קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

  
איך משיגים דרוג גבוה לאתר בתוצאות של גוגל?
חדשות/דיונים/ספרים/טיפים/תאוריה וכו'

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 08 יולי 2012 12:42

דוד לוי כתב:
זקן השבט 3 כתב:הוא מגדיר כפי הנראה את מקצוע קידום האתרים באופן שונה ממני, וזו הסיבה שהזמנתי אותו לפרט מהם אותם 1,000 פרמטרים אחרים.

פרמטר ראשון:
יותר כניסות רלוונטיות[...]

יש אולי יותר כניסות רלוונטיות גם אם עולים ממקום 11 למקום 10. אבל הכי הרבה כניסות רלוונטיות משיגים כאשר עולים ממקום 2 למקום 1. ולפיכך, עד שלא משיגים את מקום 1 השגת רק תוספת הצלחה חלקי.
דוד לוי כתב:פרמטר שני:
יותר פניות[...]

בטלפון? גם הן פונקציה של נראות האתר בתוצאות החיפוש, והמקום הראשון מבטיח נראות מירבית.
דוד לוי כתב:פרמטר שלישי:
יותר מכירות[...]

לא אתה אחראי על המרת הכניסות והפניות למכירות. לצורך זה דרוש מומחה לשימושיות האתר, ואם המכירה מתבצעת בטלפון, דרוש אימון צוות המכירות.
דוד לוי כתב:פרמטר רביעי:
מיתוג מוצלח יותר[...]

לא אתה אחראי למיתוג. דרוש לכך משרד פרסום קריאטיבי או משרד בניית אתרים עם אוריאנטציה של יצירת מיתוג ומיצוב.
דוד לוי כתב:פרמטר חמישי:
חשיפות ממספר מדיות[...]

לא אתה אחראי להן. דרושים לכך מומחה למדיה החברתית ומומחה לפרסום באדוורדס.
דוד לוי כתב:להמשיך??
יש לי לא מעט אתרים שאני לא במקום הראשון בשום ביטוי, אבל אני מגדיל את כמות התעבורה הרלוונטית באלפי כניסות בחודש.
משמע - בעל האתר הצליח לסגור עוד מאות עסקות בחודש בזכות הקידום האורגני, בלי להיות במקום הראשון.
האם זה לא נחשב להצלחה?[...]

כפי שהוכחתי מעלה, כל הצלחה היא חלקית בהשוואה להצלחה המירבית האפשרית. אם העלית אתר ממקום 12 למקום 11 והיו לו 3 מכירות של 100 ש"ח במקום אחת, העלית לו את המכירות ב-200%. אבל אם הוא משלם 2,000 ש"ח לחודש בשביל זה גרמת לו לו נזק ועבודתך היא כישלון.
דוד לוי כתב:[...]האם לדעתך קידום אתרים טוב משמע שהוא במקום ראשון בביטוי X אבל אחוז המכירות שלו יגדל במספרים בודדים בחודש בלבד?
כי לפי דעתי קידום אתרים טוב הוא זה שיגדיל את אחוז המכירות במספר הגבוה ביותר האפשרי.
לא תמיד זה אומר ששווה ל להיות מקום ראשון על ביטוי X. לפעמים זה אומר ששווה לי להיות מקום 3 בביטוי X וגם מקום 2 בביטוי Y וגם מקום 4 בביטוי Z. ביחד זה יניב לי הרבה יותר.
ואם אתה חושב אחרת.. אז אני לא אמשיך כדי לא להעליב אותך.

כל עוד יש לך רק הצלחות חלקיות אתה לא יכול לדעת מה היית משיג (בכניסות) מריכוז מאמץ הקידום בהשגת מקום 1 לביטוי אחד, ואחר כך לביטוי נוסף וכו'. השוואת מספר החיפושים בגוגל לא חושף את המידע הזה בגלל השיעור הגבוה של חיפושי הסרק.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי דוד לוי » יום א' 08 יולי 2012 12:57

בטח שאני יודע.
לביטוי X יש A חיפושים בחודש. גם אם הייתי מקום 1 לא הייתי מקבל יותר מ-A כניסות בחודש (בתכלס לא הייתי מקבל יותר מ-0.25A אבל בוא נעזוב את זה).
לאתר שאני מקדם יש כניסות אורגניות מגוגל בסך של 15A בחודש, ובכל חודש שעובר אני מגדיל אותו בעוד 10-30% בכמות הכניסות ע"י השגת עוד ביטויים.
יכול להיות שבאחד מתוך 300 ביטויים שאני מקדם אני במקום הראשון, אבל זאת לא המטרה שלי.

חבל שאתה מנסה כ"כ להשיג את המקום הראשון על ביטוי אחד שיכול להניב לך במקסימום A כניסות, אם אתה יכול להשיג הרבה יותר ביטויים בתוך רבע מהזמן ולהשיג 15A כניסות.
אבל זה כבר אתה והחכמה העצומה שלך.. החישובים שלך בטח יותר טובים משלי.


בשיטה שלך עובדים כל המתחרים שלי, ואז ראיתי שמתוך מאות ביטויים חזקים שאני נמצא בהם בשלישייה הראשונה, בכל קבוצת ביטויים יש לי מתחרים אחרים, כי כל מתחרה בחר ממש כמוך להתמקד על 5 ביטויים, שמניבים במקסימום מאית מכמות הכניסות האורגניות שהשגתי לאתר בסך כל הביטויים.
אז כיף לי שיש לי מתחרה אחד שעוקף אותי על חמישה ביטויים, אבל על 295 הביטויים האחרים הוא בכלל לא נמצא, ושם אני מקום 1-3 מול עוד 10 מתחרים שכל אחד יודע לתפוס רק שלושה ביטויים לכל היותר.
אל תמשיך לעבוד בשיטה שלך. זה טוב לי.
ואל תדאג, אני עדיין נמצא בכ-170 ביטויים מתוך ה-300 במקום הראשון. זאת פשוט לא המטרה שלי.. המטרה שלי היא להתרחב.
דוד לוי
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 389
הצטרף: יום א' 12 דצמבר 2010 19:29
מיקום: ת"א
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 4

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי דוד לוי » יום א' 08 יולי 2012 13:10

ואת ההמשך אני חייב בהודעה חדשה:
למה אתה חושב שיותר כניסות רלוונטיות אפשר להשיג מקפיצה בין מקום 2 ל-1.
בישראל, לביטויים חזקים מאוד שהגעתי אליהם יש כ-20,000 חיפושים בחודש.
לאתרים שאני מקדם יש כ-60,000 כניסות ביום.. אם הייתי מתמקד על הביטוי הזה הבמשך חודש שלם כדי לעלות למקום 1, אבל נוטש את מאות / אלפי הביטויים שאני נמצא בהם ויכולים להניב לי הרבה יותר - זאת טעות קריטית.
האתר הכי קטן שאני מקדם מקבל 10K כניסות בחודש רק דרך גוגל, וזה אתר חדש. אם הייתי הולך לפי השיטה שלך, לא הייתי מקבל יותר מ-500 כניסות החודש, כי זאת כמות הכניסות שמקבל המקום הראשון בביטוי הראשי עבור אותו ביטוי.
דוד לוי
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 389
הצטרף: יום א' 12 דצמבר 2010 19:29
מיקום: ת"א
פוסטים מומלצים: 4
מוניטין: 4

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי AhoyIT » יום א' 08 יולי 2012 13:22

דוד לוי כתב:ואת ההמשך אני חייב בהודעה חדשה:
למה אתה חושב שיותר כניסות רלוונטיות אפשר להשיג מקפיצה בין מקום 2 ל-1.
בישראל, לביטויים חזקים מאוד שהגעתי אליהם יש כ-20,000 חיפושים בחודש.
לאתרים שאני מקדם יש כ-60,000 כניסות ביום.. אם הייתי מתמקד על הביטוי הזה הבמשך חודש שלם כדי לעלות למקום 1, אבל נוטש את מאות / אלפי הביטויים שאני נמצא בהם ויכולים להניב לי הרבה יותר - זאת טעות קריטית.
האתר הכי קטן שאני מקדם מקבל 10K כניסות בחודש רק דרך גוגל, וזה אתר חדש. אם הייתי הולך לפי השיטה שלך, לא הייתי מקבל יותר מ-500 כניסות החודש, כי זאת כמות הכניסות שמקבל המקום הראשון בביטוי הראשי עבור אותו ביטוי.


אני מסכים לזה בהחלט, אבל נדמה לי שהדיון התמקד בניתוח צירוף בודד ולא כל המרחב.
ייעוץ וניהול טכנולוגי - אסטרטגיית רשת
--------------------------------------------------------------------
מנהל אתרי מאמרי דעה וידע, קולנוע, פוליטיקה ועוד.
AhoyIT
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 697
הצטרף: יום א' 11 אפריל 2010 15:24
מיקום: מרכז
פוסטים מומלצים: 10
מוניטין: 3

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 08 יולי 2012 13:43

דוד לוי כתב:בטח שאני יודע.
לביטוי X יש A חיפושים בחודש. גם אם הייתי מקום 1 לא הייתי מקבל יותר מ-A כניסות בחודש (בתכלס לא הייתי מקבל יותר מ-0.25A אבל בוא נעזוב את זה)[...]

דוד, אני מתפלא עליך. לביטוי X יכולים להיות יותר חיפושים מאשר לביטוי Y, אבל בגלל שלביטוי X יש 70% חיפושי סרק, ולביטוי Y רק 20%, יתכן בהחלט שצריך להעדיף את ביטוי Y על פני X.
דוד לוי כתב:[...]חבל שאתה מנסה כ"כ להשיג את המקום הראשון על ביטוי אחד שיכול להניב לך במקסימום A כניסות, אם אתה יכול להשיג הרבה יותר ביטויים בתוך רבע מהזמן ולהשיג 15A כניסות[...]

כאמור, אתה לא יכול לדעת מראש ואין בעניין הזה כל חוקיות. יתכן וכל מי ששואלים את הביטויים האחרים אינם בשלים עדיין לקניה.
דוד לוי כתב:[...]אבל זה כבר אתה והחכמה העצומה שלך.. החישובים שלך בטח יותר טובים משלי.

מה שמפתיע אותי הוא שאתה, כמו כולנו, מבצע אינספור חיפושי סרק בגוגל, ובכל זאת מתייחס בעבודתך המעשית לנתוני מספר החיפושים הגולמי.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי יורם » יום א' 08 יולי 2012 13:47

AhoyIT כתב:

אני מסכים לזה בהחלט, אבל נדמה לי שהדיון התמקד בניתוח צירוף בודד ולא כל המרחב.


נראה לי שמה שדוד לוי הסביר זה דבר מאוד פשוט ומאוד עקרוני בעבודת הקידום.

אם נשווה לצורך העניין בין 2 מקדמי אתרים
מקדם א משקיע 10000 ש"ח בכדי לעלות בביטוי חיפוש מסויים ממקום 2 למקום 1. עליה שתביא בעקבותיה עליה של 100 כניסות יותר.
מקדם ב משקיע 9000 ש"ח בכדי לעלות ב10 תוצאות אחרות ממקום 3 למקום 2, עליה שתביא בעקבותיה עליה של 200 כניסות יותר.

במקרה זה לדעתי מקדם א נכשל בהשוואה למקדם ב.

זה מתקשר ל-2 דברים שעמנואל בדרך כלל טוען.
עמנואל טוען שהוא מתחייב ללקוח להצלחה להשגת המקום הראשון. זה מצביע על כך שהוא נוקט בשיטת הקידום של מקדם א (כי איך אפשר להתחייב על מספר בלתי מוגבל של ביטויי חיפוש?).
עמנואל מדבר על פתיון קישורים ייחודי ובלתי ניתן להעתקה. פתיונות שכאלה מטבעם הם קשים לביצוע ולכן רק סביר להניח שהם יבוצעו על מספר מצומצם של ביטויי חיפוש והם לא מתאימים לשיטה של קידום במרחב מאוד גדול ולא מוגבל של ביטויי חיפוש.
יורם
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1222
הצטרף: יום ו' 28 מאי 2010 22:09
פוסטים מומלצים: 6
מוניטין: 22

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי someone100 » יום א' 08 יולי 2012 13:57

יורם כתב:
AhoyIT כתב:

אני מסכים לזה בהחלט, אבל נדמה לי שהדיון התמקד בניתוח צירוף בודד ולא כל המרחב.


נראה לי שמה שדוד לוי הסביר זה דבר מאוד פשוט ומאוד עקרוני בעבודת הקידום.

אם נשווה לצורך העניין בין 2 מקדמי אתרים
מקדם א משקיע 10000 ש"ח בכדי לעלות בביטוי חיפוש מסויים ממקום 2 למקום 1. עליה שתביא בעקבותיה עליה של 100 כניסות יותר.
מקדם ב משקיע 9000 ש"ח בכדי לעלות ב10 תוצאות אחרות ממקום 3 למקום 2, עליה שתביא בעקבותיה עליה של 200 כניסות יותר.

במקרה זה לדעתי מקדם א נכשל בהשוואה למקדם ב.

זה מתקשר ל-2 דברים שעמנואל בדרך כלל טוען.
עמנואל טוען שהוא מתחייב ללקוח להצלחה להשגת המקום הראשון. זה מצביע על כך שהוא נוקט בשיטת הקידום של מקדם א (כי איך אפשר להתחייב על מספר בלתי מוגבל של ביטויי חיפוש?).
עמנואל מדבר על פתיון קישורים ייחודי ובלתי ניתן להעתקה. פתיונות שכאלה מטבעם הם קשים לביצוע ולכן רק סביר להניח שהם יבוצעו על מספר מצומצם של ביטויי חיפוש והם לא מתאימים לשיטה של קידום במרחב מאוד גדול ולא מוגבל של ביטויי חיפוש.


אני רוצה לראות כמה פתיונות קישורים כאלו..... שהגיעו למיקומים העליונים בגוגל.... אני סקפטי :(
מצד שני , אתרים שמקבלים יותר מדי קישורים מלאכותים יכולים ליפול ....שיש בזה מן האמת .
סמל אישי של המשתמש
someone100
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 1879
הצטרף: יום ג' 08 ספטמבר 2009 07:18
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 88
מוניטין: 11

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 08 יולי 2012 14:18

יורם כתב:
AhoyIT כתב: אני מסכים לזה בהחלט, אבל נדמה לי שהדיון התמקד בניתוח צירוף בודד ולא כל המרחב.

נראה לי שמה שדוד לוי הסביר זה דבר מאוד פשוט ומאוד עקרוני בעבודת הקידום.
אם נשווה לצורך העניין בין 2 מקדמי אתרים
מקדם א משקיע 10000 ש"ח בכדי לעלות בביטוי חיפוש מסויים ממקום 2 למקום 1. עליה שתביא בעקבותיה עליה של 100 כניסות יותר.
מקדם ב משקיע 9000 ש"ח בכדי לעלות ב10 תוצאות אחרות ממקום 3 למקום 2, עליה שתביא בעקבותיה עליה של 200 כניסות יותר.
במקרה זה לדעתי מקדם א נכשל בהשוואה למקדם ב.[...]

במקרה הפרטי הזה כן, במקרה פרטי אחר לא. האם יש בעניין הזה חוקיות? - או שזה עוד ארוע בתחום אי-הוודאות הקיצונית השוררת בסביבת העבודה של קידום האתרים?
יורם כתב:[...]זה מתקשר ל-2 דברים שעמנואל בדרך כלל טוען.
עמנואל טוען שהוא מתחייב ללקוח להצלחה להשגת המקום הראשון. זה מצביע על כך שהוא נוקט בשיטת הקידום של מקדם א (כי איך אפשר להתחייב על מספר בלתי מוגבל של ביטויי חיפוש?)[...].

זה לא מצביע על כלום. על ההתחייבות למקום הראשון (גם אם מסתבר בדיעבד שהיה עדיף לפזר את תקציב הקידום על מיקומים פחות טובים במספר רב של ביטויים) אני מדבר בהקשר אחר לחלוטין. אני הוא זה שמלמד מזה 4 שנים איך לעבוד נכון כאשר כמות הכניסות הצפויה מביטויי הזנב הארוך גדולה במיוחד בהשוואה לכמות הכניסות הצפויה ממקום 1 בביטוי הראש.
יורם כתב:[...]עמנואל מדבר על פתיון קישורים ייחודי ובלתי ניתן להעתקה. פתיונות שכאלה מטבעם הם קשים לביצוע ולכן רק סביר להניח שהם יבוצעו על מספר מצומצם של ביטויי חיפוש והם לא מתאימים לשיטה של קידום במרחב מאוד גדול ולא מוגבל של ביטויי חיפוש.

הפתרון צריך להיות מותאם יותר למאפייני האוכלוסייה ששואלת ביטוי חיפוש נתון (או קבוצת ביטויים) ולמאפייני בעלי האתר, מאשר לביטוי החיפוש עצמו.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי יורם » יום א' 08 יולי 2012 14:39

זקן השבט 3 כתב:
זה לא מצביע על כלום. על ההתחייבות למקום הראשון (גם אם מסתבר בדיעבד שהיה עדיף לפזר את תקציב הקידום על מיקומים פחות טובים במספר רב של ביטויים) אני מדבר בהקשר אחר לחלוטין. אני הוא זה שמלמד מזה 4 שנים איך לעבוד נכון כאשר כמות הכניסות הצפויה מביטויי הזנב הארוך גדולה במיוחד בהשוואה לכמות הכניסות הצפויה ממקום 1 בביטוי הראש.

לפי מה שהבנתי, הדיון נסב על אופן הגדרת המונח קידום אתרים אורגני. אני לא מבין כיצד התחייבות למקום הראשון איננה תלויה בשיטת מקדם האתרים (קידום במרחב מצומצם ומוגבל של ביטוי חיפוש לעומת קידום בלתי מוגבל של ביטוי חיפוש). במיוחד לאור העובדה שדפוסי החיפוש של הגולש יכולים להשתנות ובהתאם לכך גם ביטויי הזנב הארוך עשויים להשתנות.

הצעה שלי היא קידום אתרים אורגני = מקסימום תנועה רלוונטית מתוצאות החיפוש של גוגל במגבלות התקציב.


זקן השבט 3 כתב:הפתרון צריך להיות מותאם יותר למאפייני האוכלוסייה ששואלת ביטוי חיפוש נתון (או קבוצת ביטויים) ולמאפייני בעלי האתר, מאשר לביטוי החיפוש עצמו.


במקרים רבים ביטוי זנב ארוך יצביע על מאפייני בעל האתר או על מאפייני האוכלוסיה ששואלת.
יורם
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1222
הצטרף: יום ו' 28 מאי 2010 22:09
פוסטים מומלצים: 6
מוניטין: 22

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי יורם » יום א' 08 יולי 2012 14:47

זקן השבט 3 כתב:במקרה הפרטי הזה כן, במקרה פרטי אחר לא. האם יש בעניין הזה חוקיות? - או שזה עוד ארוע בתחום אי-הוודאות הקיצונית השוררת בסביבת העבודה של קידום האתרים?


בוודאי שיש חוקיות!
ראה את ההגדרה שהצעתי
קידום אתרים אורגני = מקסימום תנועה רלוונטית מתוצאות החיפוש של גוגל במגבלות התקציב.

או יותר מדוייק

קידום אתרים אורגני = מקסימום תנועה רלוונטית מתוצאות החיפוש של גוגל בתקציב מינימלי.

או אולי

קידום אתרים אורגני = מקסימום תנועה רלוונטית מתוצאות החיפוש של גוגל ביעילות מקסימלית.
יורם
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1222
הצטרף: יום ו' 28 מאי 2010 22:09
פוסטים מומלצים: 6
מוניטין: 22

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 08 יולי 2012 15:00

יורם כתב:
זקן השבט 3 כתב:זה לא מצביע על כלום. על ההתחייבות למקום הראשון (גם אם מסתבר בדיעבד שהיה עדיף לפזר את תקציב הקידום על מיקומים פחות טובים במספר רב של ביטויים) אני מדבר בהקשר אחר לחלוטין. אני הוא זה שמלמד מזה 4 שנים איך לעבוד נכון כאשר כמות הכניסות הצפויה מביטויי הזנב הארוך גדולה במיוחד בהשוואה לכמות הכניסות הצפויה ממקום 1 בביטוי הראש.

לפי מה שהבנתי, הדיון נסב על אופן הגדרת המונח קידום אתרים אורגני. אני לא מבין כיצד התחייבות למקום הראשון איננה תלויה בשיטת מקדם האתרים (קידום במרחב מצומצם ומוגבל של ביטוי חיפוש לעומת קידום בלתי מוגבל של ביטוי חיפוש). במיוחד לאור העובדה שדפוסי החיפוש של הגולש יכולים להשתנות ובהתאם לכך גם ביטויי הזנב הארוך עשויים להשתנות.
הצעה שלי היא קידום אתרים אורגני = מקסימום תנועה רלוונטית מתוצאות החיפוש של גוגל במגבלות התקציב[...]

א. הבחירה בין טקטיקה של קידום חלקי של מספר ביטויים לבין קידום ביטוי הראש למקום הראשון לא יכולה להיות עניין רציונלי! היא תמיד הימור משום ש:
לא ידועים לנו פערי ציוני הרלוונטיות שיש לסגור בכל אחת מהחלופות.
לא ידועה לנו התפוקה לשעת עבודה, שלנו ושל היריבים.
לא ידוע לנו האם היריבים יגדילו או יקטינו את תקציב הקידום שלהם.
לא מובנים לנו השינויים באלגוריתמים של גוגל - האם ערך הקישור הוקטן או הפך מחיובי לשלילי.
לא ידועים לנו שינויי האלגוריתם שיחולו בשבוע הבא.
לא ידוע לנו האם יחס ההמרה בביטויי הזנב הארוך טוב או גרוע מאשר בביטוי הראש, ואך הוא בין ביטויי הזנב הארוך.
וכו' וכו'. אין חוקיות או שהיא לא ניתנת לגילוי בשל העדר מידע.
יורם כתב:
זקן השבט 3 כתב:הפתרון צריך להיות מותאם יותר למאפייני האוכלוסייה ששואלת ביטוי חיפוש נתון (או קבוצת ביטויים) ולמאפייני בעלי האתר, מאשר לביטוי החיפוש עצמו.

במקרים רבים ביטוי זנב ארוך יצביע על מאפייני בעל האתר או על מאפייני האוכלוסיה ששואלת.

במקרים רבים כן, אבל אין חוקיות או שהיא לא ניתנת לגילוי בשל העדר מידע. ובוא נניח ששוק היעד מתפלג על פי מאפיינים שונים ל-52%\48%. למי מהם מייעדים את פתיון הקישורים?
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי sedmedia » יום א' 08 יולי 2012 15:07

תפסיק לנסות כל הזמן להיות צודק!!!
זקן השבט 3 כתב:
דוד לוי כתב:
זקן השבט 3 כתב:הוא מגדיר כפי הנראה את מקצוע קידום האתרים באופן שונה ממני, וזו הסיבה שהזמנתי אותו לפרט מהם אותם 1,000 פרמטרים אחרים.

פרמטר ראשון:
יותר כניסות רלוונטיות[...]

יש אולי יותר כניסות רלוונטיות גם אם עולים ממקום 11 למקום 10. אבל הכי הרבה כניסות רלוונטיות משיגים כאשר עולים ממקום 2 למקום 1. ולפיכך, עד שלא משיגים את מקום 1 השגת רק תוספת הצלחה חלקי.


רק הערה: מספר החיפושים לחודש על פי הכלי של גוגל כולל מספר עצום (עד 85%) של חיפושי סרק כמו אלה שנעשים על ידי הכלים לאיתור מיקום בתוצאות החיפוש.

http://www.xrumer.co.il/%D7%90%D7%99%D7 ... mment-6353
sedmedia
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 325
הצטרף: יום ד' 12 אוקטובר 2011 18:55
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 17
מוניטין: 3

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 08 יולי 2012 15:14

יורם כתב:
זקן השבט 3 כתב:במקרה הפרטי הזה כן, במקרה פרטי אחר לא. האם יש בעניין הזה חוקיות? - או שזה עוד ארוע בתחום אי-הוודאות הקיצונית השוררת בסביבת העבודה של קידום האתרים?

בוודאי שיש חוקיות!
ראה את ההגדרה שהצעתי
קידום אתרים אורגני = מקסימום תנועה רלוונטית מתוצאות החיפוש של גוגל במגבלות התקציב.
או יותר מדוייק
קידום אתרים אורגני = מקסימום תנועה רלוונטית מתוצאות החיפוש של גוגל בתקציב מינימלי.
או אולי
קידום אתרים אורגני = מקסימום תנועה רלוונטית מתוצאות החיפוש של גוגל ביעילות מקסימלית.

מקסימום תנועה - בעיה. יתכן בהחלט ששוק יעד מעט שונה יוצר פחות תנועה אבל הרבה יותר מכירות. או שהשגת המקום הראשון בביטוי הראש, על חשבון מקומות פחות טובים בביטויי הזנב הארך, מביאה גם כן פחות תנועה אבל יותר מכירות. או שבכלל, אתה מוכר משהו ששוק היעד נוהג להתלבט בעניין הרכישה חצי שנה בממוצע.

עדיף לדעתי להשאר עם שאיפה לתנועה מירבית, להכיר בכך שעבור כל ביטוי וביטוי היא מושגת על ידי השגת המקום הראשון, ולהכיר בכך שכל בחירה טקטית איננה נסמכת על חוקיות ידועה אלא על הימור פשוט. מי שרוצה לפנטז שמה שהוא עשה היה הבחירה הכי טובה, למרות שלא ניסה את החלופות בכל מקרה ומקרה, שיהיה בריא.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי יורם » יום א' 08 יולי 2012 15:23

זקן השבט 3 כתב:
מקסימום תנועה - בעיה. יתכן בהחלט ששוק יעד מעט שונה יוצר פחות תנועה אבל הרבה יותר מכירות. או שהשגת המקום הראשון בביטוי הראש, על חשבון מקומות פחות טובים בביטויי הזנב הארך, מביאה גם כן פחות תנועה אבל יותר מכירות. או שבכלל, אתה מוכר משהו ששוק היעד נוהג להתלבט בעניין הרכישה חצי שנה בממוצע.


לכן ציינתי במשפט האחרון הן את הביטוי תנועה רלוונטית (ביטוי שמציין את מאפייני האוכלוסיה והאתר) והן את המילה יעילות (יותר מכירות, פחות מכירות, היקף המכירות וכדומה). יעילות משמע, מקסימום תועלת במינימום משאבים.

זקן השבט 3 כתב:

עדיף לדעתי להשאר עם שאיפה לתנועה מירבית, להכיר בכך שעבור כל ביטוי וביטוי היא מושגת על ידי השגת המקום הראשון, ולהכיר בכך שכל בחירה טקטית איננה נסמכת על חוקיות ידועה אלא על הימור פשוט. מי שרוצה לפנטז שמה שהוא עשה היה הבחירה הכי טובה, למרות שלא ניסה את החלופות בכל מקרה ומקרה, שיהיה בריא.


כן, זה הימור שמסתמך על חשיבה רציונלית שביטוי זנב אורך יהיו במרבית המקרים פחות תחרותיים מאשר ביטוי השורש. ובנוסף, גדלה ההסתברות שתקבל תנועה מביטוי זנב ארוך שכלל לא כיוונת אליהם.
אבל, על איזה חשיבה או הגיון מתבססת טקטיקת הקידום פר מרחב של ביטוי חיפוש מצומצם למקום הראשון?
יורם
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1222
הצטרף: יום ו' 28 מאי 2010 22:09
פוסטים מומלצים: 6
מוניטין: 22

Re: קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

הודעהעל ידי יורם » יום א' 08 יולי 2012 15:59

אפשר להוסיף לטיעונים שבעד טקטיקת הקידום של זנב ארוך, גם את הנושא של פיזור סיכונים.
ככל שאתה נמצא ברמת וודאות קטנה יותר, כך רצוי שתפזר יותר את הסיכונים שאתה לוקח.

קידום מספר ביטויים מצומצם = סיכון גדול יותר.
קידום מספר ביטויים נרחב = פיזור הסיכון.
יורם
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1222
הצטרף: יום ו' 28 מאי 2010 22:09
פוסטים מומלצים: 6
מוניטין: 22

הקודםהבא

חזור אל פורום קידום אתרים בגוגל

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו 41 אורחים

cron