החיפוש הניב 105 תוצאות

Return

Re: קישור מאתר חזק בתחום "קידום אתרים"

KadArticles כתב:אם אספר זה מאבד את כל האפקט השיווקי של העניין, לא ככה? (:

מה נפח התנועה הצפויה דרך הקישור?
על ידי זקן השבט 3
יום ה' 29 נובמבר 2012 21:26
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: סקר - צ'ט אוטומטי באתר ( הצ'ט נפתח אוטומטית)

דוד לוי כתב:תאמין לי שטובים יותר.
הם יכולים למכור אתר למישהו שלא רוצה אתר ואפילו לא פנה אליהם.

השגת לקוחות חד-פעמיים בתחום כמו בניית וקידום אתרים, בשנת 2012, נראית לי איסטרטגיה עסקית שגויה, אם כי מתאימה מאד למנטליות התל-אביבית. לפני יותר מ-20 שנה למדתי שבתל-אביב אסור להזמין שוארמה עם הגב לשוארמה.
על ידי זקן השבט 3
יום ג' 04 דצמבר 2012 16:12
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: רוצה ללמוד את רזי המקצוע

אור צברי כתב:[...]ובסופו של דבר גם אני רוצה שגוגל ''יציית'' לי
תודה רבה ושבת שלום :)

גוגל יציית לך אם אתה תציית לו.

מי שלא מבין את זה, היה לו עבר במקצוע הזה אבל אין לו עתיד. תתחיל בקריאה ושינון של "הנחיות גוגל למנהלי אתרים" ונסה להבין לאורן את הדיונים והויכוחים שמתנהלים פה.
על ידי זקן השבט 3
יום ש' 08 דצמבר 2012 12:26
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: בלעדי- אתר תדמית ב-1999 ש"ח בלבד!!

זה מה שכתוב.
אני קניתי משירז אתר תוכן ואתר תדמית.
אני מוכרח לציין שהם עשו עבודה מדהימה!
אינני מוצא שום סיבה להאמין לסיפור אודות הלקוח כביכול.

אתם רשאים, וגם מוזמנים, להיכנס לכל פורום מקצועי ולהציע בו שירותי בניית אתרים. אבל גם כדאי לכם לקחת בחשבון שמרבית הקוראים אינם הטמבלים שציפיתם למצוא, ושתרגילים שקופים מהסוג הזה לא מעודדים פרגון, גם אם האתרים שאתם בונים מעולים.
על ידי זקן השבט 3
יום א' 30 דצמבר 2012 16:53
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: שאלה לעמנואל בנוגע לקישורים

olypoly , השאלה שלך מושקעת וראויה לתשובה מושקעת. הרשה לי אם כן לחלק אותה לחלקים ולהציג כל אחד מהם בנפרד.

א. זו טעות להציג את העמדה שלי מול עמדת מרבית מקדמי האתרים, כעל ויכוח פנימי בתוך קהיליית מקדמי האתרים. מדובר, אני משער, בויכוח פנימי שודאי התנהל בתוך הצוות של גוגל, והוא הוכרע לפני כארבע שנים, אם לא יותר, בהחלטה לשנות מן היסוד את [b]שיטת חישוב ציון הרלוונטיות המשוקלל[/b] של דף אינטרנט, משיטה שחישבה את הציונים החלקיים של פרמטרים המייצגים את תכונות הדף ותכונות הדפים המקשרים אליו, אל שיטה שמחשבת פרמטרים שמייצגים את התנהגות האוכלוסיות המהווים את לקוחות גוגל - הלא הם הגולשים. לצורך כך גוגל התחילו לאסוף, לאגור, לאחד ולחקור נתונים המבטאים את ההתנהגות של אוכלוסיות ששואלות ביטוי חיפוש זה או אחר, לפתח שיטות לניטור איתותים של מידת שביעות הרצון (או אי-שביעות הרצון) מדף האינטרנט שהאוכלוסיה ביקרה בו, ולשקלל את ערכי הפרמטרים הללו בתוך ציוני הרלוונטיות של הדף. גוגל לא חסכו בהודעות וברמזים בנושא הזה.

ב. אחת הסיבות לשינוי הזה היא, להערכתי, העובדה שכמעט כל הקישורים ברשת נוצרו על ידי מקדמי אתרים בכוונה לתחמן את שיטת חישוב הציונים (על פי תכונות הדף ותכונות הדפים המקשרים) ולגוגל עולה כסף לחשב מדי כמה ימים שערכו של קישור נתון הוא 0. סיבה נוספת היא שבצמרת תוצאות החיפוש לביטויים תחרותיים הצטופפו תוצאות שהגיעו לשם רק בזכות ריבוי קישורים ולא השקיעו בתוכן שישביע את רצון הגולשים שהם, כאמור, הלקוחות של גוגל, גם אם אינם משלמים עבור הזכות לחפש.

ג. הויכוח הפנימי בגוגל הוכרע, כאמור, והביא לשינוי הדרגתי במדיניות של גוגל כלפי מקדמי האתרים. הוא בא לידי ביטוי לאחרונה בהרחבה רבה של "הנחיות גוגל למנהלי אתרים". ההנחיות הללו מהוות פקודה למנהלי אתרים. מי שמתווכח איתי , כאשר אני ממליץ לו לקרוא ולשנן את ה"הנחיות" מתווכח בעצם עם גוגל - ובדרך כלל "מסרב פקודה", כי אין לו יותר דרך לשלוט על הפרמטרים שגוגל לוקח עכשיו בחשבון. אבל נוח יותר להתווכח איתי במקום להתווכח עם גוגל , כי את מה שאני אומר קל לבטל בתואנות אלה או אחרות.

אתה מוזמן להגיב.
על ידי זקן השבט 3
יום ד' 26 דצמבר 2012 12:28
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: שאלה לעמנואל בנוגע לקישורים

היי עמנואל אתה מוזמן ללחוץ SHIFT+F5 ולבדוק איפה כתבתי אנליטיקס בתשובה שלי.
מי שלא יודע כיצד לעשות את זה אולי כדאי שיחפש מקום עבודה אחר.
אם זכרוני אינו מטעה אותי, לפני כחודשיים התווכחנו מרות מה כבר אפשר ללמוד מהנתון של זמן שהיה ממוצע בדף שאנליטיקס מגיש לנו, ומקדמי האתרים, כמעט ללא יוצא מהכלל, מדברים על כל תחמון אפשרי שנועד להאריך את זמן השהיה הממוצע.
[...]פעולות קודמות שלנו ושל מתחרים. אומנם לא נוכל ללמוד על "ערכה" של פעולה קודמת מעצם השינוי במיקום האתר אך נוכל ללמוד המון מהמידע שנאסוף באשר לגולשים באתר בכדי לדעת כיצד הפעולה שלנו צלחה למשוך מבקרים מרוצים [...]
התווה תוכנית פעולה לאיסוף וניתוח מידע על 100,000 מבקרים לחודש שכולם נכנסו מדפי תוצאות החיפוש של גוגל לאחר ששאלו 2,414 ביטויי חיפוש שונים.
[...]אני לא מפנטז. יש לי יכולת מדהימה (אני חושב שאני היחיד בעולם) והיא להסתכל על דברים מזווית שונה ובמקרים בהם אני לא מצליח יש לי המון נתונים שמאפשרים לי להבין את הגולשים מהזווית שלהם.
אז למה אתה לא בטכניון או במכון וייצמן?
על ידי זקן השבט 3
יום ה' 03 ינואר 2013 21:03
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: בלעדי- אתר תדמית ב-1999 ש"ח בלבד!!

והכי מצחיק זה ש"פרוייקט הדגל" שלהם יושב על תבנית ב-$17, וכתובה בלוריים איפסום :) אין בושה לאנשים!!!
אין לי בעיה בכלל עם הסכום, כ"א לוקח מה הוא רוצה, זה שוק חופשי.
אבל למה להציג מצג שווא?
ועוד בפורום מקצועני - שיהיה להם בהצלחה למרות שלא נראה לי שהעסק יתפוס))
מנסיוני הרב, סוחר שיש לו שכל בראש חושש שלכל לקוח פוטנציאלי חדש גם יש שכל בראש, ונזהר מלמכור בלופים שקל לחשוף. לעומת זאת, סוחר שאין לו שכל בראש, חושב שכולם טיפשים והוא החכם.
על ידי זקן השבט 3
יום א' 06 ינואר 2013 11:35
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: עזרה

Kirill Lavrishev כתב:בתכלס, הייתי ממליץ לך להתחיל לקרוא מחו"ל, להבין את הבסיס ורק לאחר מכן לעבור לפורומים הישראליים שמכילים פחות מידע.

הפורום הזה עולה ברמתו על כל פורום מחו"ל שאני נוהג לקרוא.
על ידי זקן השבט 3
יום א' 13 ינואר 2013 17:56
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: עזרה

בתכלס, הייתי ממליץ לך להתחיל לקרוא מחו"ל, להבין את הבסיס ורק לאחר מכן לעבור לפורומים הישראליים שמכילים פחות מידע.
הפורום הזה עולה ברמתו על כל פורום מחו"ל שאני נוהג לקרוא.
זקן השבט 3, אתה לא מנסה לנעל דיון, אתה מנסה להוציא אותך כמה שיותר חכם ולהראות שרק מה שגוגל אומר, זה מה שנכון. בחו"ל באמת מנהלים דיון לגבי קידום אתרים (חוקי ועובד) ומעבר לשטויות שגוגל רושמים.
הפורומים בחו"ל נועדו לטכנאים ופועלים שמחפשים מידע ו מפנטזים שקידום אתרים הוא עבודה מכנית על פי צ'קליסט, ולא מבינים שמהות המקצוע היא קבלת החלטות בתנאי אי-ודאות קיצונית .

קידום אתרים הוא מקצוע לאנשים חושבים . חושבים - משמע, מסוגלים להפעיל חשיבה ביקורתית ולא בולעים בהערצה כל שטות רק משום שמישהו מהמפלגה או מישהו מאמריקה אמר את זה. לפורום הזה הצטרפו ,מסיבות שונות, מקדמי אתרים אחדים שחונכו לחשיבה ביקורתית, והם שקובעים את הרמה.
על ידי זקן השבט 3
יום ב' 14 ינואר 2013 00:31
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: מישהו יכול להסביר לי את הלוגיקה מאחורי? [סימניות ועוגן]

המתחרה שלך מבין בבניית קישורים . מזה הרבה זמן שביטוי המקודם לא צריך לתפוס יותר מ15-30% מסך הפרופיל הקישורים לעמוד.
כל שאר הקישורים חייבים להיות עם אנקורים טבעיים , כגון "כאן " , "העמוד הזה" , או שם הדומיין . בקיצור שונים ולא קשורים לביטוי .
הבחור קונה קישורים יקרים עם הביטוי המקודם, ואת כל ה80% הטבעיים הוא משיג בסימניות - למראה פרופיל טבעי .
הוא חכם , ומבין דבר או שניים בקידום .
הוא לא חכם אם הוא חושב שגוגל טיפש, ושפרופיל קישורים מלאכותי שמתחזה לטבעי יצליח לתחמן את 20,000 מדעני ומהנדסי גוגל גם בשנת 2013.

יתכן בהחלט שאת כל הקישורים שאתה רואה הוא עשה עד לפני 3 שנים, כאשר זה עזר לו, ואילו עכשיו הוא נמצא בצמרת בזכות קישור אחד ויחיד, שעושה את כל העבודה, או בזכות פרמטר שלא קשור כלל לקישורים. כבר ראינו את זה במקרה של nextlevel.co.il.
על ידי זקן השבט 3
יום ג' 15 ינואר 2013 14:03
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: מספר מקדמי האתרים בישראל בשנת 2013

ziv כתב:סקר עמדות.
ניתן להצביע למספר עמדות

לא כל כך מזמן הערכתי את מספר מקדמי האתרים הפעילים ב-4,000, וטענתי שתוך שנה-שנתיים מספרם לא יעלה ל-4,500 אלא יירד ל-450.
על ידי זקן השבט 3
יום ג' 15 ינואר 2013 23:13
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: אכלתי אותה! הפינגווין תקף אותי!

[...]וכאדם ששורד, אני רוצה שננסה להבין יחד מה עושים מכאן? [...]
1) להשאיר את המאמרים המשוכתבים באתר שלי אך להסיר אותם מרחבי הרשת.
2) להסיר את כל המאמרים המשוכתבים מהאתר שלי ולהסיר אותם גם מרחבי הרשת.
3) להסיר את כל המאמרים המשוכתבים מהאתר שלי אך להשאיר אותם פזורים ברחבי הרשת.
4) לא לגעת בכלום ולהמשיך לבנות קישורים יותר טבעיים.

יש לשקול ברצינות גם את אופציה:
5) להתחיל מחדש עם אתר חדש, ובדרכים שאין סיכון שיוענשו בעתיד.
על ידי זקן השבט 3
יום ו' 18 ינואר 2013 12:03
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: כתבה טובה על טעויות בקידום אתרים

+ הצעות איך לפתור אותן
+ קומיקס (תמיד טוב)
שבוע טוב לכולם!
כאשר 300 מקדמי אתרים עובדים להשחיל 300 אתרים לתוך 5-10 תוצאות החיפוש העליונות לאותו ביטוי חיפוש תחרותי, ה יעד של עבודת קידום האתרים איננה איך להימנע משגיאות אלא איך לנצח את המתחרים, ש גם הם כבר למדו להימנע משגיאות.

המאמר הזה, כמו כל דומיו, מדריך איך להיות בין אותם 300, ולא אחריהם, וממשיך לטפח את האשליה שדי בהימנעות משגיאות כדי להצליח. אני קורא מאמרים כאלה מזה 15 שנים.
על ידי זקן השבט 3
יום א' 20 ינואר 2013 21:13
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: איך ראנד פישקין (seomoz) מעדיף לבנות קישורים

[...]בארץ יקחו את זה ויפרשו את זה ל טכניקה
בדיוק. בעוד שאצל גוגל ערך הקישור כבר לא מחושב על פי התכונות ה פורמליות של הדף המקשר או של "פרופיל" הקישורים בכללותו, אלא על פי שיעור השימוש בו יחד עם איתותי שביעות הרצון (או אי-שביעות הרצון) ממה שמצאו בקצה הקישור.

מי ילד חכם של אימא? אם זה ראנדי פישקין, אז שיטרח וימציא "פרופיל איתותים טבעי", שאיננו מסתכם בשיעור הנטישה וזמן השהיה הממוצע בדף, אלא במה ש גוגל יכול לדעת ואנחנו לא.
על ידי זקן השבט 3
יום א' 27 ינואר 2013 21:09
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: מהם הכישורים הנדרשים ב-2013 ממקדם אתרים?


מיומנות בבניית קישורים כבר לא נחוצה, ולכן גם מקדמי האתרים כבר לא נחוצים . (אם כי טכנאי אתרים ימשיכו להיות נחוצים.)
האם ניתן לקדם אתר לראש התוצאות?
האם דבר זה דרוש?
לדעתי התשובה לשתי השאלות היא כן
ולכן מקדמי אתרים נחוצים מאוד.
מה נדרש מהמקדם?
לחקור ולהבין כיצד מקדמים - דבר שהוא דינאמי ומשתנה והיכולת ליישם זאת
מכאן נגזרים הכישורים:
סקרנות, יצירתיות, מחשבה מעמיקה, יכולת יישום וביצוע, עקביות
מקדם האתרים היה דרוש עד כה כדי לנצח את המתחרים, ו האמצעי להבטיח זאת בניית קישורים ש ערכם הכולל גדול מערכם הכולל של קישורי כל אחד מהמתחרים (בהנחה שכל שאר התנאים שווים). כאשר אפשר היה לעשות זאת בסיטונות, באמצעות הודים בשכר של 2 דולר לשעה, לא נדרשו יותר סקרנות, יצירתיות, מחשבה מעמיקה, יכולת יישום וביצוע ועקביות. אלה, אם בכלל, נדרשו מאותם עובדים הודים. וכאשר הופיעו רובוטים לשתילת קישורים בבלוגים ופורומים, הם לא נדרשו אפילו מהרובוט. גם שתילת קישורים באתרי מאמרים לא דרשה כל כישרון מלבד מציאת כותבי התוכן היותר זולים, כדי להשאיר קצת רווח.

גוגל משנה עכשיו את כללי המשחק ודורש שתוכן האתר, שינצח את מתחריו וישיג מקום עליון בתוצאות החיפוש, יהיה כל כך מעולה עד שיספק ערך מוסף עליון לגולש (שמגיע מדפי תוצאות החיפוש או מקישורים נכנסים) והגולש יתן ביטוי לשביעות רצונו העילאית על ידי שידור איתותים שרק גוגל יודע לקרוא ולפרש. כפי שכתבת, שוב דרושים סקרנות, יצירתיות, מחשבה מעמיקה, יכולת יישום וביצוע ועקביות. אבל אני לא רואה איך ציבור מקדמי האתרים ש"הצטיין" עד כה בבניית קישורים בסיטונות הופך בבת אחת לציבור של כותבי תוכן מליגת העל ולממציאי פתיונות קישורים שהתנאי לקיומם הוא הזרמת מבקרים מרוצים.

מי שכן יועסקו בזה, לא ידרשו 20 ש"ח למאמר של 300 מילים, אלא משהו שיותר קרוב ל-20,000 ש"ח לתוכן שעליו עבדו חודש ימים או יותר, כי התוכן הזה הוא ה אמצעי הנחוץ עכשיו לניצחון על המתחרים ו הוא שצריך לנצח את תכני המתחרים. משמע, כותבי התכנים הללו הם מקדמי האתרים על פי כללי המשחק החדשים של גוגל, ויש לי ספק גדול אם בין 4,500 מקדמי האתרים בישראל יש יותר מעשרה שמסוגלים להפוך לכותבי תכנים מליגת העל. במובן הזה, אין יותר צורך במקדמי האתרים , כי אין יותר צורך בכישורים ובניסיון שצברו עד עכשיו, כמו שבזמנו, תוך שנה, לא היה יותר צורך בבעלי ועובדי החנויות לפיתוח תמונות מסרטי צילום.
על ידי זקן השבט 3
יום ה' 31 ינואר 2013 11:41
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: מה לעשות כאשר המתחרים שלי משתמשים בטכניכות של ס-פ-א-ם

שימו לב לתוכנו של הסרטון הראשון: מאט קאטטס בחר להשיב על שאלה שאיננה דנה כלל ב"מה לעשות כאשר המתחרים שלי משתמשים בטכניקות של ס-פ-א-ם" (כאילו שכולם פה צדיקים גמורים).

לעומת זאת הוא בחר להשיב על שאלה שהיא רלוונטית מאד לקידום האתרים ב דור שלאחר "פנדה" ו"פינגווין": מה לעשות אם לאחר שיצרתי קישור טבעי לתועלת המבקרים שלי תוכן הדף המקושר משתנה?
על ידי זקן השבט 3
יום ג' 29 מאי 2012 13:40
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: גוגל רואה בפוסט wordpress כדף רגיל לכל דבר או פחות מכך?

נגיד יש דברים שגוגל שם בתחתית והוא פחות מעדיף(כמו אשכול\נושא בפורום)
מה לגבי פוסט wordpress? הוא מסתכל על זה כדף רגיל לכל דבר או פחות מכך?
חשוב על עקרונות הפעולה של מנוע חיפוש: גוגל נאלץ לשים בצמרת תוצאות החיפוש את הדפים בעלי ציוני הרלוונטיות הכי גבוהים לאותו ביטוי חיפוש, ובתחתית את בעלי הציונים הכי נמוכים. אם מס' 2 (או מס' 10 או מס' 999) גרם לכך שהציון שלו עלה מעל לציון של מס' 1, גוגל נאלץ להציג אותו מעכשיו במקום 1 - גוגל לא בוחר לעשות זאת, כל עוד גם גוגל כפוף למוסכמה שתוצאות החיפוש מוצגות על פי הסדר היורד של ציוני הרלוונטיות שלהן.

מאחר ולא ידוע לנו על שום תנאי שחוסם דף מפורום כמו זה, או דף wordpress, לשפר את ציון הרלוונטיות שלו ללא הגבלה, אינני רואה סיבה מדוע דפים כאלה לא ישיגו מקום ראשון לכל ביטוי חיפוש שהוא. אם אתה מתקשה למצוא דפים כאלה בצמרת, זה רק משום שהם לא קודמו מספיק .

ואגב, אני קורא פה ושם שאנשים משתמשים ב-wordpress או במערכת אחרת כי מישהו סיפר להם שהיא עדיפה מאד לצורך קידום בגוגל, ומסיקים מכך בטעות שדי בכך, ולא צריך לקדם יותר את האתר שלהם.
על ידי זקן השבט 3
יום ג' 26 פברואר 2013 17:27
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: בואו נתקדם ל2013 גם באינטרנט

בקידום אתרים אורגני 5-7 תוצאות החיפוש העליונות זוכות ב-100% מהמכירות. עבודת קידום שלא השיגה מקום כזה בצמרת היא כישלון, ותקציב הקידום בוזבז לריק. אם 300 מקדמי אתרים עובדים כדי להשחיל 300 תוצאות חיפוש לתוך 5 תוצאות החיפוש העליונות, 295 מהם ייכשלו בהכרח. אבל הלקוח לא מבין זאת. הוא חושב במונחים של אותם 20% מהקונים שנכנסים לו דרך הדלת ומבצעים 80% מהמכירות, ומבקש הצעת מחיר זולה שתביא לו 20% כאלה גם מהרשת.

אבל אין דבר כזה תקציב קידום מוגדר מראש שמבטיח ניצחון על המתחרים, ולכן מרבית מקדמי האתרים מבצעים עבודת סרק. מקדם אתרים שהוא גם משווק חייב להימנע מלבצע עבודת קידום בתוצאות האורגניות.
על ידי זקן השבט 3
יום ג' 05 מרץ 2013 12:03
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: האויב הסודי של בעלי העסקים באדוורדס

בעידנא דריתחא - כאשר אינני בטוח גוגל מתקן אותי תוך שניה.

מזה עשרות שנים כל מי שפרסם את עצמו בעיתונות המודפסת, זכה מיד לאינספור טלפונים של הצעות לפרסם בעיתון אחר. ההבדל הוא כמובן שלא עלה לך כסף לקבל טלפון כזה, אבל גם הפרסום בעיתון היה יקר בהרבה מאשר באדוורדס.
על ידי זקן השבט 3
יום ה' 07 מרץ 2013 11:51
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: מהם הכלים האהובים עליכם בתחום קידום האתרים

מנשה הציג בתגובה הקודמת רשימה של כלים שימושיים, השייכים לקטגוריה של כלים לטיפול ב איכות הטכנית של הקוד והמבנה של האתר.

חשוב להוסיף שבקטגוריה האחרת - "כלים לקידום אתרים נגד מתחרים" (כדוגמת Majestic SEO, Market Samurai, mozcheck
וכו'), שמנתחים את הקישורים הנכנסים לאתר ולאתרי המתחרים, אין יותר לאחר "פינגווין" כל שימוש מעשי , כל עוד הם אינם מדווחים איזה קישורים צפויים להיענש , ודרך איזה קישורים זורמת תנועה יפה של מבקרים מרוצים.

בימים אלה, הכלי השימושי היחיד למקדם אתרים, שעובד כדי לנצח את המתחרים בתוצאות החיפוש, מחובר לו בין האוזניים.
על ידי זקן השבט 3
יום ו' 08 מרץ 2013 12:05
 
Jump to forum
Jump to topic