שלום לכולם. השימוש שלי בכלי "ריגול תעשייתי" של לינקים מהסוג הזה הוא בעיקר לראות את כל הדומיינים המפנים לאתר שאותו אני בודק, בעיקר כדי שאוכל לקבל רעיונות ללינקים לאתר שלי[...]
זו טעות ישנה ונפוצה. כל עוד אין דרך להעריך ברמת אמינות סבירה את ערכו של קישור, אינך יודע האם ערכו חיובי וגדול, חיובי וקטן, אפס, שלילי וקטן או שלילי וגדול. לקרוא לעיון ברשימת קישורים של מתחרה בשם "ריגול תעשייתי" זו בדיחה. ומאחר וגם למפתחים של כלים שנועדו כביכול לסייע למקדמי אתרים לבצע "ריגול תעשייתי" אין דרך להעריך, ברמת אמינות סבירה, את ערכו של קישור, מה ש הם עושים זה הונאה.
[...]במקרה שלי השיטה הזאת מקבלת משנה תוקף היות ואני בשווקים זרים (שפות אירופאיות) וצריך למפות כל שוק כזה בנפרד. מיפוי של לינקים מצביעים אל המתחרים שלי מאד עוזר לי. אם כך, האיפיון הוא פשוט: כלי המראה לי את כל הדומיינים המצביעים לאתר כלשהו. זו נקודת התחלה לא רעה, לדעתי. זקן?
לא. זו נקודת התחלה גרועה מאד כי כל מה שייעשה בעתיד נגזר מאחיזת העיניים בנקודת ההתחלה.