החיפוש הניב 2 תוצאות

Return

Re: שינוי אלגוריתמי בישראל

למה כן? כדי להעביר עוד אנישם לאדוורדס. לא כדי שיהיו תוצאות טובות יותר.

אין סיבה שקוסם כלשהו שעובד בבאר שבע יהיה תקופה כלשהי בעמוד הראשון בשלל ביטויים וביום אחד ייעלם משם.
למה? ככה.
הוא לא קוסם כבר? הוא לא בבאר שבע? 10 אתרים אחרים הפכו בין לילה לרלוונטיים יותר להגדרה קוסם בבאר שבע?
שלא לדבר על 70 אתרים...

אם ישנו הגיון כלשהו בכך - אני אשמח לשמוע.
על ידי scorpy72
יום ב' 21 ינואר 2013 16:21
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: מהם הכישורים הנדרשים ב-2013 ממקדם אתרים?


מיומנות בבניית קישורים כבר לא נחוצה, ולכן גם מקדמי האתרים כבר לא נחוצים . (אם כי טכנאי אתרים ימשיכו להיות נחוצים.)
האם ניתן לקדם אתר לראש התוצאות?
האם דבר זה דרוש?
לדעתי התשובה לשתי השאלות היא כן
ולכן מקדמי אתרים נחוצים מאוד.
מה נדרש מהמקדם?
לחקור ולהבין כיצד מקדמים - דבר שהוא דינאמי ומשתנה והיכולת ליישם זאת
מכאן נגזרים הכישורים:
סקרנות, יצירתיות, מחשבה מעמיקה, יכולת יישום וביצוע, עקביות
מקדם האתרים היה דרוש עד כה כדי לנצח את המתחרים, ו האמצעי להבטיח זאת בניית קישורים ש ערכם הכולל גדול מערכם הכולל של קישורי כל אחד מהמתחרים (בהנחה שכל שאר התנאים שווים). כאשר אפשר היה לעשות זאת בסיטונות, באמצעות הודים בשכר של 2 דולר לשעה, לא נדרשו יותר סקרנות, יצירתיות, מחשבה מעמיקה, יכולת יישום וביצוע ועקביות. אלה, אם בכלל, נדרשו מאותם עובדים הודים. וכאשר הופיעו רובוטים לשתילת קישורים בבלוגים ופורומים, הם לא נדרשו אפילו מהרובוט. גם שתילת קישורים באתרי מאמרים לא דרשה כל כישרון מלבד מציאת כותבי התוכן היותר זולים, כדי להשאיר קצת רווח.

גוגל משנה עכשיו את כללי המשחק ודורש שתוכן האתר, שינצח את מתחריו וישיג מקום עליון בתוצאות החיפוש, יהיה כל כך מעולה עד שיספק ערך מוסף עליון לגולש (שמגיע מדפי תוצאות החיפוש או מקישורים נכנסים) והגולש יתן ביטוי לשביעות רצונו העילאית על ידי שידור איתותים שרק גוגל יודע לקרוא ולפרש. כפי שכתבת, שוב דרושים סקרנות, יצירתיות, מחשבה מעמיקה, יכולת יישום וביצוע ועקביות. אבל אני לא רואה איך ציבור מקדמי האתרים ש"הצטיין" עד כה בבניית קישורים בסיטונות הופך בבת אחת לציבור של כותבי תוכן מליגת העל ולממציאי פתיונות קישורים שהתנאי לקיומם הוא הזרמת מבקרים מרוצים.

מי שכן יועסקו בזה, לא ידרשו 20 ש"ח למאמר של 300 מילים, אלא משהו שיותר קרוב ל-20,000 ש"ח לתוכן שעליו עבדו חודש ימים או יותר, כי התוכן הזה הוא ה אמצעי הנחוץ עכשיו לניצחון על המתחרים ו הוא שצריך לנצח את תכני המתחרים. משמע, כותבי התכנים הללו הם מקדמי האתרים על פי כללי המשחק החדשים של גוגל, ויש לי ספק גדול אם בין 4,500 מקדמי האתרים בישראל יש יותר מעשרה שמסוגלים להפוך לכותבי תכנים מליגת העל. במובן הזה, אין יותר צורך במקדמי האתרים , כי אין יותר צורך בכישורים ובניסיון שצברו עד עכשיו, כמו שבזמנו, תוך שנה, לא היה יותר צורך בבעלי ועובדי החנויות לפיתוח תמונות מסרטי צילום.
על ידי זקן השבט 3
יום ה' 31 ינואר 2013 11:41
 
Jump to forum
Jump to topic
cron