף הקטגוריה בחנות וירטואלית

הודעהפורסם: יום א' 25 אוקטובר 2015 23:01
על ידי זקן השבט 3
מנשה אברמוב כתב:אני בדרך כלל ממליץ על דף בודד המציג את כלל המוצרים (בעיקר כאשר במקרה שלך יש עד ל 42 מוצרים)

למה?

Re: דפי מוצרים בדף הקטגוריה בחנות וירטואלית

הודעהפורסם: יום ב' 26 אוקטובר 2015 10:20
על ידי מנשה אברמוב
כדי למנוע דפדוף מיותר וצורך בפתרונות טכנים כמו קנוניקל, וגם כדי לא לאלץ את הגולשים לדפדף במספר דפים עבור קטלוג בודד

Re: דפי מוצרים בדף הקטגוריה בחנות וירטואלית

הודעהפורסם: יום ב' 26 אוקטובר 2015 11:56
על ידי זקן השבט 3
ואם שוק היעד הספציפי של האתר הוא כזה שדווקא רצוי להרשים אותו שאצלך הוא ימצא מבחר עצום ומגוון, הרבה יותר גדול מאשר אצל כל המתחרים, ויש לך סיבה להאמין שזה מה שיגרום לו לרצות לרכוש באתר שלך?

Re: דפי מוצרים בדף הקטגוריה בחנות וירטואלית

הודעהפורסם: יום ב' 26 אוקטובר 2015 12:18
על ידי מנשה אברמוב
אין לי סיבה
אין צורך ללעוס 40 מוצרים בדפדוף מיותר, זה לא יצור שום רושם שקשור למגוון עצום, אין קשר לקהל היעד......

Re: דפי מוצרים בדף הקטגוריה בחנות וירטואלית

הודעהפורסם: יום ב' 26 אוקטובר 2015 21:21
על ידי זקן השבט 3
מנשה אברמוב כתב:אין לי סיבה
אין צורך ללעוס 40 מוצרים בדפדוף מיותר, זה לא יצור שום רושם שקשור למגוון עצום, אין קשר לקהל היעד......

אז מה דעתך על אסטרטגיית התוכן של דף הבית, דפי הקטגוריה ושאר הדפים, של האתר הזה:
https://www.sherrihill.com/prom-dresses/ .

Re: דפי מוצרים בדף הקטגוריה בחנות וירטואלית

הודעהפורסם: יום ו' 30 אוקטובר 2015 19:38
על ידי זקן השבט 3
אם כך הדבר, המערכת הסגורה של לייבסיטי לא מתאימה יותר לדרישות העדכניות של גוגל ויש להחליפה במערכת שנותנת לך שליטה על תוכנו הייחודי של כל דף מוצר.

Re: דפי מוצרים בדף הקטגוריה בחנות וירטואלית

הודעהפורסם: יום ב' 02 נובמבר 2015 15:41
על ידי מנשה אברמוב
זקן השבט 3 כתב:
מנשה אברמוב כתב:אין לי סיבה
אין צורך ללעוס 40 מוצרים בדפדוף מיותר, זה לא יצור שום רושם שקשור למגוון עצום, אין קשר לקהל היעד......

אז מה דעתך על אסטרטגיית התוכן של דף הבית, דפי הקטגוריה ושאר הדפים, של האתר הזה:
https://www.sherrihill.com/prom-dresses/ .


היי עמנואל פה נראה שמדובר במדיה עשירה ותמונות קטלוג.
לגבי שאר הדפים באתר תרגיש חופשי להשקיע את הזמן, לעבור דף דף ולרשום לעצמך עבור כל דף מה התוכן שאתה רואה ואיך הוא הונגש

Re: דפי מוצרים בדף הקטגוריה בחנות וירטואלית

הודעהפורסם: יום ב' 02 נובמבר 2015 15:43
על ידי מנשה אברמוב
mizran10 כתב:שלום לכולם ותודה רבה על התשובות שלכם,
אני שאלתי את השאלה וכתבתי "מבחינה קידומית" כי יש לי תוכן שלא משתנה בכותרת העליונה ובכותרת התחתונה של הדף (מאמר עם מאות מילים שמן הסתם יחזור על עצמו בכל דף). האתר מתנהל במערכת סגורה של לייבסיטי ואני לא יכול לשים תגי קנוניקל בדפים האחרים כי מבחינת המערכת מדובר בדף אחד בלבד עם תצוגת מוצרים משתנה (ככה זה).
הפחד שלי היה שיהיה לי תוכן כפול של המאמר הגדול שמופיע בכותרת התחתונה ושל התוכן שמופיע בכותרת העליונה.
מקווה שהפעם הסברתי את עצמי טוב יותר.

בברכה
אבי


היי אבי, משהו בתיאור שלך נשמע מאוד תמוהה, למה שבתחילת \ סוף כל דף באתר תציג מאמר.
נראה שמדובר בפעולה מיותרת ולא ממש מובנת, הייתי בודק את ההחלטה הזו לעומק ללא קשר לפוטנציאל לבעיה הטכנית שהיא יוצרת