החיפוש הניב 17 תוצאות

Return

Re: מה זה תוכן איכותי בעיניכם?

בשביל לתת הגדרה פשוטה ניתן להסתפק בהגדרה שאיכותי זה כאשר הגולש קורא את המאמר עד הסוף. ולא עוזב באמצע
העניין הזה נידון פה פעמים רבות. תוכן טוב ושימושי לדף האינטרנט של סניף בנק יציין רק את הכתובת, מספרי הטלפון ושעות הפתיחה. זה יעסיק את הגולש 20 שניות לכל היותר. אם הוא נזקק ליותר זמן זה יהיה רק משום שמקדם האתרים הסתיר את המידע הזה בהמון מלל מיותר.
על ידי זקן השבט 3
יום ש' 12 מאי 2012 21:56
 
Jump to forum
Jump to topic

דוגמא ללינק בייט מוצלח

מי שרוצה דוגמא ללינק בייט מוצלח > http://signbibi.com/

לפי מה שאני מבין, פרי עבודתה של סוכנות הפרסום Twenty Three Marketing

רק שבראייה של מקדם אתרים, אני חושב שהיה צריך להכניס את הדף הזה באתר של הלקוח ולא בדומיין נפרד.
על ידי יורם
יום ד' 13 יוני 2012 11:29
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: סמינר מתקדם - קידום אתרים בשנת 2012


אולי גם תחכים אותנו בהסבר מדוע בשני אתרי המאמרים התעבורה ירדה באופן כה דרמטי באוגוסט 2011.
היכן אתה רואה זאת?
באד פלנר.


אני רואה ירידה ולאחרי עליה. לזה אתה מתכוון?
מאין לי לדעת למה?
אפשר לראות שגם הגרף של ויקיפדיה העולמית מראה על ירידה באוגוסט 2011 ולאחריה עליה. מה זה אומר?




הנתונים שבהם עסקנו מאתמול אינם מציגים הסתברות גבוהה לקיומה של תנועה ערה בדף טיפוסי באתר מאמרים, שכולל מאמר ומוצב שם לצורך הוצאת קישור.


אתה מסתכל על הנתונים באופן שיתמכו בטענותך ולא באופן שיראו לך מציאות אחרת.

לדוגמא:
לארטיקלס יש 384,000 דפים מאונדקסים ותנועה של 470,000 גולשים (לפי אדפלאנר).
לYNET יש 5,440,000 דפים מאונדקסים ותנועה של 8.9 מיליון גולשים (לפי אדפלאנר).
מה זה אומר?
שאחוז הצפיה פר דף עבור ארטיקלס הוא 1.2 ושל YNET 1.6
מה זה אומר לך? שהסתברות לקיומה של תנועה ערה בדף של YNET היא רק במקצת גדולה לזו של דף בארטיקלס?
מה מידת השפעתה של חדוות הכתיבה? 0.4 גולשים יותר פר דף?



ההשוואה הזו שגויה. אפשר אולי להתייחס ל קטגוריה באתר מאמרים כאל אתר נישתי. בשניהם תמצא קבוצה של כותבים שעושים זאת מאהבת הכתיבה והפרסום. אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהמאמרים המיועדים להצבה באתר המאמרים לצורך הוצאת הקישור נסחרים בשוק תוך לחץ להוריד את המחיר מצד אחד ולהוריד את האיכות מהצד השני, עד שמגיעם למאמרים זולים בעלי תוכן מועתק ומסובב.


אני לא מתעלם מכך, נהפוך הוא זה מראה לי כמה גוגל לא נמצאים היכן שאתה חושב שהם נמצאים.
שים לב שציינתי לא רק אתרים נישתיים אלא גם כלליים.


אם אמצא נתוני תעבורה זהים, אשתכנע רק שנתוני התעבורה באתרי המאמרים מפוברקים.



זה שאתה נמצא בחדר חשוך זה לא אומר שאתה צריך לעצום את העיניים.
אתה יכול להתעלם מעובדות או להתמודד איתם.
הדבר הכי קל זה לבטל עובדות שלא תואמות להשערות שלך.
על ידי יורם
יום ג' 26 יוני 2012 15:57
 
Jump to forum
Jump to topic

קבלת פנים של חברים חדשים בפורום

לאחרונה קיבלנו מספר תלונות של משתמשים חדשים שקיבלו יחס לא נאות ואף מזלזל עם הצטרפותם לפורום.
סביר שרבים אחרים שלא התלוננו עזבו את הפורום בעקבות יחס דומה.
לאור זאת נבקש להתייחס למשתמשים החדשים באופן הבא:

1. אפשר ואף רצוי לברך משתמשים חדשים בפורום
2. לא לתקוף, להטיח,לבקר, להאשים גולש ששאל שאלה תמימה או סתם טעה. (הפורום הוא מקום לדיונים ומקור למידה בתחום. מותר לטעות)
3. לשמור על רמת דיון נאותה ולא לרדת לפסים אישיים גם שלא מסכימים.
4. לענות גם אם השאלה טריויאלית ולהשתדל לא להסיט את נושא הדיון.

תודה :thumbup
על ידי simon
יום ג' 03 יולי 2012 14:15
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: קצב פרסום תוכן

"יש דברים שרואים משם ולא רואים מכאן" - כמה שזה נכון. זה ארבעים שנה שאני כועס על מי שהיה שם ומרוב יהירות לא ראה כלום. מבט העל הכרחי לכל מי שעיניים בראשו. למרבה הצער טל פריהר ממליץ לאמץ "ראש קטן" ולוותר על מבט העל הביקורתי על מה שאנחנו עושים בעבודה המעשית. והרי רק מבט העל הביקורתי מראה לנו שבקידום אתרים, במצב הכאוטי הנוכחי בזירות רבות שבהן אתרים נענשו, אין לנו דרך אמינה ושימושית לראות האם הפעולות שלנו הביאו תועלת או נזק, בשל חסימת הגישה לציוני הרלוונטיות עצמם.

הרי מצד אחד נימקת בעצמך מדוע ההשערות שלך לא שוות הרבה, ומצד שני לא הבאת שום סימוך לכן שהן נמצאו או יכולות להמצא כנכונות, אז מדוע לטרוח ולאמץ אותן לכתחילה בהעדר תועלת פרקטית כלשהי...?

השערות טובות רק לפני ביצוע פעולה מעשית - וגם אז הן מתבררות כשגויות בחלק גדול מן הפעמים.
זה ידידי, לא ראש קטן, אלא ניצול משאבים יעיל. דבר חיוני עבור מי שגם מנצל אותם, ולא רק דן במהות קיומם.
על ידי talprihar
יום א' 22 יולי 2012 15:04
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: פנייה לעמנואל

תודה ירון.

אז אמשיך הלאה עם התשובה לשני הספקנים: אני מקדם ברגע זה דף חדש לחלוטין לביטוי "הסרת שער שיבה בלייזר על ידי מומחה מדופלם מרוסיה שגר עכשיו בנתניה" (במרכאות כפולות). בעוד יום-יומיים הוא יופיע בודאות במקום 1 בגוגל לביטוי החיפוש שתיארתי. האם אעבור בכך את המבחן החמור שלכם, שכישלון בו מעמיד בספק מוחלט את הנכונות של כל מה שאני כותב פה בפורום?

עמנואל עמנואל...
שוב פעם הבנת הנקרא
בן אדם שמבין שפה של 200 מילים לא יכול להבין את ההודעה של "טכנאי אתרים" זוטר? בעל חשיבה צרה והכרת שפה בת 100 מילים?
אצטט את דבריי
ובבקשה אל תכניס את התשובות המתחמקות . בבקשה תענה בכן או לא. ואם אתה יכול אפילו תתן קישור.
אתה יכול להצביע על אתר אחד שאתה מקדם/קידמת והוא מקום 1-3?
אבל אתה כהרגלך לא יכול להשים את האצבע על פעולות שלך. כנראה שהן אינן קיימות.

כמו שאגיע לגנן ואגיד לו "תוכל להראות לי גינות שעשית? דשא שכיסחת?"
והוא יגיד שזה לא חשוב. חשוב צורת הניהול שלו. איך שהוא מנהל. יש לו תואר שביעי מאוניברסיטת אוקספורד למנהל עסקים עם התמחות בגינות.
נראה לך שאשכור את שירותיו?


למי שיודע לדבר רק 100 מילים, תשובה בשפה של 200 מילים היא תשובה מתחמקת.

אז תסביר לי אתה: מה ההבדל בין קידום אתרים מהפרספקטיבה של מי שמקדם אתר של רופא שיניים ושל מסיר שיער בלייזר לבין קידום אתרים מהפרספקטיבה של מי שממונה על ניהול\שכלול שיטות העבודה\ביקורת איכות\הדרכה\פיטורי מקדמים כושלים וכו' של מי שמקדם את האתר של רופא השיניים ושל מסיר השיער בלייזר?

אם אתה לא יודע לענות, תמחק את התגובה שלך, כי היא תגובה פוגענית ולא עניינית, האסורה על פי מדיניות הפורום.

על פי דבריך. אין לך כנראה עובדים. הרי כל עובד שישתול קישור מלאכותי לא יפעל על פי דרכיך ויפוטר. כל אחד שיפרסם תוכן ויקשר לאתר המקודם- יפוטר. כל אחד שיירשום את האתר לאינדקסים- יפוטר. כך גם עם מי שיבקש מגוגל להסיר קישורים או יעשה זאת באופן ידני.
אז מה נותר לו לעשות? דבר ואף דבר. אולי לבכות לגוגל על המתחרים שלו וככה לעקוף אותם (או שלא). ואז גם הא יפוטר על כך שאינו עושה דבר.

אז מהודעותיך אני מבין כך:
אינך מקדם אתרים. אתה מנחה אנשים איך לקדם אתרים ומנהל קבוצת קידום.
הצלחות: אין לך. אחרת. זה מקביל לזמר נגיד אייל גול שיקליט דיסק וישמור עליו במגירה שכן זמן אינו נמדד בכמות הלהיטים שהצליחו לו אלא במידת היכולת שלו לנהל ףרוייקט דיסק מצליח שיישב, שוב, באחד הארונות בבית.

ושוב עמנואל. אני מנסה לשאול אותך. אתה עושה מאיתנו צחוק? איך חשיבה מחוץ לקופסא יכולה להוביל אותי לדעה שזמר (מקדם אתרים) נמדד על ידי יכולת הניהול של הדיסק (פרוייקטים) שלו לא על ידי הלהיטים (אתרים שהביא למקומות 1-2-3 בגוגל) שהוציא לאורך השנים?
על ידי gil_y
יום ד' 25 יולי 2012 17:56
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: האם ניתן ב-2 מיליון ש"ח להביא אתר בכל ביטוי בעברית למקום

גוגל מחולל מהפכה עכשיו. אם לא עכשיו, אז בעוד זמן מה אוכל להביא דף למקום ראשון בגוגל למספר רב של ביטויים תחרותיים מאד בתקציב חד-פעמי של כמה עשרות אלפי ש"ח, וללא צורך בעבודת קידום מתמשכת.
כן בטח :) תסדר לי להיות במקום ראשון בביטוי צימרים וכל נגזרות הצימרים לפי אזורים ועניין כמו "צימרים בצפון " תמורת סכום חד פעמי עד 100 אלף ש"ח ?
חשוב מה גרם לכך שלפני כמה חודשים היה דרוש תקציב ענק כדי לגבור על המתחרים הותיקים שבצמרת.

אתה עוסק יותר מדי בניחושים של מה שגוגל עושה :)
אני חושב שאם באמת היית יודע איך להביס את המתחרים היית מביא כמה אתרים מצליחים לצמרת התוצאות האורגניות ועושה מהם את מירב הרווח האפשרי אם על ידי השכרה לגורם אחד או להרבה גורמים ( כמו באתרי צימרים ) .
למה בכלל צריך להמר ולשלוח אנשי מכירות ללקוחות פוטנציאלים אם העלות של הבאת אתר לזירות תחרותיות היא עשרות אלפי שקלים ?
על ידי someone100
יום ב' 30 יולי 2012 21:08
 
Jump to forum
Jump to topic

לכל בעלי הבלוגים

פוסט מומלץ על דרכים לקדם בלוג

//www.actvtec.co.il/blog/%D7%90%D7 ... 7%93%D7%9D
על ידי michaels
יום ד' 15 אוגוסט 2012 12:26
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: החלפת אתר ישן בחדש ושמירה על עבודת הקידום...אפשרי ?

למדתי שהמשפחה שלי היא מעל הכל ושלגדל שני ילדים זה הרבה יותר טובעני מגידול ילד אחד.
הם שניהם צריכים כל הזמן תוכן סופר איכותי ומקורי, ורק אם הם יקבלו את התוכן המקורי והסופר איכותי הזה,
הם יספרו לילדים אחרים בגן ואז ההורים של אותם ילדים יתקשרו אליי וישאלו אותי שאלות לגבי התוכן האיכותי הזה.
בו במקביל ההורים יתחילו גם להתקשר בניהם ויתחילו לדבר על התוכן האיכותי שעשיתי לילדים שלי ואני אהפוך לאבא הכי מפורסם באזור שלי.
(עד כאן אני מניח שאתה מסוגל לעשות את האנלוגיה למציאות הפורום הזה)
אבל אחרי שבוע, יבוא איזה אבא ערס ויתחיל לעשות את אותו התוכן מקורי וסופר איכותי שלי גם לילדים שלו, אממה , האבא הזה אחושילניג ערס
ויש לו אייפון עם חבילת שיחות חינם בלי הגבלה והוא יספר לכל העולם שהתוכן הזה שלו וגם אישתו של הערס תשב במספרה ותראה תמונות באייפון החדש שלה והצפרניים המלאכותיות שלה ידפדפו בתמונות שבהן היא צלמה את בעלה עושה משכפל את התוכן שלי וכל הארץ, לא האזור שלי, יחשבו שהוא האבא הכי טוב בארץ ויעקוף אותי.
אז אשתי תגיד לי, חחח דברים כאלה קורים רק בארץ, בחו"ל זה אף פעם לא היה קורה.
על ידי uzet1
יום ג' 21 אוגוסט 2012 12:03
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: שרות קידום אתרים אוטומתי בהרצה - חוות קישורים , בוקסה

הרגת אותי אמנואל :) .
בקשת מתמטיקה רוסית , קבל :
נגיד יש ארבע קישורים שיוצים מדף רוסי א' לארבע עמודים שונים עם נושאים דומים ואופטימיזציה פנימית שונה . אם בעקבות הוספת קישור כזה כל ארבע עמודים התחילו לצמוח , זה מקור טוב בסבירות בינונית . ככל שיש יותר מקרי מבחן מוצלחים, כך יש יותר בסיס לסבירות . בדומה גם לגבי מקורות גרועים , לגבי אי תרומתם או תרומה שלילית . סבבה ?
למרות שכל עמוד מתוך הרשימה הגדולה, מקודם על ידי קישוריים שונים , עדיין יש בין העמודים חפיפה ( כמה קישורים מאותו עמוד ). בעזרת תורת הקבוצות ( התחלנו עם בלה בלה ) ניתן להבדיל ולחשב תרומתו של כל דף תורם בסבירות שגדלה עם גודל מנת המבחן .
כל זה נכנס כפרמטר (אחד מיני רבים ) לבקר שמנהל את רכישת הקישורים בכל איטרציית רוטציה (למי שעוקב). הבקר הוא מסוג PI (תורת הבקרה ) Proportional +Itegrator ( ממשיכים עם בלה בלה ) . מה שזה אומר , שיש תיקונים שמתבצעים מיידית - בקר פרופורציה, ויש תיקונים שדורשים סתייה מצתברת (ירידה בדירוגים לאורך זמן )על מנת לקבל פקודת תיקון - אנטגרטור . זה ,על מנת לסנן שינויים בתדר גבוהה בתצאות דירוג (נגיד נפילות לשבוע ואחרי זה חזרה ) .
בגדול , אם הבנת - זהו רובוט שרודף אחרי הדירוגים לאורך זמן כל עוד נפשו בו, מודד ומתקן בעזרת קישור שהוגדר כטוב בסבירות גבוהה , במחיר מינימלי . כל עוד קישורים עובדים , הוא יתן תוצאה אופטימלית האפשרית . כמובן שככל שאופטיזציה פנימית טובה יותר , תוצאה האפשרית תיהיה טובה יותר .
התוצאות בפועל הם באמת יפות . נשאר לך רק לנסות .

אני מקווה שעכשיו זה יותר ברור :) . חסר לך , אם אתה לא קורה ומנסה להבין את הכל, השקעתי בהסבר מלומד , תעריך !
סליחה מחברי הפורום על קורס בהנדסה - לא התכוונתי לשעמם.
ברוסיה לומדים את זה בבית ספר ילדים בכיתה ד' :) .
ולדי
על ידי vova2211
יום א' 09 ספטמבר 2012 23:03
 
Jump to forum
Jump to topic

גוגל עדכנו את ה-Webmaster Guidlienes

מרגש לא? הכניסו לרשימה טרנדים שהיו פחות מוכרים פעם

http://googlewebmastercentral.blogspot. ... dated.html


פירוט משמעותי\עדכני לעניין הקישורים - למי שזה לא היה ברור קודם, עכשיו יש גם דוגמאות:
http://support.google.com/webmasters/bi ... swer=66356

פירוט משמעותי\עדכני לנושא טקסטים חבויים:
http://support.google.com/webmasters/bi ... swer=66353

וקווים מנחים חדשים לנושא ה- Snippets אחד הדברים היותר מוספמים השנה:
http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=2722261


עמנואל, הבמה שלך :)
על ידי talprihar
יום ד' 03 אוקטובר 2012 00:31
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: עדכון:גוגל פינגווין 3

Exploter כתב:בכל מקרה אחלה תובנות מוצגות במחקר הייתי רוצה לראות מחקר דומה בגוגל ישראל, אני בטוח שמבחינת נתונים ישנם חברות שאוספות נתונים דומים בארץ

אני מפקפק מאד בתועלת מהתובנות שאפשר להפיק בנקודת זמן נתונה על שינוי אלגוריתם רדיקאלי שממשיך להתגלגל.
על ידי זקן השבט 3
יום ג' 09 אוקטובר 2012 13:13
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: איזה כלי טוב יותר לניתוח לינקים של מתחרים Majestic או Se

מומלץ להשתמש בשני בכלים.
לseomoz יש את ה PA ו ה DA שאני לא מבין איך אפשר להסתדר בלעדיהם. מצד שני ה Majestic סורק את הרשת לעיתים יותר קרובות ומציג גם את קצב בניית הקישורים או לייתר דיוק מתי העכביש שלהם מזהה קישור חדש. מאז שגוגל הוסיפו ב-W.M.T את התאריך שהעכביש שלהם זיהה קישור חדש. 80% אני משתמש ב-seomoz ו -20% ב-Majestic. מכאן אתה יכול להסיק גם מה הייתי בוחר אם הייתי צריך כלי אחד.
על ידי ziv
יום ה' 08 נובמבר 2012 15:33
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: עמנואל,יש לי שאלה על ההבדל בפרסום בין העיתון/רדיו לאינטר

עיתון יכול להוסיף עמודים לפני החגים כדי להכיל יותר פרסומות. הרדיו והטלוויזיה כפופים לאורך היממה. שינוי היחס בין תוכן רגיל לתוכן פרסומי אפשרי אצל שלושתם גם בימים רגילים, אבל רק עד לגבול שזה יתחיל להבריח את הציבור.

לנתיבה בן-יהודה הייתה תוכנית לילה ברדיו, ומדי פעם היא הייתה מבשרת: "ועכשיו הגיע הזמן לפרסומות, כי אולי אתם צריכים משהו."

אבל אני מדגיש דווקא את הרדיו והטלוויזיה בגלל אילוצי הזמן והכסף שכופים בהם דרישה להשגת אפקט מירבי בזמן קצרצר. ראית פעם פרסומת בטלוויזיה שבה מציגים לך דף טקסט לקרוא? אז למה עדיין עושים את זה באתרי אינטרנט? בסרטון של גוגל שהצגתי פה האינטרקציה עם מנוע החיפוש נעשית כבר בדיבור ובשמיעה.
על ידי זקן השבט 3
יום ו' 17 מאי 2013 19:35
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: קידום אתרים בלי קישורים זה אפשרי?

אני חייב להבין,

המלצות ברשתות חברתיות אינן נחשבות קישור? כי אם לא - אז מה הן?
על ידי AhoyIT
יום ג' 21 מאי 2013 13:52
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: קידום אתרים בלי קישורים זה אפשרי?

אני חייב להבין,
המלצות ברשתות חברתיות אינן נחשבות קישור? כי אם לא - אז מה הן?
בכנס I\O של גוגל מלפני כמה ימים:
http://www.webpronews.com/watch-the-ent ... it-2013-05
מוצג בין היתר ממשק חדש ואינטראקטיבי של Google Maps שמסמן (או מסיר) על פני המפות את ההעדפות האישיות שלך תוך שימוש באינטליגנציה מלאכותית. שים לב שהמרצה מתעלם מהפלוסים ומההמלצות וסומך רק על המלצה של "חבר" שהוא גם חבר אמיתי שלו, והוא סומך על המלצתו. הוא גם מזכיר שרות המלצות אובייקטיבי ואמין (משהו שמתחיל באות Z) כמו שפעם היה מדריך Michelin לדירוג מסעדות.

צא וחשוב: אם בכיר בהנהלת גוגל לא סומך על מרבית ההמלצות של גוגל פלוס, למה שמערכת ממוחשבת תוצרת גוגל תתחשב בהן, ללא הצלבה עם נתונים שנאספים מעשות או מאות איתותים נוספים? (ההצלבה אצל המרצה הייתה של ההמלצה שמצא בגוגל פלוס עם הידיעה שנוצרה מחוץ לרשת שהממליץ הוא חבר אמיתי שלו ושההמלצות שלו אמינות.)

לא ענית לי עמנואל ...

כמו בשיר-כאב של מאיר אריאל "... בסוף כל משפט שאתם אומרים בעברית, יושב ערבי עם נרגילה ..." - אז בסוף כל רצף המלצות כזה יושב קישור לעמוד האינטרנט המומלץ (למי שלא מכיר איך עובדת הרשת - בלי קישורים זה לא עובד) וכל המלצה היא קישור טכני (לייק, +1, SHARE, FAV ... מה שלא תבחרו) וגם אם אינה HYPERLINK קלאסי.

להבנתי, האמירה הנכונה היחידה בכל הדיון הזה הייתת שהSERP של גוגל אכן אינו נספר כקישור - הוא התוצאה של הקישור (אם כי כמובן שאפשרי שיהיה תוצאה של של WMT וללא קישורים נכנסים - אבל אחרי ההמלצה הראשונה שיקבל מאותו ראשון שאיתר אותו בתוצאות החיפוש ... הופה, יש קישור).
על ידי AhoyIT
יום ג' 21 מאי 2013 14:16
 
Jump to forum
Jump to topic

Re: מישהו חושב ש-Disavow Tool עובד?

אם המערכת של גוגל היתה מגדירה קישורים רק לפי פרמטרים של שביעות רצון, אז גם לא היה צורך בכלי כמו disavow. משום שלא היה צורך להעניק ערך שלילי לקישורים עם שביעות רצון שלילית. אלא, ערך אפס שלא נחשב.
כי אז הן מניפולציות קישורים עצמיות והן מניפולציות קישורים של צד שלילי לא היו גורמות לשום נזק לאתרים. הן פשוט לא היו נכללות בחישוב ציון הרלוונטיות.
כמו כן, אם לקבל את הציטוט של מאט קאטס כפי שצוטט ע" בארי בקישור שזיו נתן, אז למה לעשות שימוש בDISAVOW כמו מצ'טה?
למה להוריד סתם קישורים מדפים שאולי כן מביאים איתם תנועה?
למה שגוגל יענישו אתרים מכובדים כדוגמת אלה על מכירת קישורים או בניית קישורים אם הוא מסוגל לאבחן ולמדוד את איכות הקישור לפי שביעות הרצון של הגולש?

מצד שני אם אני רוצה לבנות לי מעין בלאק ליסט של אתרים שמהם יוצאים קישורים יזומים, מה יותר פשוט מלשאול את כל אלה שממהרים להוריד קישורים לאחר כל עדכון פינגווין?
כך אפשר לבנות טראסט ראנק בכיוון אחר, מהכיוון של ההסתברות שהקישור יוצא מן האתר הוא טבעי.
על ידי יורם
יום ד' 29 מאי 2013 14:49
 
Jump to forum
Jump to topic