קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

  
איך משיגים דרוג גבוה לאתר בתוצאות של גוגל?
חדשות/דיונים/ספרים/טיפים/תאוריה וכו'

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 08 יולי 2012 16:20

יורם כתב:אפשר להוסיף לטיעונים שבעד טקטיקת הקידום של זנב ארוך, גם את הנושא של פיזור סיכונים.
ככל שאתה נמצא ברמת וודאות קטנה יותר, כך רצוי שתפזר יותר את הסיכונים שאתה לוקח.
קידום מספר ביטויים מצומצם = סיכון גדול יותר.
קידום מספר ביטויים נרחב = פיזור הסיכון.

ההנחות הללו שגויות כי הן לקוחות מניתוח מצב זמני של רמת תחרותיות נמוכה:
בזירה תחרותית באמת, גם ביטויי הזנב הארוך תחרותיים, ואולי עוד יותר מביטוי הראש, כי מי שהשיג מיקומים עליונים בביטוי הראש רצה גם את המכירות שמייצרים ביטויי הזנב הארוך (ומימן את השגתן מתוך המכירות בפועל של ביטוי הראש ולא מהון עצמי) ומי שנכשל בקידום ביטוי הראש לא היתה לו ברירה אלא לעבוד על קידום ביטויי הזנב הארוך (שמומנו מהון עצמי).

בקידום אל המקום הראשון בביטוי תחרותי אין שום אי-ודאות ואין שום סיכון - מישהו הרי חייב להשיג ציון הרלוונטיות גבוה משל כל המתחרים, והוא יוצג במקום הראשון. אי-הוודאות קיימת רק בהקצאת התקציב הדרוש.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי יורם » יום א' 08 יולי 2012 16:54

זקן השבט 3 כתב:ההנחות הללו שגויות כי הן לקוחות מניתוח מצב זמני של רמת תחרותיות נמוכה:
בזירה תחרותית באמת, גם ביטויי הזנב הארוך תחרותיים, ואולי עוד יותר מביטוי הראש, כי מי שהשיג מיקומים עליונים בביטוי הראש רצה גם את המכירות שמייצרים ביטויי הזנב הארוך (ומימן את השגתן מתוך המכירות בפועל של ביטוי הראש ולא מהון עצמי) ומי שנכשל בקידום ביטוי הראש לא היתה לו ברירה אלא לעבוד על קידום ביטויי הזנב הארוך (שמומנו מהון עצמי).

ההנחות הללו אינן שגויות משום שהם מתייחסות לרמת תחרותיות נמוכה.
ההנחה שלך שמספר המקדמים הוא פרמטר שקובע את מידת התחרותיות, היא שגויה.
אתה צריך להתייחס למידת ההשקעה של המתחרים המשמעותיים ביותר (אלה שבעמוד הראשון) פר ביטוי חיפוש ולא לכמותם המספרית של כל המקדמים.
אם מקדם אתרים כשל בביטוי התחרותי, הרי שעדיין סה"כ עבודת הקידום המצטברת שלו באה לידי ביטוי במיקום הדף שקידם. אם לאחר כישלונו הוא פנה לקידום ביטוי זנב ארוך, אז צריך להתייחס למידת ההשקעה שלו.
מאחר ולשיטתך, מקדם האתרים מתחיל בקידום ביטוי השורש ורק לאחר מכן פונה לביטויי זנב ארוך, הרי שהמצב הזה רק מדגיש את העובדה שביטויי זנב ארוך הם פחות תחרותיים מביטוי השורש (משום שמידת עבודת הקידום שהושקעה בהם קטנה יותר).

אתה גם טוען שמקדמי האתרים שהצליחו בביטוי הראשי, ירצו גם להצליח בביטויי הזנב הארוך.
למה?
אם מקדם האתרים בחר בטקטיקה של קידום מרחב מצומצם של מילים וגם התחייב ללקוח על מיקום באותם מילים, אז למה שישקיע את המשאבים של הלקוח בקידום של ביטויים שלא התחייב להם?
האינטרס המרכזי שלו זה לשמר את ההשגים שלו בביטוי השורש. ואם הלקוח לא יקציב תקציב נוסף, הוא גם לא יקדם ביטויים נוספים.


זקן השבט 3 כתב:
בקידום אל המקום הראשון בביטוי תחרותי אין שום אי-ודאות ואין שום סיכון - מישהו הרי חייב להשיג ציון הרלוונטיות גבוה משל כל המתחרים, והוא יוצג במקום הראשון. אי-הוודאות קיימת רק בהקצאת התקציב הדרוש.


בוודאי שיש אי וודאות.
לדוגמא אתה היום מציע פתיון קישורים שהינו בלתי ניתן להעתקה וחיקוי, פתיון קישורים שמיטב המוחות שהצלחת לגייס שוברים את הראש כיצד לעשותו.
פתיון הקישורים הזה מבוסס על ההנחה שהוא יביא "קישורים טבעיים" שידחפו את הדף המקודם למעלה תוצאות החיפוש.
נניח שאתה מקדם לקוח המספק שירות או מוצר ונניח שהצלחת לייצר עבורו פתיון קישורים שייצר עבור X קישורים באיכות Y.

מה יקרה לאחר מספר חודשים אם גוגל יחליטו שבמקרים של מוצר או שירות, גוגל יעניקו חשיבות רבה יותר לטריות הקישורים מאשר היה להם בזמן שאתה יצרת את פתיון הקישורים המוצלח.
המתחרה שלך שייצר פתיון קישורים מספר חודשים מאוחר יותר ושגם יהיה פחות מוצלח משום שיביא לו X חלקי 10 קישורים (באיכות זהה לזו שלך), יצליח להדביק את הפער שיצר פתיון הקישורים שלך בהשקעה נמוכה יותר.

ברגע שאתה מקדם בטקטיקת קידום שונה ממתחריך, אתה נמצא בחוסר ודאות ובסיכון לעומת מתחריך (וגם הם לעומתך). אם תקדם באותה שיטה כמו שמתחריך מקדמים, רמת האי ודאות שלך תקטן וכך תקטן גם רמת הסיכון שאתה לוקח.
יורם
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1222
הצטרף: יום ו' 28 מאי 2010 22:09
פוסטים מומלצים: 6
מוניטין: 22

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 08 יולי 2012 21:57

יורם כתב:
זקן השבט 3 כתב:ההנחות הללו שגויות כי הן לקוחות מניתוח מצב זמני של רמת תחרותיות נמוכה:
בזירה תחרותית באמת, גם ביטויי הזנב הארוך תחרותיים, ואולי עוד יותר מביטוי הראש, כי מי שהשיג מיקומים עליונים בביטוי הראש רצה גם את המכירות שמייצרים ביטויי הזנב הארוך (ומימן את השגתן מתוך המכירות בפועל של ביטוי הראש ולא מהון עצמי) ומי שנכשל בקידום ביטוי הראש לא היתה לו ברירה אלא לעבוד על קידום ביטויי הזנב הארוך (שמומנו מהון עצמי).

ההנחות הללו אינן שגויות משום שהם מתייחסות לרמת תחרותיות נמוכה.
ההנחה שלך שמספר המקדמים הוא פרמטר שקובע את מידת התחרותיות, היא שגויה.
אתה צריך להתייחס למידת ההשקעה של המתחרים המשמעותיים ביותר (אלה שבעמוד הראשון) פר ביטוי חיפוש ולא לכמותם המספרית של כל המקדמים[...]

יורם, אני טענתי מאז ומעולם שהמדד היחיד לרמת התחרותית של ביטוי חיפוש הוא פער ציוני הרלוונטיות שיש לסגור כדי לתפוס את מקום היעד (נניח 1) מידי מי שמחזיק בו ביום שבו תתפוס את מקומו. אם דרושות לך רק 10 דקות עבודה (נניח שאתה במקום 2) רמת התחרותיות עבורך היא זניחה. אבל אם תקציב הקידום איננו מספיק לסגירת הפער (בתפוקה הספציפית שלך לשעת עבודה, במונחים של תוספת לציון הרלוונטיות של הדף שמושגת באותה שעת עבודה) רמת התחרותיות עבורך היא אינסופית.

אתה מבלבל כמדומני בין ההסבר הזה להסבר בתחום אחר שבו אני טוען שאם 300 מקדמי אתרים מנסים להשחיל 300 אתרי לקוחות לתוך אותן 5 תוצאות חיפוש, 295 מהם ייכשלו בהכרח. קל לדמיין מצב שבו רמת התחרותיות נמוכה: למשל קידום לביטוי חיפוש שמייצג מוצר חדש ומבוקש שיצא לשוק רק לפני חודש, ולכן כל 300 מקדמי אתרים התחילו רק לפני חודש. איש מהם לא צריך לסגור פער ציוני רלוונטיות שנוצר בעבודת קידום נכונה, יעילה ומצטברת לאורך 5 או 10 שנים. ולמרות רמת התחרותיות הנמוכה (= פער ציוני רלוונטיות נמוך) עדיין 295 ייכשלו להשיג מקום בחמשת תוצאות החיפוש העליונות.
יורם כתב:[...]אם מקדם אתרים כשל בביטוי התחרותי, הרי שעדיין סה"כ עבודת הקידום המצטברת שלו באה לידי ביטוי במיקום הדף שקידם. אם לאחר כישלונו הוא פנה לקידום ביטוי זנב ארוך, אז צריך להתייחס למידת ההשקעה שלו.
מאחר ולשיטתך, מקדם האתרים מתחיל בקידום ביטוי השורש ורק לאחר מכן פונה לביטויי זנב ארוך, הרי שהמצב הזה רק מדגיש את העובדה שביטויי זנב ארוך הם פחות תחרותיים מביטוי השורש (משום שמידת עבודת הקידום שהושקעה בהם קטנה יותר)[...]

אם לא זכור לך, לי אין שיטה. הצגתי חלופה ל"שיטה" של דוד לוי שמבוססת על היסקים חסרי בסיס מתוך ניסיון בשוק הישראלי שהתחיל להיות תחרותי רק לאחרונה.

כאמור, אתה מתאר מצב זמני שבזירות תחרותיות (בעיקר בגוגל העולמי באנגלית) כבר חלף מזמן. אם מדובר בביטוי חיפוש חדש (או ביטוי חיפוש ותיק שרק לאחרונה ממומנת בו עבודת קידום) יש מצב זמני של טרום או תוך כדי מעבר לביטויי הזנב הארוך. בזירה בוגרת המעבר לקידום ביטויי זנב ארוך הושלם מזמן, והם עשויים כבר להיות יותר תחרותיים מביטוי הראש.
יורם כתב:[...]אתה גם טוען שמקדמי האתרים שהצליחו בביטוי הראשי, ירצו גם להצליח בביטויי הזנב הארוך. למה? אם מקדם האתרים בחר בטקטיקה של קידום מרחב מצומצם של מילים וגם התחייב ללקוח על מיקום באותם מילים, אז למה שישקיע את המשאבים של הלקוח בקידום של ביטויים שלא התחייב להם? האינטרס המרכזי שלו זה לשמר את ההשגים שלו בביטוי השורש. ואם הלקוח לא יקציב תקציב נוסף, הוא גם לא יקדם ביטויים נוספים.[...]

אנו מנהלים פה דיון עקרוני, כאילו אתה הוא גם בעל האתר וגם מי שמקדם אותו. מצב שבו מקדם האתרים פועל בניגוד לאינטרס של בעל האתר הוא מחוץ לתחום הדיון הזה.
יורם כתב:
זקן השבט 3 כתב:בקידום אל המקום הראשון בביטוי תחרותי אין שום אי-ודאות ואין שום סיכון - מישהו הרי חייב להשיג ציון הרלוונטיות גבוה משל כל המתחרים, והוא יוצג במקום הראשון. אי-הוודאות קיימת רק בהקצאת התקציב הדרוש.

[...]בוודאי שיש אי וודאות.
לדוגמא אתה היום מציע פתיון קישורים שהינו בלתי ניתן להעתקה וחיקוי, פתיון קישורים שמיטב המוחות שהצלחת לגייס שוברים את הראש כיצד לעשותו. פתיון הקישורים הזה מבוסס על ההנחה שהוא יביא "קישורים טבעיים" שידחפו את הדף המקודם למעלה תוצאות החיפוש[...]

"פתיון קישורים" הוא דיון נפרד. גם עד עכשיו (משמע לפני ענישת "חוות תוכן" ו"קידום יתר" לסוגיהם) אם גוגל נתע ערך זעיר, חיובי וזהה לכל קישור מאתר "מאמרים", וזה מה שכולם עשו כי זה מה שכולם עשו, עדיין היית יכול להבטיח שאתר בבעלותך יהיה במקום הראשון על ידי זה שתעשה יותר קישורים מכל המתחרים שלך (לאחר שעשית עבודת טכנאות אתרים לא פחות טובה משל האחרים).
יורם כתב:[...]
נניח שאתה מקדם לקוח המספק שירות או מוצר ונניח שהצלחת לייצר עבורו פתיון קישורים שייצר עבור X קישורים באיכות Y.
מה יקרה לאחר מספר חודשים אם גוגל יחליטו שבמקרים של מוצר או שירות, גוגל יעניקו חשיבות רבה יותר לטריות הקישורים מאשר היה להם בזמן שאתה יצרת את פתיון הקישורים המוצלח.
המתחרה שלך שייצר פתיון קישורים מספר חודשים מאוחר יותר ושגם יהיה פחות מוצלח משום שיביא לו X חלקי 10 קישורים (באיכות זהה לזו שלך), יצליח להדביק את הפער שיצר פתיון הקישורים שלך בהשקעה נמוכה יותר.
ברגע שאתה מקדם בטקטיקת קידום שונה ממתחריך, אתה נמצא בחוסר ודאות ובסיכון לעומת מתחריך (וגם הם לעומתך). אם תקדם באותה שיטה כמו שמתחריך מקדמים, רמת האי ודאות שלך תקטן וכך תקטן גם רמת הסיכון שאתה לוקח.

אני מבין ומלמד את השינוי הפרדיגמטי שמתרחש כעת בגוגל כמעבר הדרגתי ממצב שבו ערך הקישור נקבע על ידי תכונות הדף המקשר או הקישור עצמו (למשל "טריות") אל מצב שבו ערך הקישור נקבע אך ורק על ידי שיעור השימוש בו.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי יורם » יום ב' 09 יולי 2012 08:33

זקן השבט 3 כתב:יורם, אני טענתי מאז ומעולם שהמדד היחיד לרמת התחרותית של ביטוי חיפוש הוא פער ציוני הרלוונטיות שיש לסגור כדי לתפוס את מקום היעד (נניח 1) מידי מי שמחזיק בו ביום שבו תתפוס את מקומו. אם דרושות לך רק 10 דקות עבודה (נניח שאתה במקום 2) רמת התחרותיות עבורך היא זניחה. אבל אם תקציב הקידום איננו מספיק לסגירת הפער (בתפוקה הספציפית שלך לשעת עבודה, במונחים של תוספת לציון הרלוונטיות של הדף שמושגת באותה שעת עבודה) רמת התחרותיות עבורך היא אינסופית.

אתה מבלבל כמדומני בין ההסבר הזה להסבר בתחום אחר שבו אני טוען שאם 300 מקדמי אתרים מנסים להשחיל 300 אתרי לקוחות לתוך אותן 5 תוצאות חיפוש, 295 מהם ייכשלו בהכרח. קל לדמיין מצב שבו רמת התחרותיות נמוכה: למשל קידום לביטוי חיפוש שמייצג מוצר חדש ומבוקש שיצא לשוק רק לפני חודש, ולכן כל 300 מקדמי אתרים התחילו רק לפני חודש. איש מהם לא צריך לסגור פער ציוני רלוונטיות שנוצר בעבודת קידום נכונה, יעילה ומצטברת לאורך 5 או 10 שנים. ולמרות רמת התחרותיות הנמוכה (= פער ציוני רלוונטיות נמוך) עדיין 295 ייכשלו להשיג מקום בחמשת תוצאות החיפוש העליונות.


אני לא מבלבל בין הסברים. תקרא טוב את מה שכתבת מקודם. התגובה שלי התייחסה להסבר שלך בהודעה הקודמת שממנו ניתן להבין שאתה מפרש את כמות מקדמי האתרים כהסבר למידת התחרותיות. פרשנות שלדעתך תומכת במסקנה המפוקפקת שביטוי זנב ארוך יותר תחרותיים מביטוי הראש. (ואני לא מדבר על דוגמאות כמו בריאות לעומת ביטוח בריאות).


זקן השבט 3 כתב:בזירה תחרותית באמת, גם ביטויי הזנב הארוך תחרותיים, ואולי עוד יותר מביטוי הראש, כי מי שהשיג מיקומים עליונים בביטוי הראש רצה גם את המכירות שמייצרים ביטויי הזנב הארוך (ומימן את השגתן מתוך המכירות בפועל של ביטוי הראש ולא מהון עצמי) ומי שנכשל בקידום ביטוי הראש לא היתה לו ברירה אלא לעבוד על קידום ביטויי הזנב הארוך (שמומנו מהון עצמי).



דרך אגב, כל ביטוי זנב ארוך יכול לשמש כביטוי ראש לביטוי זנב ארוך יותר ממנו. מהנסיון המועט שלי בזירות בגוגל העולמית אתה טועה.
וקל וחומר אם אני עם ניסיון מועט הצלחתי לראות זאת.
פה נראה לי הפסקת לחשוב באופן רציונלי ואתה מקיש ממקרים פרטיים על הכלל.
ברור שביטוי כמו מאמן כושר אישי יהיה תחרותי יותר מאשר ביטוי שורש כמו מאמן כושר. אבל, מדובר במקרה פרטי. מול המקרה הזה יש פי כמה יותר ביטויים כמו מאמן כושר אישי ברמת גן... תל אביב וכדומה. שהם פחות תחרותיים מאשר הביטוי מאמן כושר אישי. ובמקרה של גוגל העולמית יתכן שהביטויים המציינים עיר יהיו תחרוותיים יותר, אבל

המשך יבוא....
יורם
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1222
הצטרף: יום ו' 28 מאי 2010 22:09
פוסטים מומלצים: 6
מוניטין: 22

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי יורם » יום ב' 09 יולי 2012 19:40

המשך המשפט הקודם
אבל ביטוי של מאמני כושר עם עיר ורחוב או עם נישה מסויימת (חיטוב, ילדים, נשים וכדומה), יהיו פחות תחרותיים.


זקן השבט 3 כתב:אם לא זכור לך, לי אין שיטה. הצגתי חלופה ל"שיטה" של דוד לוי שמבוססת על היסקים חסרי בסיס מתוך ניסיון בשוק הישראלי שהתחיל להיות תחרותי רק לאחרונה.


להזכירך הדיון ביננו הוא לפי איזה שיקולים אתה בוחר להמר.
הימור על טקטיקת קידום הזנב הארוך או טקטיקת הקידום למקום הראשון במבחר מצומצם של ביטויי חיפוש.
אני הצגתי את טעוני בעד הימור על טקטיקת הזנב הארוך בכדי לרענן את זכרונך הנה הם:
1) ביטוי זנב אורך יהיו במרבית המקרים פחות תחרותיים מאשר ביטוי השורש.
2) גדלה ההסתברות שתקבל תנועה מביטוי זנב ארוך שכלל לא כיוונת אליהם.
3) פיזור סיכונים.

טעונים 1 ו-3 מסתמכים על הטענה שביטוי זנב ארוך הם פחות תחרותיים מביטוי השורש. אתה מעלה נימוקים צולעים שזה לא כך.
זה אולי לא כך עבור מקרים פרטים, אבל עבור מרבית ביטוי הזנב הארוך זה כך (וזה לא משנה אם זה גוגל העולמית או גוגל ישראל).
זה כך משום שלכל ביטוי זנב הארוך אתה יכול למצוא עוד כמה ביטוי זנב יותר ארוך.
זה כך משום שכמות ביטוי הזנב הארוך גדולה פי כמה וכמה מביטוי השורש ולכן זה רק הגיוני שמידת השקעת הקידום בכל אחד מהביטויים תהיה קטנה יותר ולכן גם רמת התחרות בכל ביטוי תהיה קטנה יותר.
זה כך משום שגוגל משנים לפעמים דברים (כדוגמת גוגל אינסטנט) שמייצרים ו/או נותנים משמעות חדשה לביטוי זנב ארוך חדשים. ולכן גם זה מראה על השקעת קידום נמוכה יותר.
זה כך משום שביטוי זנב ארוך הם יותר דינאמים (אם גולש רוצה תוצאות אחרות ממה שיש לו, הוא מייצר ביטוי חיפוש זנב ארוך חדש).

אני עדיין לא ראיתי שאתה מנמק בנימוק הגיוני את ההחלטה על הימור בטקטיקת קידום מבחר מצומצם של ביטוי שורש למקום הראשון.
אני עדיין לא ראיתי שאתה מנמק בנימוק סביר מדוע אתה חושב שביטוי זנב ארוך הם תחרותיים יותר מביטוי השורש (לומר שמנסיונך זה כך, זה לא נימוק)


תוך כדאי הויכוח על הנושאים שציינתי, התפתח ביננו ויכוח נוסף על האם קיימת אי ודאות בעולם הקידום או שלא קיימת כזו.

אתה טוען שלא קיימת אי ודאות ולא קיים שום סיכון. כתבת

זקן השבט 3 כתב:בקידום אל המקום הראשון בביטוי תחרותי אין שום אי-ודאות ואין שום סיכון - מישהו הרי חייב להשיג ציון הרלוונטיות גבוה משל כל המתחרים, והוא יוצג במקום הראשון. אי-הוודאות קיימת רק בהקצאת התקציב הדרוש.


אני השבתי לך שהתשובה שלך נכונה במקרה שאתה עושה מה שכולם עושים, אבל אני חשבתי שאתה עושה דברים אחרים? :confused
במקרה שמקדם אתרים פועל בצורה שונה מכל מתחרייו, הוא חושף את עצמו לסיכון ורווח גדולים יו תר.

זקן השבט 3 כתב:אני מבין ומלמד את השינוי הפרדיגמטי שמתרחש כעת בגוגל כמעבר הדרגתי ממצב שבו ערך הקישור נקבע על ידי תכונות הדף המקשר או הקישור עצמו (למשל "טריות") אל מצב שבו ערך הקישור נקבע אך ורק על ידי שיעור השימוש בו.


זה שאתה מבין ומלמד את השינוי זה נחמד. אבל עצם השינוי צריך ללמד אותך שברגע שיש שינויים יש גם סיכונים.

בוא תנסה להתמקד בסוגיות שאנחנו דנים עליהם ולא תפזר את הדיון לגרורות נוספות.

הצג את נימוקיך בעד טקטיקת קידום במרחב מצומצם של ביטויים למקום הראשון, על פני טקטיקת קידום זנב ארוך.
הצג נימוקים הגיוניים שיתמכו בדעה שלך שביטויי זנב ארוך הם ביטויים תחרותיים יותר, או בעלי רמת תחרותיות זהה לזו של ביטוי השורש.
הצג נימוק הגיוני למה מה שאתה חושב היום לא עשוי להשתנות מחר ובכך לסכן את עבודת הקידום שביצעת.

לשלול את נימוקי הצד שכנגד זה דבר חיוני, אבל תנסה גם לנמק נימוקי בעד עצמאיים שיתמכו בעמדה שאתה מציג.
יורם
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1222
הצטרף: יום ו' 28 מאי 2010 22:09
פוסטים מומלצים: 6
מוניטין: 22

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי painkille5 » יום ב' 09 יולי 2012 22:03

מבלי קשר לעם מה אני מסכים מבין 2 הצדדים, אני רוצה לציין שכיף לקרוא את מה שאתה כותב יורם.
painkille5
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 268
הצטרף: יום ש' 25 פברואר 2012 17:22
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 2

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי someone100 » יום ב' 09 יולי 2012 22:49

יורם, בקשר ל :
"2) גדלה ההסתברות שתקבל תנועה מביטוי זנב ארוך שכלל לא כיוונת אליהם."
דווקא בזנב ארוך התנועה יותר ממוקדת ?
סמל אישי של המשתמש
someone100
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 1879
הצטרף: יום ג' 08 ספטמבר 2009 07:18
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 88
מוניטין: 11

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי יורם » יום ב' 09 יולי 2012 22:56

painkille5 כתב:מבלי קשר לעם מה אני מסכים מבין 2 הצדדים, אני רוצה לציין שכיף לקרוא את מה שאתה כותב יורם.


תודה

someone100 כתב:יורם, בקשר ל :
"2) גדלה ההסתברות שתקבל תנועה מביטוי זנב ארוך שכלל לא כיוונת אליהם."
דווקא בזנב ארוך התנועה יותר ממוקדת ?


בטקטיקה של זנב ארוך, אתה מייצר הרבה יותר תוכן מאשר בטקטיקה של קידום למקום הראשון במספר מצומצם של ביטויים.
כשאתה מייצר יותר תוכן, אתה מעלה את הסיכוי שלך לפגוע בביטויי זנב ארוך שלא התכוונת לפגוע.
תסתכל באנליטיקס של אתר שלך ותראה כמה תנועה מגיעה אלייך מביטויי זנב ארוך שכלל לא קידמת.
יורם
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1222
הצטרף: יום ו' 28 מאי 2010 22:09
פוסטים מומלצים: 6
מוניטין: 22

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי someone100 » יום ב' 09 יולי 2012 23:11

יורם כתב:
someone100 כתב:יורם, בקשר ל :
"2) גדלה ההסתברות שתקבל תנועה מביטוי זנב ארוך שכלל לא כיוונת אליהם."
דווקא בזנב ארוך התנועה יותר ממוקדת ?


בטקטיקה של זנב ארוך, אתה מייצר הרבה יותר תוכן מאשר בטקטיקה של קידום למקום הראשון במספר מצומצם של ביטויים.
כשאתה מייצר יותר תוכן, אתה מעלה את הסיכוי שלך לפגוע בביטויי זנב ארוך שלא התכוונת לפגוע.
תסתכל באנליטיקס של אתר שלך ותראה כמה תנועה מגיעה אלייך מביטויי זנב ארוך שכלל לא קידמת.

אני בהחלט יודע שמגיעה המון תנועה בהמון ביטוים אבל מה שמיוחד בביטוים האילו שכולם כמעט תמיד קשורים לאתר.
סמל אישי של המשתמש
someone100
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 1879
הצטרף: יום ג' 08 ספטמבר 2009 07:18
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 88
מוניטין: 11

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי יורם » יום ב' 09 יולי 2012 23:39

someone100 כתב:אני בהחלט יודע שמגיעה המון תנועה בהמון ביטוים אבל מה שמיוחד בביטוים האילו שכולם כמעט תמיד קשורים לאתר.


לא הבנתי. אתה חושב שביטוי זנב ארוך לא צריכים להיות קשורים לאתר?
יורם
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1222
הצטרף: יום ו' 28 מאי 2010 22:09
פוסטים מומלצים: 6
מוניטין: 22

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי someone100 » יום ב' 09 יולי 2012 23:45

יורם כתב:
someone100 כתב:אני בהחלט יודע שמגיעה המון תנועה בהמון ביטוים אבל מה שמיוחד בביטוים האילו שכולם כמעט תמיד קשורים לאתר.


לא הבנתי. אתה חושב שביטוי זנב ארוך לא צריכים להיות קשורים לאתר?

חשבתי שכאשר כתבת "אתה מעלה את הסיכוי שלך לפגוע בביטויי זנב ארוך שלא התכוונת לפגוע." כתבת זאת בדרך השלילה כלומר לפגוע בביטוים לא קשורים.
סמל אישי של המשתמש
someone100
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 1879
הצטרף: יום ג' 08 ספטמבר 2009 07:18
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 88
מוניטין: 11

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ג' 10 יולי 2012 17:47

יורם כתב:[...]1) ביטוי זנב אורך יהיו במרבית המקרים פחות תחרותיים מאשר ביטוי השורש[...]

כאמור, רק בזירות שעדיין לא הבשילו לרמת תחרותיות גבוהה בביטוי הראש, אשר יגרמו להמוני מקדמי אתרים להירתע מקידום לביטוי הראש ולעבוד כולם על ביטויי זנב ארוך, כאשר כולם שואבים מהכלי של גוגל איזנ מהם להעדיף.

כך למשל מדדתי בחודש פברואר 2011 רמת תחרותיות יותר גבוהה לביטוי rural broadband base station מאשר לביטוי rural base station, רמת תחרותיות יותר גבוהה לביטוי New York marble kitchen countertop מאשר לביטוי New York marble kitchen, רמת תחרותיות יותר גבוהה לביטוי New York granite kitchen countertop מאשר לביטוי New York granite kitchen וכך הלאה.

יש להניח שכאשר ביטוי הזנב הארוך יותר תחרותי מביטוי הראש, מגמה זו רק תלך ותגבר עם הזמן.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי painkille5 » יום ג' 10 יולי 2012 18:12

זקן השבט 3 כתב:
יש להניח שכאשר ביטוי הזנב הארוך יותר תחרותי מביטוי הראש, מגמה זו רק תלך ותגבר עם הזמן.


אני לא מסכים עם האמרה הזו - זה תלוי בנישה (בין היתר בגלל טרנדים חולפים שעשויים להיות חזקים לזמן מסויים אבל להינטש אח"כ).
painkille5
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 268
הצטרף: יום ש' 25 פברואר 2012 17:22
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 2

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי painkille5 » יום ג' 10 יולי 2012 18:18

זקן השבט 3 כתב:
יורם כתב:[...]1) ביטוי זנב אורך יהיו במרבית המקרים פחות תחרותיים מאשר ביטוי השורש[...]

כאמור, רק בזירות שעדיין לא הבשילו לרמת תחרותיות גבוהה בביטוי הראש, אשר יגרמו להמוני מקדמי אתרים להירתע מקידום לביטוי הראש ולעבוד כולם על ביטויי זנב ארוך, כאשר כולם שואבים מהכלי של גוגל איזנ מהם להעדיף.

כך למשל מדדתי בחודש פברואר 2011 רמת תחרותיות יותר גבוהה לביטוי rural broadband base station מאשר לביטוי rural base station, רמת תחרותיות יותר גבוהה לביטוי New York marble kitchen countertop מאשר לביטוי New York marble kitchen, רמת תחרותיות יותר גבוהה לביטוי New York granite kitchen countertop מאשר לביטוי New York granite kitchen וכך הלאה.


איך מדדת את רמת התחרותיות? האם קידמת את האתר למקום הראשון והשוות לפי כמות העבודה הנדרשת?
איך ידעת כמה כל לינק שלך מוסיף לציון הרלוונטיות? (ע"מ להשוות בין 2 אתרים).
האם השתמשת בכלי למדידת רמת התחרותיות?
painkille5
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 268
הצטרף: יום ש' 25 פברואר 2012 17:22
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 2

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ג' 10 יולי 2012 18:24

painkille5 כתב:איך מדדת את רמת התחרותיות? האם קידמת את האתר למקום הראשון והשוות לפי כמות העבודה הנדרשת?
איך ידעת כמה כל לינק שלך מוסיף לציון הרלוונטיות? (ע"מ להשוות בין 2 אתרים).
האם השתמשת בכלי למדידת רמת התחרותיות?

אין צורך בכל אלה. השתמשתי בכלי שלנו למדידת רמת התחרותיות היחסית של ביטויי חיפוש, ואלה התשובות שקיבלנו מגוגל.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

הקודםהבא

  • נושאים דומים
    תגובות
    צפיות
    מחבר

חזור אל פורום קידום אתרים בגוגל

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 51 אורחים