נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

  
איך משיגים דרוג גבוה לאתר בתוצאות של גוגל?
חדשות/דיונים/ספרים/טיפים/תאוריה וכו'

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי Maldavan » יום א' 09 פברואר 2014 16:02

בביטוי - "Secure servers"
במקום הראשון בגוגל COM נמצא האתר:
securedservers.com

ברנאד, זה לא. יש לנו EMD, והוא מקבל (לפחות) 254,901 קישורים במילות המפתח שרוצה לקדם את עצמו:
secured servers, physical servers, dedicated servers

אז מה אתה אומר פה בעצם?
חברת הפרסום שלך באינטרנט - feature-digital.co.il
הבלוג האישי שלי - buts.co.il
סמל אישי של המשתמש
Maldavan
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום א' 01 מאי 2011 19:31
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 11

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 09 פברואר 2014 16:25

Maldavan כתב:בביטוי - "Secure servers"
במקום הראשון בגוגל COM נמצא האתר:
securedservers.com
ברנאד, זה לא. יש לנו EMD, והוא מקבל (לפחות) 254,901 קישורים במילות המפתח שרוצה לקדם את עצמו:
secured servers, physical servers, dedicated servers
אז מה אתה אומר פה בעצם?

א. שאתה לא יכול לדעת מהו הערך הכולל הנוכחי של כל 254,901 הקישורים, בהשוואה לערך הכולל של, נניח, שאר 50 תוצאות החיפוש העליונות. אולי הוא הערך הכי נמוך מבין כל ה-50? אולי גוגל מעניק ערך אצל כל ה-50 רק לקישורים שמזרימים תעבורת מבקרים מרוצים?

ב. שאתה לא יכול לדעת מה הוא גודל התעבורה הזורמת בכל אחד מהקישורים הנכנסים ובסך כל הקישורים יחד, בהשוואה לתוצאות החיפוש המתחרות, ואת רמת שביעות הרצון היחסית של התעבורה הזו בהשוואה לרמת שביעות רצונה מהביקורים בתוצאות החיפוש המתחרות.

ג. שאתה לא יכול לדעת מתי התווסף הקישור ה-254,901. אולי לפני שנתיים? אולי הוא הסיר מאז 200,000 קישורים מתוך 454,901?

ד. שאולי הוא מפרסם באתר מחיר ותנאי שרות שעדיפים על אלה של כל המתחרים, כי בזכות היותו במקום הראשון, יש לו את המספר הכי גדול של המרות לחודש, ואת הרווח התפעולי הכי גדול?

אמת אבסולוטית שומעים רק מאנשי דת, מאנשי המפלגה ומהחסידים השוטים שלהם. אני, לעומת זאת, מתייחס במלוא הרצינות למה שאי-אפשר לדעת, בהעדר גישה לנתונים. קידום אתרים זה לא מקצוע של צבירת ידע וניסיון, אלא מקצוע של קבלת החלטות בתנאי אי-ודאות שקרובה ל-100%.

נ.ב. מה זה "ברנאד"?
נערך לאחרונה על ידי זקן השבט 3 בתאריך יום א' 09 פברואר 2014 16:47, נערך פעם אחת בסך הכל.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי Maldavan » יום א' 09 פברואר 2014 16:46

בראנד = מותג (brand)

אמת אבסולוטית לא שומעים מאנשי דת וכל אלה שציינת. הם האחרונים שמספקים אמת מוחלטת אם כבר...

לגבי שאר הסעיפים, תן לי רגע ואפסול את כל מה שהסברת שם. קצת מיהרת עם כל הכותרות וההכתרות עמנואל.
כבר הסברתי לך שאני כאן בשביל הדיון, ופיתוח בעיות סבוכות. זה יכול לקרות בעזרת מידע שמספקים אחד לשני. תקרא בינתיים את הסיפור שסיפרתי על איך האנושות פותרת את בעיית המוות לבני האדם. המוות הוא לא חלק מהחיים, הוא חלק מבעיה. שהולכת להיפטר בקרוב.
בקרוב מאוד בני האדם יהיו מוגדרים כ-"אמורטל" (בן אדם ללא תאריך תוקף). לשם אפשר להגיע לא באמצעות בן אדם אחד שמזהה בעיה ונותן לה מענה, אלה בזכות הרבה אנשים מהרבה מקצועות, כאשר כל אחד נותן פתרון לבעיה ספציפית.
חברת הפרסום שלך באינטרנט - feature-digital.co.il
הבלוג האישי שלי - buts.co.il
סמל אישי של המשתמש
Maldavan
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום א' 01 מאי 2011 19:31
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 11

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 09 פברואר 2014 17:01

אנחנו דנים במהות מקצוע קידום האתרים ולא בשום דבר אחר. האם זה מקצוע של צבירת ידע עד להשגת ידע אבסולוטי, או מקצוע של קבלת החלטות בהעדר ידע כמעט אבסולוטי.

קרא למשל את תיאור הניסוי המבוקר, הפשוט והאלגנטי, שערך אצלנו ברנקו ריכטמן, ושהפריך את הטענה שגוגל מתחשב בכל קישור נוסף שיוצא מדף באתר א' לאותו הדף באתר ב' (http://www.seo-scientist.com/first-link ... unked.html).

האם הניסוי המבוקר הזה יצר לדעתך פיסת ידע אבסולוטי?
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי Maldavan » יום א' 09 פברואר 2014 18:36

זה לא מעניין אותי מה מהות המקצוע, ועוד איך שאתה מגדיר אותו. אי אפשר להגדיר את מהות המקצוע לפני שמבינים כיצד פועלת התכנה עליה המקצוענים צריכים לעבוד ולהיות משועבדים לה. בטח ובטח כשהנחיות האיכות שניתנות ע"י כותבי התוכנה אינם מסתדרים עם המתרחש. זה בדיוק אותו דבר כמו לשים לי פסל, ולהגיד לי להשתחוות אליו, ואם אעשה כך בעתיד ירד גשם.
הכתבה שזרקת לי היא משנת 2008, לא רלוונטית לאמת האבסולוטית שלנו.
אגב, למיטב ידיעתי אין דבר כזה "אמת אבסולוטית". אין הסכמה מלאה לגביה. לכן אני משתמש במושג הזה לצרכים שלי. אמת אבסולוטית מבחינתי היא אמת שמשתנה כל עת שמוכיחים את הטענה מחדש עם ראיות חדשות (בקיצור זאת אמת שמקבלת updating כל הזמן).

עכשיו לעניננו. תהיה מרוכז עמנואל, אני צריך אותך מרוכז.

שים לב למשהו מעניין ששמתי לב אליו (עכשיו יש לך גם הזדמנות לבחון את הרעיון שלך, שביעות רצון וכל הדברים האלה אם תבצע מעקב כמו שצריך). זוכר את העמוד של go daddy שעמית הדגים אותו בפוסט?
**עכשיו זה גם הזמן לומר שלא עמית הוא זה שכתב את הפוסט ואת הקייסטאדיס, אלה ביצע תירגום לפוסטים של אחרים.
אם תקליד בגוגל של ארה"ב - "Secure servers" לא תמצא את העמוד הפנימי של גו דדי בעמוד ראשון יותר(הוא עף לעמוד 2):
https://www.google.com/search?q=Secure+ ... ws=0&gl=US

אם תקליד את הביטוי בUK, כן תמצא:
https://www.google.co.uk/search?q=Secur ... ws=0&gl=UK

כשתמצא את העמוד, לפני שתלחץ עליו, שים לב טוב לכל כתובת ה-URL שלו:
www.godaddy.com/ssl/ssl-certificates.aspx

זה העמוד המקורי עליו גו דדי עשו את הקמובינת המאניפולציה על גוגל כדאי להיות בעמוד ראשון.
זה גם העמוד שהצליח לסחוט - 5,486,348 קישורים (רק העמוד) באמצעות הקומבינה.

אם תנסה לגשת לעמוד הזה תקבל הפנית 301 לעמוד החדש שהם בנו:
http://www.godaddy.com/ssl/ssl-certificates-new2.aspx

העמוד הזה חדש חדש טרי מהתנור. עלה לאוויר כנראה אתמול-שלשום.
כנראה שהעמוד הזה הוא זה שגם יצליח לעלות לעמוד הראשון גם אחרי שגוגל יסרקו ויאנדקסו מחדש את העמוד החדש. סיבה ראשית? הוא מקבל את כל הכח של העמוד הישן ב-301 (אולי לא את כל הכח אבל את המרבית).

עכשיו לפני שאני ממשיך, תן לי להסביר כיצד היית יכול כבר בדוגמה הזו לעקם את המציאות כלפי הרעיון והתיאוריה שלך - "הנה, אתה רואה, הנה עמוד בלי קישורים מאניפולטיביים שהגיע לעמוד ראשון באמצעות שביעות רצון - כי המחיר שהציבו הוא חבל על הזמן".
ואז היינו צריכים להאמין לנימוקים ולאמת הלא אבסולוטית שלך, מכיוון שאף אחד לא היה דואג לבדוק את הסיפור לעומק. כנראה גם מכיוון שלאף אחד לא היה את המידע. אבל הנה אני, מצאתי משהו וזורק את המידע לשולחן. כי אני מעוניין במציאות האבסולוטית של מה שקורה. לא מעמדים ולא תארים.

בוא נמשיך.

למה גו דדי שינו את העמוד הסופר מקודם הזה?
אופציה א' - גוגל עלו עליהם והענישו. הבעיה עם האופציה הזו, היא שאם גוגל באמת היו מענישים אותם על המעשה, הם לא היו מחליפים את העמוד המקורי ומבצעים הפניית 301. יש כאן עדין מאניפולציה. כמוכן, למה העמוד הזה עדין בעמוד 1 בגוגל UK?

אופציה ב' - טכניקה חדשה:
להרים מאוד גבוה את העמוד במאניפולציות שעוברות את הנחיות האיכות של גוגל, ומהר לפני שגוגל מספיק להבין מה קורה פה (כי לוקח זמן לבדוק דברים לעומק) להחליף את העמוד המקורי בחדש, ולהפנות את כל הכח אליו. מכיוון שגם מי שיבדוק כרגע את העמוד החדש בכלים כמו מאג'סטיק - יראה רק 4 קישורים לעמוד החדש הזה, לכן יתקשה לדווח לגוגל על הנעשה.
חברת הפרסום שלך באינטרנט - feature-digital.co.il
הבלוג האישי שלי - buts.co.il
סמל אישי של המשתמש
Maldavan
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום א' 01 מאי 2011 19:31
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 11

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 09 פברואר 2014 22:55

Maldavan כתב:[...]הכתבה שזרקת לי היא משנת 2008, לא רלוונטית לאמת האבסולוטית שלנו.
אגב, למיטב ידיעתי אין דבר כזה "אמת אבסולוטית". אין הסכמה מלאה לגביה. לכן אני משתמש במושג הזה לצרכים שלי. אמת אבסולוטית מבחינתי היא אמת שמשתנה כל עת שמוכיחים את הטענה מחדש עם ראיות חדשות (בקיצור זאת אמת שמקבלת updating כל הזמן)[...]

לא זרקתי לך כתבה! אינספור מקדמי האתרים נהגו, וממשיכים, לשלוח קישורים רבים מאותו הדף אל אותו הדף באתר אחר. לא כל מי שלומד משהו מבצע ניסוי מבוקר כדי להעמיד במבחן את מה שלמד ממך או ממני. ואם אתה למדת משהו ממישהו אחר, ויתרת על שאיפתך לאמת אבסולוטית, אם לא ביצעת מיד ניסוי מבוקר, או אם לא ניתן לבצע ניסוי מבוקר שמספק תוצאות מספיק אמינות, או שהוא יכול אבל לא סיפק.
Maldavan כתב:[...]עכשיו לעניננו. תהיה מרוכז עמנואל, אני צריך אותך מרוכז[...]

אני לא יודע להשיב על השאלות שלך. קודם כל אני צריך די זמן כדי לחשוב, תוך כדי הכרה שהמציאות מורכבת מכדי שאבין אפילו 3% ממנה. את הבעיה של איך לעבוד פתרתי בכך שבחרתי (קיבלתי החלטה מנומקת) לתכנן את עבודת הקידום על פי המגמה המתבהרת מתוך השינויים המוצהרים במדיניות הנהלת חברת גוגל, ולכן גם לא מעניין אותי לעבוד על קידום לביטויי חיפוש שתוצאות החיפוש עבורם עדיין מדורגות על פי שיטת הקישורים. זאת החלטה מקצועית, אבל ברמה הניהולית.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי Maldavan » יום ה' 20 פברואר 2014 13:33

טוב, חדשות ועידכונים:
נראה שהמניפולציה של גו דדי מתחילה לרקום עור וגידים. כאשר זיהיתי את הדבר, לא חיכיתי הרבה והוספתי את godaddy.com לחשבון הזפו שלנו. הוספתי את 2 הביטויים למעקב - "ssl certificate" & "secure server".
ניתן לראות בתצלום המסך הבא את המעקב אחר הביטוי - ssl certificate (נפח חיפוש של 40,500) ואת החזרה שלו לעמוד 1:
http://imgur.com/BHQHJjw

שיטת דירוג חדשה ללא קישורים? נראה שלא
לגבי הטענה שלך עמנואל (ואני מצטט) - "לאותם ביטויי חיפוש גוגל כבר החליף את שיטת הדירוג על פי תכונות הדפים המקשרים בשיטת הדירוג החדשה, על פי רמת שביעות הרצון היחסית של אוכלוסיות המבקרים..."

גיבורנו מאט כאץ הוציא ווידאו חדש בו הוא עונה לטענה שגוגל מוציאה את ערך הקישורים משיטת הדירוג. כאץ מספר שהם בצעו דיונים לגבי הסוגיה, ונראה שלא תהיינה שינויי בנושא הקישורים. קישורים היו וישארו מדד לשיטת הדירוג:
http://www.youtube.com/watch?v=NCY30WhI2og

עמנואל כתב:
הנימוק שהצגתי פה ובמקומות אחרים בנושא הזה, הוא שמאד לא סביר שהנהלת גוגל תכריז במאי 2013 על החלפת שיטת הדירוג של תוצאות החיפוש, אם היא מתוכננת להתבצע בשלמותה רק כעבור שנתיים.

אתה מוזמן להתווכח עם מאט כאץ בנושא, ולהסביר לו שהנהלת גוגל דווקא כן מתכוונת לבצע החלפה בשיטת הדירוג.

מתוך searchenginejournal:
There’s no version of Google matching that description that is exposed to the public. However, Google has run experiments like this internally and Matt says the quality is much worse.
Even though some noise and a lot of ס-פ-א-ם gets through into Google search rankings as a result of backlink building, Matt says for the most part backlinks are still a huge win when it comes to returning quality search results.
חברת הפרסום שלך באינטרנט - feature-digital.co.il
הבלוג האישי שלי - buts.co.il
סמל אישי של המשתמש
Maldavan
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום א' 01 מאי 2011 19:31
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 11

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ה' 20 פברואר 2014 15:31

Maldavan כתב:גיבורנו מאט כאץ הוציא ווידאו חדש בו הוא עונה לטענה שגוגל מוציאה את ערך הקישורים משיטת הדירוג. כאץ מספר שהם בצעו דיונים לגבי הסוגיה, ונראה שלא תהיינה שינויי בנושא הקישורים. קישורים היו וישארו מדד לשיטת הדירוג


אני חוקר את השינויים במדיניות הנהלת חברת גוגל וצפוי מראש להיתקל גם במצבים של חזרה למדיניות קודמת. אבל זה לא המקרה. צפה שוב בסרטון (זה רק 54 שניות): הוא לא אומר שהקישורים ישארו המדד לשיטת הדירוג. ואם הקישורים ישארו רק גורם אחד מני רבים שימשיך להיות משוקלל בתוך ציון הרלוונטיות של הדף לצורך הדירוג, כמו שזה קורה עכשיו, מה הן תכונות הקישור שערכן המספרי נלקח בחשבון ויילקח בחשבון בעתיד? רק תכונות הדף המקשר (PR, רלוונטיות התוכן, טקסט העוגן, וכו') או רק שיעור השימוש בקישור ורמת שביעות הרצון מהביקור בדף המקושר, או קומבינציה בין השניים ביחס שהולך ומשתנה בהדרגה?
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי מנשה אברמוב » יום ה' 20 פברואר 2014 23:31

אין ספק שגוגל עושה את מירב המאמצים בכדי למצוא סיגנלים נוספים שיעזרו להם למדוד את שביעות רצון הגולשים מתוכן האתר, ומעדכון לעדכון הם משתפרים.
מנגד, נראה שעמנואל נתקל בבעיה משום שהוא השתכנע שקישורים יעלמו מהאלגוריתם, ואני בספק אם זה יקרה בקרוב
סמל אישי של המשתמש
מנשה אברמוב
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 462
הצטרף: יום ב' 18 יולי 2011 15:57
מיקום: Holon, Israel
פוסטים מומלצים: 8
מוניטין: 15

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ה' 20 פברואר 2014 23:47

מנשה אברמוב כתב:אין ספק שגוגל עושה את מירב המאמצים בכדי למצוא סיגנלים נוספים שיעזרו להם למדוד את שביעות רצון הגולשים מתוכן האתר, ומעדכון לעדכון הם משתפרים.
מנגד, נראה שעמנואל נתקל בבעיה משום שהוא השתכנע שקישורים יעלמו מהאלגוריתם, ואני בספק אם זה יקרה בקרוב

מנשה, שום בעיה. הרי אני הוא זה שטוען מזה זמן רב ששיעור התעבורה דרך הקישור ורמת שביעות הרצון מהביקור בדף המקושר הם המדד החדש לערך הקישור, ושאין יותר משמעות ל"טבעיות" הקישור מלבד ערכים גבוהים בשני הפרמטרים הללו. שום דבר במה שמאט קאטס אומר בסרטון, ובמה שג'ון מילר אמר באותו הנגאוט, אינו סותר את ההסבר שהצעתי. מאידך, אתרים רבים מאד נענשים בפועל מדי יום ועפים מצמרת תוצאות החיפוש בגין ריבוי קישורים ש"אינם טבעיים".
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי מנשה אברמוב » יום ה' 20 פברואר 2014 23:59

אינני מסכים עם הטענה הזו, והסברתי לך בעבר, אין זה חיי להיות מדד לטבעיות הקישור
סמל אישי של המשתמש
מנשה אברמוב
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 462
הצטרף: יום ב' 18 יולי 2011 15:57
מיקום: Holon, Israel
פוסטים מומלצים: 8
מוניטין: 15

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ש' 22 פברואר 2014 18:11

מנשה אברמוב כתב:אינני מסכים עם הטענה הזו, והסברתי לך בעבר, אין זה חייב להיות מדד לטבעיות הקישור

אני ער לזה מאז ומתמיד. זה אכן לא מדד ל"טבעיות" הקישור, אבל אין כל מדד אחר שיכולים להיות לו ערכי קצה של "100% טבעיות" או "0% טבעיות", כי אין לגוגל דרך לחדור למוחו של בעל\מנהל האתר המקשר ולמדוד מה הייתה כוונתו כאשר יצר את הקישור. יש רק דרכים להעריך בעקיפין את ההסתברות שהקישור איננו טבעי. ואם כבר דרכים עקיפות, למה לא מדידת גודל התעבורה האמינה ורמת שביעות הרצון? זהו לדעתי הפתרון ההנדסי הסביר, שגם מתיישב היטב עם השינויים במדיניות הנהלת גוגל שמעבירים את הדגש ממדידת תכונות הדף והדפים המקשרים אליו למדידת רמת שביעות הרצון של הגולשים.

בסופו של דבר, הם מחליפים בהדרגה גם את הגדרת מונח ה"רלוונטיות" ממשהו שעובדי גוגל מגדירים והאלגוריתמים של גוגל מודדים אל משהו שאוכלוסיות הגולשים שופטות וגוגל רק מודד ומתאים את סדר הצגת תוצאות החיפוש בהתאם. אז למה שלא יחליפו בהדרגה גם את הגדרת מונח ה"טבעיות"?

איך אתה היית מגדיר הגדרה אופרטיבית (המתארת את פרוצדורת המדידה) את המונח "טבעיות" שבו גוגל מרבה להשתמש, בעיקר לצורך ניקוי עצמי של הרשת מקישורים ש"אינם טבעיים" בהרצות המתמשכות של "פינגווין"? הרי ברור שבדרך זו הוא פונה לבעלי\מנהלי האתרים כי רק הם אלה שיודעים כמעט בודאות איזה קישורים לא נוצרו עבורם באופן טבעי. אם הייתה לגוגל דרך יעילה ומעשית למדוד "טבעיות" במישרין וביעילות, הם היו יכולים פשוט להתעלם מקישורים שאינם טבעיים (הם אפילו מתיימרים לכך ב"הנחיות": http://support.google.com/webmasters/bi ... swer=40349 Our algorithms can distinguish natural links from unnatural links[...] Only natural links are useful for the indexing and ranking of your site). אבל, כפי שכתבתי לא מעט פעמים, להתעלמות גרידא יש מחיר כבד, כי לגוגל עולה המון כסף למדוד מדי כמה שעות או ימים שערכם של כמעט כל הקישורים ברשת הוא 0.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי מנשה אברמוב » יום ש' 22 פברואר 2014 18:30

אין לי שום רעיון לבחינת טבעיות הקישורים.
אבל אין זה אומר שאני מחליט לאמץ רעיון כלהוא רק משום שהוא נשמע הגיוני.
קח בחשבון, שתנועה ושביעות רצון אתה יכול למדוד גם מקישור בבאנר ממומן, והוא כידוע אסור שיעביר PR משום שהוא איננו טבעי.
יש פה סתירה משמעותית ביותר.

אני מבין שאתה מחפש פתרון הגיוני, למעט מספר רמזים לא מצאתי שום כיוון שיתרון לדיון(אבל זה גם לא מאפשר לי לפברק פתרונות, ולכן אינני מסכים עם טענתך)
סמל אישי של המשתמש
מנשה אברמוב
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 462
הצטרף: יום ב' 18 יולי 2011 15:57
מיקום: Holon, Israel
פוסטים מומלצים: 8
מוניטין: 15

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ש' 22 פברואר 2014 19:07

מנשה אברמוב כתב:אין לי שום רעיון לבחינת טבעיות הקישורים.
אבל אין זה אומר שאני מחליט לאמץ רעיון כלהוא רק משום שהוא נשמע הגיוני.
קח בחשבון, שתנועה ושביעות רצון אתה יכול למדוד גם מקישור בבאנר ממומן, והוא כידוע אסור שיעביר PR משום שהוא איננו טבעי.
יש פה סתירה משמעותית ביותר.
אני מבין שאתה מחפש פתרון הגיוני, למעט מספר רמזים לא מצאתי שום כיוון שיתרום לדיון (אבל זה גם לא מאפשר לי לפברק פתרונות, ולכן אינני מסכים עם טענתך)

מנשה, אני לא טכנאי. אני עושה פה ניתוח ברמת הניהול על סמך עבודת מודיעין, כדי למלא את החלקים החסרים הרבים בפאזל, ולשפר את הפתרונות המעשיים האפשריים. זה מגוחך לומר שאני מפברק פתרונות, מה עוד שחלק מהחלקים הקבועים בפאזל הם אילוצים הנדסיים החלים על כל מנוע חיפוש, או על גוגל בפרט בשל אימוץ דוקטרינה טכנולוגית מסויימת או בשל תנאי החלפתה בדוקטרינה אחרת. היית יכול לטעון זאת רק אם הייתי ממציא אותם כמו דניאל, "רק משום שהם נשמעים לי הגיוניים", בלי להשקיע עבודה של שנים כדי לאסוף ולנתח את הממצאים, ומבלי להתחייב כלל שהמסקנות הזמניות מתיישבות היטב עם רוב שאר חלקי הפאזל שגוגל פרסם או הכריז שהוא מפעיל, ושיש לפיכך הצדקה מצויינת לפתרונות המעשיים שמצאתי.

עד "פינגווין", כל מקדמי האתרים שחשבו בסגנון שאתה מתאר כרצוי אימצו את הרעיון ש"כל קישור תורם", אלה אם קצב הוספת הקישורים "מדליק אורות אדומים בגוגל" וכו'. והנה מסתבר שזה היה רעיון מפוברק למהדרין. ובעניין הבאנרים הפרסומיים: אין כאן כל סתירה. אם מונח ה-Page Rank נשאר בשימוש עובדי גוגל בהוראתו המקורית, ציון ה-PR לא העביר רלוונטיות סמנטית אבל היה רק אחד מהפרמטרים שמשתתפים בשקלול ציון הרלוונטיות של הדף לכל ביטוי חיפוש (בתנאי שהיה לו עבורו ציון גבוה מ-0 בזכות שאר הפרמטרים). באנר פרסומי יכול אם כן להעביר ערכי תעבורה ושביעות רצון לדף המקושר מהבאנר, מבלי להעביר לו ערך PR. מאיפה אני יודע את זה? מ"פיברוק" חלק חשוב בפאזל, חלק אחד גדול והכרחי בפאזל של גוגל, בשל היותו מבוסס על דוקטרינת הקישורים, וממנה מתחייב שלא יתכן שלציון הרלוונטיות המשוקלל של הדף לביטוי חיפוש נתון יהיה ערך שמוגבל לגבול עליון. מזה מתחייב, אגב, שהרעיון של הערכת ערכו היחסי של כל פרמטר בציון הרלוונטיות המשוקלל של הדף הוא מטופש לחלוטין, וכתסתי זאת אצל פבל בכל פעם שהסקר הזה, בהשתתפותו, התפרסם.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ש' 22 פברואר 2014 19:48

תיקון לתגובה הקודמת שכבר אינני יכול לערוך או למחוק:
מנשה אברמוב כתב:אין לי שום רעיון לבחינת טבעיות הקישורים.
אבל אין זה אומר שאני מחליט לאמץ רעיון כלהוא רק משום שהוא נשמע הגיוני.
קח בחשבון, שתנועה ושביעות רצון אתה יכול למדוד גם מקישור בבאנר ממומן, והוא כידוע אסור שיעביר PR משום שהוא איננו טבעי.
יש פה סתירה משמעותית ביותר.
אני מבין שאתה מחפש פתרון הגיוני, למעט מספר רמזים לא מצאתי שום כיוון שיתרום לדיון (אבל זה גם לא מאפשר לי לפברק פתרונות, ולכן אינני מסכים עם טענתך)

מנשה, אם אין לך שום רעיון לבחינת טבעיות הקישורים (כי כולנו הרי מבינים היטב את הגדרת טבעיות הקישורים), איך תדע "לבנות" קישור שגוגל יתפתה להאמין שהוא טבעי, או ירשה לו להתקיים למרות שהוא מבין שהוא אינו טבעי? אני לפחות מציע פתרון מעשי.

אני לא טכנאי. אני עושה פה ניתוח ברמת הניהול על סמך עבודת מודיעין, כדי למלא את החלקים החסרים הרבים בפאזל, ולשפר את הפתרונות המעשיים האפשריים. זה מגוחך לומר שאני מפברק פתרונות, מה עוד שחלק מהחלקים הקבועים והיציבים בפאזל הם אילוצים מתמטיים והנדסיים החלים על כל מנוע חיפוש, או על גוגל בפרט בשל אימוץ דוקטרינה טכנולוגית מסויימת או בשל תנאי החלפתה בדוקטרינה אחרת. היית יכול לטעון זאת רק אם הייתי ממציא אותם כמו דניאל, "רק משום שהם נשמעים לי הגיוניים", בלי להשקיע עבודה של שנים כדי לאסוף ולנתח את הממצאים, ומבלי להתחייב כלל שהמסקנות הזמניות מתיישבות היטב עם רוב שאר חלקי הפאזל שגוגל פרסם או הכריז שהוא מפעיל, ושיש לפיכך הצדקה מצויינת לפתרונות המעשיים שמצאתי.

עד "פינגווין", כל מקדמי האתרים שחשבו בסגנון שאתה מתאר כרצוי אימצו את הרעיון ש"כל קישור תורם", אלה אם קצב הוספת הקישורים "מדליק אורות אדומים בגוגל" וכו'. והנה מסתבר שגם זה היה רעיון מפוברק למהדרין. ובעניין הבאנרים הפרסומיים: אין כאן כל סתירה. אם מונח ה-Page Rank נשאר בשימוש עובדי גוגל בהוראתו המקורית, ציון ה-PR לא העביר רלוונטיות סמנטית אבל היה רק אחד מהפרמטרים שמשתתפים בשקלול ציון הרלוונטיות של הדף לכל ביטוי חיפוש (בתנאי שהיה לו עבורו ציון גבוה מ-0 בזכות שאר הפרמטרים). באנר פרסומי יכול אם כן להעביר ערכי תעבורה ושביעות רצון לדף המקושר מהבאנר, מבלי להעביר לו ערך PR.

מאיפה אני יודע את זה? בין השאר מ"פיברוק" חלק חשוב בפאזל, חלק אחד גדול, קבוע, יציב והכרחי בפאזל של גוגל, בשל היותו מבוסס על דוקטרינת הקישורים, וממנה מתחייב שלא יתכן שלציון הרלוונטיות המשוקלל של הדף לביטוי חיפוש נתון יהיה ערך שמוגבל לגבול עליון. מזה מתחייב, אגב, שהרעיון של הערכת ערכו היחסי של כל פרמטר בציון הרלוונטיות המשוקלל של הדף הוא רעיון מטופש לחלוטין, וכתבתי זאת אצל פבל בכל פעם שהסקר הזה, בהשתתפותו הקבועה, התפרסם. מהעובדה שאיש לא הגיב להסתייגות הזאת למדתי, עוד לפני שנים, שפועלי הקידום וגם מנהליהם ממלאים את החלקים החסרים בפאזל ב"עובדות מפוברקות" משלהם, המבוססות על בורות במתמטיקה, כמו למשל המחשבה שמי שגוגל "שם" אותו במקום הראשון הוא רלוונטי ב-100% ואת עבודתו יש להעתיק.
נערך לאחרונה על ידי זקן השבט 3 בתאריך יום ש' 22 פברואר 2014 19:57, נערך פעם אחת בסך הכל.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9531
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

הקודםהבא

חזור אל פורום קידום אתרים בגוגל

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 75 אורחים

cron