החיפוש הניב 16 תוצאות

Return

Re: היכן הייתם ממליצים ללמוד קידום אתרים?

לכן בדיוק מה שאמרתי... מי שמתחיל בתחום פשוט צריך את כל המידע שגם ככה יש לכולם בצורה מרוכזת + תוספות מנסיונם של אחרים זה מצויין,
דפוסי החשיבה וההצלחה העתידית תלויים רק בכשרונו של התלמיד... ואת זה, לא אני ולא אתה יכולים ללמד.

יכולת הקיבול של התלמידים בקורס לא רלוונטית, סתם דוגמא אישית כמרצה - את הנושאים שאני אמור להעביר אשתדל להעביר בצורה היסודית ביותר שאוכל, וברמה הגבוהה ביותר שאוכל בתור מי שכישורי ההוראה שלו גם ככה לקויים :) מי שיבין יבין, מי שלא , לא, מי שלא יבין וירצה להתאמץ להבין - מוזמן להתאמץ ולשאול ולחקור ולנסות עד שיבין.
על ידי talprihar
יום ד' 06 יוני 2012 20:45
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: היכן הייתם ממליצים ללמוד קידום אתרים?

לא נכון. הסמינר שלנו למקדמי אתרים ותיקים נועד בדיוק לשנות את דפוסי החשיבה כדי להבטיח הצלחה עתידית והודות למסגרת האינטימית מצד אחד והאינטנסיבית מצד שני, קל יחסית למשתתפים לזנוח את האינטואיציות המקצועיות השגויות שלהם, שנרכשו ברובן בהכשרה מקצועית בסיסית לקויה שהותאמה למכנה המשותף היותר נמוך.
יופי אז עכשיו אתה עוד יותר צריך לענות על השאלה ששאלת את הבחור השני קודם, לגבי החומר שלך. הייתי אומר שזה מתבקש מן ההגינות, מה שלא הייתי אומר לפני האמירה הזאת.

אם התלמידים לא יבינו על מה אתה מדבר, כי זה דורש מהם מאמץ שכלי שהם אינם מורגלים בו, או תרגום מעברית של 20,000 מילים לעברית של 500 מילים שהם נוהגים לדבר כבר 10 שנים, הם ידרשו את הכסף בחזרה ויוציאו שם רע לקורס.

אם זה יהיה המצב, אני יהיה הראשון לומר שבזבזתי את זמני, אך אני נותן לתלמידים קצת יותר קרדיט מזה ואני בטוח שלפחות אחד או שניים מהם יהיו אנשי מקצוע מצטיינים, עוד כמה בינוניים השאר יישארו עם ידע מקצועי חסר שימוש - כמו בכל קורס.

אגב לתלמידים חדשים עדיין אין אינטואיציה מקצועית , זה מה שטוב בשבילם בקורס הנכון. ושוב אני נוטה לא להסכים עם האמירה שהכשרה מקצועית פונה למכנה המשותף הנמוך, אני אומר חד משמעית מהזווית היחידה שאני יכול להעיד עליה , על עצמי, שאני טורח להכין בנושאים שעליהם אני אמון כמות של חומר שמתאימה בצורה הדרגתית כמובן - לרמה גבוהה שאני בספק אם מוצגת בקורס אחר, לגבי מגוון הטכניקות שיושמעו (אנשים שונים מתחומים שונים וחברות שונות) אין לי ספק שזה לא נמצא בקורסים אחרים.

בכל מקרה מי שיצליח הוא זה שיצליח לצבור כמה שיותר נסיון בזמן יותר מהיר בצורה כזאת או אחרת, לדעתי באופן כללי הנחת היסוד שיש קורס או לימודים אקדמאיים שיכולים לגרום לאדם להצליח היא בעצמה שגויה, מה שגורם לאדם להצליח זה שילוב של הרצון \ נחישות והיכולות האישיות שלו ללמוד לבד, כל לימודים באשר הם, הם סתם מידע ואוסף כלי התמודדות למספר סיטואציות מוגבל.

(ניתוח שוק, חישוב סיבוכיות, תעדוף ובניית תקציב פעילות, קביעת אבני דרך ומדדי הצלחה, ניהול פעילות מולטי-דיספלינארית וכו')
מעניין, גם לי אישית אין מושג בחצי מהדברים האלו ומשום מה אני עדיין שורד :)
על ידי talprihar
יום ד' 06 יוני 2012 21:19
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: דומיין שנענש

לא רוצה לקבוע קביעה גורפת אבל מניסויים שעשיתי בנושא - 301 מעביר את העונש כמו גדול לדומיין החדש, לעיתים אחרי חודש , חודשיים או בעדכון הבא (שכן הוא כמובן מעביר את אותם קישורי הזבל שגרמו לענישה)
על ידי talprihar
יום ה' 28 יוני 2012 12:15
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: היכן הייתם ממליצים ללמוד קידום אתרים?

אותי מפליא ששבעה אנשים המליצו על קורס שעדיין לא התקיים מחזורו הראשון :) איך זה קורה?
על ידי talprihar
יום ה' 28 יוני 2012 23:58
 
Jump to forum
Jump to topic

מה בלאקג'ק זומם לנו גם הפעם?

תמונה
איגור התחיל ובלאקג'ב ממשיך את הטרנד של דירוג האתרים עם טייטלים מקוריים,

אבל המתודה... מי יצליח לזהות הפעם איך זה קרה?...

אני בטוח שעוד נשמע ממנו :)...
על ידי talprihar
יום ד' 11 יולי 2012 23:34
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: החלפת קישורים עם הפורום

אמנם זה היה מזמן אבל אני חושב שהגיע לכם קישור מתנה :)

http://www.xrumer.co.il/important-sites
על ידי talprihar
יום ג' 17 יולי 2012 17:26
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: קצב פרסום תוכן

"יש דברים שרואים משם ולא רואים מכאן" - כמה שזה נכון. זה ארבעים שנה שאני כועס על מי שהיה שם ומרוב יהירות לא ראה כלום. מבט העל הכרחי לכל מי שעיניים בראשו. למרבה הצער טל פריהר ממליץ לאמץ "ראש קטן" ולוותר על מבט העל הביקורתי על מה שאנחנו עושים בעבודה המעשית. והרי רק מבט העל הביקורתי מראה לנו שבקידום אתרים, במצב הכאוטי הנוכחי בזירות רבות שבהן אתרים נענשו, אין לנו דרך אמינה ושימושית לראות האם הפעולות שלנו הביאו תועלת או נזק, בשל חסימת הגישה לציוני הרלוונטיות עצמם.

הרי מצד אחד נימקת בעצמך מדוע ההשערות שלך לא שוות הרבה, ומצד שני לא הבאת שום סימוך לכן שהן נמצאו או יכולות להמצא כנכונות, אז מדוע לטרוח ולאמץ אותן לכתחילה בהעדר תועלת פרקטית כלשהי...?

השערות טובות רק לפני ביצוע פעולה מעשית - וגם אז הן מתבררות כשגויות בחלק גדול מן הפעמים.
זה ידידי, לא ראש קטן, אלא ניצול משאבים יעיל. דבר חיוני עבור מי שגם מנצל אותם, ולא רק דן במהות קיומם.
על ידי talprihar
יום א' 22 יולי 2012 15:04
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: שרות קידום אתרים אוטומתי בהרצה - חוות קישורים , בוקסה

תודה על התמיכה .
וודקה וקישורים זורמים לארץ מאותו מקור, לא ניתן להפריד בינהם :)
ולדי

אני בעד שניהם ובעד המערכת שלך ובעד כל מי שעושה בארץ איזשהי מערכת, כל הכבוד!

ולא מבין מה הויכוח? הרי ברור שקישורים כאלו בין אם חושבים שהם תורמים ובין אם חושבים שהם לא, מיישמים רק על אתרים שמראש מחשיבים כמשאב מתכלה, ולא על נכסים חשובים או לקוחות.
אם למישהו יש שאלות הוא תמיד יכול לנצל את מה שולאדי מציע - 100 ש"ח קרדיט מתנה ולראות בעצמו מה התרומה אם בכלל, על דף שיועד למטרה זאת, דקת הזמן שלוקח להרים שם פרוייקט יכולה לחסוך שבועיים של דיונים.
על ידי talprihar
יום ה' 06 ספטמבר 2012 15:28
 
Jump to forum
Jump to topic

גוגל עדכנו את ה-Webmaster Guidlienes

מרגש לא? הכניסו לרשימה טרנדים שהיו פחות מוכרים פעם

http://googlewebmastercentral.blogspot. ... dated.html


פירוט משמעותי\עדכני לעניין הקישורים - למי שזה לא היה ברור קודם, עכשיו יש גם דוגמאות:
http://support.google.com/webmasters/bi ... swer=66356

פירוט משמעותי\עדכני לנושא טקסטים חבויים:
http://support.google.com/webmasters/bi ... swer=66353

וקווים מנחים חדשים לנושא ה- Snippets אחד הדברים היותר מוספמים השנה:
http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=2722261


עמנואל, הבמה שלך :)
על ידי talprihar
יום ד' 03 אוקטובר 2012 00:31
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: BIG NEWS : הכלי של גוגל שכולם חיכו לו!

הוא דווקא צודק, לא בטוח שאחרי הסרת קישורים לא תחזור למקומך הקודם. ישנם מקרים שבהחלט תחזור למקומך הקודם ואף למקום יותר טוב:

סיטואציה א': בזמן העונש נוספו קישורים איכותיים שלא באו לידי ביטוי אלא רק לאחר הסרת העונש וסגרו את הפער שנוצר עם הסרת הקישורים הקודמים.

סיטואציה ב': הקישורים שגרמו לעונש היו בעלי תרומה חיובית אפסית אך בעלי תרומה שלילית עצומה כמכלול מוענש והסרתם תפחית מספר זניח מצוין הרלוונטיות שלא יספיק כדי להוריד את האתר מתחת למתחריו שכן ציונו הכולל גבוה בהרבה מאשר מי שהיה ממוקם מתחתיו.

סיטואציה ג': לפני העונש - הפרש גדול בציוני הרלוונטיות בין האתר המוענש לבין האתרים שמתחתיו - הפרש שלא נסגר עם הסרת הקישורים הבעייתיים.

סיטואציה ד': בזמן העונש \ יציאה מהעונש היו גם שינויים יחסיים בציוני המתחרים (בלי קשר, בגלל עדכונים אחרים או משהו כזה)


נכון מאוד שלא תחזור למקומך הקודם אם לקישורים שהסרת הייתה תרומה מכרעת לציון האתר לפני שהיא הפכה לתרומה שלילית, ובזמן העונש לא נעשתה שום פעולה של השגת קישורים חדשים בעלי ערך גבוה.
על ידי talprihar
יום ד' 17 אוקטובר 2012 09:53
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: יותר מתג H1 אחד בעמוד.

עמנואל,מה שרשמת היא טעות איומה.

גוגל עצמם כתבו מדריך שעוסק בצורת האונפייג' ה"נכונה" (ברמה מאוד בסיסית כמובן)
http://static.googleusercontent.com/ext ... -guide.pdf

ובלי קשר לפני הכל צריך לזכור שדף אינטרנט הוא דבר טכנולוגי, גוגל זה רובוט שיודע לבסס מידע על פרשנות שהוא מבצע על פלט HTMLלי של עמודים + מידע נוסף שהוא משתמש בו, ובהחלט יש דברים שהם נכונים \ לא נכונים מבחינת צורת הבנייה של דף אינטרנט - כלומר דברים שיכולים להקשות על גוגל לפרש את תוכן הדף בצורה הולמת - יש להם יותר מאינספור פטנטים שעוסקים בנושא הזה.

- העובדה שלעיתים גוגל מציג תיאורים שהוא מייצר (ועושה זאת בצורה איומה) או כותרות מותאמות שאילתה קשורות באופן הדוק לצורה בה בנוי הדף ולהיררכייה הפנימית בו.
- אם גוגל היו כל כך מתעלמים מנתונים טכניים לא הייתה להם שום סיבה להתחשב ב schema.org או להוציא בחודש האחרון את הכלים ב Data Highlighter
structured data
שזה בדיוק תפקידם - לסייע לבעלי אתרים לסמן חלקים בדף ואת מטרתם.

(אגב זה מבלי להתייחס לשאלה הראשונית שנשאלה פה - באופן כללי H1 תפקיד ה H1 בשפת התכנות HTML הוא לומר מה הכותרת המרכזית של הדף, לא סביר שיהיו כמה כאלו בדף)
על ידי talprihar
יום ה' 27 דצמבר 2012 10:59
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: A Mathematical Model for Assessing Page Quality

"סגמנטציה" של חלקי עמודים וציון לפי זה לא דבר חדש - יש לגוגל עשרות פטנטים בנושא, וגם לבינג יש כמה מאמרים מדעיים מאלפים בנושא עבור מי שמבין בזה, דיברתי על זה VISIONCAMP (יש את המצגת אצלי בבלוג) נושא מעניין הלוואי שהייתי מבין את המתמטיקה מאחוריו מספיק טוב :)
על ידי talprihar
יום ב' 07 ינואר 2013 18:53
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: קונקרטיות ופרקטיות הדיונים בפורום

אין קשר בין PR לבין איכות האתר - כל אחד יכול לקנות בכמה דולרים דומיין פג תוקף עם PR ולחגוג איתו, כמו שכולם עושים כבר שנים רבות למעשה...
על ידי talprihar
יום ד' 16 ינואר 2013 02:33
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: קונקרטיות ופרקטיות הדיונים בפורום

לא מדובר כאן על אכות האתר . מדובר על מדד איכות של העמוד התורם לצורך הפקת קישור לקידום בלבד.
דומיין עם PR גבוה מוריש PR רק לעמוד בית. כל שער העמודים יהיו לא מאונדקסים או בעלי PR-NA .
איך אפשר לחגוג עם זה ?
כמה קישורים כבר תמכור מעמוד אתד ? שלוש ?
ממש חגיגה..

זה לא נכון - PR גבוה מחלחל לעמודים פנימיים לאחר עדכון PR, זה לא חידוש, כולנו עשינו את זה יותר מפעם אחת... ובכל אופן מעמוד בית אתה יכול למכור כמה קישורים שאתה רוצה - וגם שלושה קישורים בריטיינר מעמוד בית PR5 שכל אחד עולה 30$ זה לא רע יחסית להשקעה של כמה דולרים בדומיין :)

אתה צריך לדעת את זה, שכן חלק לא מבוטל מהקישורים שנמצאים במערכות מהן אתה שואב את הקישורים עובדים בדיוק ככה - דומיינים פגי תוקף עם PR...

בכל אופן, מה שאמרתי לא היה בהתייחס למכירת קישורים אלא למה שגיל רשם -
מרבית האתרים בעלי pr 4 ומעלה שפגשתי בחיי היו אתרים איכותיים.

שזה תמוה...
על ידי talprihar
יום ד' 16 ינואר 2013 14:48
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: גוגל משקרים? (ברור!!)

הפעם אני לא מסכים איתך טל:)
- זה לא משהו ידוע ומוכר, ממש לא, רובם המכריע של מקדמי האתרים (לפחות מקדמי האתרים שאני מכיר), מסתמכים על כלי מילות המפתח כמדד לכמות השאילתות
גוגל לא באים ואומרים לך: "הכלי ישן, הכלי לא מעודכן, הכלי שלנו מחרטט מספרים" ממש לא, הם אומרים לך:
"השתמש בכלי מילות המפתח כדי לחפש רעיונות למילות מפתח, להעריך את כמות התנועה עבור מילות מפתח קיימות וחדשות..."
(http://support.google.com/adwords/answer/147602?hl=iw)

לבדוק את הפוטנציאל לפי IMP של קמפיין או דרך WMT במילים שממוקומות טוב, זה בדיעבד, לא מראש....והקמפיין (אדוורדס) הראשוני בכל מקרה מבוסס, איך לא, על כלי מילות המפתח:)
ככה שגם אם נניח כלי מילות המפתח הטעה אותך למשך חודש אחד בלבד, ותכפיל את זה במיליונים של משתמשים - בקיצור, הם עושים רק מזה המון כסף
וזה למה אני אומר שהם רמאים:)

אההה אני אסביר את עצמי - אני לא חולק עליך לרגע שהם שקרנים, הם בהחלט מסתירים מידע ביודעין ובמתכוון, בעיקר בנושאים של מילות מפתח \ תנועה \ קישורים, אין צורך להרחיב למה הם עושים זאת.

הנקודה שרציתי לציין היא לגבי העובדה שזה לא חידוש שהמידע הזה לא נכון - העובדה שמקדמים רבים מסתמכים על המידע השגוי הזה לא משנה כלום - עושים זאת משום ש:
א) מתקמצנים לעשות קמפיין נסיוני (שתוך שבוע נותן לך לדעת בדיוק כמה חיפושים ראליים יש על מילה מסויימת)
ב) לא מכירים דרך אחרת
ג) מתעצלים להצליב מידע מעוד כל מיני מקומות (אדוורדס, SEMRUSH, ALEXA , GOOGLE TRENDS , ADSPLANNER או כל כלי אחר שיש על מנת להעריך תנועה על מילים)

לכלי מילות המפתח יש שני שימושים - רעיונות למילים (גם מוגבלים ביותר) - והערכת תנועה, כמובן שהנושא שבשניהם הכלי כמעט חסר תועלת אלא מהווה מקסימום נקודת התחלה לאמר:
קבוצת מילים X יותר סבירה מאשר קבוצה Y כבעלת פוטנציאל לטראפיק יפה
או סתם באופן כללי לקבל רעיונות למילים

הראייה לכך - בדיקה של SEARCH QUERIES של קמפיין (אורגני) שכבר רץ, ניתן לראות שהפיזור שונה מהותית מאשר המילים הצפויות.

לכן בקיצור - לגבי זה שהם מסתירים\משבשים מידע בכוונה אין ויכוח, אבל מה שכן - לא מובן איך עדיין מנסים להסתמך על המידע של הכלי הזה כי ברור לכל מי שהיה בסיטואציה כפי שתארת (מקום ראשון באדוורדס + אורגני) שהוא מצוץ מהאצבע.

ואלו הפעולות שאתה מבצע לכל לקוח ולקוח חדש שמגיע אליך?
היכן שניתן מבחינת מידע שקיים בעבר, או מבחינה תקציבית, בהחלט כן. ובכל מקרה ודאי ודאי שאיני מסתמך רק על הכלי למילות המפתח,
כל מה שצריך הוא קמפיין מאוד קצר באדוורדס כדי לראות כמה IMPRESSIONS יש על מילה מסויימת ומשם לגזור את כמות הטראפיק הסביר שאפשר להשיג, צריך גם לקחת בחשבון שבניגוד למה שחושבים מקום 1 הוא רחוק מאוד מ-CTRים גבוהים , בד"כ אחוזים בודדים.
על ידי talprihar
יום א' 14 אפריל 2013 18:16
 
Jump to forum
Jump to topic
cron