נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

  
איך משיגים דרוג גבוה לאתר בתוצאות של גוגל?
חדשות/דיונים/ספרים/טיפים/תאוריה וכו'

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי Maldavan » יום ב' 03 פברואר 2014 17:03

עמנואל, אני אשמח לראות באיזה ביטוי ונישה כבר התחילה שיטת החלפת הדירוג (מכיוון שאתה מתמיד להגיד שזהו תהליך שהתחיל ועוד לא נגמר).
חברת הפרסום שלך באינטרנט - feature-digital.co.il
הבלוג האישי שלי - buts.co.il
סמל אישי של המשתמש
Maldavan
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום א' 01 מאי 2011 19:31
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 11

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ב' 03 פברואר 2014 18:13

Maldavan כתב:עמנואל, אני אשמח לראות באיזה ביטוי ונישה כבר התחילה שיטת החלפת הדירוג (מכיוון שאתה מתמיד להגיד שזהו תהליך שהתחיל ועוד לא נגמר).

חפש ב-google.com ביטויי חיפוש שתוצאות החיפוש העליונות עבורם הועפו ולא הוחלפו בתוצאות חיפוש קצת פחות גרועות.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי Maldavan » יום ב' 03 פברואר 2014 18:20

אתה מדבר על ביטויים אליהם עוד לא הגיע היד השחורה של מקדמי האתרים...?
בין אם זה כן או בין אם זה לא - תזרוק לי בבקשה קישור או את שמות הביטויים
חברת הפרסום שלך באינטרנט - feature-digital.co.il
הבלוג האישי שלי - buts.co.il
סמל אישי של המשתמש
Maldavan
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום א' 01 מאי 2011 19:31
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 11

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ב' 03 פברואר 2014 19:18

Maldavan כתב:אתה מדבר על ביטויים אליהם עוד לא הגיעה היד השחורה של מקדמי האתרים...?
בין אם זה כן או בין אם זה לא - תזרוק לי בבקשה קישור או את שמות הביטויים

לא. אני מדבר על ביטויים שאליהם לא תגיע יותר היד השחורה של מקדמי האתרים.

קיבלת פרוצדורה שימושית ואמינה למדי לאיתור ביטויי חיפוש כאלה. תפקיד המנהל הוא להמציא פרוצדורות כאלה ותפקיד הפועל הוא לעבוד על פיהן.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי Maldavan » יום ב' 03 פברואר 2014 20:39

עצמואל, תן לי בבקשה קישור דוגמה או שמות של ביטויים לדוגמה
חברת הפרסום שלך באינטרנט - feature-digital.co.il
הבלוג האישי שלי - buts.co.il
סמל אישי של המשתמש
Maldavan
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום א' 01 מאי 2011 19:31
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 11

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי sagive » יום ג' 04 פברואר 2014 12:39

זקן השבט 3 כתב:דניאל, אני ממליץ לך לשכוח מנוסחאות בקידום אתרים נגד מתחרים ראויים. האם היית נהנה לבקר ברחוב מסחרי או בקניון שכל החנויות בו מציגים בחלון הראווה ומחזיקים במחסן את אותם המוצרים בדיוק?


מצטער, אני מסכים לגמרי עם עמנואל... חבל לנסות לרוץ על אותה סכימה כמו כולם
לכל דף אופי משלו ודורש יחס אישי - טקסט מותאם וכו...
בקרו באתר שלנו sagive.co.il
סמל אישי של המשתמש
sagive
חבר חדש
חבר חדש
 
הודעות: 74
הצטרף: יום ה' 01 אפריל 2010 16:19
מיקום: תל אביב, ישראל
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 1

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ג' 04 פברואר 2014 15:41

sagive כתב:
זקן השבט 3 כתב:דניאל, אני ממליץ לך לשכוח מנוסחאות בקידום אתרים נגד מתחרים ראויים. האם היית נהנה לבקר ברחוב מסחרי או בקניון שכל החנויות בו מציגות בחלון הראווה ומחזיקות במחסן את אותם המוצרים בדיוק?

מצטער, אני מסכים לגמרי עם עמנואל... חבל לנסות לרוץ על אותה סכימה כמו כולם
לכל דף אופי משלו ודורש יחס אישי - טקסט מותאם וכו...

שגיב, ברשותך, הייתי מוסיף ואומר שהסיבה לגיוון הדרוש היא הגיוון בטבע האנושי ובסוגי הפעילות המגוונים שאדם אחד עסוק בהם מרגע לרגע. דניאל מחלק את כולם לארבעה חלקים, עם נוסחה אחת אחידה לכל אתרי המכירות, נוסחה אחת אחידה לכל אתרי השירות וכו' . אבל האם אשה עושה, בתוך אתרי האינטרנט, שופינג למחרוזת פנינים או לעוד זוג נעליים (שיתווסף ל-80 הזוגות שכבר יש לה) באותו האופן שבו היא עושה, בתוך אתרי האינטרנט, שופינג למגלזה חדשה עבור המפעל שהיא מנהלת?

קידום אתרים המכוון להשגת שביעות רצון מירבית של אוכלוסיות המבקרים באתר, ולא של אלגוריתם מכני, איננו מלאכה שמתאימה למקדמי האתרים ולכותבי התוכן מהדור הנוכחי.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי Maldavan » יום ג' 04 פברואר 2014 18:07

עמנואל היקר, יש לך תיאוריה.. סליחה, רעיון מאוד יפה וחכם, אבל כמה חבל שהוא לא עובד ומתבצע בשטח:
http://www.askpavel.co.il/blog/google-brands

עמנואל כתב
לא. אני מדבר על ביטויים שאליהם לא תגיע יותר היד השחורה של מקדמי האתרים.


תתן לי בבקשה את הביטויים האלה. אני רוצה לראות אותם בעיניים שלי
חברת הפרסום שלך באינטרנט - feature-digital.co.il
הבלוג האישי שלי - buts.co.il
סמל אישי של המשתמש
Maldavan
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום א' 01 מאי 2011 19:31
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 11

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ג' 04 פברואר 2014 18:52

Maldavan כתב:עמנואל היקר, יש לך תיאוריה.. סליחה, רעיון מאוד יפה וחכם, אבל כמה חבל שהוא לא עובד ומתבצע בשטח:
http://www.askpavel.co.il/blog/google-brands
עמנואל כתב
לא. אני מדבר על ביטויים שאליהם לא תגיע יותר היד השחורה של מקדמי האתרים.

תתן לי בבקשה את הביטויים האלה. אני רוצה לראות אותם בעיניים שלי

דניאל, את הפתרון הנכון להשגת מקום ראשון בתוצאות החיפוש של גוגל לביטוי א' לא ניתן ליישם להשגת המקום הראשון לביטוי ב', כם אם שני הביטויים קרובים, כי לא ניתן לדעת עד כמה לשתי האוכלוסייות ששאלו אותם יש התנהגות והעדפות שונות מאד. מה עוד ששתי האוכלוסיות עלולות להתחלק כל אחת לשתי אוכלוסיות משנה, ג' ו-ד', שנמצאות גם ב-א' וגם ב-ב', אבל ביחסים הפוכים של 90% ו-10%.

אם אציג לך רק את אחד מביטויי החיפוש אתה תראה בתוצאות החיפוש שלו את מה שאתה תרצה לראות, ולא את המציאות החיצונית המורכבת שאני רואה. כך למשך, יתכן שמי שנמצא במקום הראשון קפץ לשם ממקום 999 בבת אחת, לפני חודש, בזכות רמת שביעות הרצון העילאית של אוכלוסיות המבקרים שלו (אותה אין לך דרך למדוד), ולמרות שגוגל ממשיך לדעת שמקדם האתרים הקודם שלו "בנה" 100,000 קישורים נכנסים בשנים עברו, לא טרח להסיר אף אחד, ולכולם יחד ערך 0 או שלילי (עובדה, ששוב, אין לך דרך לדעת).
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי Maldavan » יום ג' 04 פברואר 2014 19:41

זקן השבט 3 כתב:
אם אציג לך רק את אחד מביטויי החיפוש אתה תראה בתוצאות החיפוש שלו את מה שאתה תרצה לראות, ולא את המציאות החיצונית המורכבת שאני רואה. כך למשך, יתכן שמי שנמצא במקום הראשון קפץ לשם ממקום 999 בבת אחת, לפני חודש, בזכות רמת שביעות הרצון העילאית של אוכלוסיות המבקרים שלו (אותה אין לך דרך למדוד), ולמרות שגוגל ממשיך לדעת שמקדם האתרים הקודם שלו "בנה" 100,000 קישורים נכנסים בשנים עברו, לא טרח להסיר אף אחד, ולכולם יחד ערך 0 או שלילי (עובדה, ששוב, אין לך דרך לדעת).


"אתה תראה VS אני אראה"
אכן לי יש דרכים לראות דברים. ואני עדין אשמח שתשלח לי את הביטויים בכדאי להראות לך איך אני רואה ומנתח אותם.
עכשיו השאלה המתבקשת היא, כיצד אתה רואה: רמת שביעות רצון, עילאי, אוכלוסיות מבקרים ושאר הדברים שאתה מציין.

בוא רגע נפרק את מה שאמרת לגורמים:
בכדאי לדעת מה מה-100,000 קישורים שגוגל ממשיך לדעת עליהם (כאילו זה בן אדם או איזה שהיא בינה מלאכותית), ונתן ערך של 0 - צריך להכנס ל-WMT של האתר ולבדוק את הדברים משם. יחד עם זאת חשוב להשוות את הנתונים עם המג'סטיק. אין לי זמן לפרט עכשיו למה. בוא נמשיך. אהה סליחה לפני שממשיכים - יש לך גישה לWMT של האתר המדובר?

ממשיכים
בכדאי לדעת את מה שאתה טוען "רמת שביעות רצון עילאי של אוכלוסיות מבקרים", צריך גישה (לפחות) לאנליטיקס ול-WMT כבר לא רק של האתר המדובר שלך, אלה של כל האתרים המתחרים בנישה. יש לך?

אני עדין רוצה לבחון את הביטויים והאתרים עליהם אתה מדבר, כי בנוסף למה שאתה מפחד שאבדוק, צריך יהיה לעשות בדיקה מקיפה לגבי מה שעמית מדבר עליו בפוסט האחרון שכתב בפבל:
http://www.askpavel.co.il/blog/google-brands

שזה פירוט יפה למה שכבר כתבתי קודם לכן בטופיק הזה - קישורים, בראנד, קישורים, בראנד, קישורים, בראנד, קישורים, בראנד, קישורים, בראנד, קישורים, בראנד, קישורים
חברת הפרסום שלך באינטרנט - feature-digital.co.il
הבלוג האישי שלי - buts.co.il
סמל אישי של המשתמש
Maldavan
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום א' 01 מאי 2011 19:31
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 11

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ג' 04 פברואר 2014 22:22

דניאל, למרבה הצער, כל השאלות שלך שגויות כי הן מבוססות על הנחות עבודה שהיו נכונות בעבר והפכו לשגויות מאז שגוגל מחליף בהדרגה את מנוע החיפוש שלו. אבל אתה מכריז שתשפוט את מה שאראה לך על פי אותן הנחות עבודה שגויות! כך למשל, אתה מזכיר את הפוסט החדש של עמית אדלר, כאילו הוא תורה מסיני, אבל מתעלם מהתגובה שלי עליו בעניין אי-היתכנות המשך קיומו של אלגוריתם דירוג יחיד בגוגל (תגובה שלתוכה העתקתי את מה שכתבתי פה היום לשגיב: viewtopic.php?f=1&t=5559).

במילים אחרות, אתה לא מבין מספיק בקידום אתרים כדי שתהיה מסוגל להבין מה אפשר ומה אי-אפשר ללמוד מהדוגמה שאתה מבקש שאציג לך, והסיבה היא אותן הנחות עבודה שגויות שלא הייתה לך הזדמנות להיפטר מהן, כי לא למדת קידום אתרים כפי שראוי ללמוד:

א. WMT לא נותן לך אינדיקציה על ערכו המספרי של כל קישור נכנס או של כל הקישורים הנכנסים יחד, כך שלא תוכל ללמוד מה-WMT האם הערך הכולל של כל 100,000 הקישורים הנכנסים, למי שמוצג במקום הראשון, איננו 0 או ערך שקרוב מאד ל-0, או אפילו ערך שלילי כלשהו, ומכל מקום ערך שהוא הרבה יותר נמוך מהערך הכולל של הקישורים הנכנסים לתוצאות החיפוש שגוגל מציג אחריו. Majestic SEO מייחס להם ערך על פי תאוריה מיושנת, משנת 2004 בערך, בעוד שהמערכת העכשווית של גוגל ודאי מייחסת, אחרי "פנדה" ו"פינגווין", ערך מספרי שלילי למרבית הקישורים ברשת.

ב. המערכת של גוגל לא זקוקה לגישה לאנליטיקס כדי למדוד את רמת שביעות הרצון היחסית של אוכלוסיות המבקרים, כי: 1. היא מודדת רק מדגם אמין מכלל משתמשי גוגל; 2. מרבית האיתותים של אוכלוסיות המבקרים מתייחסים לנתונים שגוגל קיבל לפני הכניסה לאתר ולאחר היציאה ממנו. לך ולי אין גישה לנתונים הללו. הראיתי זאת פה פעמים רבות מאד, והעובדה שאינך זוכר מעידה על כך שלא נוצר אצלך ידע מקצועי ממשי מהדיאלוג בינינו, כנראה משום שהכל בא אצלך מהבטן.

ג. אתה רוצה ביטוי חיפוש שבו תוצאת החיפוש שבמקום הראשון הוקפצה לשם בזכות רמת שביעות רצון של מרבית אוכלוסיית המבקרים, שעולה על זו שמפיק ביקור בתוצאות החיפוש המתחרות? תעבוד על זה. קודם כל תשקיע עבודה באיתור מועמדים לביטויי חיפוש כאלה ובמעקב אחר שינויים דרסטיים במיקומים בהם באמצעות Zepo (אם כי הוא מספק רק את 50 המיקומים העליונים). ואחר כך תתאפק מלפרש את הממצאים באמצעות תגובות מהבטן וידע מוגבל ושגרתי בקידום אתרים.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי Maldavan » יום ד' 05 פברואר 2014 11:51

דניאל, למרבה הצער, כל השאלות שלך שגויות כי הן מבוססות על הנחות עבודה שהיו נכונות בעבר

במילים אחרות, אתה לא מבין מספיק בקידום אתרים

כך למשל, אתה מזכיר את הפוסט החדש של עמית אדלר, כאילו הוא תורה מסיני


תרשה לי לתקן, ההנחות שלי מתבססות על מה שקורה, מתבצע ועובד היום. כך למשל הזכרתי את הפוסט החדש של עמית. בפוסט שלו תוכל לראות עבודת תחקיר די מפורטת על איך גוגל מקנה יתרון משמעותי לבראנדים (עם הוכחות), כיצד אפשר להפוך בצורה מאניפולטיבית להיות בראנד, איך חברות כמו go dady / cnet / Rap Genius בצעו את המאניפולציה הזו, וע"י כך התברגו חזק למעלה בביטויים תחרותיים (בגוגל COM).
לעומת זאת, אם ברצונך להוכיח את הרעיון שלך אתה מוזמן לבצע עבודת תחקיר מלאה, ולתת הסבר נגדי לאיך גוגל מתעלם מהמניפולציות שלהן, וע"י ה"שביעות רצון" מחזיק אותן למעלה.
שום תורה ושום סיני. אותי מעניין להתעסק באמת האבסולוטית.

במילים אחרות, אתה לא מבין מספיק בקידום אתרים

א. WMT לא נותן לך אינדיקציה על ערכו המספרי של כל קישור נכנס או של כל הקישורים הנכנסים יחד


אוקי... מה כן?
מה כן נותן לך ערך מספרי של כל קישור נכנס שאיתו אתה יכול לבדוק את הדברים?
עכשיו שים לב, אם בתשובה שתתן עכשיו מלאה ככל שתהיה, מפורטת לפרטי פרטים, אך לבסוף לא יהיה לך את הכלי להציג - אין כל ערך ומשמעות לתשובתך, והערך שלה תשאר באותו הערך לפחות כמו ה-WMT.

במילים אחרות, אתה לא מבין מספיק בקידום אתרים


במילים אחרות, כאשר אתה לא מצליח לשכנע את הצד השני בהסבר ובנימוק שלך - תנסה להשפיל ולפגוע בו אישית ורגשית. אולי זה ישנה את דעתו.
עמנואל, זה לא עובד עלי. אני אומר לך מראש - לי אין יותר מידי אגו. כאשר אני מבצע דיון (ועוד באינטרנט) הדבר האחרון שמעניין אותי זה המעמד האישי שלי. אותי מעניין לחפש את האמת האבסולוטית. לא אכפת לי שאולי אני טועה בסוף. העיקר ללמוד ולהגיע לאמת האבסולוטית בסופו של דבר. כי למדתי שזה הרבה יותר חשוב ממעמד ואגו. בדיון שלי איתך אני לוקח בחשבון את עניין הזמן. כאשר לאורך זמן של בערך שנתיים, יצא לי לעבוד בכמה זירות, בחלקן בצעתי עבודת קידום שחורה, ומצד שני גם הכי לבנה וחוקית (על פי ההנחיות של גוגל ושלך - שביעות רצון). ולאורך שנתיים קראתי את ההסברים שלך לכל עניין. לאורך זמן ראיתי כמה סטירות חזקות בין הנימוקים שלך לבין מה שמתרחש במציאות. שוב, אני אומר את זה על בסיס עבודה שוטפת, ולא על הסתכלות על תוצאות החיפוש. זאת אומרת: אנחנו אלה שבצענו פעולות >>> ראינו את התגובה. לא רק באתר אחד, לא רק לפני חודש. אלה עשרות אתרים, ופעולות שבוצעו לפני שנתיים, ופעולות שבוצעו לפני חודש.
התוצאות לפעולות לא נותנות בדיוק את אותן התגובות כמו לפני שנתיים. אבל מה שבטוח זה שאין הרבה קשר בין ההסברים והנימוקים שלך לבין התגובות שמנוע החיפוש של גוגל נותן.

אני לא בא פה להגיד מה יותר עובד ומי צריך לעבוד באיזו צורה. בכללי 2 הדרכים עובדות. בדיון הזה ורבים אחרים שלך אני רואה הרבה הסברים ונימוקים שנשמעים משכנעים והגיוניים לכל אדם מושכל. אבל הבעיה היא שזאת לא האמת האבסולוטית המתרחשת כיום.

אמת אבסולוטית אגב זה כאשר בן אדם רואה ומסביר את כל מה שמתרחש, ולא צד אחד של הדברים.
בדיוק כמו שכאן אני מסביר את הצד השחור שעובד, במקום אחר אני מסביר את הצד השני לחלוטין.
חברת הפרסום שלך באינטרנט - feature-digital.co.il
הבלוג האישי שלי - buts.co.il
סמל אישי של המשתמש
Maldavan
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום א' 01 מאי 2011 19:31
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 11

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ו' 07 פברואר 2014 16:39

Maldavan כתב:תרשה לי לתקן, ההנחות שלי מתבססות על מה שקורה, מתבצע ועובד היום. כך למשל הזכרתי את הפוסט החדש של עמית. בפוסט שלו תוכל לראות עבודת תחקיר די מפורטת על איך גוגל מקנה יתרון משמעותי לבראנדים (עם הוכחות), כיצד אפשר להפוך בצורה מאניפולטיבית להיות בראנד, איך חברות כמו go dady / cnet / Rap Genius בצעו את המאניפולציה הזו, וע"י כך התברגו חזק למעלה בביטויים תחרותיים (בגוגל COM).
לעומת זאת, אם ברצונך להוכיח את הרעיון שלך אתה מוזמן לבצע עבודת תחקיר מלאה, ולתת הסבר נגדי לאיך גוגל מתעלם מהמניפולציות שלהן, וע"י ה"שביעות רצון" מחזיק אותן למעלה.
שום תורה ושום סיני. אותי מעניין להתעסק באמת האבסולוטית[...]

דניאל, מה שקורה הוא שכולם רואים שהשמש נעה בשמים מסביב לארץ, ולא ההפך, וזו עדיין אמת אבסולוטית עבור לא מעט אנשי שבטים פרימיטיביים.

הפוסט של עמית שגוי כי הוא לא טורח להראות שאפשר לפסול הסברים אלטרנטיביים כמו למשל שלחברות ענק ממותגות היטב יש גם תקציב קידום עדיף בהרבה, (ולא תמיד) גם תהליך קבלת החלטות רציונאלי[...][/quote]
Maldavan כתב:
א. WMT לא נותן לך אינדיקציה על ערכו המספרי של כל קישור נכנס או של כל הקישורים הנכנסים יחד

אוקי... מה כן?
מה כן נותן לך ערך מספרי של כל קישור נכנס שאיתו אתה יכול לבדוק את הדברים?
עכשיו שים לב, אם בתשובה שתתן עכשיו מלאה ככל שתהיה, מפורטת לפרטי פרטים, אך לבסוף לא יהיה לך את הכלי להציג - אין כל ערך ומשמעות לתשובתך, והערך שלה תשאר באותו הערך לפחות כמו ה-WMT[...]

הערך המספרי של כל קישור נכנס (או לפחות סכום ערך כל הקישורים) היה מאפשר למשל לגלות האם הערך הכולל של 100,000 הקישורים של דף א' עולה על הערך של הקישור היחיד הנכנס לדף ב' באתר אחר, והאם ה"הסבר" מדוע דף א' נמצא במקום הראשון ודף ב' הוא במקום השני (כי יש לו המון קישורים) הוא הסבר נכון או מצוץ מהאצבע.
Maldavan כתב:
במילים אחרות, אתה לא מבין מספיק בקידום אתרים

במילים אחרות, כאשר אתה לא מצליח לשכנע את הצד השני בהסבר ובנימוק שלך - תנסה להשפיל ולפגוע בו אישית ורגשית. אולי זה ישנה את דעתו.
עמנואל, זה לא עובד עלי. אני אומר לך מראש - לי אין יותר מידי אגו. כאשר אני מבצע דיון (ועוד באינטרנט) הדבר האחרון שמעניין אותי זה המעמד האישי שלי. אותי מעניין לחפש את האמת האבסולוטית. לא אכפת לי שאולי אני טועה בסוף. העיקר ללמוד ולהגיע לאמת האבסולוטית בסופו של דבר. כי למדתי שזה הרבה יותר חשוב ממעמד ואגו[...]

אם תשים בכיתה אחת ילדים בני ארבע, בוגרי תיכון במגמת ביולוגיה, בוגרי תואר ראשון במדעי החיים ומומחים לרפואת נשים, תקבל הסברים ברמות שונות מאד איך באים ילדים לעולם, החל מסיפור החסידה ועד להצגה וביקורת על המחקרים האחרונים שפורסמו בנושא זה ב-Nature' Science ו-New England Journal of Medicine.
Maldavan כתב:[...]אני לא בא פה להגיד מה יותר עובד ומי צריך לעבוד באיזו צורה. בכללי 2 הדרכים עובדות. בדיון הזה ורבים אחרים שלך אני רואה הרבה הסברים ונימוקים שנשמעים משכנעים והגיוניים לכל אדם מושכל. אבל הבעיה היא ש זאת לא האמת האבסולוטיתהמתרחשת כיום. אמת אבסולוטית אגב זה כאשר בן אדם רואה ומסביר את כל מה שמתרחש, ולא צד אחד של הדברים.
בדיוק כמו שכאן אני מסביר את הצד השחור שעובד, במקום אחר אני מסביר את הצד השני לחלוטין.

על מה אתה מדבר? הרי אני מסביר באריכות, ובצירוף נימוקים משכנעים, מדוע שיטת הקישורים עדיין עובדת במרבית תוצאות החיפוש בגוגל ישראל - כי החלפת האלגוריתם מתבצעת בהדרגה. אני גם מסביר ומנמק מדוע גם בצמרת תוצאות החיפוש לביטויים פופולריים כמו Viagra או online gambling נמצא בצמרת תוצאות חיפוש שודאי לא הגיעו לשם בזכות רמת שביעות רצון עילאית של אוכלוסיית מבקרים.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי Maldavan » יום ש' 08 פברואר 2014 04:18

תרשה לי להתחיל דווקא מהסוף הפעם

עמנואל 3 כתב:
הרי אני מסביר באריכות, ובצירוף נימוקים משכנעים, מדוע שיטת הקישורים עדיין עובדת במרבית תוצאות החיפוש בגוגל ישראל - כי החלפת האלגוריתם מתבצעת בהדרגה


אכן משכנעים. באמת עמנואל שהנימוקים שלך משכנעים, בייחוד לאנשים מושכלים או מחוננים, ואני בטוח שגם לא רק הם. אבל כאשר בודקים את הנימוקים מול התוצאות בשטח - אין קשר בין הדברים.
את עניין ה"הדרגה" שאתה תורח לציין כל הזמן, והרבה זמן - לא הצלחנו לראות בעיניים. כמעט והצלחתי להוציא ממך את הפרט או ההוכחה היחידה שאפשר היה להשתמש בה, ובחרת בדרך של לא להציג. (כן, קראתי את ההסבר, וגם הגבתי. שורה תחתונה אתה לא מראה).
זה נורא מזכיר לי את כל הדיונים והוויכוחים סביב השאלה "האם יש אלוהים". ותמיד בצד הבריאתני (המאמינים) זה מסתיים ב: "נסתרות הן דרכי האלוהים". וכך בדיוק גם התשובה שלך לעניין ההחלפת המנוע החיפוש המיושן לחדש, או לעניין שזה מתבצע כבר בהדרגה.

מה שקורה הוא שכולם רואים שהשמש נעה בשמים מסביב לארץ, ולא ההפך, וזו עדיין אמת אבסולוטית עבור לא מעט אנשי שבטים פרימיטיביים.


נכון שיש מצבים כאלו שזה קורה, וזה באמת קרה לאורך כל היסטוריית האנושות מאז שקיימת. אבל כאן המצב הוא שונה. כאן אנחנו רואים בבירור תוצאות חיפוש שהושגו לשם בדרך מאניפולטיבית שעוברת על חוקי האיכות של גוגל, ובאותה נשימה עוברת את הנימוקים שלך בנוגע ל"גוגל משנה את מנוע החיפוש הזה למשהו חדש לגמרי, שמחשב את תוצאות החיפוש על פי שביעות רצון הגולשים".
רוב המקדמים רואים את זה, וגוגל עצמה מאשרת את זה (את זה שיש תוצאות חיפוש שהגיעו לשם בדרך מוספאמת, ושהם נלחמים בהם כמובן).

אז בוא נראה מה היה לנו עד עכשיו - סיכום ביניים:
1. אמת אבסולוטית - אין
2. הוכחות לתיאוריות ונימוקים - אין

לכן נותרנו עם שאלה אחרונה (אולי):
מה חשוב?

אם אתה שואל אותי, "מה חשוב" במצב כזה, הוא לבחון מה קורה עם רוב האוכלוסיות. אני מדבר על הגולשים ומקדמים, מפרסמים וכו'.
אם לשאול את רוב הגולשים והצרכנים, אז סביר להניח שיענו שהם מרוצים מהמנוע החיפוש וימשיכו לחזור אליו כדאי לחפש מידע, מסעדות,
טיסות וכו'. הם סומכים עליו.
אם תשאל את רוב מקדמי האתרים, יענו לך שרוב תוצאות או במיוחד הביטויים החשובים והרוחיים, רובם מאניפולטיביים. שהאתרים שלהם השיגו את התוצאות החיפוש בדרך מאניפולטיבית. עכשיו העניין הוא, שרוב אוכלוסיית הגולשים והצרכנים לא יודעת זה. הרבה כן, הרוב לא. לכן אני אומר שוב שחשוב לבחון את המצב מלמעלה ולבחון מה קורה עם רוב האוכלוסיות.
לכן מהצד של גוגל מצב כזה הוא עדין win situation. תוסיף גם את הכסף ועליית המניות שנותנות עוד תפיחה על השכם וחיזוקית.
לכן מצב כזה נותן יותר לגיטימציה להסברים שלי בכל הנקודות בדיון שלי. גוגל לא בפאניקה. אבל זה לא אומר שצריך לשבת בשקט ולא לטפל בבעיות.
אז אני נתתי הרבה הסברים לאיך הם (גוגל) מטפלים בבעיות - בצורה ילדותית, לא משביעת רצון, ולא אמינה שכן הסברתי בפוסט האחרון שלי את כל הצדדים בין מה שנאמר למה שנעשה:
http://buts.co.il/%D7%96%D7%94%D7%99%D7 ... %A8%D7%91/

לכן אני שואל אותך- מה חשוב עמנואל?
האם חשוב באמת להמשיך להשקיע יותר זמן בללמוד את הנחיות התקנות של גוגל, לפעול על פי הן ולבדוק שיטות עבודה מהפכניות וחדשות?
או האם יותר חשוב להשקיע יותר את הזמן גם במה שכתבתי עכשיו, וגם בלבדוק את מה שנאמר (מהצד של גוגל) מול מה שנעשה בפועל. ועל פי זה לתת לאנשים הנחיות, תשובות והסברים?
לאורך כל ההיסטוריה עם גוגל, תמיד המקדמים היו ניצבים בפני בעיה טכנולוגית. האנושות כולה לאורך כל ההיסטוריה היית נצבת בפני בעיות טכנולוגיות. ותמיד ידעה לפתור אותה. עד כדי כך ידעה האנושות לפתור הכל שהיום אנחנו עומדים בפני פתרון לבעיית המוות.
מי היה מאמין שנצליח להגיע עד לשם?
המצב החדש הזה עוד לא עולה כל כך על שולחנות הדיונים, אבל יש גם כאלו שכן מדברים על זה. אני אסביר.
אם תשאל כל בן אדם לאורך כל ההיסטוריה מה הוא המוות? אז היה עונה לך שמוות זהו חלק מהחיים. זהו, כאן זה נגמר. אך כיום מתברר שמוות הוא פשוט בעיה. אפילו אומר בעיה טכנולוגית שאנחנו עוד לא מצליחים להתגבר עליה. עכשיו תאר לך מצב שבו אתה מגיע לרופא בבית חולים ואומר לו שאתה חולה בשפעת. הרי שאין מצב שהוא ישלח אותך הבית עם הידיעה שאין לו מה לעשות עם זה, וזהו דינך.
היום הרופא מיד יוציא לך תרופה או מרשם, וימשיך לבדוק את מצבך עד אשר תשתפר להיות בריא ולהמשיך בחייך.
וזה בדיוק מה שקורה עם עוד המון בעיות ומחלות נוראיות שעד לא מזמן לא היה פתרון אליהן, אבל מכיוון שיש אז נוצר מצב שבו האנושות מתחילה לטפל בעניין המוות עצמו. בין אם צריך לשתול לב של בן אדם אחר, או של חיה אחרת, או שתכף נתחיל לייצור אחד מתאי גזע.
פעם, לפני אלף שנה אילו היית מגיעה מגיפת האיידס לאירופה, והבעיה היית מגיעה לחכם הממלכה, היה אומר לאנשיו להחליף את כנסיית העיר או לשרוף את כל הממזרים בעיר כי הכל בגללם, וזה מה שיפתור את המצב. עד שזה לא היה פותר באמת את המצב, ומגיפת האיידס היית מחסלת את האנושות כולה בתוך 20 שנה לכל היותר, ולאנושות אף פעם לא היה באמת מושג מה התחולל להם.

וואי וואי איזה סיפור סיפרתי פה, שכבר שכחתי על מה רציתי לדבר :confused

אה בכל מקרה, האנושות כבר התחילה את מסע הדגל החדש שהוא לפתור את בעיית המוות. אין לאף אחד מושג איך היא תעשה את זה, אבל בדרך לא דרך היא בסופו של דבר תעשה את זה.

אז מה רציתי להגיד?
אחת הפעולות שהאנושות מפעילה שמצליחה לפתור לה בעיות סבוכות היא כאשר ישנו שיתוף פעולה. כאשר מקדם אחד עונה לשואל הוא מספק לו מידע אישי עד כמה שהוא מכיר. גם בכדאי לפתור בעיה וגם בשביל לבחון את המידע שהוא סיפק לעומת מה שמקדם שלישי יספק.
וכאשר אתה עמנואל מספק תשובה, תנסה לתת אותה על סמך כך שגם השואל יבין מה לעשות עם המידע, וגם תבחן את התשובה שלך מול מה שקורה עכשיו, מה היה בעבר ומה יהיה בעתיד. בשביל שנתחיל יותר לתת אמון בתשובותייך תהיה חייב לאסוף ראיות.
קח דוגמה: תנסה לעקוב אחר תוצאות ספאמיות או מאניפולטיביות ולבדוק את משך הזמן בו שהו שם. אני בטוח שלאחר שתאסוף כמה ראיות תוכל לתת תשובה הרבה יותר סמכותית ואמינה, וגם תמיד תוכל לבחון את עצמך - עד כמה זה עוד אקטואלי.

אי אפשר כל הזמן לסיים כל דיון ב"נסתרות הן דרכי האל" - שבשפה שלנו ובתשובות שלך זה אומר: קראתי, למדתי ואני יודע שגוגל מתכננים משהו, הם כבר מבצעים את זה בהדרגה, אני רואה את זה אבל אתם לא, וגם לא תצליחו לראות, וגם אם תצליחו אז לא תצליחו לבצע שם שום מאניפולציה".
חברת הפרסום שלך באינטרנט - feature-digital.co.il
הבלוג האישי שלי - buts.co.il
סמל אישי של המשתמש
Maldavan
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום א' 01 מאי 2011 19:31
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 11

Re: נוסחה לעמוד עם הרבה תוכן

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 09 פברואר 2014 14:37

דניאל, לטענה (שהיא אולי גם עובדה) שכולם מוצאים מגמה של השתלטות מותגים בצמרת תוצאות החיפוש (http://www.askpavel.co.il/blog/google-brands) יש הסבר פשוט: לאותם ביטויי חיפוש גוגל כבר החליף את שיטת הדירוג על פי תכונות הדפים המקשרים בשיטת הדירוג החדשה, על פי רמת שביעות הרצון היחסית של אוכלוסיות המבקרים, שיוצרת יתרון בולט למותגים מוכרים.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

הקודםהבא

חזור אל פורום קידום אתרים בגוגל

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: MSN [Bot] ו 49 אורחים

cron