החיפוש הניב 16 תוצאות

Return

דוגמא ללינק בייט מוצלח

מי שרוצה דוגמא ללינק בייט מוצלח > http://signbibi.com/

לפי מה שאני מבין, פרי עבודתה של סוכנות הפרסום Twenty Three Marketing

רק שבראייה של מקדם אתרים, אני חושב שהיה צריך להכניס את הדף הזה באתר של הלקוח ולא בדומיין נפרד.
על ידי יורם
יום ד' 13 יוני 2012 11:29
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: סמינר מתקדם - קידום אתרים בשנת 2012


אולי גם תחכים אותנו בהסבר מדוע בשני אתרי המאמרים התעבורה ירדה באופן כה דרמטי באוגוסט 2011.
היכן אתה רואה זאת?
באד פלנר.


אני רואה ירידה ולאחרי עליה. לזה אתה מתכוון?
מאין לי לדעת למה?
אפשר לראות שגם הגרף של ויקיפדיה העולמית מראה על ירידה באוגוסט 2011 ולאחריה עליה. מה זה אומר?




הנתונים שבהם עסקנו מאתמול אינם מציגים הסתברות גבוהה לקיומה של תנועה ערה בדף טיפוסי באתר מאמרים, שכולל מאמר ומוצב שם לצורך הוצאת קישור.


אתה מסתכל על הנתונים באופן שיתמכו בטענותך ולא באופן שיראו לך מציאות אחרת.

לדוגמא:
לארטיקלס יש 384,000 דפים מאונדקסים ותנועה של 470,000 גולשים (לפי אדפלאנר).
לYNET יש 5,440,000 דפים מאונדקסים ותנועה של 8.9 מיליון גולשים (לפי אדפלאנר).
מה זה אומר?
שאחוז הצפיה פר דף עבור ארטיקלס הוא 1.2 ושל YNET 1.6
מה זה אומר לך? שהסתברות לקיומה של תנועה ערה בדף של YNET היא רק במקצת גדולה לזו של דף בארטיקלס?
מה מידת השפעתה של חדוות הכתיבה? 0.4 גולשים יותר פר דף?



ההשוואה הזו שגויה. אפשר אולי להתייחס ל קטגוריה באתר מאמרים כאל אתר נישתי. בשניהם תמצא קבוצה של כותבים שעושים זאת מאהבת הכתיבה והפרסום. אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהמאמרים המיועדים להצבה באתר המאמרים לצורך הוצאת הקישור נסחרים בשוק תוך לחץ להוריד את המחיר מצד אחד ולהוריד את האיכות מהצד השני, עד שמגיעם למאמרים זולים בעלי תוכן מועתק ומסובב.


אני לא מתעלם מכך, נהפוך הוא זה מראה לי כמה גוגל לא נמצאים היכן שאתה חושב שהם נמצאים.
שים לב שציינתי לא רק אתרים נישתיים אלא גם כלליים.


אם אמצא נתוני תעבורה זהים, אשתכנע רק שנתוני התעבורה באתרי המאמרים מפוברקים.



זה שאתה נמצא בחדר חשוך זה לא אומר שאתה צריך לעצום את העיניים.
אתה יכול להתעלם מעובדות או להתמודד איתם.
הדבר הכי קל זה לבטל עובדות שלא תואמות להשערות שלך.
על ידי יורם
יום ג' 26 יוני 2012 15:57
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: האם ניתן ב-2 מיליון ש"ח להביא אתר בכל ביטוי בעברית למקום



הפרספקטיבה של כל אחד מכם שונה משלי. אתה, יורם, מתפרנס מקידום אתרים, אתה, ירון, עברת מקידום אתרים לניהול אדוורדס,
על התובנה הזו אני יכול רק לחזור. לשפר את התובנה אני יכול רק בחברת מי שעוסק כמוני בניהול עבודת קידום. עם מקדםי אתרים מהדור הישן, שהאימה משתקת להם את החשיבה, אין לי יותר מה לדבר. איך כתב הסופר Upton Sinclair? - "קשה לגרום לאדם להבין משהו, כשפרנסתו תלויה בכך שלא יבין זאת".

ראשית, אני אומנם מתפרנס מקידום אתרים, אבל בשבילי קידום אתרים זה לא רק עבודה אלא גם תחביב. עסקתי בקידום אתרים גם כאשר לא הרווחתי שום תועלת כספית מכך והקדשתי לעניין שעות רבות (מזכיר את התוכי של דן אריאלי).
כשחלים שינויים משמעותיים באלגוריתם האימה לא משתקת לי את המחשבה, אלא נהפוך הוא אני מרגיש שהנה יש בפני אתגר.





בטווח הרחוק זה היה כרוך בניתוח ההצהרות של גוגל ביחס לעבודת הקידום, בניתוח הפעולות של גוגל (שינויי אלגוריתם, עונשים והתראות) ובהערכת הכוונות שלהם על פני מה שנראה כרצף של מדיניות או, לחילופין, כשינוי מדיניות מהפכני. חלק גדול ממה שמצאתי התברר תוך כדי שיחה עם העובדים, קריאה והשתתפות פעילה בפורומים, ניהול סמינרים ושיחות פרטיות.
המס

אני לא רואה שום שינוי מדיניות מהפכני, אלא מדיניות עקבית שלא לאפשר מניפולציות על תוצאות החיפוש, זו מדיניות שהיישום שלה משתפר ולא איזה הברקה של בכיר של גוגל שפתאום כל המומחים של גוגל עובדים בכדי לישם אותה.
דרך אגב, אני כבר לפני שנים טענתי בפורום של K שבעיני הדרך לקדם אתרים (עבור בעלי אתרים שמתכננים לטווח הארוך) היא עם גוגל ולא נגד גוגל.




המסקנה שלי מכל העבודה הזאת היא ש גוגל רוצה קידום אתרים אבל הוא כבר לא רוצה מקדמי אתרים . ניהול עבודת קידום אתרים הופכת בהדרגה מבחינתי לעבודת ניהול של צוות עובדים (שכירים או פרילנסרים) שמורכב מטכנאי אתרים ללא יומרות לעסוק בקידום, כותבי תוכן מליגת העל וממציאי פתיונות קישורים. זה מה שאני עושה בימים אלה.


לפחות מהזמן שאני עוסק בקידום אתרים, לא ראיתי שום סימן לכך שגוגל רצו מקדמי אתרים.
התפקיד של מקדם אתרים הוא לבצע מניפולציה על תוצאות החיפוש, למה שמנוע החיפוש ירצה גורם שישפיע על היכולת שלו?

בקידום אתרים יש כל מיני אסטרטגיות וכל אחת מהאסטרטגיות מתאימה למי שמשתמש בה.
יש כאלה שמוכנים לקחת סיכונים וצורת העבודה שלהם תהיה ביצירה מניפולציות מאסיביות על תוצאות החיפוש של גוגל. אלה המקדמים שיזניקו אתרים למקומות הראשונים בזמן קצר, אך גם עלולים להיות הראשונים שיפלו, כאשר גוגל יעלה על השיטה שלהם.

יש כאלה שיתכננו לטווח הארוך, ישננו את ההנחיות של גוגל כמו דף גמרא, ישקיעו כספים רבים בניסיון לבנות אתר "כמו שגוגל אוהב". ליבם יחמץ כאשר הם יראו את האתרים המוזנקים של המקדמים שבחרו באפשרות הראשונה. ואם לא תהיה להם סבלנות לחכות שגוגל ישתפר, הם יבחרו לטבול את רגליהם גם באפשרות הראשונה.

כמו שיש כאלה שמפזרים סיכונים באמצעות סל השקעות, גם כאן יהיו מקדמים שיפזרו את הסיכונים ויגדילו את הסיכוי לרווחים (לעומת אלו מהאפשרות השניה) באמצעות שילוב של האסטרטגיות 1 ו-2

עמנואל, מניפולציות עדיין עובדות ותמיד יעבדו. רק רמת הקושי לייצר אותן תשתנה.

פעם היה די בכמה קישורי פוטר מכמה אתרים בכדי להיות מדורג במקום טוב בביטוי תחרותי, היום זה כבר לא עושה את העבודה.
היום צריך ללכת יותר בין הטיפות בכדי לא להתפס במערכת של גוגל שמחפשת אתרים שעברו קידום.
אבל, זה גם לא צרוף מקרים שככל שגוגל מפעילים יותר פילטרים כך גם העסק של קידום אתרים שלילי פורח יותר.

אומרים שגוגל הולכים להפעיל כלי שיאפשר לבעלי האתר להסיר קישורים שליליים, לדעתי זה רק ייצור יותר בילבול. מרבית בעלי האתרים לא ידעו להשתמש בכלי הזה. רק אלו שיעסיקו מקדמי אתרים יעשו בכלי הזה שימוש ואז מה בדיוק ישתנה? עדיין תקבל את האתרים של מקדמי האתרים במקומות הראשונים ואתרים טובים אחרים יעלמו מן העין או שיראו במקומות מרוחקים.

בקיצור עמנואל, אני לא יודע למה נחרדת פתאום מהמדיניות של גוגל אני לא חושב שהיא השתנתה, רק הישום שלה השתפר.
על ידי יורם
יום ה' 02 אוגוסט 2012 08:44
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: מה דעתכם על כנס סיכום הקידום לאחר פנדה, פינגווין, זברה..

מנשה, אני אשמח לראות אותך בכנס גם במחיר של ויתור על עקרונות.
זה לא פשוט לארגן כנס ומחיר הכנס הוא לא גבוה כאשר אתה לוקח בחשבון את העלויות שנילוות לארגון (השכרת אולם והזמן שצריך להשקיע באיסוף המרצים ופרסום).
אפילו נחמיה ושמוליק רצו שתהיה הנחה לגולשים שלהם בכדי לפרסם את הכנס בבלוג/קבוצה (מרטין אמר שהוא הסיק מסקנות מהמקרה וזה לא יקרה שוב). מרטין, כל מקדמי באתרים באו לבדוק איך גוגל פלוס עובד, הדרך הפשוטה ביותר להעביר מסר למקדמי האתרים זה לפרסם בגוגל פלוס ולהעביר את ההודעה.
אני אישית חושב שאם תסביר "לנחמיה" "ולשמוליק" שזה לא פייר שהגולשים שלהם יזכו ליחס מיוחד, הם יבינו ועדיין יפרסמו את הכנס.

מנשה, גם המרצים הם סוג של חסות, הרי למיטב ידיעתי הם לא מקבלים תשלום והם משקיעים ממרצם וזמנם בכדי להרצות.
זה לא פשוט לאסוף חסויות ואני בטוח שאם אתה חושב שזה אפשרי, אז מרטין ישמח שתארגן חסויות שיכסו את שכירות האולם ומחיר הכרטיס ירד בהתאם.
על ידי יורם
יום ד' 22 אוגוסט 2012 13:19
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: עדכון פינגווין גדול בדרך...

ואני אומר שקיימים המון סוגים שונים של אתרים ברחבי האינטרנט, אתרים שונים עם קהלים שונים עם דפוסי התנהגות שונים.
לא רק שזה מאוד קשה לקטלג את כל דפוסי ההתנהגות הללו ולהגדיר "פרופילים טבעיים" עבורם, הרי שיש גם סוגי אתרים שעדיין לא הוקמו, כיצד תגדיר עבורם פרופיל טבעי? כיצד היית מגדיר פרופיל טבעי עבור אתר כמו פייסבוק לפני שהוא הוקם?
אין הגיון בהגדרת פרופיל טבעי.

לעומת זאת, העניינים קצת יותר פשוטים כאשר מדובר בעבודת קידום אתרים.
אם גוגל רוצים לנטרל קידום אתרים מלאכותי, כל מה שהם צריכים לעשות זה לזהות את דפוסי העבודה של מקדמי האתרים וזה הרבה יותר פשוט.
לינקים בפוטר (בשילוב עם מדידת פרמטרים של כמות הקישורים, איכות האתרים המקשרים ונראות הקישור), אנקור טקסט (כמות מרובה של קישורים בעלי אנקור טקסט ממוקד, אולי יחסים או משהו דומה).
זיהוי רשתות לממכר קישורים (באמצעות מערכת קשרים, תלונות ועוד)

לכן לדעתי גוגל לא בודקים את "טבעיות הקידום" של הדף אלא את "מלאכותיות הקידום".
על ידי יורם
יום ה' 23 אוגוסט 2012 12:28
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: עדכון פינגווין גדול בדרך...

זה יכול להיות גם וגם.
קישורים עם אנקור טקסט ממקורות באיכות נמוכה יעידו יותר על מלאכותיות.
על ידי יורם
יום ה' 23 אוגוסט 2012 23:30
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: כל מי שחש צורך לברך בשנה טובה - זה האשכול

סרט מעניין לשנה החדשה שאולי יגרום לכם לחשוב בצורה קצת שונה.
סרט שהרעיון בו תלוש מהחיים שאנו חיים, סרט שיספק לכם זוית ראיה אחרת.

http://vimeo.com/47159481
על ידי יורם
יום א' 16 ספטמבר 2012 11:08
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: שרות קידום אתרים אוטומתי בהרצה - חוות קישורים , בוקסה

דף המבחן שלי קפץ בימים האחרונים מתוצאה 600 בערך לתוצאה 19. לא רע. אני ממשיך לעקוב. בזבזתי 30 ש"ח מ100 השקלים שהוקצו לי ונשארו לי עוד 70.
ומה זה אומר? שלביטוי החיפוש הנתון יש רק עוד 18 תוצאות חיפוש אחרות שזוכות לעבודת קידום כלשהיא ? או שיש 50, ובעזרת הקישורים שקיבלת גברת על 31 מהן?

זה אומר שקישורים בשווי 30 ש"ח, שינו באופן ניכר את מיקומו של הדף בתוצאות החיפוש.
וזה גם אומר שדף אחר מאותו אתר שזכה לפי כמה וכמה יותר תנועה, נמצא הרחק מאחוריו באותו הביטוי.
על ידי יורם
יום ה' 20 ספטמבר 2012 11:19
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: מתפרסמות באתרי השמצות על אנשים, מה לעשות?

לגביי השמצות, נראה לי שאתה צריך להוריד ואם יש לך פילטר של מילים, אז פשוט תכניס פילטר על השם של הבן אדם המושמץ כך שלא יוכלו להכניס על שמו קישורים.

לגביי בעלי אתרים שמבקשים ממך שתוריד את הקישורים שהם הסירו, אז או שלא תתייחס אליהם בכדי לא לבזבז את זמנך היקר. או שתכניס כלי באתרים שלך שבעזרתו הם יכולים לבקש הסרה של קישורים ולשלם על השירות הזה.

אין שום סיבה שתבזבז את זמנך על "טעויות" של אחרים.
על ידי יורם
יום ו' 19 אוקטובר 2012 01:37
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: המחיר שאנו משלמים על עבודת קידום אתרים

כמו שאני רואה את העיסוק הזה בקידום האתרים, הרי שההטבה הכי גדולה שאני שואב ממנו זה הכוח להשפיע.

בקידום אתרים אתה רוכש את היכולת להגיע לקהל מאוד גדול ולהעביר את המסר שלך.
אני שואב הנאה רבה מלהעביר את המסרים שלי.

המחיר הוא מחיר הזמן שאני משקיע.
על ידי יורם
יום ד' 24 אוקטובר 2012 12:59
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: התנתקות מחברת בניית אתרים

מקרים כאלה צריך לפרסם בכדי שאחרים לא יפלו ולא להשאיר להם להנות מאנונימיות.
על ידי יורם
יום ב' 31 דצמבר 2012 19:19
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: אילו שינויים לדעתכם גוגל יבצעו בשנת 2013?

גוגל ימשיכו ליצור ולפרסם תכנים משלהם שמקורם בתכנים של אחרים.
כמו שאני רואה את זה המטרה של גוגל להשאיר את הגולש אצלהם כמה שיותר ולכן הם ינסו לתת לו כמה שיותר מידע לפני שהוא עובר לאתר אחר.
על ידי יורם
יום ג' 01 ינואר 2013 16:53
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: דיון עם לקוח- אני צודק?

בעצם הבן אדם אמר לך שאם אתה רוצה לעבוד איתו, אתה צריך לשלם לו. ואתה צריך לשלם לו גם אם התמורה שהוא נותן לך לא שווה את מה שאתה צריך לתת לו.
תשמע זה אפילו יותר גרוע מלעבוד על אחוזים.
עצה שלי, שמע למה שוורדה אומרת (10 שניות מהסוף) > http://www.103.fm/programs/Media.aspx?Z ... 1t4nzVQ=EH
על ידי יורם
יום ב' 21 ינואר 2013 10:13
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: שאלת קישורים

אם החברה לא ציינה זאת בפניך קודם לכן, אז תעיף את הקישורים שלהם.
זה שזה נעשה מקובל בכל מיני מקומות עד כדי כך שיש חברות שחושבות שאתה לא בסדר אם אתה לא רוצה להוציא קישור מהאתר שלך, זה פשוט שערוריה.
זה האתר שלך ושילמת בכדי שיבנו לך אותו. אין שום סיבה שבעולם שאתה תוציא להם קישורים.
כדאי שתחשוב באופן הזה בכדי שצורת המחשבה הזו תהיה מקובלת.
על ידי יורם
יום ב' 21 ינואר 2013 12:51
 
Jump to forum
Jump to topic

אללה ואכבר

מה קורה כשצועקים יותר מידי אללה ואכבר

על ידי יורם
יום א' 18 נובמבר 2012 10:19
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: מישהו חושב ש-Disavow Tool עובד?

אם המערכת של גוגל היתה מגדירה קישורים רק לפי פרמטרים של שביעות רצון, אז גם לא היה צורך בכלי כמו disavow. משום שלא היה צורך להעניק ערך שלילי לקישורים עם שביעות רצון שלילית. אלא, ערך אפס שלא נחשב.
כי אז הן מניפולציות קישורים עצמיות והן מניפולציות קישורים של צד שלילי לא היו גורמות לשום נזק לאתרים. הן פשוט לא היו נכללות בחישוב ציון הרלוונטיות.
כמו כן, אם לקבל את הציטוט של מאט קאטס כפי שצוטט ע" בארי בקישור שזיו נתן, אז למה לעשות שימוש בDISAVOW כמו מצ'טה?
למה להוריד סתם קישורים מדפים שאולי כן מביאים איתם תנועה?
למה שגוגל יענישו אתרים מכובדים כדוגמת אלה על מכירת קישורים או בניית קישורים אם הוא מסוגל לאבחן ולמדוד את איכות הקישור לפי שביעות הרצון של הגולש?

מצד שני אם אני רוצה לבנות לי מעין בלאק ליסט של אתרים שמהם יוצאים קישורים יזומים, מה יותר פשוט מלשאול את כל אלה שממהרים להוריד קישורים לאחר כל עדכון פינגווין?
כך אפשר לבנות טראסט ראנק בכיוון אחר, מהכיוון של ההסתברות שהקישור יוצא מן האתר הוא טבעי.
על ידי יורם
יום ד' 29 מאי 2013 14:49
 
Jump to forum
Jump to topic