עמוד 3 מתוך 3

Re: אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ה' 09 אוגוסט 2012 16:42
על ידי orann1
הסטטיסטיקה של גוגל:
70% אורגני
30% ממומן

Re: אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ה' 09 אוגוסט 2012 16:53
על ידי Jordan
אל תספר לי שאתה יודע לקדם רק אתרים בתחום הניקיון.

בלי קשר אני נמצא בתקופה של סימני שאלה (כמו הרבה מאלה שהפנימו את המצב) וחושב על הדברים זה הכל..
בנוגע לדבר האחרון שאמרת בוא אני אגיד לך מה התאוריה שלי שאני מאמין בה ומנסה למצוא הוכחות לקיומה תגיד לי מה דעתך המקצועית האם אני מפנטז או לא..
אני לא מאמין שהרשת טוטלית. אנשים מאווווד חכמים יושבים בגוגל, לי זה לא נראה הגיוני שכל הנושאים ברשת נסרקים אותו דבר.
הרי לא יכול להיות שהאהבה לFRESH CONTENT של גוגל תכלל על אתר סטטי של אינסטלטור, אי אפשר להשוות אתר של אינסטלטור מקומי לאתר של פוקר אונליין או אתר חדשות. או לפחות לא באותה כמות של FRESHNESS, הם יודעים לפי דעתי שאם האינסטלור יעלה פוסט בחודשיים שלוש זה בסדר לעומת החדשות שאולי יצפו מהם לפוסט כל שעתיים שלוש לא יודע.. ובדומה גם הקישורים לא יתכנו באותה מסה ואותה רמת שימושיות בין פוקר ואינסטלציה.
יש הגיון בדבריי.. ?

עריכה*
( ומכאן גם תשובה לשאלתך בוא נניח שאני מקדם רק אתרי ניקיון אז כן לפי התאוריה שלי מי שקידם אתר ניקיון
עד שלא התנסה בתחום אחר יודע לקדם רק אתר נקיון..)

Re: אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ה' 09 אוגוסט 2012 17:03
על ידי זקן השבט 3
orann1 כתב:הסטטיסטיקה של גוגל:
70% אורגני
30% ממומן

שאלתי מה הסטטיסטיקה בתחום של ירדן (ניקיון, או מגוון ביטוי חיפוש בתחום המאד כללי הזה). הרי יש בהחלט מספר רב של ביטויי חיפוש (תולדות המהפכה הצרפתית למשל) שעבורם אין בכלל מודעות אדוורדס, ואז הסטטיסטיקה הכללית שהצגת (70\30%) היא ממוצע שאומר שבביטויי חיפוש מסחריים היחס חייב להיות שונה והוא אולי אפילו הפוך לטובת מודעות האדוורדס.

זו היתה כמובן שאלה רטורית כי אין סטטיסטיקה פרטנית. רק מי שבמקום 1 גם באדוורדס וגם באורגני יכול להשוות את מספר הכניסות לגבי ביטוי חיפוש נתון.

Re: אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ה' 09 אוגוסט 2012 17:13
על ידי זקן השבט 3
Jordan כתב:
אל תספר לי שאתה יודע לקדם רק אתרים בתחום הניקיון.

בלי קשר אני נמצא בתקופה של סימני שאלה (כמו הרבה מאלה שהפנימו את המצב) וחושב על הדברים זה הכל..
בנוגע לדבר האחרון שאמרת בוא אני אגיד לך מה התאוריה שלי שאני מאמין בה ומנסה למצוא הוכחות לקיומה תגיד לי מה דעתך המקצועית האם אני מפנטז או לא..
אני לא מאמין שהרשת טוטלית. אנשים מאווווד חכמים יושבים בגוגל, לי זה לא נראה הגיוני שכל הנושאים ברשת נסרקים אותו דבר.
הרי לא יכול להיות שהאהבה לFRESH CONTENT של גוגל תכלל על אתר סטטי של אינסטלטור, אי אפשר להשוות אתר של אינסטלטור מקומי לאתר של פוקר אונליין או אתר חדשות. או לפחות לא באותה כמות של FRESHNESS, הם יודעים לפי דעתי שאם האינסטלור יעלה פוסט בחודשיים שלוש זה בסדר לעומת החדשות שאולי יצפו מהם לפוסט כל שעתיים שלוש לא יודע.. ובדומה גם הקישורים לא יתכנו באותה מסה ואותה רמת שימושיות בין פוקר ואינסטלציה.
יש הגיון בדבריי.. ?[...]

בהחלט כן. אני כותב ומלמד את זה כבר יותר מארבע שנים, אם כי זכות היוצרים על התובנה שגוגל מפעיל אלגוריתם שונה עבור כל ביטוי חיפוש מגיעה לאורן שץ.
Jordan כתב:[...]עריכה*
( ומכאן גם תשובה לשאלתך בוא נניח שאני מקדם רק אתרי ניקיון אז כן לפי התאוריה שלי מי שקידם אתר ניקיון
עד שלא התנסה בתחום אחר יודע לקדם רק אתר נקיון..)

לא. אבל מי שמבין את מה שאתה מבין לא יאמר למשל ש-BR גבוה זה תמיד רע ו-BR נמוך זה תמיד טוב, ושכדאי להקשות על הגולש לצאת מהדף, או שכדאי למשוך אותו לצפות בסרטון. בשביל זה בדיוק גוגל המציאו את הניתור והניתוח של איתותי שביעות רצון או אי-שביעות הרצון של הלקוחות שלו.