עמוד 1 מתוך 3

אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ג' 07 אוגוסט 2012 14:33
על ידי socialeitan
שלום רב,
קיבלתי על עצמי משימה.
לקדם אתר תוך חודש למקום 1 על שלל ביטויים ..חלק תחרותיים יותר חלק פחות.
ורציתי לדעת מהי אסטרטגיית הקידום שלכם?
האם מתחילים ממחקר מילות מפתח מקיף?
מחקר מתחרים מקיף?
שיפוץ התוכן ?

Re: אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ג' 07 אוגוסט 2012 15:10
על ידי זקן השבט 3
socialeitan כתב:שלום רב,
קיבלתי על עצמי משימה.
לקדם אתר תוך חודש למקום 1 על שלל ביטויים ..חלק תחרותיים יותר חלק פחות.
ורציתי לדעת מהי אסטרטגיית הקידום שלכם?
האם מתחילים ממחקר מילות מפתח מקיף?
מחקר מתחרים מקיף?
שיפוץ התוכן ?

לא זה ולא זה ולא זה ולא זה. שאלת על איסטרטגיה איך לנצח את כל המתחרים (מקום 1, זוכר?). הרי גם המתחרים שלך עושים:
1. מחקר מילות מפתח מקיף
2. מחקר מתחרים מקיף
3. שיפוץ התוכן

אז איך תנצח את כל המתחרים אם תעשה את מה שכולם עושים?

Re: אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ג' 07 אוגוסט 2012 15:11
על ידי Jordan
קיבלת אתגר תוך חודש, למקום 1 , על שלל ביטויים תחרותיים עוד!
לפי השאלות הייתי ממליץ שאם היום קיבלת על עצמך את האתגר..
אז קודם כל מחר על הבוקר תתקשר לבנאדם תגיד לו שאתה מצטער מראש ולא הצלחת.. /:

Re: אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ג' 07 אוגוסט 2012 15:15
על ידי זקן השבט 3
Jordan כתב:קיבלת אתגר תוך חודש, למקום 1 , על שלל ביטויים תחרותיים עוד!
לפי השאלות הייתי ממליץ שאם היום קיבלת על עצמך את האתגר..
אז קודם כל מחר על הבוקר תתקשר לבנאדם תגיד לו שאתה מצטער מראש ולא הצלחת.. /:

למה אתה בטוח שאי-אפשר? גם אם נניח שכל המתחרים עבדו במשך שנתיים 20 שעות לחודש, איתן יכול לעבוד תוך חודש 480 שעות.

Re: אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ג' 07 אוגוסט 2012 15:20
על ידי Jordan
ונניח שם עבדו 250 שעות בחודש במשך שנתיים ?

Re: אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ג' 07 אוגוסט 2012 15:25
על ידי socialeitan
זקן השבט 3 כתב:
socialeitan כתב:שלום רב,
קיבלתי על עצמי משימה.
לקדם אתר תוך חודש למקום 1 על שלל ביטויים ..חלק תחרותיים יותר חלק פחות.
ורציתי לדעת מהי אסטרטגיית הקידום שלכם?
האם מתחילים ממחקר מילות מפתח מקיף?
מחקר מתחרים מקיף?
שיפוץ התוכן ?

לא זה ולא זה ולא זה ולא זה. שאלת על איסטרטגיה איך לנצח את כל המתחרים (מקום 1, זוכר?). הרי גם המתחרים שלך עושים:
1. מחקר מילות מפתח מקיף
2. מחקר מתחרים מקיף
3. שיפוץ התוכן

אז איך תנצח את כל המתחרים אם תעשה את מה שכולם עושים?

אכן, נדרשת גישה שונה על מנת לנצח את המתחרים ובהחלט ליצור משהו שונה.
אולם מחקר מילות מפתח הוא בגדר חובה .
איך תדע על איזה ביטוי אתה רוצה להיות מדורג במקום הראשון ?
איך תדע מהו הביטוי הכי כדאי כלכלית ?

אז מה אתה מציע עמנואל ? מה השלבים שיש לעשות על מנת לנצח את המתחרים ?

Re: אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ג' 07 אוגוסט 2012 15:26
על ידי Jordan
זקן השבט 3 כתב:
Jordan כתב:קיבלת אתגר תוך חודש, למקום 1 , על שלל ביטויים תחרותיים עוד!
לפי השאלות הייתי ממליץ שאם היום קיבלת על עצמך את האתגר..
אז קודם כל מחר על הבוקר תתקשר לבנאדם תגיד לו שאתה מצטער מראש ולא הצלחת.. /:

למה אתה בטוח שאי-אפשר? גם אם נניח שכל המתחרים עבדו במשך שנתיים 20 שעות לחודש, איתן יכול לעבוד תוך חודש 480 שעות.


קודם כל לא אמרתי שאי אפשר רק לא חושב שאפשר להתחייב.
שנית אני חושב שאם זה תחום תחרותי לא עובדים 3/4 שעה ביום על אתר תסכים איתי..?
אז שנית מה אם הם עבדו 250-300 שעות בחודש במשך שנתיים ?

Re: אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ג' 07 אוגוסט 2012 15:33
על ידי זקן השבט 3
Jordan כתב:
זקן השבט 3 כתב:
Jordan כתב:קיבלת אתגר תוך חודש, למקום 1 , על שלל ביטויים תחרותיים עוד!
לפי השאלות הייתי ממליץ שאם היום קיבלת על עצמך את האתגר..
אז קודם כל מחר על הבוקר תתקשר לבנאדם תגיד לו שאתה מצטער מראש ולא הצלחת.. /:

למה אתה בטוח שאי-אפשר? גם אם נניח שכל המתחרים עבדו במשך שנתיים 20 שעות לחודש, איתן יכול לעבוד תוך חודש 480 שעות.

קודם כל לא אמרתי שאי אפשר רק לא חושב שאפשר להתחייב.
שנית אני חושב שאם זה תחום תחרותי לא עובדים 3/4 שעה ביום על אתר תסכים איתי..?
אז שנית מה אם הם עבדו 250-300 שעות בחודש במשך שנתיים ?

יפה. עד עכשיו גוגל ייחס ערך קטן אבל חיובי לכל קישור מאתר מאמרים, ולכן כדי לנצח את המתחרים היית צריך לעשות בזמן קצר יותר קישורים ממה שהם עשו ב-10 שנים. אבל עכשיו גוגל מדברים על כמות של איכות. למתחרה שלך שבמקום 300 יש תוכן טוב (אחרת הוא היה במקום 900), למתחרה שלך במקום 10 יש תוכן מצויין, ולמתחרה שלך במקום 1 יש תוכן מעולה שבמעולים. מהם כישורייך כמקדם אתרים שיועילו לך להפיל אותו ולתפוס את מקומו?

Re: אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ג' 07 אוגוסט 2012 15:36
על ידי זקן השבט 3
socialeitan כתב:אכן, נדרשת גישה שונה על מנת לנצח את המתחרים ובהחלט ליצור משהו שונה.
אולם מחקר מילות מפתח הוא בגדר חובה .
איך תדע על איזה ביטוי אתה רוצה להיות מדורג במקום הראשון ?
איך תדע מהו הביטוי הכי כדאי כלכלית ?
אז מה אתה מציע עמנואל ? מה השלבים שיש לעשות על מנת לנצח את המתחרים ?

אם האתר שלי מוכר נעלי ספורט אינני זקוק למחקר מילים כדי לדעת שצריך לקדם אותו למקום הראשון לביטוי נעלי ספורט כי הוא הכי כדאי כלכלית .

Re: אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ג' 07 אוגוסט 2012 15:49
על ידי Jordan
זקן השבט 3 כתב:
Jordan כתב:
זקן השבט 3 כתב:
Jordan כתב:קיבלת אתגר תוך חודש, למקום 1 , על שלל ביטויים תחרותיים עוד!
לפי השאלות הייתי ממליץ שאם היום קיבלת על עצמך את האתגר..
אז קודם כל מחר על הבוקר תתקשר לבנאדם תגיד לו שאתה מצטער מראש ולא הצלחת.. /:

למה אתה בטוח שאי-אפשר? גם אם נניח שכל המתחרים עבדו במשך שנתיים 20 שעות לחודש, איתן יכול לעבוד תוך חודש 480 שעות.

קודם כל לא אמרתי שאי אפשר רק לא חושב שאפשר להתחייב.
שנית אני חושב שאם זה תחום תחרותי לא עובדים 3/4 שעה ביום על אתר תסכים איתי..?
אז שנית מה אם הם עבדו 250-300 שעות בחודש במשך שנתיים ?

יפה. עד עכשיו גוגל ייחס ערך קטן אבל חיובי לכל קישור מאתר מאמרים, ולכן כדי לנצח את המתחרים היית צריך לעשות בזמן קצר יותר קישורים ממה שהם עשו ב-10 שנים. אבל עכשיו גוגל מדברים על כמות של איכות. למתחרה שלך שבמקום 300 יש תוכן טוב (אחרת הוא היה במקום 900), למתחרה שלך במקום 10 יש תוכן מצויין, ולמתחרה שלך במקום 1 יש תוכן מעולה שבמעולים. מהם כישורייך כמקדם אתרים שיועילו לך להפיל אותו ולתפוס את מקומו?


מה הם כישוריי זו שאלה טובה.
אני יודע מה צריך לעשות, צריך לייצר את "הפרה הסגולה" ( http://www.youtube.com/watch?v=V82OwyF_vBg )
אז אני יודע מה צריך לעשות.
אבל בין לדעת מה לעשות ולדעת איך לעשות אותו.. יחי ההבדל הקטן.. ;)

Re: אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ג' 07 אוגוסט 2012 16:42
על ידי זקן השבט 3
Jordan כתב:מה הם כישוריי זו שאלה טובה.
אני יודע מה צריך לעשות, צריך לייצר את "הפרה הסגולה" ( http://www.youtube.com/watch?v=V82OwyF_vBg )
אז אני יודע מה צריך לעשות.
אבל בין לדעת מה לעשות ולדעת איך לעשות אותו.. יחי ההבדל הקטן.. ;)

טוב. זאת היתה שאלה רטורית המופנית לכל ציבור מקדמי האתרים ולא אלייך במישרין.

ואגב, יופי של סרטון. הוא ממחיש מצויין מדוע מה שבעלי האתרים צריכים מעכשיו זה קופירייטרים מוכשרים וממציאי פתיונות קישורים. איש מהם לא צריך לדעת לקרוא דף HTML, ואיזה ביטויי מפתח לבחור אפשר לאמן קופירייטר תוך 10 דקות. בעצם, אם לביטוי הפחות פופולרי יש לו רעיון מבריק, ולרעיון היותר פופולרי יש לו רעיון גרוע, האם לא הוא יהיה זה שיבחר על איזה ביטוי האתר ילך?

Re: אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ג' 07 אוגוסט 2012 20:59
על ידי oria
זקן השבט 3 כתב:אם האתר שלי מוכר נעלי ספורט אינני זקוק למחקר מילים כדי לדעת שצריך לקדם אותו למקום הראשון לביטוי נעלי ספורט כי הוא הכי כדאי כלכלית .

ממש לא בטוח

Re: אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ג' 07 אוגוסט 2012 21:09
על ידי זקן השבט 3
oria כתב:
זקן השבט 3 כתב:אם האתר שלי מוכר נעלי ספורט אינני זקוק למחקר מילים כדי לדעת שצריך לקדם אותו למקום הראשון לביטוי נעלי ספורט כי הוא הכי כדאי כלכלית .

ממש לא בטוח

תציע אלטרנטיבה.

Re: אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ג' 07 אוגוסט 2012 21:19
על ידי oria
זקן השבט 3 כתב:
oria כתב:
זקן השבט 3 כתב:אם האתר שלי מוכר נעלי ספורט אינני זקוק למחקר מילים כדי לדעת שצריך לקדם אותו למקום הראשון לביטוי נעלי ספורט כי הוא הכי כדאי כלכלית .

ממש לא בטוח

תציע אלטרנטיבה.

בהחלט יתכן שביטויים ממוקדים יתנו החזר טוב יותר על ההשקעה דוגמאות:
נעלי נייק במבצע
נעלי כדורגל מקצועיות
וכו...

Re: אסטרטגיית קידום אתר

הודעהפורסם: יום ג' 07 אוגוסט 2012 21:44
על ידי זקן השבט 3
oria כתב:
זקן השבט 3 כתב:
oria כתב:
זקן השבט 3 כתב:אם האתר שלי מוכר נעלי ספורט אינני זקוק למחקר מילים כדי לדעת שצריך לקדם אותו למקום הראשון לביטוי נעלי ספורט כי הוא הכי כדאי כלכלית .

ממש לא בטוח

תציע אלטרנטיבה.

בהחלט יתכן שביטויים ממוקדים יתנו החזר טוב יותר על ההשקעה דוגמאות:
נעלי נייק במבצע
נעלי כדורגל מקצועיות
וכו...

זה היה יכול להיות נכון אם השאלה היתה מטיפוס "איזה ביטוי חיפוש יצור את מירב הרווח על השקעה של 3,400 ש"ח לחודש למשך 4 חודשים?", אבל לא שאלה מטיפוס "איזה ביטוי חיפוש יצור את מירב הרווח על ההשקעה, ללא קשר לגודל ההשקעה?".