Kirill Lavrishev כתב:אתה עדין משתמש בICQ?
לא הבנתי את הנושא המדובר קשור לאתרך?
Kirill Lavrishev כתב:אקספלוטר, לא נורא =))
עדין אל הבנתי מה הקשר בין הכתבה לבין האתר המדובר? מה הוא האתר המדובר?
זקן השבט 3 כתב:צפית למעשה בחלק מהביצועים של קישור שאיננו הייפרטקסט כי הוא חוצה מדיות. מה שקובע הוא לא מספר המשתמשים בקישור, אלא רמת שביעות הרצון ממה שמצאו בדף (או באתר) המקושר.
olypoly כתב:זקן השבט 3 כתב:צפית למעשה בחלק מהביצועים של קישור שאיננו הייפרטקסט כי הוא חוצה מדיות. מה שקובע הוא לא מספר המשתמשים בקישור, אלא רמת שביעות הרצון ממה שמצאו בדף (או באתר) המקושר.
אתה חוזר וחוזר על זה מבלי לדעת בכלל את הפרמטרים לשביעות רצון[...]ואני לא בא להתנגח איתך
אני פשוט מת לדעת מהם האיתותים הללו
Exploter כתב:למרות שאינני חושב שתוכל לקבל תשובה נקודתית בנוגע למדדי שביעות רצון.
אציג לך מקרה נוסף שיצא לי להכיר בצפיה באחר הובינרים של מנועי החיפוש.
נגי שגולש חיפש מילת מפתח ונכנס לאתרך.
דוגמא כמו- במקרה ולאחר 48שעות הוא יקיש פעם נוספת את המילת מפתח ויבקר באתר מתחרה, איך זה ישקף את איכות התוכן שסיפקת לו?
אינני רואה שום דרך לבצע מניפולציה על מקרה כזה אלא אם כן לספק לגולש את המיידע שהוא מחפש
זקן השבט 3 כתב:ב. סיבת הביקור באתר המתחרה, כעבור 10 דקות או 48 שעות, יכולה להיות הרצון להמשיך את חווית השופינג - להיות בטוח למשל שאתר אחר לא מוכר את אותו המוצר יותר בזול. ואפשר גם לומר שהוא רוצה להרחיב את המידע ("חיפשתי ולא מצאתי יותר זול").
חזור אל פורום קידום אתרים בגוגל
משתמשים הגולשים בפורום זה: Exabot [Bot] ו 39 אורחים