by אקטיביטק - שיווק דיגיטלי | 15 באפריל 2010 12:14
גוגל הכריזה השבוע רשמית על הוספת מהירות האתר כמרכיב נוסף בחישוב אלגוריתם תוצאות החיפוש שלה.
ההכרזה באה לאחר שכבר בתחילת השנה , עם השקת קפאין הודיעו בגוגל שגם מרכיב זה יתחיל להשפיע על דירוג האתר בתוצאות החיפוש.
לעת עתה השינוי באלגוריתם יקבל תוקף מעשי רק בתוצאות החיפוש באנגלית של הדומיין Google.com ובנוסף ייושם בפחות מ 1% משאילתות החיפוש.
מהם הקריטריונים לקביעת מהירות האתר
מרכיב מהירות האתר נמדד בעצם על ידי שני קריטריונים
מט כץ התייחס לאחרונה בראיון שהעניק לנושא מהירות עליית האתר ומהירות סריקת האתר. כץ טוען שכאשר הזחלן של גוגל מתקשה לסרוק את האתר עקב עלייה איטית של עמודים, הוא יגביל את כמות העמודים אשר יסרקו מאותו אתר ויוצגו בתוצאות החיפוש. לפיכך ביצועים נמוכים של מהירות האתר עשויים להשפיע על המיקום בתוצאות הדירוג וגם על היראות האתר או הנוכחות של עמודיו השונים בתוצאות החיפוש.
* למידע נוסף על סריקת האתר הכנסו לבלוג קידום אתרים
אז כיצד ניתן לשפר את ביצועי האתר מבחינת מהירות
להלן כמה טיפים:
כמה כלים מומלצים לבדיקת מהירות האתר
לסיכום
מהירות האתר משפיעה כיום באופן ישיר על תנועת הגולשים, היא משנה לטוב או לרע את חווית הגלישה ולעיתים אף מעצבת בקרב הגולש התרשמות מסוימת לגבי החברה או המותג המוצגים באתר. למרות שהתוכן הוא עדיין "המלך" עבור גוגל והגולשים, אין להתעלם ממרכיב זה כחלק ממכלול הפעולות לקידום האתר.
Source URL: https://www.actvtec.co.il/blog/%d7%92%d7%95%d7%92%d7%9c-%d7%9e%d7%95%d7%a1%d7%99%d7%a4%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%91-%d7%9e%d7%94%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%90%d7%aa%d7%a8-%d7%9c%d7%90%d7%9c%d7%92%d7%95
Copyright ©2025 שיווק דיגיטלי אקטיביטק unless otherwise noted.