סמינר מתקדם - קידום אתרים בשנת 2012

  
איך משיגים דרוג גבוה לאתר בתוצאות של גוגל?
חדשות/דיונים/ספרים/טיפים/תאוריה וכו'

Re: סמינר מתקדם - קידום אתרים בשנת 2012

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 24 יוני 2012 17:19

בדקתי השוואה עם מספר אתרים מהרשימה של ועדת המידרג שפורסמה בשרשור מקביל (ynetnews.com, ice.co.il) ועושה רושם שקנה המידה של ציר ה-X איננו אחיד כאשר בודקים קבוצות של 3 אתרים ומשנים רק אחד מהם.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: סמינר מתקדם - קידום אתרים בשנת 2012

הודעהעל ידי Icel » יום א' 24 יוני 2012 17:24

זאת גם ההתרשמות שלי. google trends יוצר השוואה של סדרי גודל בין האתרים שאתה בודק.
עוד דברים שאני עושה:
IceL.me | פודקאסט חינוך מחדש
סמל אישי של המשתמש
Icel
חבר חדש
חבר חדש
 
הודעות: 85
הצטרף: יום ה' 21 אפריל 2011 08:59
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 2

Re: סמינר מתקדם - קידום אתרים בשנת 2012

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 24 יוני 2012 17:46

Icel כתב:זאת גם ההתרשמות שלי. google trends יוצר השוואה של סדרי גודל בין האתרים שאתה בודק.

לפעמים שלושת העקומות באמצע הסקאלה ולפעמים שלושתן מרוחות קרוב לציר ה-0.

וחוץ מזה אם ל-mitchatnim.co.il סדר גודל מספרי כמו ל-articles.co.il,reader.co.il,איך זה ששני אתרי המאמרים לא מוצגים בכלל בטבלה של ועדת המידרוג? ואם באמת יש להם 40-100,000 מבקרים לחודש, שמתחלקים על אלפי "מאמרים", ונניח אפילו שכולם משתמשים בקישורים כדי לצאת אל האתרים המקושרים, כמה תנועה כבר יש לכל אחד מהם מאתר "מאמרים" כמו articles.co.il?

עכשיו נניח ש-100,000 לחודש גם נחשפים לפרסומת האדסנס ו-1% מהם לוחצים עליה. כמה הכנסה יש לבעל אתר המאמרים מ-1,000 קליקים לחודש?
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: סמינר מתקדם - קידום אתרים בשנת 2012

הודעהעל ידי Icel » יום א' 24 יוני 2012 17:55

נקודה אחד שצריך לקחת בחשבון - מי שנמצא בועדת המדרוג זה רק מי שהסכים לקחת חלק בסקירה והתקין את הסקריפט באתר שלו.
עוד דברים שאני עושה:
IceL.me | פודקאסט חינוך מחדש
סמל אישי של המשתמש
Icel
חבר חדש
חבר חדש
 
הודעות: 85
הצטרף: יום ה' 21 אפריל 2011 08:59
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 2

Re: סמינר מתקדם - קידום אתרים בשנת 2012

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 24 יוני 2012 18:22

Icel כתב:נקודה אחד שצריך לקחת בחשבון - מי שנמצא בועדת המדרוג זה רק מי שהסכים לקחת חלק בסקירה והתקין את הסקריפט באתר שלו.

מה שהיה מחשיד מיד את מה שמספרים בעלי אתרי המאמרים כי הם לא התקינו את הסקריפט או שלא נוח להם להתקין אותו בכל מאמר חדש. מכל מקום, על פי הנתונים של גוגל יש להם בין 40,000 ל-100,000 מבקרים לחודש, שמבחינת מספר המבקרים שיוצאים לכל אחד מהאתרים המקושרים זה כלום, ונדמה לי שגם מבחינת ההכנסה מאדסנס זה לא משהו.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: סמינר מתקדם - קידום אתרים בשנת 2012

הודעהעל ידי יורם » יום א' 24 יוני 2012 21:48

זקן השבט 3 כתב:
מה שהיה מחשיד מיד את מה שמספרים בעלי אתרי המאמרים כי הם לא התקינו את הסקריפט או שלא נוח להם להתקין אותו בכל מאמר חדש. מכל מקום, על פי הנתונים של גוגל יש להם בין 40,000 ל-100,000 מבקרים לחודש, שמבחינת מספר המבקרים שיוצאים לכל אחד מהאתרים המקושרים זה כלום, ונדמה לי שגם מבחינת ההכנסה מאדסנס זה לא משהו.


איך הגעת למסקנה של 40,000 עד 100,000 גולשים בחודש?
יורם
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1222
הצטרף: יום ו' 28 מאי 2010 22:09
פוסטים מומלצים: 6
מוניטין: 22

Re: סמינר מתקדם - קידום אתרים בשנת 2012

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 24 יוני 2012 22:34

יורם כתב:
זקן השבט 3 כתב:איך הגעת למסקנה של 40,000 עד 100,000 גולשים בחודש?

על ידי השוואה ב-Google Trends עם אתרים מהרשימה של ועדת המדרג שפורסמה פה הבוקר בעיתוי מפתיע.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: סמינר מתקדם - קידום אתרים בשנת 2012

הודעהעל ידי יורם » יום א' 24 יוני 2012 23:23

זקן השבט 3 כתב:
יורם כתב:
זקן השבט 3 כתב:איך הגעת למסקנה של 40,000 עד 100,000 גולשים בחודש?

על ידי השוואה ב-Google Trends עם אתרים מהרשימה של ועדת המדרג שפורסמה פה הבוקר בעיתוי מפתיע.


למה אתה לא משווה עם אתר שמספר הכניסות אליו ידוע לך?
מה אתה יודע איך האתרים הללו הטמיעו את הסקריפט של ועדת המידרוג?

תסתכל בadd planer של גוגל ותראה הערכות מספריות של כ250000 עד 470000
יורם
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1222
הצטרף: יום ו' 28 מאי 2010 22:09
פוסטים מומלצים: 6
מוניטין: 22

Re: סמינר מתקדם - קידום אתרים בשנת 2012

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ב' 25 יוני 2012 11:31

יורם כתב:
זקן השבט 3 כתב:
יורם כתב:
זקן השבט 3 כתב:איך הגעת למסקנה של 40,000 עד 100,000 גולשים בחודש?
על ידי השוואה ב-Google Trends עם אתרים מהרשימה של ועדת המדרג שפורסמה פה הבוקר בעיתוי מפתיע.

למה אתה לא משווה עם אתר שמספר הכניסות אליו ידוע לך?
מה אתה יודע איך האתרים הללו הטמיעו את הסקריפט של ועדת המידרוג?[...]

יש סיבה לחשוד שהם מחשבים למשל כל מעבר מדף לדף כ- Unique Visit חדש או ניפוח מספרים מסוג אחר?
יורם כתב:[...]תסתכל בadd planer של גוגל ותראה הערכות מספריות של כ250000 עד 470000

לא הבנתי מה אני אמור לראות שם.
נערך לאחרונה על ידי זקן השבט 3 בתאריך יום ב' 25 יוני 2012 12:16, נערך פעם אחת בסך הכל.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: סמינר מתקדם - קידום אתרים בשנת 2012

הודעהעל ידי יורם » יום ב' 25 יוני 2012 12:08

זקן השבט 3 כתב:יש סיבה לחשוד שהם מחשבים למשל כל מעבר מדף לדף כ- Unique Visit חדש או ניפוח מספרים נסוג אחר?
לא הבנתי מה אני אמור לראות שם.


הנקודה היא שנקודת היחוס שלך להשוואה היא אתר שנתוניו אינם מוכרים לך מתוך האתרים שהשתתפו בפרוייקט המדרוג.
אתה צריך נקודת ייחוס יותר מהימנה בכדי להבין כמה תנועה יש באתר ואז להשווות אותו לאתר המטרה.
יכולים להיות כל מיני מצבים שעשויים להשפיע על התוצאות שמתקבלות מהמחקר של ועדת המדרוג. מצבים כגון: הטמעה לא טובה של הסקריפטים (ההנחיות להטמעת הסקריפט יותר מסובכות מאשר ההנחיות של הטמעת אנליטיקס לדוגמא), רצון לנפח תוצאות של אתר מסויים וגם יכול להיות שבעל אתר מסויים החליט לעשות שימוש בסקריפט של ועדת המדרוג בשביל לבדוק חלק מהדפים באתר שלו ולא את כולם (כי כנראה הוא עושה כבר שימוש בשירות סטטיסטי אחר)

כלי שנותן לך נתונים מספריים ויותר מדוייקים (עדיין בגדר הערכה) הוא ה ADD PLANNER של גוגל. https://www.google.com/adplanner/#siteSearch

גם כאן כדאי שתכניס אתרים שלך, שכמות התנועה שלהם ידועה בכדי שתוכל לקבל הערכה כלשהיא לגביי מידת הדיוק של הכלי.
מבדיקות שאני עשיתי על אתרים עם תנועה ידועה, הרי שהתוצאות שאני מקבל את נמוכות יותר מהתוצאות האמיתיות.
יורם
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1222
הצטרף: יום ו' 28 מאי 2010 22:09
פוסטים מומלצים: 6
מוניטין: 22

Re: סמינר מתקדם - קידום אתרים בשנת 2012

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ב' 25 יוני 2012 12:31

יורם כתב:
זקן השבט 3 כתב:יש סיבה לחשוד שהם מחשבים למשל כל מעבר מדף לדף כ- Unique Visit חדש או ניפוח מספרים מסוג אחר? לא הבנתי מה אני אמור לראות שם.

הנקודה היא שנקודת היחוס שלך להשוואה היא אתר שנתוניו אינם מוכרים לך מתוך האתרים שהשתתפו בפרוייקט המדרוג.
אתה צריך נקודת ייחוס יותר מהימנה בכדי להבין כמה תנועה יש באתר ואז להשווות אותו לאתר המטרה[...]

ברור. ההשוואות שעשיתי השאירו או את עקומת אתר הייחוס מרוח על ציר ה-0 או את שני האחרים וגם הובילו אותי למסקנה שאין קנה מידה אחיד לציר ה-X, התרשמות ששותף לה גם אביב. הסיבה היא כנראה ש-Google Trends נועד רק להמחיש באופן גרפי מגמות לאורך זמן ומגמות עונתיות, ולא נועד לעזור לנו לחשב את גודל התעבורה החודשית של אתר מתחרה או סתם אתר זר, כמו שקיוויתי בזמנו.
יורם כתב:[...]כלי שנותן לך נתונים מספריים ויותר מדוייקים (עדיין בגדר הערכה) הוא ה ADD PLANNER של גוגל. https://www.google.com/adplanner/#siteSearch
גם כאן כדאי שתכניס אתרים שלך, שכמות התנועה שלהם ידועה בכדי שתוכל לקבל הערכה כלשהיא לגביי מידת הדיוק של הכלי.
מבדיקות שאני עשיתי על אתרים עם תנועה ידועה, הרי שהתוצאות שאני מקבל את נמוכות יותר מהתוצאות האמיתיות.

עד כמה שהבנתי (לא בדקתי) הכלי משווה רק אתרים שפתחו חלונות אדסנס מתוך הנחה שאתה יודע לזהות את האתרים שבהם מסתובב שוק היעד שלך. מה אומר הכלי על התעבורה באתרי המאמרים הישראליים?
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: סמינר מתקדם - קידום אתרים בשנת 2012

הודעהעל ידי Icel » יום ב' 25 יוני 2012 12:53

אד פלאנר מציג הרבה נתונים, לא רק על אתרים שיש בהם אדסנס - הוא מציג נתונים על ויקיפדיה, למשל.
עוד דברים שאני עושה:
IceL.me | פודקאסט חינוך מחדש
סמל אישי של המשתמש
Icel
חבר חדש
חבר חדש
 
הודעות: 85
הצטרף: יום ה' 21 אפריל 2011 08:59
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 2

Re: סמינר מתקדם - קידום אתרים בשנת 2012

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ב' 25 יוני 2012 13:23

Icel כתב:אד פלאנר מציג הרבה נתונים, לא רק על אתרים שיש בהם אדסנס - הוא מציג נתונים על ויקיפדיה, למשל.

גם נתוני תעבורה של אתרים מסחריים שלא התקינו אדסנס?
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: סמינר מתקדם - קידום אתרים בשנת 2012

הודעהעל ידי Icel » יום ב' 25 יוני 2012 13:28

יכולת בזמן שלקח לך לכתוב את התגובה הזאת ללכת לבדוק בעצמך.
זה אתר פתוח, הוא נותן נתונים לכולם. מה הבעיה בדיוק?

קבלתי נתונים לפייסבוק, אמזון, gamespot, thenextweb.com ואני יכול להמשיך לנצח.
אין לי מושג למי מהם יש אדסנס כי כל הפרסומות אצלי חסומות (בפייסבוק ואמזון אין, בטוח).
עוד דברים שאני עושה:
IceL.me | פודקאסט חינוך מחדש
סמל אישי של המשתמש
Icel
חבר חדש
חבר חדש
 
הודעות: 85
הצטרף: יום ה' 21 אפריל 2011 08:59
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 2

Re: סמינר מתקדם - קידום אתרים בשנת 2012

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ב' 25 יוני 2012 14:08

Icel כתב:יכולת בזמן שלקח לך לכתוב את התגובה הזאת ללכת לבדוק בעצמך.
זה אתר פתוח, הוא נותן נתונים לכולם. מה הבעיה בדיוק?

קבלתי נתונים לפייסבוק, אמזון, gamespot, thenextweb.com ואני יכול להמשיך לנצח.
אין לי מושג למי מהם יש אדסנס כי כל הפרסומות אצלי חסומות (בפייסבוק ואמזון אין, בטוח).

אני חושב בעקרונות ולא בפרטים וזה מעורר אינספור אי-הבנות בפורומים.

אם אבדוק שם 30 אתרים מסחריים שלא מותקן בהם אדסנס, ולא אמצא בכלי של גוגל נתוני תעבורה על אף אחד מהם , זה לא אומר שגוגל באמת לא מציג נתונים על התעבורה של אתרים מסחריים שלא מותקן בהם אדסנס. אבל אם אמצא לפחות אתר אחד כזה, אדע שאסור לכלול.

אז אם בשלושים לא מצאתי, כמה אני אמור לבדוק? - הבעיה הקלאסית של היסק בדרך האינדוקציה.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

הקודםהבא

חזור אל פורום קידום אתרים בגוגל

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: MSN [Bot] ו 33 אורחים

cron