החיפוש הניב תוצאה אחת בלבד

Return

Re: דרושים: מנהלי PPC, אנשי תוכן, מנהלי קמפיין ומכירות

הסתקרנתי לקרוא איך אתם מגדירים את מקצוע מקדם האתרים (הקרוי בטעות SEO, כי עבודת ה-SEO שייכת למעשה למקצוע בניית האתרים). כמעט כל משפט בדף http://join.co.il/category/digital-media/seo/ הפך לשגוי לפני כשנה-שנתיים או יותר. פירוש הדבר הוא שאתם משדכים ללקוחות שלכם, הזקוקים לעבודת קידום האתר שלהם, עובדים ש הפסיקו להיות מיומנים, ואין בעבודתם תועלת מתמשכת, כי הם נכשלו כבר בדרישה להסתגל לשינוי הרדיקלי שהנהלת גוגל מחוללת בהדרגה ב שיטת הפעולה של מנוע החיפוש שלה.

כתבתם למשל:
יצירת רשת קישורים– אחת הדרכים בהם מנועי החיפוש מסיקים האם האתר צריך להופיע בדירוג גבוה היא בדיקת הקישורים אליו. כדי להעלות את דירוג האתר, מקדם האתרים יוצר ומנהל תכנים אשר מקשרים לאתר ממילות מפתח נבחרות, ומפיץ אותה באתרים שונים. מקדם אתרים לא רק מפיץ את התכנים אלא גם בודק אילו אתרים חשובים קשורים לתחום בו עוסק האתר המקודם ויוצר שיתופי פעולה עיסקיים עם בעלי האתרים הללו, לקידום הדדי של אתרים.

לעומת זאת:
http://searchengineland.com/google-chan ... nks-163931
כותבים:
Previously, the article (https://support.google.com/webmasters/a ... 4432?hl=en) had a line that read:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by increasing the number of high-quality sites that link to their pages.
We've bolded the key part, which was changed on May 27th (2013) to say:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by creating high-quality sites that users will want to use and share.
על ידי זקן השבט 3
יום ה' 28 נובמבר 2013 21:00
 
Jump to forum
Jump to topic
cron