עמוד 3 מתוך 3

Re: עדכון פינגווין ואובר אופטימיזציה

הודעהפורסם: יום ד' 13 יוני 2012 14:00
על ידי interspace
אני אשמח אם תסביר לי למה הדברים שאני אומר לא נכונים, לא רק ש"הם לא נכונים".
אני מכיר באופן אישי אנשים עם אתרים אינטרנט שלא עושים SEO בכלל ועדין מקבלים אלפי, ועשרות אלפי, גולשים כל חודש.

אני עניתי לטענות שלך. אני טוען שאם אותו בעל עסק היה בא אלי, אני הייתי אומר לו שהוא צריך בלוג אישי/מקצועי כחלק מהאתר ושזה חלק חשוב- ואף עיקרי- מההצלחה של תהליך הקידום.

אם אתה לא מוכן לקבל את הפתרון הזה, זאת זכותך. אבל אשמח אם תסביר לי למה זה לא כביל בעינך.

Re: עדכון פינגווין ואובר אופטימיזציה

הודעהפורסם: יום ד' 13 יוני 2012 14:03
על ידי ryan
ומה האחוז שלהם מכלל האתרים ברשת?

בוא נסכים שאנחנו לא מסכימים:}

גוגל אומר שבעזרת קישורים טבעיים יהיה ייתרון לאתרי שלא מקודמים באופן מקצועי, אני טוען שברוב המקרים זאת שטות וכל המטרה היא לשנות את הרגלי העבודה של מקדמי האתרים.

Re: עדכון פינגווין ואובר אופטימיזציה

הודעהפורסם: יום ד' 13 יוני 2012 14:04
על ידי זקן השבט 3
interspace כתב:
נכון, הוא למד 7 שנים רפואה בשביל לכתוב מאמר כל ערב במקום לבלות עם הילדים וזה בגלל שגוגל המליץ לו נכון? עכשיו אתה גם קובע שבשביל לקדם אתר צריך גם תשוקה למקצוע שלו נכון? שרברבים מאוד חשים תשוקה לעבודה שלהם.
בכלל, אולי אחרי המיזם של גוגל לבניית אתרים הם יקימו קבוצות "מאמרים" שבהם יפגשו ב 7 בבוקר כל פעם 100 רופאים או שרברבים וילמדו אותם איך לכתוב מאמרים. כי מי שלמד רפואה או עשה קורס דולה בטוח יודע לכתוב מאמרים איכותיים...

אני לא מבין למה אתה כל כך נפגע מהדברים האלו? אף אחד לא מכריח אותם לעשות שום דבר. זאת ההחלטה הבלעדית שלהם להקים אתר אינטרנט. ובדיוק כמו בכל תחום מסחרי אחר, יש סטנדרטים מסוימים. אולי הם גם לא רוצים להגיש דוחות למס הכנסה? גם על זה צריך להתלהם? אף אחד לא הבטיח לכל אחד שבא לו אתר אינטרנט שהוא יהיה מדורג בתוצאות האורגניות העליונות.
גוגל מציעה פתרון למי שלא מסוגל להעמיד אתר בקנה מידה מקובל - פרסום ממומן. אין סיבה שגוגל תציג אתר שכל מה שיש בו זה 4 עמודי "מכירה" בתוצאות החיפוש העליונות. אני, בתור גולש, לא רוצה שהיא תעשה דבר כזה[...]


eitanya כתב:[...]המתעניינים בתחום של פיתיונות קישורים מוזמנים לפנות לעמנואל בנושא הסמינר לקידום אתרים בזירות תחרותיות שאנחנו מפעילים יחד[...]

אני מלמד מזה ארבע שנים ששינויי האלגוריתם "פנדה", "פינגווין" ואלה שיבוא אחריהם צפויים להתרחש ויש להערך נכון לקראתם. כתוצאה מכך גם הדרישות ממקדם האתרים משתנות, מעבודה טכנית לעבודת שכל ברמה גבוהה.

מקדמי האתרים של מחר הם שנדרשים להביא את אתרו של אותו רופא שיניים מתל אביב למקום הראשון בגוגל נגד 299 רופאי שיניים מתחרים, וכפי שהראיתי מעלה, זה לא יושג על ידי העסקת הלקוח בכתיבת תכנים מדי ערב.

הסמינר שאיתן יריב ואנוכי מקיימים, ושצבר ותק ומוניטין של ארבע שנים, מכשיר את מקדמי האתרים הותיקים והמנוסים, שמסוגלים להסתגל לשינויים, לעבוד נכון בעידן החדש.

Re: עדכון פינגווין ואובר אופטימיזציה

הודעהפורסם: יום ד' 13 יוני 2012 14:08
על ידי זקן השבט 3
interspace כתב:[...]אני טוען שאם אותו בעל עסק היה בא אלי, אני הייתי אומר לו שהוא צריך בלוג אישי/מקצועי כחלק מהאתר ושזה חלק חשוב- ואף עיקרי- מההצלחה של תהליך הקידום.
אם אתה לא מוכן לקבל את הפתרון הזה, זאת זכותך. אבל אשמח אם תסביר לי למה זה לא כביל בעינך.

לא אני נשאלתי אבל אעיר שהדבקת בלוג לאתר נועדה בזמנו רק לנפח באופן מלאכותי את הכמות הכללית של תוכן האתר, מתוך מחשבה ש"גוגל אוהב את זה".

Re: עדכון פינגווין ואובר אופטימיזציה

הודעהפורסם: יום א' 17 יוני 2012 20:25
על ידי זקן השבט 3
ryan כתב:ומה האחוז שלהם מכלל האתרים ברשת?
בוא נסכים שאנחנו לא מסכימים:}
גוגל אומר שבעזרת קישורים טבעיים יהיה ייתרון לאתרי שלא מקודמים באופן מקצועי, אני טוען שברוב המקרים זאת שטות וכל המטרה היא לשנות את הרגלי העבודה של מקדמי האתרים.

בהחלט. אפשר אמנם לסרב לשנות את הרגלי העבודה, אבל זה יגרור במקרה הטוב לציוני רלוונטיות נמוכים ולפיכך גם למיקומים גרועים ביחס למתחרים, ובמקרה הרע לעונש בפועל וקלון, בלי "עבודות שירות" וכאלה .